Jump to content

Octavia 2 1.8 Turbo FSI ?


elikratos
 Share

Postare recomandată

LA cat de pretentios este FSI_ul nu cred ca este compatibil cu GPL ... MPI ar trebui sa fie :)

Modificat de ovidius
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 424
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • cmghostbuster

    50

  • Tero

    41

  • Daniel 57

    38

  • rvacaru

    30

Top Posters In This Topic

Posted Images

Motoarele de tip MPI(indiferent de firma care le produce) sunt compatibile pentru func

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu cred ca e bine sa vb de gpl la topicu cu 1.8 tsi benzina...cum nu e bine nici despre diesel :|...la ce drak sa-ti iei tfsi si sa-ti pui gpl?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu cred ca antoniadis glumeste cu gpl-ul la 1,8 TSI! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorul asta e in cuplu de la 1500 rpm. Deci este destul de economic la turatii putin peste 1500 rpm. Si este chiar foarte placut de condus astfel. Bineinteles ca masina isi schimba naravul la peste 4000 rpm. Eu de-asta o iubesc: stie sa fie si linistita si salbatica. :) :huh:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ceea ce spui tu o fi plauzibil dar ce rost are sa-ti iei o asa motorizare sa-i pui gpl...atunci ia de la audi 3.2 fsi...sau un bmw cu motor de 4000 sau 5000 si punei gpl..pai ori vrei putere ori vrei economie...mi se pare cel putin aberant daca nu chiar suspect ...gaz..:| turbina nu e afectata? ...nush ;))..nu-mi suna bine :P ...o sportiva pe gaz =)) ....oameni buni au trecut aproape 2 luni si nimeni nu se indura sa faca o filmare ceva..recunosc sunt tare nerabdator sa aflu cat mai multe despre masina...pana sa soseasca a mea la inceputul lui martie : :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand vreau sa merg economic schimb in trepta superioara la 2000 rpm si ulterior schimbarii ajunge cam la 1500 rpm. Potrivit bc asta e regimul in care are consumul cel mai mic. Bineinteles ca la acest regim accelerarile sunt lent progresive. Motorul toarce linistit, fara vibratii, dar sub 1500 rpm incep vibratiile. Si zgomotul motorului este diferit in functie de turatie. La turatii mici (1500-2000-2500) in sarcina are un sunet aproape de diesel. Ulterior tonalitatea se schimba si te imbie sa-l accelerezi din ce in ce mai mult.

In weekend am urcat in Sinaia la cota 1400 si drumul era acoperit cu zapada. Am urcat destul de usor cu ajutoul ASR-ului. L-am decuplat pentru scurt timp si turometrul tasnea cu usurinta catre zona rosie. Asa ca l-am cuplat din nou si l-am lasat sa-si faca treaba fara sa-mi mai bat capul.

Ieri am fost la Predeal si cum de la iesirea din Predeal incepea o coada lunga, am facut stanga-mprejur catre Cheia. Nu mai stiu ce viteza medie am avut dar am mers cu 70 (a 5-a, cam 1700-1800rpm) in localitati, pe serpentine cat de repede am putut iar pe scurte perioade cu 140. Cateva depasiri fulminante, unde am accelerat mai mult decat era nevoie doar de dragul de a accelera. Concluzia : consum pe BC de 6,5. Mie mi se pare OK :vaidecapulmeu:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu o sa avem noi niciodata consumuri de 4-5 ca la dieseluri ... dar nici 6-7 la drum intins nu mi se pare ca e vreun consum ridicat ... pot sa spun ca e cat se poate de multumitor !

@ cmghostbuster nush ce vrei sa filmam ... eu unu nu am posibilitatea sa fac un filmulet si oricum nu fac liniute sau alte chestii d astea ca nu ma pasioneaza deci sa filmez masina cum merg cu ea la 60 la ora nu cred ca te intereseaza =)) ca nu e nimic nemaivazut! mai ai un pic si o sa ti vina masina deci nu fi trist e mai frumos sa descoperi atunci ce poate sa faca crede ma :offtopic: !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu 2 intrebari- prima pentru ghostman eu o sa am scut protectie motor?:-s :(( :lol: ca am uitat de asta ...am vzt masina ta f frumoasa..ai uitat sa specifici ca ai si piele...:-?...sa o stapanesti sanatos..

si a doua cand ma duc sa iau masina... cu benzina cum fac astia? imi dau plin la ea sa ajung acasa?:))) :lol:

Modificat de cmghostbuster
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lace: La o viteza maxima de 70Km/ora cu a 5-a e mult 6.5 :D Eu am scos 5.3 pe o portiune de 25 Km dar in jur de 80-90 :) ,dar cred ca astfel de consumuri nu sunt deloc relevante si nu cred ca trebuie sa explic si de ce...

Scuza-ma dar cum ai reusit sa mergi asa incet cu un motor de 160CP ? Nici cu vechea dacie nu mergeam cu 70 km/ora, macar "un 90" tot ii "dadeam" ca aveam decat 4 trepte ...

Modificat de ovidius
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lace: La o viteza maxima de 70Km/ora cu a 5-a e mult 6.5

Viteza maxima o fi fost 160. Am spus ca in localitati am mers cu 70. Iar pe serpentine, cat de mult mi-a permis stomacul :P , dar daca nu aveam nimic de depasit nu o turam degeaba, eram intr-a sasea de la 80-90 km/h. De vreo doua ori am dus-o la rosu doar ca sa ma bucur de senzatie desi masina depasita era mica in retrovizoare :P

Modificat de lace
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intrebare cat aveti fratilor pe bord ...la skoda 1.8 tsi? 240 sau 260? ca parca asla cu leonul are 260 si parca skoda 240 :- :icon_thumright: voi cat aveti pe bord la ea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
cmghostbuster

astazi mi-a sosit si mie masina :X.. si trebuie sa spun ca sunt supeer incantat ...abia astept sa ies la noapte la o plimbare mai lunga insa in limitele " rodajului" am sa postez poze pentru ce-i interesati.. :rolleyes: :lol: :lol: uraaa... :P

Post-ul despre consum l-am mutat in TOPIC-ul DEDICAT.

Modificat de xxnelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

luati-va fratilor octavia 1.8 tsi ....

Modificat de Diesel
Esti offtopic grosolan.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca este acelasi motor ca si pe VW, Audi si Seat (eu cred ca da), nu inteleg cum de poti sa scoti consumuri de sub 7 in conditii de mers sportiv sau pe serpentine, cu reprize diferite, in rampa. Eu am facut de cateva ori drumul Bucuresti-Brasov si retur si nu prea am reusit sa scot sub 8,5-9 mixt.

Intr-adevar, pe distante scurte si netede, in care mergi constant cu o viteza, (de ex. Ploiesti -Campina) consumul ajunge si scade sub 7 l/100 km, dar de la Campina la Predeal "compenseaza", ca sa zic asa. Stilul meu de condus este pe masura motorului, dar am incercat sa conduc si mai relaxat si tot nu mi-a iesit consumul din carte (eu am iesit deja din rodaj cu a mea).

Leagat de GPL: mi se pare complet aiurea sa pui GPL pe un motor cu un aer sportiv (pentru ca fie-mi iertat, daca-ti iei 1.8 T(f)SI ca sa mergi cuminte, mosnegeste, este ca si cum ai strica orzul pe gaste. Exista motoare mai mici, mai cuminti si mai economice pentru asta...). Sincer, e la fel de aiurea ca si cum ai pune GPL pe Cupra sau pe GTI.

Teoretic este posibil sa montezi GPL pe orice motor, practic merita sa pui pe T(F)SI?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
Daca este acelasi motor ca si pe VW, Audi si Seat (eu cred ca da), nu inteleg cum de poti sa scoti consumuri de sub 7 in conditii de mers sportiv sau pe serpentine, cu reprize diferite, in rampa. Eu am facut de cateva ori drumul Bucuresti-Brasov si retur si nu prea am reusit sa scot sub 8,5-9 mixt.

Intr-adevar, pe distante scurte si netede, in care mergi constant cu o viteza, (de ex. Ploiesti -Campina) consumul ajunge si scade sub 7 l/100 km, dar de la Campina la Predeal "compenseaza", ca sa zic asa. Stilul meu de condus este pe masura motorului, dar am incercat sa conduc si mai relaxat si tot nu mi-a iesit consumul din carte (eu am iesit deja din rodaj cu a mea).

Leagat de GPL: mi se pare complet aiurea sa pui GPL pe un motor cu un aer sportiv (pentru ca fie-mi iertat, daca-ti iei 1.8 T(f)SI ca sa mergi cuminte, mosnegeste, este ca si cum ai strica orzul pe gaste. Exista motoare mai mici, mai cuminti si mai economice pentru asta...). Sincer, e la fel de aiurea ca si cum ai pune GPL pe Cupra sau pe GTI.

Teoretic este posibil sa montezi GPL pe orice motor, practic merita sa pui pe T(F)SI?

Ups - am uitat ca aici e ca la biblioteca sau la circulatie - mereu am senzatia ca sunt la intersectie cu politaiul pandit pe mine.

As monta un GPL pe TFSI cu prima ocazie - si sincer daca eram mai pesimist in cresterea pretului craburantului o faceam - dar am zis ca mai tine motorina. Nu stiu de ce motoare mai cuminti vb tu pe octavia - alea de 102 cai - ca sa raman cu GPL pe la 85 cai reali?

Cat despre valoarea de revanzare si "topirea" motorului - eu zic ca sunt sever exagerate - sau poate are cineva senzatia ca pretul carburantului o sa scada. Sa vezi ce valoare o sa aiba masina cand o sa fie motorina 50-60da mii la anu.

Intradevar nu noi ar trebui sa ne plangem ci cei cu motoarele mari ... dar banuiesc ca nu sunt nici ei veseli - sa vezi ce incet se merge pe Autostrada Soarelui dupa fiecare scumpire la pompa.

Daca ajungem la 60 pe litru schimb TDIul pe un TFSI cu gaz ASAP.

Stiu ca sunt octavii vechi pe GPL - poate cineva sa ma ghideze spre un topic dedicat GPLului pe skoda? Vad ca avem topic-uri dedicate pe motorina si benzina insa de GPL parca vorbim de naiba in biserica - toata lumea isi face curce.

Modificat de Cain
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

rifflections

Eu zic ca gresesti, pe un motor de 160 de cai sa-i pui GAZ...ce sa zic...parerea mea e ca oamenii ce-si iau asemenea motoare nu le iau pt consum...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut un drum la Constanta. Consum 13 l%. Cum? Simplu: am mers doar cu 60-80 Km/h (peste 100!...), cu mici pusee spre 200 si peste. Uscat, dar batea vantul si se simtea la volan. Masina era stabila la 120Km/h, prin greutatea ei.

La intoarcere ploua, asa ca am mers cu 120-140 Km/h. Consum, 10 l%. Ca sa atingi 7 l% cred ca trebuie sa mergi intre 80-100 Km/h.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zorro Classic

Nici nu inteleg daca e de rau sau e de bine ce scrie Cain (eu nu sunt Abel, sper!)...

1.8 TSI este un motor cu valente sportive, putin "dopat". Demaraje, nervozitate, chestii, socoteli... La gabaritul OII e clar ca ii imprima un caracter sportiv, cu acceleratii de 8,2 si viteza maxima de peste 220 km/h (2.0 TDI este sub aceste performante).

Cand ma refer la motoare mai cuminti ma refer la motoare de 1.4 cmc (80 CP, consum mediu 7,0), la MPI 1.6 cmc (102CP, consum mediu 7,2), FSI 1.6 cmc (115 CP, consum mediu 6,6). Sunt mai ieftine si atunci poti sa obtii o economie suplimentara prin montarea unei instalatii GPL.

Nu sunt motoare slabe sau proaste ci pur si simplu mai cuminti decat 1.4 TSI sau 1.8 TSI. Sincer, nu vad ratiunea pentru care iti iei o masina mai scumpa, orientata clar spre performante mai sportive, pentru a incerca sa mergi cu ea cu combustibil foarte ieftin. Sincer, mie inca mi se pare ca strici orzul pe gaste! Dupa cum spuneau si altii, cand iti iei 1.8 TSI nu-l iei pentru consum neaparat (parea mea!)

Vrei economie, iti iei un diesel cu capacitate mai mica, mai cumintel, si ai rezolvat problema.

Nu vreau ca discutia sa degenereze intr-o dezbatere pro/contra GPL. Si in nici un caz nu se discuta aici despre TDI ci despre TSI.

Usor OT (deoarece nu am Skoda ci Seat): masina din semnatura vine cu suspensii sport pentru acest motor, indiferent de clasa de echipare. Oare de ce?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!