Jump to content

Display-uri bord computer - probleme


Flatbone
 Share

Postare recomandată

Sa vina vremea mai buna sa pot umbla pe jos fara sa sar peste balti si o sa demontez ceasul, il studiez atent, apoi daca nu "vad" ceva, ti-l trimit prin curier.

Mersi

Modificat de eduard.lucaci
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, te uiti, verificam, etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

In sfarsit dupa aproape 2 ani de chinuiala s-a rezolvat si la mine problema displayului .

Multumesc Florin !

Nu vreau sa consideream reclama dar recomand acest om la toata lumea !

220220162533.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pozele pentru domnul Florin.nu am stiut cu sa le trimit pe pm,asa ca le-am pus aici

ImageResizer.net - 8ze7c29ot6ors1g.jpg

ImageResizer.net - m40ftpa7ihjmdrd.jpg

ImageResizer.net - r3safcr7cl3y7tx.jpg

WP_20160226_004.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Este posibil ca defectul de imbatranire a afisajului lcd sa duca la consum de curent in plus in stand by? Cu siguranta 15 pus am 0.09A, fara am 0.02. Verificat la alt golf 4, fara si-guranta 15 este 0.02, cu 0.03A. As schimba ecranul lcd, dar in zona nu vor sa schimbe decat tot ceasul :(. Mentionez ca am activat din dump range, ace, si afisaje mici. Oare modificarea dumpului poate duce la consum mai mare de curent in stand by?La scanare cu vcds nu am erori...

Modificat de profollie
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai bine lasa sigurantele la loc si scoate mufele din ceasuri. Apoi masoara consumul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

un pic cam nesigura aceasta verificare - mai bine pune alte ceasuri in mufa, tot immo 3 si verifica consumul in stand by.

nu, nu are cum sa iti creasca consumul de curent, de la activarea acelor functii.

se poate schimba numai display-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La siguranta respectiva pe langa iluminare ceasuri mai esti si altceva: modul sistem control al tractiunii (TCM). Se poate verifica si tcm-ul cumva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

? care tractiune ? 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce semnifica tabloul / panoul de sigurante la VW Golf 4 (Mk4)

 

......

Pozitia 15 – iluminare ceasuri bord, modul sistem control al tractiunii (TCM)

......

(De pe site-ul : http://www.servicetutorials.com/ro/2016/03/09/ce-semnifica-tabloul-panoul-de-sigurante-la-vw-golf-4-mk4-bora/ )

 

Sau punand problema altfel: daca ceasul e ok si nu consuma in plus, ce mai e legat de aceasta siguranta de poate consuma in plus?

Modificat de profollie
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

G85 - Steering angle sender
J217 - Automatic gearbox control unit
J285 - Control unit with display in dash panel insert

... astea sunt pe sig 15 la modelul tau - banuiesc ca este manuala, deci nu ai treaba cu calculatorul cutiei. Pune alte ceasuri si vezi daca tot asa face.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok. Mersi pt raspuns.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eduard.lucaci

 

Quote

 

 On 10/14/2015 at 2:01 PM, eduard.lucaci said:

E "pe duca"? ce pot sa-i fac?

Revin cu problema mea. Au trecut 3 luni si acum sta mai tot timpul stins. Se aprinde doar ca sa ma avertizeze ca a scazut temperatura. In acel moment functioneaza perfect pentru cateva minute, apoi se stinge din nou ca si cum i-a luat cineva curentul. Am prins un drum la care l-a prins "boala" si din minut in minut se aprindea cu acel bip care te anunta cand scade temperatura.

Salut,

am cluster immo 2 cu urmatoarea problema la minidot, de vreo saptamana.

Mentionez si o posibila coincidenta  - problema a aparut la cateva zile dupa ce am luat masina de la mecanic. S- a lucrat doar la directie si suspensie.

Se stinge,se reaprinde cateva secunde, iar se stinge si e destul de aleator. Are loc la putin timp dupa pornire, cam in primi 10 km. Problema apare aleator, deci nu la denivelari sau socuri. Dupa cateva reprize de stins aprins merge normal. Ieri mi s-a stins la 1 km dupa pornire si nu si-a mai revenit pana la destinatie 2 km mai departe. Dupa oprire, am repus contactul si tot nu si-a revenit.

Am scos borna plus de la baterie, am asteptat 5 minute si am conectat-o la loc. Apoi a mers ok fara sa stinga in cei 3 km catre casa. De asemenea de cateva luni, nu mai vrea sa ramana pe consumul instant. Il setez pe consum instant sau mediu si apoi dupa oprire, la repornire se pune automat pe viteza medie. 

 

Quote

 

 On 10/14/2015 at 2:01 PM, eduard.lucaci said:

Revin cu problema mea. Au trecut 3 luni si acum sta mai tot timpul stins. Se aprinde doar ca sa ma avertizeze ca a scazut temperatura. In acel moment functioneaza perfect pentru cateva minute, apoi se stinge din nou ca si cum i-a luat cineva curentul. Am prins un drum la care l-a prins "boala" si din minut in minut se aprindea cu acel bip care te anunta cand scade temperatura.

 

Salut,

Cu cat a devenit mai rece afara si mai umed, cu atat problema a devenit mai constanta, pana cand nici nu s-a mai aprins deloc.

Cand a dat primavara si caldura a inceput sa dea semne de viata, pana acum cand zici ca nu mai are nici o problema. Cand mai ploua si e foarte umed afara face iar figuri dar se aprinde rapid la loc.

A devenit destul de evidenta pentru mine aceasta conexiune cu umezeala din aer. Poate sa fie o problema de etanseitate, o lipitura slaba la computerul de bord?

Inca nu l-am desfacut ca nu am avut curajul, tot am avut drumuri de facut si imi era frica sa nu stric ceva pe acolo si sa raman pe "butuci". 

Daca dau jos ceasul, scotand mufele, si ma uit in el, cand il montez la loc si repun mufele e nevoie de mesterit ceva si prin vag-com sau e un fel de plug&play?

Modificat de eduard.lucaci
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Plug and play. Pierzi datele stocate-trip, consum mediu etc la deconectare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eduard.lucaci

Ok, mi-am rupt clemele de la acea masca mica de plastic. Ce rezolvare as putea adopta in afara de o lipire?

Am desfacut ceasul...m-am uitat prin el, e clar, nu ma pricep :). Am atasat niste poze. Ce altceva as mai putea face decat sa-l motez la loc?

P.S. colturile acelei folii de contacte de la display, nu sunt lipite, stau in aer, dar nu cred ca aia e o problema.

IMG_20160625_192340107.jpg

IMG_20160625_192406234.jpg

IMG_20160625_193113260.jpg

IMG_20160625_193123912.jpg

Modificat de eduard.lucaci
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca te referi la trimul din fata ceasurilor - inlocuire sau lipire.

legat de display - nu ai alta varianta, decat inlocuirea acestuia  - doar unul nou, poate garanta o functionare ireprosabila.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
On 6/20/2016 at 1:08 PM, C o s m i n said:

Cel mai bine lasa sigurantele la loc si scoate mufele din ceasuri. Apoi masoara consumul.

Azi am reusit sa dau jos ceasul pt verificare. Inainte de demontare am scos mufa din stanga si am verificat consumul. A scazut la 0.02. Deci ceasul imi cam consuma. Am refacut pe placa o lipitura desfacuta/rece vizibila, dar nu s-a schimbat nimic dupa montare. Momentan e doar sters frumos de praf sub sticla :D. Ramane verificarea cu un alt ceas. Poate am noroc si o sa aiba afisaj mai bun decat al meu. Deocamdata nu merita sa schimb afiajul, daca ceasul are consum prea mare.

01.jpg

Modificat de profollie
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, pune alte ceasuri de proba si verifica consumul in stand by. Ca sa porneasca cu alte ceasuri, trebuie adaptate cu ECU, scrise cipurile la chei, etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Nu reusesc sa fac rost de alte ceasuri pt imprumut, dar mai am o masina, tot golf 4, eventual fac un schimb pana verific consumul la a mea. Din cate vad e tot immo 3, doar ca e fara maxidot. In principiu s-ar potrivi, dar de siguranta am schanat pt model. Al meu:

Address 17: Instruments        Labels: 1J0-920-xx5-17.lbl
   Part No: 1J0 920 846 D
   Component: KOMBI+WEGFAHRSP VDO V13  
   Coding: 21110
   Shop #: WSC 00000  
   VCID: 2C57E232DCAB3A7E18B-517A
   WVWZZZ1JZ3W265398     VWZ7Z0B6119738

 

As verifica cu:

Address 17: Instruments        Labels: 1J0-920-xx5-17.lbl
   Part No: 1J0 920 806
   Component: KOMBI+WEGFAHRS. RB4 V13  
   Coding: 01111
   Shop #: WSC 00000  
   VCID: E4C7CA1274FB323E90B-5198
   WVWZZZ1JZ2W502025     VWZ6Z0A3930335.

 

Se potrivesc?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 7/8/2016 at 8:40 AM, F l o r i n said:

da, pune alte ceasuri de proba si verifica consumul in stand by. Ca sa porneasca cu alte ceasuri, trebuie adaptate cu ECU, scrise cipurile la chei, etc

Am reusit sa testez cu alt ceas. Se pare ca, cu alt ceas consumul in stand by e ok. Am pus ceasul meu pe cealalta masina, si a crescut acolo consumul in stand by. Deci problema e ceasul meu sigur.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Am gasit cu greu un ceas tot marca VDO sa fie compatibil cu ceasul meu. Codul vechi e 1JO920846D, ceasul nou e cu 1JO920946C, deci compatibil teoretic Ceasul nu arata prea bine, dar din 2 fac unul bun, cel putin asa era in plan. Primul lucru ce am verificat, consumul de curent in stand by, ca doar asta a fost motivul principal (100mA la ceasul vechi). Cu cel nou e tot 100mA. Sa fiu chiar atat de ghinionist, incat sa nimeresc un ceas cu acelasi defect?! Inainte am verificat cu un alt ceas, tot immo 3, si consumul era de 30mA, e drept ceasul era fara computer de bord. Am vrut sa verific si afisajul la ceasul nou, am pus contactul, fara adaptare deocamdata. Pare sa fie ok afisajul, vom vedea dupa ce va fi in functiune  cum se comporta la caldura. Evident a aparut si immobilizatorul, dar si radioul a intrat in safe mode.

Acum intrebarea mea este:

1) Codul de la radio este stocat in binul de la ceasul vechi?

2) Dupa ce schimb foliile, rescriu cu binul de la ceasul meu vechi, fac adaptarile necesare, ecu, chei, radioul o sa mearga? 

Va multumesc anticipat pt ajutor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 - da, este stocat.

2. avand in vedere codurile de mai sus, copiezi direct bin-ul tau (original), in ceasurile cumparate.

p.s.- eu zic ca ai probleme la altceva, consumul e din alta parte

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am pus ceasul vechi pe celalalt golf 4, tot immo3, dar fara bc, si de la 30mA a crescut consumul la 100mA. De asta mi s-a parut logic sa cred si eu, ca ceasul e problema. Deja am pregatit ceasul nou, am schimbat foliile, am scos liber de la servici, am adus bateria la redresor, si imediat cobor la lucru sa vad cum va merge cu ceasul nou. Ieri cu ceasul nou am scos siguranta, si a scazut la 10mA. Poate chiar sunt ghinionist si am nimerit un ceas cu acelasi defect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic sa astepti vreo 10-15 minute sa intre toate modulele in sleep si apoi sa verifici consumul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 minute ago, C o s m i n said:

Eu zic sa astepti vreo 10-15 minute sa intre toate modulele in sleep si apoi sa verifici consumul.

Cosminu, nu prea are ce sa intre in sleep, la Golf 4

4 minutes ago, profollie said:

Am pus ceasul vechi pe celalalt golf 4, tot immo3, dar fara bc, si de la 30mA a crescut consumul la 100mA. De asta mi s-a parut logic sa cred si eu, ca ceasul e problema. Deja am pregatit ceasul nou, am schimbat foliile, am scos liber de la servici, am adus bateria la redresor, si imediat cobor la lucru sa vad cum va merge cu ceasul nou. Ieri cu ceasul nou am scos siguranta, si a scazut la 10mA. Poate chiar sunt ghinionist si am nimerit un ceas cu acelasi defect.

mai rar - am gasit doar cateva probleme similare, din f.f. multe.

vezi nu cumva ai consumator vreun calculator de usa, confort, etc - nu s-ar explica de ce nu face asa cu minidot, decat daca acesta era immo 2

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!