Jump to content

Octavia 2 1.8 Turbo FSI ?


elikratos
 Share

Postare recomandată

eu am reusit un 125/h medie din Austria pana la Paris. Asta in conditiile in care in Germania am mers extrem de tare (>200) dar respectand absolut toate limitele legale unde era nevoie (gen limitari la 50 unde se lucra, indicatoarele de 100 si 130 in Franta, 130 in Austria, etc).

Personal medie de 130 cu accelerari/decelerari + realimentari + mancat + nevoi biologice mi se pare extrem de mult si in orice caz ilegal in afara de Germania. In Romania daca scoti medie Bucuresti - Cj peste 70 deja ai facut macar o infractiune pt viteza. Spun asta facand traseul respectiv absolut gol (deci nefranat de cineva) si respectand cu strictete limita maxima legala de fiecare data. Masina nu e o problema (accelerat/decelerat, viraje) deci sincer nu cred ca poti scoate 130 la un drum de 250km prin tara mergand legal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 424
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • cmghostbuster

    50

  • Tero

    41

  • Daniel 57

    38

  • rvacaru

    30

Top Posters In This Topic

Posted Images

n-a spus nimeni medie de 130km/h. ci medie de 100km/h. si da, ca sa scoti o medie de 100 km/h, trebuie sa mergi mult si constant cu 130 km/h (luam exclusiv cazul de mers pe autostrada), pentru ca nu cred ca sta cineva sa-si reseteze contorul, imediat ce intra pe autostrada. in plus, pierzi mult din media finala pana la iesirea pe autostrada.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Salut,

am si eu problema cu masinuta din semnatura:

In una din saptamanile trecute am venit relativ repede cu ea de la bistrita spre Mures. Pe o portiune de viteza am calcat-o mai tare, dupa care a trebuit sa reduc viteza din cauza traficului. Am accelerat din nou pt o depasire, dar motorul a pierdut puterea, pur si simplu accelera foarte greu pana la 3000 de rotati. Nu mai avea nici putere, si avea un bazait ciudat peste 3000 de rotatii, asa ca am venit cu ea acasa incercind sa nu o turez prea tare.

Probleme cu pierderea puterii am avut si inainte de acest incident, sporadic, dar isi revenea dupa citeva secunde, fara sa apara vreo eroare l a logare.

Am bagat-o in service (Ingricop, Tg-Mures), unde initial mi s-a spus ca e regulatorul de presiune (fuel presure regulator), eroare care aparea si pe VAS. Ulterior mi s-a spus ca trebuie sa duc la service si sa o las acolo pentru o zi, sa o testeze, ca sa fie siguri ca aia e problema. Dupa ce au testat-o mi-au zis ca trebuie schimbata pompa de benzina si regulatorul de presiune (sau pompa de presiune sau ceva de genul, nu am inteles exact ce). Am lasat masina in service, si mi-au schimbat piesele, dar dupa ce am scos-o, masina se comporta foarte ciudat. Parca o parte din caluti au ramas la service. Nu pot spune ca nu trage, dar nu mai trage asa cum tragea inainte,e mai lenesa. Si, desi am scos-o doar de citeva zile din service, deja mi-a reaparut simptomul cu pierderea puterii. Sporadic, citeodata, intre 2000 si 2500 rpm, cind accelerez, masina in loc sa accelereze, cum ar trebui sa faca o masina bine crescuta (tongue.gif), franeaza, ca si cum ceva ar agata. Dupa care isi revine si accelereaza. Citeodata se intimpla sa nu franeze, ci pur si simplu sa intirzie la accelerare o jumate de secunda / o secunda..

Am reusit sa fac un log la boost, si am obtinut niste valori care mie cel putin mi se par destul de ciudate..le-am atasat...poate stie cineva sa-si dea cu parerea..

Jancsi

LOG_01_115_010_011_boost1.xls

Modificat de CsakEn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai vin si eu cu o problema: la demaraj are o scadere de putere dupa ce urca de la 1500 de ture pana la 2000 si apoi isi revine in spre 2500 si mai sus. Stiam ca turbina intra in functiune inca de la inceput, de la 1500 de ture in sus.

Modificat de Daniel 57
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, chestia asta o simt si eu, de cind am scos-o ultima oara de la service. alta chestie inervanta: ii dai pedala sa mearga (merge, chit ca nu asa de voios ca inainte, da no, asa cum, trage) o fortezi un pic, lasi acceleratia si parca agata ceva (nu e feelingul acela de frana de motor). Apesi din nou acceleratia si surpriza ..simti ca nu mere, nu trage ..

Cind accelerez, paraca face accelerare in bucati .. in loc sa accelereze constant, citeodata accelereaza pe o portiune (a cursei pedalei de accelerare) mai repede, pe alta portiune mai incet

Cind am luat-o, pana pe la 1700 ture nu prea tragea, in schimb de la 1700 in sus era voioasa, simteai cum parca te ruga sa ii dai pedala ..nu avea pierderi de putere. Accelera uniform, fara salturi,si daca o fortam un pic, nu avea probleme sa traga in continuare, ca acum.

Acum ii anemica..parca nici nu iti vine sa mergi cu cea..

Jancsi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Si eu am avut mici nelamuriri cu relantaiul : din cand in cand imi dadea o trepidatie,dar isi revenea imediat.In mers,nu era nici o problema,dar am zis sa intreb la reprezentanta cand am facut revizia si mi s-a spus ca sunt mai pretentioase TFSI-urile la combustibil si ca nu trebuie sa imi fac probleme.Am schimbat la a 2-a revizie si filtrul de benzina,desi (cica) n-ar fi trebuit asa devreme.Dar,trepidatiile continua sa apara din cand in cand,desi masina primeste aceeasi Carrera 100 ca de la inceput,in concluzie nici o schimbare in privinta asta.Am facut chiar si un update de soft la reprezentanta(cu ocazia asta m-au verificat si daca mi-am facut remaparea),gratuit pe garantie,si tot degeaba.

Astept sa se termine garantia si abia astept sa ii fac remaparea si modificarile aferente(admisie,evacuare). :angry:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut! acest motor 1.8 tfsi are distributia pe lant?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

La fel face si motoru meu,cand ii dau sa mearga.......are un timp mort,cand o las "la pas" are exact 2 secunde in care ea mai trage unpic......

Benzina ieftina i-am bagat odata pe la Orsova.....de atunci parca face ce vrea ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci, mister... Nimeni nu ne lamureste daca e ceva defect sau "asa face toate".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am primit un raspuns, pe care vi-l impartasesc si voua:

Daniel, turbina intr-adevar intra mai de jos, dar abia dupa 2500 rot/min are presiune cat sa simti demarajul acela turbo.

Iti recomand sa NU CALCI LA FUND PEDALA de acceleratie DACA TURATIA NU ESTE MINIM 2000 rot/min !! Aduce prejudicii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta scrie si-n manual ... ca se recomanda sa se faca"kick-down" dupa ce am atins 3000 de rotatii...

...si mie imi vibreaza la relanti. nu prea mi se pare normal. la service n-am fost pt ca presimt ca o sa pierd timpul degeaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intrebare pentru posesorii acestui tip de motor (BZB): ce norma de ulei este recomandata? Voi ce ulei ati pus?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

intrebare pt toti posesorii de 1.8 TFSI

si-a facut careva remap? daca da- impartasiti-ne si noua ceva date si impresii

thx

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Problema cu relantaiul observ ca este o problema generala la aceasta motorizare.Eu am fost la prima revizie si am semnalat problema asta,nu au avut un raspuns clar,mi-au verificat masina daca am facuta resoftarea (spre dezamagirea lor nu o facusem) si mi-au spus ca le arata pe calculator ca sunt disponibile niste update-uri,dar nu stiau sigur in ce consta.Mi-au instalat acele update-uri,dar nu se schimbase nimic.S-a dat vina pe combustibil(desi sub Carera 100,Mol Evo 5 sau Alto 101 nu am scazut niciodata),am schimbat la cererea mea si filtrul de benzina si nici o schimbare.Am schimbat bujiile cu NGK Iridium si parca nu mai sunt la fel de dese trepidatiile si nu mai sunt asa de sesizabile ca inainte.Ce am mai constatat dupa schimbul de bujii este ca am arderile mai bune urmarind tips-urile de la evacuare unde mai tot timpul erau negre iar dimineata,la prima pornire a motorului,erau umede de la condens.O avea vreo influenta asupra functionarii motorului

Nu am avut pana acum probleme cu intreruperile de putere pana acum,ii schimb destul de des vitezele pe la 6000 rot/min si nu mi-a facut surprize din punctul asta de vedere.Totusi,simt ca e loc si de mai bine,de aceea ma pregatesc cat de curand de resoftare. :D

Eu i-am pus Castrol SLX Professional Longtec 0W30 VW Norm : 502 00/503 01/505 00.Totul dupa carte!

Este un membru pe forum care si-a facut remap,SyDemon, si spunea ca trage mult mai bine dupa modificare.

http://vwforum.ro/index.php?showto...40&start=40

Sa ne auzim cu bine si drumuri cat mai bune!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, vad ca se s'a mentionat aici numele meu si zic ca nu'i frumos sa nu zic bau;)

Ce pot sa va zic.. am masina de anul trecut din Iulie si aproape 30.000 km . Stiti cum fiecare isi lauda propria masina ca e cea mai cea si nici o alta nu'i ca ea ?

Ei bine.. masinutza asta se incadreaza perfect in ceea ce sugeram mai sus. Nu am avut nici 1 problema, niciuna niciuna. I'am facut resoftarea pe undeva peste 10.000 km si nu regret nici un moment, ba din contra - pe viitor nici nu concep sa nu fac resoftare la orice masina mi'ar ajunge pe mana.

Nu va ascund ca imi place sa conduc mai sportiv si masina n'a sucumbat niciodata. Incepe sa traga foarte bine incepand cu 2500 ture si tot trage... si tot trage... si undeva pe la 5500 ture iar se simte un boost nu f pronuntat dar exista (in treapata 3-4-5 e valabil asta).

Ce se vorbea mai sus de tremuratul la relanti.. nu am sesizat pana acum si intre noi fie vorba sper sa nu am parte de asa ceva. Altceva, ce va pot spune .. am sasiu sport .. modificarile p care le'am facut sunt doar estetice si nu afecteaza cu nimic performantele masinii. As umbla putin la suspensii si am de gand sa umblu si un pic la frane in ideea de a le schimba cu unele mai performante. In rest, chiar nu stiu ce sa va spun - pentru ca am doar cuvinte de lauda si nu va zic cat de incantat sunt de mine ca nu m'am bagat la rs'u benzinar . Consider ca am facut o super afacere in a alege modelul asta 1.8 T FSI in defavoarea 2.0 T FSI, care era la momentul achizitiei cu aproape 6.000e mai scump si ofera fix aceleasi senzatii.

http://www.youtube.com/user/SyDemon22#play...l/0/kpCoXqh3NX0 - un test menit sa arate consumul instant la un stil de condus mai mult sau mai putin economic.

Modificat de xxnelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 months later...

Am completat pe la 9.000 km cu 1/2 litru ulei , dupa ce m-a avertizat asupra nivelului de ulei . Pe la 11.500 , dupa un drum de 1000 km, partial la viteze de autostrada , mi-a aparut presiune scazuta la ulei ( nu nivel ! ) , limitare turatie la 4000. Am completat cu restul de ulei si nu au mai aparut alte mesaje sau probleme ( actual circa 13000 km ) .

Ce puteti spune despre consumul vostru de ulei intre schimburi ?

Modificat de virgilius23
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Vreau sa-mi montez ceas suplimentar de monitorare a presiunii turbo boost. Poate cineva sa-mi dea o idee unde sa ma leg cu furtunul de presiune ?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar fi o idee undeva pe tubulatura de iesire din intercooler. Cel mai corect ar fi pe galeria de admisie dar e din plastic ... :|

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da... cred ca pina la urma gauresc galeria de admisie. Mai vad... Multumesc de raspuns.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

am avut si eu aceeasi problema cu pierderea de putere...la mine era stricata pompa de inalte...au schimbat-o si acum merge foarte bine masinuta...trage chiar foarte frumos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...
  • 3 months later...

Am si eu nevoie de o schema electrica pentru intrarile in ECU. Vreau sa identific cablul care aduce semnalul de la sonda lambda. Gasesc asa ceva pentru OCT 2 1.8 TFSI motor BZB ? Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mufa mare de la ECU (cea cu 94 pini) , pinii 29, 34, 62

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salut,

are cineva ceva log-uri cu presiunea de turbo boost pentru motor stoc?

Sau puteti sa-mi spuneti si mie cam ce presiune face turbina pentru un motor stoc ?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!