Jump to content

Display-uri bord computer - probleme


Flatbone
 Share

Postare recomandată

Vreau sa montez un IC de diesel la un Passat B5 pe benzina. Stie cineva cum se poate rezolva problema cu turometrul? Sau poate se stie adresa care trebuie modificata in dump pt. ca turometrul de diesel sa mearga pana la 7000 ture?

Modificat de MihaiXp
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Crezi ca daca scrii in n-spe topic-uri primesti raspuns mai repede ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Pui un dump de benzinar si apoi rescrii cheile.

Si bineinteles ca trebuie sa schimbi foliile cu scala.

Modificat de cuiuda
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut baieti , am si eu aceeasi problema care vad ca au avuto multi dintre voi si anume displayul rosu ( masina din semnatura ) . Am citit tot topicul si am incercat si eu sa pun in practica unul din sfaturile voastre , adica am scos bornele de la baterie ca sa se reseteze BC - dar nu a mers . Vreau sa stiu daca pana la urma sa ajuns la o concluzie finala in ceea ce priveste problema ce display-ul rosu , adica tine de un singur factor aceasta problema sau sunt mai multi factori care pot influenta dereglarea display-ului . Problema este ca nu ma pricepe sa demontez diplay-ul si sa fac lipituri sau orice alta smecherie care tine de electronica mai mult sau mai putin avansata , dar daca as stii care este problema m-as duce cu masina la service si as rezolvao.

Multumesc anticipat oricarui coleg care doreste sa ma ajute .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema care e, nu mai afisaza nimic, se vede slab sau numai rosu ?

Daca da, nu mai ai ce sa ii faci....din pacate.

Daca ai maxidot - afisaj mare - se poate schimba numai afisajul - costuri - in jurul la 100 euro.

Daca ai minidot - afisaj mic - 1/2 - se schimba tot clusterul - costuri - tot pe la 100 euro, cu tot cu adaptarile necesare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema este ca se vede numai rosu , am afisaj minidot .

Mersi Florin , acum stiu ce am de facut .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in cazul asta, nu mai ai ce sa-i faci...,..trebuie alt cluster - ceasuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si daca tot iei altul, cauta unul cu maxidot.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da........ am si din ala....de W8.

Legat de maxidot - cumpara, ca nu se gasesc, sunt mai scumpe si au aceeasi soarta toate.... mai devreme sau mai tarziu, te lasa.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai la minidot nu se poate schimba numai dispayul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate, doar ca nu se gasesc de cumparat, afisaje noi.

Doar sa schimbi de pe unul pe altul - gen, cluster cu probleme - ca mai sunt meseriasi care le strica motorasele cand le scot limbile cu furculita - scoti afisajul de pe el si il pui altuia care are afisajul stricat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aha, aveam eu un cluster de passat cumparat pentru skoda dar nu il pot pune, deh 920 pe 919 si ma gandeam acum ca nu voi putea folosi displayul pe alt cluster pe viitor poate dc voi avea nevoie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, din pacate sunt cam buclucase cele fara CAN.... doar ca nu exista minidot, fara CAN.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

buna seara! am si eu o problema si am cautat la search dar fara niciun rezultat. am o bora din 2003 1.9 tdi 131 cp si eram in mers knd mi s-a aprins becul de la airbag apoi knd pornesc imi tot da o eroare airbag fehler, doar la pornire. am fost cu ea la tester si nu imi poate intra cu testerul sa imi scoata eroarea la toti kre am fost mi-au zis k nu le da voie calculatorul sa ii faca diagnoza la nimik nici airbag nici abs nici motor absolut nimic. va rog daca ma puteti ajuta cu niste pareri sau cineva care a mai patit? multumesc

Modificat de teodorica
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai casetofon original sau aftermarket?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca raspunsul tau e aftermarket - nu cass-ul original - atunci scoate mufele de la casetofon - alimentarea (sau siguranta), inainte de scanare. Daca a avut ghinion si a folosit o clona, e posibil deja sa se fi stricat.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

e normal sa imi arate la semafor consumul instant mare? ca si cum as fi in mers? de ex 7, 8 , 9? am un golf 4 1.9 ajm, am vzt la altcineva k ii scadea si arata 0,7, 0,8...la mn ramane cu cat am mers ultima oara inainte sa franez sa ma opresc...ce poate fi facut?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nimic. Din descrierea ta, banuiesc ca ai cluster immo2 - astea asa afiseaza, la consumul instant - ramane la ultima valoare calculata. La immo3, cand stai pe loc si esti pe consumul instant, trece din l/100km, in l/h.

Nu poti schimba nimic la ceasurile tale, in acest sens. Doar sa iti schimbi clusterul, cu unul immo3

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

am si eu o problema la masina din semnatura.insearasta pornesc masina si deodata eroare airbag de ce?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

FA o diagnoza si o sa afli,.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema cu display-ul , din cele constatate de mine in momentul in care e mai cald afara sau lumina soarelui este foarte puternica in interiorul masinii, display-ul comp de bord nu mai afiseaza in mod normal , in sensul ca ultimul rind acela cu km totali si trip-ul nu se mai vad , parca dispar in ceata ,la drum lung aceste fenomne ajung pana spre centrul display-ului, adica nu prea se mai vad corect, concret, bine definit informatiile,sunt din ce in ce mai sterse cifrele.Mie nu imi apar linii, nu mi se stinge, nu am oscilatii de intensitare a culorilor,nu imi lipsesc liniute intregi de la display , se comporta de parca la temperatura ridicata se dilata ceva care nu mai face contact bine. De cele mai multe ori daca opresc motorul si il repornesc imediat dupa nici 1 min e ok, dar sunt situatii cand timpul necesar este mai mare.

Unde e problema si cum se poate remedia ? Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate remedia prin inlocuirea afisajului - daca ai Maxidot - afisaj mare.. sau inlocuirea clusterului, daca ai Minidot.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Florin si eu am aceeas problema care a mentionat-o mmm81 mai sus , adica cat a fost iarna display-ul de la compiuterul de bord se vedea numai rosu , acum ca a venit caldura , timp de aproape o luna s-a vazut perfect . Dar azi iar a inceput sa se vada tot display-ul rosu . Intrebarea mea este - e posibil sa faca atingere vreun fir cu ceva .... si sa produca interferente si din cauza asta sa se vada display-ul cu rosu sau este posibil sa afecteze cumva vremea rece sau calda display-ul ??? Exista vreo solutie care sa nu incluta alte milioane date pe reparat ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Nu prea ai ce sa-i faci..... din pacate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Vreun coleg care a inlocuit display-uri de cluster imi poate descrie si mie detalii precum materiale folosite, temperaturi de lucru, cu ce a dezlipit lipitura originala dintre placa de baza si circuitul display-ului, cu ce a lipit noul display...Eu urmeaza sa schimb un display Maxi Dot. Mi s-a spus pana acum ca ar trebui sa folosesc letcon pe curent continuu cel mult pana la 24 V deoarece curentul alternativ ar afecta microcipul incercuit in imaginea atasata. Asa de sensibil sa fie acel microcip? Am statie de lipit cu aer cald+letcon, ambele reglabile in temperatura dar sunt incepator in asa ceva. Mai am pistol de lipit clasic de 100 W si un letcon la priza la 220 V de 30 W dar tot curent alternativ e si mai am un letcon la bricheta la 24 V (camion), in ultima instanta l-as folosi acela, tot 30 W are. Mi s-a mai spus de ´flux´ ca m-ar ajuta la lipit, urmeaza sa caut la magazin de componente electronice, fludor am destul de subtire si cred ca m-as descurca cu el. Multumesc anticipat!

post-95593-0-73227800-1342217621_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!