Jump to content

Display-uri bord computer - probleme


Flatbone
 Share

Postare recomandată

Aseară, am trecut pe la mașină, am pus contactul și surpriză mare, display-ul și-a revenit! Azi am mers cu mașina la serviciu și totul este în ordine. Cred că a fost condensul de vină, am mai avut în ianuarie o problemă similară, la mufa airbagului cortină stânga, de sub tripla spate și la mufa triplei spate dreapta, la becul de semnal, unde tot din cauza condensului, se formaseră oxizi. Mufa airbagului a trebuit demontată și curățată că să pot să șterg eroarea de airbag. Totuși cu ceasurile de bord nu am avut astfel de probleme în cei aproape 10 ani de când posed mașina și au mai fost ierni în care nu am folosit-o. În schimb mi-a spus un amic că săptămâna trecută, a fost în aer o umiditate excesivă de 90℅, mă rog așa a auzit el la meteorologi. Asta ar explica cumva apariția condensului. Oare putem face ceva pentru a împiedica pe viitor apariția defectului arătat în pozele de mai sus?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat problema.

Am scos cele 2 mufe de la ceasuri si le-am bagat inapoi :) nimic mai mult. Afisajul functioneaza si acele indica corect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare ,

Am o VW Bora 1.9 din 2001 la care nu ii mai functioneaza turometrul ( nu se mai ridica turometrul in ceas dar masina functioneaza perfect ) .Am desfacut sub stergatoare acel panou in care se afla cel putin 5 mufe => am scos mufa cu mufa ,suflat ,dat cu spray de contacte  iar turometrul si-a revenit . Prietena mea a mers cu masina la un electrician sa ii izoleze cutia  ( de sub stergatoare ) sub care se afla acele mufe si ia stricat masina .A venit cu masina acasa cu turometrul picat .Am desfacut sa verific mufele si am constatat ca acel electrician a taiat firele din mufa ALBA si le-a legat pe direct .Din acel moment masina nu mai transmite informatia pe maxidot ( temperatura exterioara ) ,am erori pe ABS ( nu mai pot activa / dezactiva ESP-ul) .Acel electrician mi-a zis ca am ceasurile stricate ( cand a mers cu masina la el turometrul functiona) ... am cumparat alte ceasuri si la fel e ( turometru picat ) .Nu cred ca si al doilea ceas e stricat .

 

Pe ENGINE am urmatoarele erori :

- 18058 - Powertrain Data Bus

                P1650 - 35 - 10 - Missing Message from instrument cluster - intermitent

- 18044 - Powertrain Data Bus

                P1636 - 35 - 10 - Missing Message from Airbag Controller - intermitent

- 18057 - Powertrain Data Bus

                 P1649 - 35 - 10 -  Missing Message from ABS - intermitent

 

 

Pe ABS BRAKES am o singura eroare :

 

  -01314 Engine Control Module 

                49 - 00 - No comunication

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

De câteva zile imi clipește de vreo 10 ori afișajul de la climatronic dupa ce pun contactul si pornesc motorul,pornind la fel ca înainte. 

Sa fie ceva eroare pe la vreun senzor? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu de 13 ori ?

Fa o diagnoza. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salutare ! Cine ma poate ajuta vreau sa schimb minidotul la vw bora de abia se vede ......pe cine recomandati ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut, 

De data asta sper ca postez unde trebuie.

Am un golf 4 si de o luna am o problema cu ceasurile de bord. Cand pornesc masina ceasurile raman moarte cateva secunde  iar acul de la vitezometru tremura . Dupa 5-6 secunde isi revin si merg ok. Cam la 3 saptamani dupa ce au inceput sa faca asa si-au revenit si s-au comportat normal cam o saptamana pana acum 3 zile cand au inceput sa faca din nou. Cineva mi-a zis ca sar putea sa nu aiba curent suficient din cauza bateriei. Am masurat incarcarea si este ok. De cand am masina m-a mai lasat bateria dar nu am patit asa. 

Care ar fi cauza? Sau golful meu e prea batran si da semne :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca refaci lipiturile pe placa și tot asa face, trebuie verificat. Altfel, înlocuire ceasurile, adaptate, scrise cipurile la chei, etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
On 7/7/2016 at 10:37 PM, profollie said:

Azi am reusit sa dau jos ceasul pt verificare. Inainte de demontare am scos mufa din stanga si am verificat consumul. A scazut la 0.02. Deci ceasul imi cam consuma. Am refacut pe placa o lipitura desfacuta/rece vizibila, dar nu s-a schimbat nimic dupa montare. Momentan e doar sters frumos de praf sub sticla :D. Ramane verificarea cu un alt ceas. Poate am noroc si o sa aiba afisaj mai bun decat al meu. Deocamdata nu merita sa schimb afiajul, daca ceasul are consum prea mare.

01.jpg

Ai rezolvat problema colegu cu consumu? Am aceeasi problema ca la tine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema a fost electricianul, care mi a aratat ca am consumator ascuns cu un clamp-metru, fara sa inchida capota, care are un switch si astfel nu intra masina in stand by. Am schimbat ceasul degeaba, dar si electricianul am schimbat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu stiu daca capota mea are switch... tot ce stiu e ca switchul meu de la portiera e defect si nu indica vreun consum... am un co sum de 0.10 si 0.19 osciland intruna in aceasta arie.... am scos mufa de la ceasuri si am pus inapoi mufa si ghici... consum de 0.03 0.04, am dat o tura cu masina boom 0.18 urmatoarea zi...   cam intr.o saptamana ajung sa am 12.10 v baterie si masina porneste cam greu aprizanduse si abs si esp cand incearca asta.....  eu voiam sa schimb ceasurile dar sunt derutat.. ai vreo adresa de facebook sau ceva sa discutam cum a fost la tine mai amanuntit? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Toate au switch la copota... Dacă e funcțional asta se poate verifica cu vcds ul. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Golful meu 4 1.6 16v azd nu are switch capota din ce vad iar consumul de curent se trage de la siguranta 15... cand scot ceasurile masinii mufa albastra si o pun la loc isi revine chiar nu inteleg de unde sa o mai iau... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut sunt nou pe grup. Nu știu unde sa pun întrebări. Am o problema cu un golf 4 1.9 alh. Am plecat motorul rece 2km am oprit și când am pornit înapoi motorul vad ca nu mai ridica acul de la motorina nici cel de apa opresc pornesc și tot asa... Las puțin motorul sa meargă și îmi apare eroare în bord cu senzorul de apa ca nu mai e lichid sau ca e cald motorul el fiind rece și nu știu de la ce... Ce problema poate fi? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifca cablaj, verifica ceasurile 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Salutare,

La un Golf 4 (2003) nu mai este vizibil diplay-ul odata cu incalzirea temperaturii. Imi puteti recomanda pe cineva din zona Arges (Pitesti) pentru inlocuire maxidot?

Va multumesc,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

VolkswagenManagement

Aceasta problema o am si eu, si m-am gandit ca este de la baterie, am schimbat bateria si tot la fel e.

Astept si eu un raspuns:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu are nicio legătură. In timp se deterioreaza afisajul. Nu exista alta varianta garantata de soluționare a problemei, decat inlocuirea afisajului, cu unul nou.

Numai azi am 3 programari de inlocuire display uri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Nu ajungi si prin Pitesti Florin? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...
On 6/30/2015 at 1:23 PM, F l o r i n said:

este display-ul stricat - se poate inlocui cu altul nou

Salut, unde pot găsi un display pentru golf 4? mulțumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Origibal, pe comanda,  in Germania,  Italia,  in jurul la 100 euro, cu transport, etc , daca vb de minidot.

 

Maxidot gasesti si in China, daca nu te interesează ceva de calitate

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici China nu mai da dovada de ecrane ok. La toate joaca pixelii pe ecran de zici ca e o hora moldoveneasca.

Sunt din ce in ce mai tentat sa aduc 2 de pe Italia..sa le vad calitatea. Ma mistuie sa vad cat de ok sunt acelea. 

Internetul nu mi-a putut oferi niste poze reale dupa montajul ecranului (de pe IT) pe un ceas maxidot.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt ok acelea, din pacate cu transport, etc...ajungi in jurul sumei de 100euro. Prea putina lume plateste pt asa ceva, adaugand si montaj....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Total de acord cu tine. Insa sa comanzi 4 de pe Ch si sa joace la toate 4 pixelii pe ecran...e neplacut. Si aici am mai testat:

-schimbare stabilizator tensiune 3.3v

-sau o rezistenta intre pinii 2 si 3 ai regulatorului.

Nicio schimbare.

Acum ma gândesc ca regulatoarele alea de voltaj de 3.3 am luat din 2 surse. Poate sursele sunt poor quality...deci poate ar trebui sa incerc ceva mai fancy si scump cum ar fi Texas Instruments. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!