Jump to content

Probleme mici si enervante - Octavia 2


dany
 Share

Postare recomandată

...
Posteaza te rog seria de sasiu a masinii tale, aici sau mesaj privat sa vedem daca e cazul de update de software la radiocd sau ce...
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate nu gasesc buonul e comutare pe AUX sau AuioIN.E ceva ce imi scapa mie sau mufa aia de fapt nu merge?

la prima apasare pe butonul de cd intra pe cd, la a 2'a, pe magazie cd, la a treia pe aux.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma duc acum sa iau talonul sa vad seria.Blitz am si eu o intrebare.Ce parere ai de serviceul din Brasov ca relatie cu clientul si dpdv profesional.Mie multa lume de aici din Ploiesti imi recomanda in urma experientei sa apelez la reprezentanta din Brasov deoarece aici au avut probleme si destule insatisfactii.

Seria ar fi : tmbbs41z872063630

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Teoretic nu e necesara resoftarea, totusi ar trebui demontat si verificate mufele in spatele lui si chiar resoftat cu acceasi versiune; treaba asta cu bubuitul din boxe este un mister inca nedeslusit al Octaviei 2.... . Legat de relatia cu service-ul, nu pot sa iti spun eu; trebuie sa vezi singur.

Cheers.

Modificat de BLiTZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la prima apasare pe butonul de cd intra pe cd, la a 2'a, pe magazie cd, la a treia pe aux.

asta doar daca ai AUX pe ON. verifica asta in meniu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gata am rezolvat , mersi mult.Eu fie dadeam pe Cd de 3 ori si nu mergea , fie dadeam AUX on si nu mai faceam nik.Acum totul e oki.Problema cu pacanitul sper sa se mai rezolve si in rest sa stam pe aici numai la barfa si nu pe alte intamplari "reale".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prima problema care mi-a aparut este legata de alarma (Viper 330 + diversi senzori). Nu se mai activa, desi inchiderea centralizata functiona ok. Am mers in service si in 15 min s-a rezolvat prin resetarea CAN.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:blink: reteaua CAN (controller area network, sau computer, cum vrei sa ii zici) este o retea de transmisie de date intre diversele calculatoare ale masinii; treaba este aproxiv asemanatoare cu retelele de PC-uri, insa la un nivel mult mai primitiv d.p.d.v. al costrurilor si constructiei. Nu vad cum au putut in service sa iti reseteze CAN (?!?), eventual sa iti fi sters memoria de defecte dar asta nu e o rezolvare. Si din cate stiu eu Viper-ul nu are comunicare de tip can cu auto. Whatever....

Modificat de BLiTZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici eu nu inteleg cum se poate reseta o retea CAN. Sau probabil ca altul a fost defectul si nu au vrut sa-l comunice.

Viper 330 este o alarma ad-on la inchiderea OEM a masinii. Intradevar ca sa poata sa comunice cu unitatea de inchidere O2, se ataseaza la Viper 330 obligatoriu o interfata CAN(pe care alarma nu o contine) ce va fi legata la CAN-ul masinii.

Altfel ar trebui sa traga cabluri prin toata masina pentru alarma.

Aceasta regula este valabila numai pentru masini cu CAN-BUS cum este si O2.

Este posibil ca acea interfata sa se fi defectat si au schimbat-o.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...am si eu o problema! Nu se mai aprinde becul la lichidul de spalare si nici la centura!! vreo siguranta sau vreo belea mare!! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceasta regula este valabila numai pentru masini cu CAN-BUS cum este si O2.

Este posibil ca acea interfata sa se fi defectat si au schimbat-o.

Ssssst sa nu te mai auda nimeni: si platforma octavia 1 are comunicare CAN intre calculatoare. de asemenea platforma Fabiei are comunicare can, are chiar si Gateway integrat in calculatorul retelei electrice (popular bornetz). Cred ca ai vrut sa zici poate de calculatorul ce "gestioneaza" can-urile, anume Gateway-ul, care intr-adevar e prezent ca modul separat doar la Octavia 2; desi nu vad cum s-ar putea face legaturile.... :)

Marog, astea-s divagatii, cred ca ei defapt au resetat centrala alarmei, dracu stie....

Modificat de BLiTZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...am si eu o problema! Nu se mai aprinde becul la lichidul de spalare si nici la centura!! vreo siguranta sau vreo belea mare!! :)

Din cate stiu eu,nu exista bec pentru nivelul lichidului, in afara de cazul in care ai xenon. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BLITZ, am spus: "masini cu CAN-BUS cum este si O2". Ai vazut conjunctia "si" ?

Inca ceva: Nu mai spune calculator la orice device, cum ar fi Gateway de exemplu.

Referitor la problema pusa de Nick1977 daca alarma nu se mai activa, singurul responsabil zic eu ca este adaptorul CAN din doua motive:

1. adaptorul poate sa fie si alta marca decat cele de origine (depinde unde a facut interventia)

2. alarmele Viper merg in 99,99% din cazuri; daca nu se mai armeaza este foarte posibil sa nu fi primit comanda prin acea interfata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poti sa nu ai xenon si sa ai senzor pt lichidul de parbriz. asta daca ai optat pentru spalator faruri. dar in cazul lui garfield este posibil sa fie vreo siguranta arsa, pt ca spune ca nu se mai aprinde martorul pentru centura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De acord,uitasem ca exista si spalator de faruri ca optiune, fara a avea neaparat faruri cu xenon. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...intrebarea era de ce nu se mai aprind....ca pana acum se aprindeau!! discutia cu xenon sau nu nu-si are rostul!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Avand in vedere ca problema s-a rezolvat in 15 min (si telefonic imi spusesera ca vor reseta ...."Ceva la modulul CAN" inclin sa cred ca nu au schimbat nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@garfield: du-te la service si rezolva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am o probelema mi se aprinde in bord becul de la airbag...am fost la service si mi-a zis ca ar fi o mufa de sub scaunul soferului care ar fi de vina,acest lucru mi s-a intamplat de 5 ori in ultimile 2 saptamani fara sa misc scaunul sau sa o duc la spalatorie

astazi am facut panarama la service si ca de obicei la serviceul din galati nimic nu face obiectul garantiei...mi-a zis dc vreau mufa noua trebuie sa o platesc,dc nu leaga firele pe direct

ce ma sfatuiti?a mai patit cineva treaba asta?

eu as fi hotarat sa ma duc la PROTECTIA CONSUMATORULUI...m-am saturat sa ma cert pe problema asta si pe alte probleme referitor la garantie

eu stiam ca in lege e scris dc ai de 3 ori probleme in perioada garantiei ei is nevoiti prin lege sa schimbe masiana conform legii,eu le cer sa o repare si vad ca nu exista intelegere

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am o probelema...

Stai calm si nu te necaji. Masina ta este in garantie? Oricum, defectiunea face obiectul garantiei si remedierea consta intr-adevar in anularea acelei mufe si legarea firelor pe direct. Alea sunt niste mufe mai speciale cu un gel in ele pentru a asigura o conductivitate mult mai buna pe acele fire. Legarea acelor fire pe direct este o solutie venita de la fabrica, nu de la skoda galati, deci nu te impacienta. Insa modul cum skoda galati pune clientului problema este ingrijorator. PS: si nu este vina ta ca acel defect in sistemul airbag a aparut, n-ai facut tu absolut nimic gresit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Legarea acelor fire pe direct este o solutie venita de la fabrica, nu de la skoda galati, deci nu te impacienta. Insa modul cum skoda galati pune clientului problema este ingrijorator.

CEEEEEEEE? cum adica sa legi fire pe direct?!? Asta NU poate fi o solutie de la fabrica ci o solutie a unui electrician auto care este paralel cu domeniul, un electrician din ala care schimba si el carbuni si rulmenti sau bucse la electromotoare, alternatoare si care are o menghina si multe ciocane, aceasta nu poate fi o solutie de fabrica, sa fie clar. Deci daca acea mufa e defecta, vorbim de airbag, se schimba tot cablajul daca e cazul, airbagul cu totul, scaunul sau ce mai vreti voi dar nu sa tai mufa de acolo si sa legi firele unul de altul, asta in niciun caz nu este o solutie recomandata de Skoda sau VAG, ce garantie am eu ca aceasta solutie este una corecta si ca in caz de accident acel airbag va functiona corect?!? Daca cineva imi elibereaza un certificat de calitate in urma efectuarii unei asemenea lucrari... hmm, si daca are cineva "circulara" sau hartia oficiala trimisa de Skoda CZ ca asta este solutia tehnica, stiintifica, corecta de a rezolva aceasta problema eu nu mai zic nimic, inseamna ca urmeaza in loc de coliere sa trecem la traditionala sarma romaneasca si ma opresc aici cu exemplele ca ma enervez cand aud asemenea aberatii cum ca sa tai mufa si sa legi firele direct.... Doamne Apara si Pazeste!

Skoda Galati, hmm, sunt de toata jena, in afara de 1, 2 baieti de la receptie care sunt mai de treaba restul din service sunt VARZA de Bruxelles, iar seful de service cat mai ales patronul reprezentantei Skoda din Galati au o tehnica speciala pentru a se spala pe maini si a fi "cu mainile curate". Cand fac asemenea afirmatii stiu ce zic si ma abtin sa zic mai multe, lucruri/intamplari patite pe pielea mea sau vazute cu ochii mei, nu vorbesc din auzite.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce n-ai inteles tu este ca operatia nu o face nea Gica electricianul care leaga doua sarme si le da cu banda de izolat; exista o procedura anume conform careia se remediaza cablajul de la sistemul airbag iar operatia in sine se face utilizand un anume kit de reparatie. Iesirea ta sa stii ca este nu exagerata, foarte.

Modificat de BLiTZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu daca scriu bine aici dar am o mica problema cam de "om nepriceput" dar nu vreau sa stric ceva si sa-mi para rau de mor dupa. Problema e ca nu stiu cum sa schimb numerele, nu ma pricep la suportul de numere, rama de jos unde scrie skoda si numele dealer se pare ca s-ar da in jos dar nu am fortat sa nu o rup. Poate ma ajuta cineva. Merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Blitz,

L.E. S-a lamurit problema intre mine si BLiTZ si suntem ok ;)

Chiar imi doresc sa explici acea procedura anume prin care se remediaza cablajul de la sistemul airbag si sa faci o descriere a acelui kit de reparatie :ceuameni:

Asteptam explicatiile :)

Modificat de d-rive
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic
  • vdragos unlocked şi locked this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!