Jump to content

Display-uri bord computer - probleme


Flatbone
 Share

Postare recomandată

Cu asta am testat:

Address 17: Instruments        Labels: 1J0-920-xx5-17.lbl
   Part No: 1J0 920 806 
   Component: KOMBI+WEGFAHRS. RB4 V13  
   Coding: 01111
   Shop #: WSC 00000  
   VCID: E4C7CA1274FB323E90B-5198
   WVWZZZ1JZ2W502025     VWZ6Z0A3930335

 

O sa incerc si sa  astept 30 minute sa vad consumul, fiindca asta chiar nu am incercat. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tot immo 3 erau - deci pica aceasta varianta.

switch capota inchis, cand faci masuratoarea, masina incuiata

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De siguranta o sa trag 2 fire de sub capota, si o sa inchid capota. 

Cu celalalt ceas este normal, 30mA, chiar si cu capota deschisa, pe ambele masini...

Cand am fost in concediu, am facut un drum de vreo 20 de km pt incarcarea bateriei, am dat jos bornele, am masurat peste vreo 1 ora. Avea 12,63 V.

Peste 1 saptamana am masurat si bateria avea 12,48 V

Modificat de profollie
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nju poti face masuratoarea cu capota deschisa - decat daca scoti mufa de la switch capota - altfel, nu o sa fie corecta masuratoarea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca scot 2 fire pe sub capota, si inchid capota, e valabil?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai simplu: blochezi broasca de la capota, sa vada masina ca e inchisa. Eu asa fac.

PS: acum realizez ca tu masurai consumul cu capota deschisa, iar asta nu lasa ceasurile sa intre in sleep decat dupa foarte mult timp. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema noua. Dupa montare ceas, nu pot citi codul pin. Spune : No ecu found.

cablu kkl si vag eeprom progrmmer 1.18p

am incercat si cu vagkan+k 2.5

Modificat de profollie
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si la cele vechi - ale masinii - le citesti ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

atunci ai tu o problema cu softuri/interfetele folosite

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am bifat skip neg. responses si merge. Tocmai scrie binul meu vechi. Pe ceas arata 143000 mile, si de fapt masina avea 700 000. :D

Modificat de profollie
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Banuiesc ca afacerea cu schimbarea clusterului nu a fost buna. Atasez cele 4 poze de la output test pt lcd, primele 2 par rezonabile, ultimele 2 imi confirma banuieala. Intrebarea ar fi, care e diferenta intre cele 4 teste? La ce se refera?

01.jpg

02.jpg

03.jpg

04.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

diferenta consta intr-un display terminat... din pacate, cine isi inchipuie ca mai gaseste vreun maxidot in stare perfecta, cu display-ul original, se insala - au 12-15 ani... toate sunt cu probleme - singura varianta garantata - display nou.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Buna, la un Golf 4 2001 immo2 cu minidot, pot pune un immo3 1j5920826C?

si cu ocazia asta mai intreb:

Climatronicul e 3B1 907 044 C, e pe CAN? Am cautat firele portocalii dar n-am reusit sa le identific.

Mersi

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. da, poti pune

2. nu, e fara

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...

Bună dimineața,

nu am folosit mașina 2 săptămâni și în această dimineață, când am pornit motorul, afișajul clusterului se prezintă ca în poză, cu toate liniile luminate. La început, cu destulă greutate, puteam să citesc informațiile afișate, erau mai luminate decât fondul, dar acum pare că nu mai pot. În timp ce conduceam, am auzit un click foarte încet, ca al unui releu și concomitent cu click-ul, afișajul și-a revenit pentru cca. 1-2 secunde și apoi a revenit la starea din poză. Când am folosit mașina acum 2 săptămâni, totul era perfect.

Ce credeți, s-a defectat afișajul sau mai pot spera la vreun contact imperfect, condens, etc. Ar putea fi vreo lipitură rece la vreunul dintre pinii celor 2 mufe? Merită să refac lipiturile? Clusterul este VDO.

Afișajul mi-a fost înlocuit de către colegul @Florin în urmă cu 3-4 ani, nu mai știu exact și asta nu o spun că o acuză ci dimpotrivă, am tot respectul, pentru modul în care a făcut lucrarea. Pâna acum 2 săptămâni afișajul a funcționat ireproșabil. Am menționat aspectul acesta legat de înlocuirea afișajului ca să se știe că nu mai este cel original si în speranța că poate îmi va răspunde tot Florin. Oricum trebuie cumva să rezolv fiindcă este foarte enervant cu lumina aceea roșie în ochi. Scuze pentru postul lung, dar trebuia să explic cât mai bine. Mulțumesc.

 

 

Modificat de Remus66
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu_LWR

Ai uitat de poze :)

Faptul ca masina a stat 2 saptamani nu cred ca este o mare problema...a mea a stat si o luna si nu au fost probleme....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pusesem și poza, însă am mai editat postul și cred că am șters-o din greșeală. Nu, sigur nu contează că mașina a stat 2 săptămâni, doar am relatat cum au stat lucrurile. Aș fi vrut doar să știu dacă afișajul este defect iremediabil, sau mai pot spera la altă cauză. Atașez acum poza pentru postul meu anterior și aș avea rugămintea către un moderator, dacă ar putea să o mute (poza sau chiar intregul post) la postul meu precedent, ca problema să fie bine înțeleasă.

P.S. Am scos si borna bateriei pret de cca. 40 de minute si problema nu s-a rezolvat, display-ul, arata tot ca in poza si intr-adevar acum nu se mai vad deloc informatiile normale adica consumul, si celelalte.

IMG_20180310_094821.jpg

Modificat de Remus66
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa dai u n reset cu o interfata cu care se poate citi softul/

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am si eu cam aceeasi problema ca Remus66.

Nu am pornit masina o saptamana, iar acum 2 zile cand am pornit-o nu imi mai afisa nimic pe acel display. Doar se lumineaza, exact ca in poza de ma sus.

Ce am mai observat in plus este ca toate acele din bord functioneaza eronat.

- Turometrul indica cu cateva sute de ture mai mult decat turatiile fizice ale motorului. Imi arata in mers 4000+ rpm, de exemplu, dar motorul sigur nu se invarte cu mai mult de 3000rpm.

- La fel si vitezometrul - cam pe la 50km/h in bord imi arata peste 70. Cand franez usor pana opresc masina si vitezometrul coboara, de pe la 40 in jos coboara sacadat. nu mai este o miscare lina.

- Indicatoarele de benzina si temperatura par sa indice cu o unitate in plus. La temperatura apei, acul sta la prima linie dupa 90.

 

Motorul functioneaza normal si problema pare sa fi aparut din senin.

Cel mai probabil voi ajunge la un electrician cat de curant, dar orice sfat este binevenit daca v-ati mai confruntat cu aceasta problema.

Multumesc,

Ionut

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, in speranta ca poate rezolv ceva, am facut scanare si output test, dar nu am reusit nimic. La scanare nu exista erori, iar la output test, pe toata durata testului, când se verifica toate celelalte lampi, buzzer, ceasuri indicatoare, vezi prima poza, segmentele sunt stinse, dar când se verifica segmentele, vezi a doua poza, acestea se aprind toate si nu se observa vreo diferente intre cele 4 secvente de testare a segmentelor. Dupa incheierea testului si inchiderea controlerului display-ul se aprinde iarasi complet.

Am sa urmez sfatul de mai sus, al colegului Cristi(@Al Bundy) si am sa apelez la cineva care poseda o interfata cu care se poate citi softul.

IMG_20180311_123601[1].jpg

IMG_20180311_123638[1].jpg

Modificat de Remus66
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Remus66daca s-a auzit acel click, coroborat cu revenirea afisajului, pare sa fie o problema pe placa de baza - condensul fiind principalul dusman al clusterelor, in perioada de iarna-primavara - am avut 3 de reparat saptamana trecuta, din acesta cauza.

Cand vrei, ma suni si ne uitam la ele.

@NecroJohn Pare sa fie o problema pe placa de baza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pt raspuns.

Sigur e de la umezeala si la mine. Saptamana cat a stat in parcare a plouat mai in toate zilele.

Pana ajung la electrician voi incerca sa merg cu caldura la maxim spre parbriz...poate isi revine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da-l jos si baga-l in casa.

Posibil sa fie prea tarziu.... dar vedem

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!