Jump to content

Octavia 2 1.8 Turbo FSI ?


elikratos
 Share

Postare recomandată

vad ca si seat.de tot TFSI il numeste. Uneori cu spatiu dupa T, alteori fara :)

Daca tot fac rechemare sa ma recheme si pe mine, sa le dau si eu S-ul din FSI, ca nu prea mai e "stratificat" :P

Modificat de rvacaru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 424
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • cmghostbuster

    50

  • Tero

    41

  • Daniel 57

    38

  • rvacaru

    30

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ma ! Pe mine ma roade masina asta. Adica chiar modelul asta. Si asta din pricina pretului care mi se pare doar usor cam piperat daca o dotezi cum vrea muschiu meu.

Ma ! Masina asta nu vine cu cutie automata ? Doar manuala ? Ca disper. Vreau automata si nu pot s-o scot la capat cu configuratorul ala.

Si nu, inca nu imi schimb masina, insa vreau sa imi fac o idee, ca tare interesanta e la mometul asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu as fi vrut o cutie DSG pt ea,dar mi s-a explicat cand am dat comanda ca,cel putin deocamdata,numai pe varianta manuala cu 6 trepte se poate comanda.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@kasius...ai rabdare... noi o sa ne luam in cativa ani O2 facelift 1.8 TFSI DSG :offtopic: Stai intai sa le "omoram" pe astea ce le avem...

Pe A3 Sportback este 1.8TFSI cu S-Tronic... o fi DSG-ul?

Iata si un filmulet cu motorul

Modificat de rvacaru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorul de pe O2 are codul BZB. Si se pare ca e exact cel de pe Audi :P Doar capacul e "adaptat" :P

Deja a aparut motorul in teste...si se tine bine :lol:

http://www.autobild.de/artikel/Themen-Test...nt-_375983.html

Modificat de rvacaru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu inteleg nimic din articol. Nu stiu germana...:) dar am vazut ca Skoda Octavia e pe primu loc urmata de Mercedes C si Ford Mondeo. Ce s-a comparat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

foloseste translate.google.com

S-a comparat tot. O2 a batut datorita pretului (10mii mai putin ca Merc).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@kasius...ai rabdare... noi o sa ne luam in cativa ani O2 facelift 1.8 TFSI DSG :icon_thumright: Stai intai sa le "omoram" pe astea ce le avem...

Pe A3 Sportback este 1.8TFSI cu S-Tronic... o fi DSG-ul?

Iata si un filmulet cu motorul

S-tronic este DSG-ul. Sunt sigur ca pana la sfarsitul anului va fi disponibil si pe Octavia TSI. Dar sub denumirea de DSG.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

tocmai m'am revazut cu un amic din bonn care si'a luat o asemenea jucarie.are piciorul greu si consumul e undeva la medie 10l/100km si peste dar face.masina e 02 elegance xenon,esp,sasiu sport,palas 17',si altetele.e bestiala 160cp te lipesc de scaune indiferent de treapta in curbe nu se misca si spre constanta l'a facut pe unul cu RS dar probabil diesel 2.0TDI 170CP.pt.cei care sunt sub 10000km/an sau pt cei care nu au o problema cu maruntisul de combustibil si le place turometrul in pozitii superiore e foarte indicata.

Edit by Diesel: Daca ai folosi majuscula la inceput de propozitie, ar fi si corect si in ton cu Regulamentul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Tero a disparut ...? Nu ne mai spune nimic de jucarie ...?

LE Scuze. Am vazut mai tarziu impresiile in alt topic.

Modificat de O2 grandfather
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva cand s-au livrat primele exemplare O2 1.8 TFSI in Romanica ...?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum 2-3 luni, pt ca de doar 4 luni jumatate s-au pus in vanzare in oferta Skoda.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Credeti ca o o data cu aparitia 1.8 Turbo FSI 160CP o sa se mai vanda 2.0 FSI 150 CP? Diferenta de pret este 383E (mai scump 1.8 decat 2.0) dar taxele sunt mai mici deci compenseaza.

Practic in aceasi bani poti sa-ti iei un motor turbo benzina de litraj mai mic si mai performant:

- +10CP si puterea maxima este disponibila mai devreme 5000-6200rpm

- +50Nm inca de la turatii joase 1500-4200rpm

- este cu 1.2 secunde mai rapid 0-100km/h si sunt sigur ca efectul turbo ii ofera reprize mai bune

- viteza maxima este cu 10km/h mai mare (ambele cutie manuala 6 trepte... nu stiu daca acelasi model)

- consuma mai putin mai ales daca folosesti din plin cuplul net superior (mai ales ca litrajul e mai mic)

Sper ca am postat bine aici, daca nu, ar trebui un topic 1.8TFSI vs 2.0FSI

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La masina asta cuplul maxim apare, pe hartie la 1500 rpm. Mai e si fsi. Oare car ar fi turatia minima la care masina ar putea merge perioade ma mari fara teama de calamina? sau, este calamina o problema la acest motor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La diesel de pune problema depunerilor pe galeriile de evacuare la mers subturat. La benzinare nu este aceeasi problema...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Credeti ca o o data cu aparitia 1.8 Turbo FSI 160CP o sa se mai vanda 2.0 FSI 150 CP? Diferenta de pret este 383E (mai scump 1.8 decat 2.0) dar taxele sunt mai mici deci compenseaza.

2.0 FSI nu a avut cerere in Romania pe Octavia 2. Pe Scout va fi cam la fel. E lesne de inteles de ce.Performantele si consumul nu il recomanda.

Pe forum sunt vreo doua-trei astfel de masini, din care una a avut probleme iarna din cauza calitatii combustibilului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici vechiul 2.0 MPI nu a spart vanzarile. Nici performantele nu il recomandau dar si "doi litri benzina" suna destul de aspru in urechile cumparatorului mediu. Daca e 1.8 mai merge.. da 2.0 deja suna a consum mare. La fel ca si 9990 euro fata de 10.000 de euro.

Modificat de r&d
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici vechiul 2.0 MPI nu a spart vanzarile. Nici performantele nu il recomandau dar si "doi litri benzina" suna destul de aspru in urechile cumparatorului mediu. Daca e 1.8 mai merge.. da 2.0 deja suna a consum mare. La fel ca si 9990 euro fata de 10.000 de euro.

Asa-i. Dar Radule...de ce nu recunosti ca 2000cmc aspirati sunt gurmanzi la orice marca mai putin Honda? :D `Joking.

Eu cred ca 1.8 TSI (na, ca m-am obisnuit sa nu mai scriu 1.8 TFSI) consuma mai putin decat 2.0 FSI la acelasi stil de mers. Si cred ca si la mers economic. Desi vazusem nu stiu ce test record cu Octavia 2.0 FSI in care se laudau ca au scos consum de 5l la 100km la un rulaj pe drumuri nationale. Insa probabil cu un TDI scoteau in acelasi mod 3l la 100km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa-i. Dar Radule...de ce nu recunosti ca 2000cmc aspirati sunt gurmanzi la orice marca mai putin Honda? :sbine: `Joking.

Eu cred ca 1.8 TSI (na, ca m-am obisnuit sa nu mai scriu 1.8 TFSI) ...

Sa stii ca indiferent ce scrie pe capac, motorul este TFSI. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa-i. Dar masina e 1.8 TSI. :sbine: Scrie pe capacul portbagajului. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Consum mediu indicat de Maxi Dot intre Brasov si Oradea : 7,4 l.Am ajuns la 2000 km si pot spune ca incepe sa imi placa din ce in ce mai mult cum se comporta la drum si cum raspunde la "talpa". :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!