Jump to content

Help-ambreiaju`


florea
 Share

Postare recomandată

va descriu in cel mai neprofesionist mod: pedala de ambreiaj e slaba dar nu se misca libera, nu intra in nici o viteza daca pornesc motorul, dar intra cu el oprit. m-am bagat desupt si am tras de cablu si nu si-a dat drumu de nicaieri.

unde sa ma mai uit?

:D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-ai da-ne amanunte...de exemplu ,daca pana la un moment dat, a functionat, s-a auzit vre-un zgomot, e montat de curand sau nu(ambreajul)...etc!

Ce placa de presiune ai-daca sti...

Modificat de mircea_cotiga
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da chiar asa... ia da mai multe amanunte ca simptomele care le descii tu aici imi suna foarte cunoscute...

sapt trecuta am schimbat tot ce inseamna ambreiaj asa ca am totul foarte proaspat in memorie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai "soare" se poate rupe un nit care prinde soarele si se incotzopeneshte pe acolo si nu lasa sa se departeze placa de volant.

Daca ai cu arcuri periferice se poate strica o piesa oarecare dintr-unul din cele 3 sisteme de parghii si acelashi efect.

In ambele variante pedala ramane "tare" dar nu debreiaza.

Oricum solutzia e una singura: jos motoru'! :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oricum solutzia e una singura: jos motoru'! ;)

sau poate doar e cablul neintins ...

AMANUNTE !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Domnul florea vorbeste de un ambreiaj de opel astra cumva? ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Domnul florea vorbeste de un ambreiaj de opel astra cumva? ;)

Nu bre, are nefasta-sa o broasca albastra, buba i se zice. E parca 1300 din 62, daca nu ma inshel.

A fost la Odorhei, VN-??-BTY

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am dus-o pe buba la un nene mecanic si s-a uitat dedesupt si a zis ca : un fir din cele 2 ale cablului de ambreiaj s-a rupt.

asa sa fie oare?

ca se vedea un capat atarnat si un fir intins care iesea din masina si se ducea la cutie.

daca trag de ala intins, se misca un pic ambreiaju, da nu debraiaza...

acum va rog sa-mi spuneti daca e vreun secret la montaj, ca mecanicul meu n-a mai facut asa ceva niciodata...

de disc...stiu ca e uzat...am luat nou si tre sa-l schimb...da asta se strica asa ...brusc?

ca s-a intamplat in mers...a fecut ( cica!) un fel de poc si ...pa viteze...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu prea pricep eu ce zici cu alea 2 cabluri dar ma rog....

incerca prima data sa vezi daca nu cumva e dus filetul la piulita sau la surubul cablului de ambreiaj. eu am patit chestia asta si scapa piulita pe filet...

si la mine a facut tot poc si cand am dat jos am constatat ca era rupta furca care tine rulmentul. poate ar fi bine sa dai jos motorul sa vezi mai exact de e acolo. dar verifica prima data daca e intins cablul si nu ti-a scapat si tie piulita

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E greu de vazut pe sub masina asa ca...uitepost-5543-1176981490_thumb.jpg...nu e decat un cablu...

...care actioneaza asta!post-5543-1176981503_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de asta ma miram... 2 cabluri de ambreiaj..... nu imi imaginam cam cum vine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca ala a vazut doua cabluri de ambreiaj, io zic sa nu dea tot el motorul jos, ca poate hotaraste ca trebuie sa scoata chiulasele intai ... De altfel, subscriu la ce spune Mishul. Dupa ce spui, ar trebui dat jos motorul. Nu e de la cablu. Doar furca, rulment sau placa de presiune.

Modificat de tipatescu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Consultul auto, ca si cel ginecologic, tre' facut pe viu :somnmare: , nu se poa' prin telefon/net whatever...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in prima poza de la domnul mircea se vede cablul ...ala cu piulita fluture in varf...

la mine, atarna o bucata care pare sa se fi rupt din zona piulitei fluture, si are aspectul unei sufe desirate...

ei bine...din sufa aia un fir inca mai e prins de pomenita piulita...

de aia par 2...sarme...fire...ma rog...

acu, daca am intrebat, nu tre sa va suparati...

mai sunt si ca mine printre voi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uraaa! Nu trebuie sa dai motorul jos!

In schimb trebuie sa faci rost de un cablu nou

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Ca sa nu mai fac un topic nou pun si eu o intrebare aici.

Ce sa fac ca sa nu imi mai caraie cand vreau sa bag in viteza a 1-a si cateodata si in marsh arrier (cred ca asa se scrie).

Mentionez, ca sa evit discutii inutile, ca inainte de a incerca introducerea in respectiva treapta de viteza pedala de ambreiaj (asta nu stiu cum se mai scrie) este calcata la maxim (nu pot zice la podea ca nu e la podea e in sus :D).

Este vorba de reglaj al cablului sau ce? Cum se face asta in fata blocului?

Se da roata jos si se invarte piulitza in fluture si gata?

Mai mentionez ca ambreiajul meu tine (si mereu a tinut asa) foarte jos, adica nu ii trebuie decat un cm ca sa inceapa masina sa mearga.

Astept cu interes crescut raspunsurile voastre. Hai merci, bre. :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa nu mai fac un topic nou pun si eu o intrebare aici.

Ce sa fac ca sa nu imi mai caraie cand vreau sa bag in viteza a 1-a si cateodata si in marsh arrier (cred ca asa se scrie).

Mentionez, ca sa evit discutii inutile, ca inainte de a incerca introducerea in respectiva treapta de viteza pedala de ambreiaj (asta nu stiu cum se mai scrie) este calcata la maxim (nu pot zice la podea ca nu e la podea e in sus :D).

Este vorba de reglaj al cablului sau ce? Cum se face asta in fata blocului?

Se da roata jos si se invarte piulitza in fluture si gata?

Mai mentionez ca ambreiajul meu tine (si mereu a tinut asa) foarte jos, adica nu ii trebuie decat un cm ca sa inceapa masina sa mearga.

Astept cu interes crescut raspunsurile voastre. Hai merci, bre. :rolleyes:

reglaj pozitie maneta pe tunel, pentru inceput...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Guvidash dragalash. tare mi-i friCA, CA mai ai doar doua trei fire din cablu de ambreiaj Poti sa vezi usor, chiar si-n fata blocului. Dai jos roata ( PUI O CAPRA SUB BROSCUTA, CEVA, N-O LASA DOAR IN CRIK !) si vezi, de obicei se "scamosheaza" la "furca", poti sa incerci sa mai strangi piulita-fluture, da sa tii cablu cu un patent sa nu se invarta ! sa-l tii de partea plina-filetata, poti si cu o chee fixa de 6 sau 7 nu,sh ecxact. Si mai verifica si uleiul in cutie. Ai pus aditivul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca n-ai cablul scamosat,cum au zis baietii mai sus,sa verifici si cuplajul ala de cauciuc dintre timonerie si cautatorul din tunel,ala de sub bancheta spate.Iti zic asta ca si eu am patit-o,cuplajul praf si drept urmare nu se mai rasucea pirghia cat trebuia si de aici si problema cu marsarierul si cu "alte viteze"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa ce elimini alte cauze (sau poate mai bine inainte) incearca sa mai strangi din surubul de reglaj al cablului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc oameni pentru raspunsuri.

Acum ma preocupa aprinderea... dar o sa incerc sa mai strang oleaca cablul cand o sa am timp de mesterit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

care-i problema cu aprinderea? iar iti face figuri gotronicul? Mie imi merge bine.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

care-i problema cu aprinderea? iar iti face figuri gotronicul? Mie imi merge bine.....

Nu, bre, aia merge bine. Acu s-a fisurat capacul ori am mizerii pe bujii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

guvydu-le, cum a zis si Mike poate fi din pozitionarea manetei de schimbator in podea.. se mai deplaseaza, noteaza pozitia actuala si desfa suruburile, misca putin stanga, strange suruburile si reverifica, apoi mai dreapta de pozitia initiala.. daca nici de acolo nu e, treci in partea spate, sub bancheta si vezi daca nu ai joc la "nuca" aia...

post-22-1185773171_thumb.jpg

post-22-1185773204_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci nu desfac de tot? Doar slabesc shuroabele si mut cu totul placa aia spre stanga?

Faza e ca nu caraie decat in prima viteza si nu de fiecare data. Daca ma grabesc sa o introduc :P caraie....daca sunt gentil simt cum se invart roticelele pe sub maneta de viteze si cum intra frumos la un moment dat. Mentionez ca nu se intampla mereu. Aaa...si cateodata mai si sare din viteza 1.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!