Jump to content

Tzacanit tacheti...?


C o s m i n
 Share

Postare recomandată

S-a spus in tot topicul ca tachetii tzacane la pornire doar, pana se incarca.

Cuplajul pompei NU tzacane. Crede-ma, am desfacut si am vazut ce-i acolo. Si nici nu are de ce sa tzacane pentru ca nu e forta acolo, nu se uzeaza semnificativ. Pompa o invarti bine si cu mana.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius.stanescu

Pai nu e vb ca tacane la pornire ca la mine dureaza 2-3 sec si apoi e liniste.problema e ca incepe sa tacane dupa ce se incalzeste putin motorul si dispare daca iau contactul.daca ar fi din tacheti sau axa ar trebui sa tacane si atunci pt ca motorul se invarte normal.injectoare sa tacane asa..cel putin au corectii bune si nu scoate fum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum adica dispare daca iei contactul? Asta inseamna sa opresti motorul. Cum il mai auzi?

Iar daca iei contactul in mers, in frana de motor, pompa tandem lucreaza in continuare. Injectoarele sunt singurele care se opresc.

Si uite ca ti-am raspuns la intrebare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius.stanescu

Bun.pai si din injectoare ar putea sa fie din reglaj defectuos ca tocmai am venit de la un mecanic care mi.a spus dupa ce i.am povestit experimentul ca ar fi unul nereglat bine.merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine tzacane si parca si vibreaza destul de tare la relanti. Am fost azi la un mecanic auto care a lucrat ani multi la VW si stie ce si cum si a zis ca e ok, ca nu i se pare ca ar suna rau, sau ar vibra mai tare decat e normal, asa ca nu mai imi fac griji. Masina merge bine, porneste foarte usor, trage de rupe, e intretinuta. Am schimbat pana acum suporti motor, suporti cutie, ax came (acum un an) + tacheti, injectoarele-s ok. Am renuntat si la uleiul Castrol Edge. Am trecut pe Motul, ca cica ar fi mai bun... Pana mea, asa o fi la diesel. Nu ma mai stresez, ca n-are rost.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius.stanescu

Eu m-am urcat intr-un alt vw, ce-i drept cu motor axr si din 2004 si e liniste totala inauntru iar in afara ei se aude motorul frumos, un sunet mai gros.La mine inauntru cel putin pana in treapta 3 se cam aude daca ciulesti bine urechea si mai ales ca il stiu acolo pare ca se aude si mai tare.Am sa incerc cu un reglaj de injectoare sa vedem cum canta dupa.Problema e ca nu imi garanteaza nimeni ca se rezolva din reglaj si asa incep iar cu banuti din buzunari pentru experimente.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana la urma ai probleme de antifonare. Verifica sa nu fie tzacanitul in difuzoarele de inalte. Daca masina trage bine si ai corectii bune nu umbla la motor.

Modificat de 42miticutza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius.stanescu

Masina trage f bine si n.am avut probleme decat cu tacanitul.nu o las pana nu rezolv tacanitul..si nu e din dif sau izolatie ca se aude si daca stai in dreptul usilor stanga/dreapta.merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai... AXR-ul e 2003-2004. Al tau e 2000. Plus ca e generatie diferita.

AJM-urile si ATJ-urile sunt foarte croncanitoare.

Injectoarele se uzeaza si devin zgomotoase in interior, nu e din reglaj. Scapi de problema doar inlocuindu-le. Plus ca uzuri apar si in alte elemente ale motorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius.stanescu

O sa incerc totusi un reglaj ca rau nu are ce sa ii faca si o las asa..cand atrang banuti le schimb pe toate 4.merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius.stanescu

Revin cu info.am fost azi si mi.au reglat injectoarele, 2 dintre ele au ajuns la valoare 0 iar doua au maxim 0.2 unul cu plus unul cu minus.au verificat si axa cu tachetii si totul e in regula.mai mult de atat au spus ca nu are ce sa.ii faca.tacanitul au spus ca.mai mult ca sigur e dintr.unul din inj si pana nu cade nu are rost sa schimb.am mers in spatele ei si i.a dat cox si chiar n.am vazut sa.scoata fum cum am vazut la altele.deci tacanitul a cam ramas acolo.mi.au recomandat sa termin cu castrol si sa iau ceva mai bun si s.ar putea sa se mai amelioreze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tacanitul de la injector nu se va ameliora odata cu schimbarea uleiulul din motor.Se poate ameliora daca pui ulei 2T in motorina.Citeste cateva pagini AICI

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius.stanescu

Nu s.a ameliorat nici asa ca am incercat..poate sa incerc cu aditivi ceva..nu am decat sa ma obijnuiesc cu el..cel putin sunt multumit ca merge ok motorul pana acum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

  Buna ziua,

dupa o luna de peripetii cu masina si vizite la cateva service-uri unde toti spuneau "ai compensatii mari pe injectoare, trebuie schimbate", am ajuns astazi la un tip de langa Pitesti care mi-a demontat injectoarele si le-a probat pe un banc spunandu-mi ca toate 4 sunt ok.Masina se comporta ciudat, porneste la sfert, sta la relanti perfect asta pana la prima accelerare peste 2000 de rot, cand decelerez incepe sa bata si sa mearga in 3.Mi-a reglat injectoarele foarte meticulos, avansul a pornit-o si masina s-a comportat la fel.La o repornire rapida a mers tot in 3.La o repornire dupa cateva minute masina a pornit in 4 si mergea rotund a ccelerat-o si la fel a facut a inceput sa mearga iar dereglat in 3 pistoane.A desfacut furtunul de turbo (acela gros de la aspiratie ce trece prin fata distributiei) a pornit masina fara el a accelerat-o si pe galeria de admisie parea sa arunce sacadat cand accelera, un fum albastrui.A oprit-o si foarte ferm mi-a spus un compensator (culbutor) nu descarca si mentine atacata una din supapele de admisie si da explozia in galerie.Am uitat sa mentionez ca masina daca se incalzeste peste 70 grade o pot accelera fara grija pentru ca merge rotund desi valorile pe injectoate nu sunt ok (1:-2.1 2:+1.2  3:-1.4  4- 2.3). Este cineva care-mi poate spune daca este posibil asa ceva?..cineva care cunoaste principiul de functionare al compensatorului. Ar fi ceva strigator la cer pentru ca am vizitat vreo 4-5 service-uri in care mi se spunea :injectoare, o-ringuri, cablaj, debitmetru.Injectoarele de pe masina sunt cumparate (SH 100 EUR/buc) , doua setturi de o-ringuri, cablaj toate astea le-am cumparat pana acum nu mai pun la socoteala si manoperele.Daca are dreptate tipul asta al carui nume nici nu-l stiu doar ca are un atelier undeva in Maracineni langa Arges ar fi singurul mecanic care stie ce face din tot ceea ce am intalnit pana acum.

  Cu respect

O seara buna tuturor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Păi nu-i logic? Dacă dă fum sacadat pe admisie înseamnă că cel puţin o supapă de admisie nu închide cum trebuie. Dacă dădea fum continuu şi nu sacadat atunci puteai să bănuieşti că vine de la EGR, dar aşa nu are de unde ieşi decât de la o supapă.

Despre compensaţiile de pe injectoare, ele nu reflectă neapărat starea injectorului ci starea cilindrului în ansamblu. Adică dacă ECU sesizează că puterea dezvoltată de un cilindru este mai mică/mare, atunci corectează cantitatea de motorină injectată astfel încât puterea cilindrilor să fie egală şi motorul să fie echilibrat. Asta arată compensaţiile alea şi-ţi imaginezi cam cum funcţionează un cilindru la care nu se închide bine o supapă.

Chiar de nu ar avea dreptate, costurile să desfacă şi să arunce o privire acolo sunt insignifiante pe lângă ce ai cheltuit până acum şi ce ar urma să cheltuieşti dacă te-ai lua după ceilalţi mecanici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...
C o s m i n

Eu totusi sper ca nu e IN motor. Pare a fi ceva accesoriu.

Daca totusi e in motor, e grav.

Trebuie vazut de un mecanic priceput.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic ca e de la tacheti, verifica presiunea la ulei cu un manometru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C o s m i n

Bataia aia nu e de tachet. Tachetul e mai ascutit. Ala zici ca-i bolt de piston sau cuzinet.

Asta daca e in motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

zgomot motor la pornire si la relanti dupa un drum mai lung 

Ce ar putea fi? Face ca un diesel

 

https://youtu.be/FQr2oj4u-1I

Eu cred ca este de la volant sunetul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am avut timp sa "demontez" nimic inca - merg asa cu masina dar la turatie peste 2000 dispare aprope de tot sunetul

Unii zic ca ar putea fi catalizatorul - pe care imi propun sa-l dau jos saq vad daca e desprins ceva in el

 

O alta observatie -la relanti, la pornirea climei, dispare sunetul fara accelerare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cind scoate sunetul ala ai incercat sa apesi ambreiajul?! sa vezi daca se modifica sunetul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu se modifica...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Distributia cind ai schimbat-o? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat-o de vreo 2 ani si am mai facut 30.000km de atunci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!