Jump to content

Probleme Turbina


energizer
 Share

Postare recomandată

dar alea deobicei sunt la pozitive dev..

Negativ deviation> baga prea putina presiune. Posibile cauze: Furtun presiune spart, turbina are depuneri, acutator gripat si/sau membrana sparta. Dar dupa cum spui tu, dupa accident, verifica tubulatura de la intercooler la turbina, teava accea de plastic

Pt userul Roadrunner>> tu trebuie sa verifici acutatorul si mai mult ca sigur trebuie curatata turbina. Fa un log in mers pe grupurile 003, 010, 011, si posteaza-l aici

Modificat de Beshcu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!

Am rezolvat problema. Am vorbit cu Swat Cat si am fost la el in seara asta.

Nu stiu ce testere aveau mecanicii unde am fost eu dar la mine aparea defapt deviatie pozitiva, cu toate ca cei de la serviceuri imi ziceau ca am deviatie negativa.

Asa ca pb mea a constat in deblocat si curatarea tijei acutatorului, era intepenita si plina de rugina. Am testat masina dupa si merge super, problema rezolvata.

Ce simplu a fost cu cineva care stie ce trebuie facut si pana sa ajung la el am aruncat banii aiurea prin serviceuri.

Ms mult Swat Cat. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari colegi!!

Am impresia ca de la un timp imi trage mai prost masinuta, cum merg eu ca tataie prin oras la 1800 rpm nu prea simt dar uneori cand ii dau mai tare simt ca parca nu mai are "svancul" cu care sunt obisnuit in a II-a si a III-a.

Nu scoate fum si nu mananca ulei mai mult ca de obicei, deci totu pare normal. I-am dat in seara asta destul de tare si ma uitam la farurile masinilor din spate si chiar nu scotea fum. Dupa ce merg 1 sapt mai subturat prin oras si ii dau blana o data, imi scoate fum cam 2-3 secunde si apoi se linisteste.

Turbina fluiera in primele 2 secunde de la accelerare mai tare sau la acceleratie intre 1600-2000 RPM. Masina are 135 mii km reali, nu s-a umblat niciodata la turbo.

Am impresia ca trage cu adevarat,peste 2800 rpm asa, desi nah se infinge dupa 2000 cum e normal, dar nu asa exploziv. Stiu.. stiu.. mai inbatraesc si masinile :icon_thumright:

E turbo, debitmetrul sau altceva? :P Orice input e binevenit :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E turbo, debitmetrul sau altceva? :)) Orice input e binevenit :)

Nu crezi ca ar trebui facut un log in mers ca sa ne dam seama? Fa log-ul si posteaza-l aici sa vedem ce si cum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti, :D stiu ca nu e topicul potrivit pt problema pe care o am dar incerc si eu. :salut:

Imi puteti recomanda pe cineva din Iasi sau imprejurimi(max.100km distanta) care se pricepe la curatarea turbinelor si tot ce tine de turbina?

Am vazut ca toti de pe acest forum il recomanda pe Cipos care este tocmai in Bucuresti si SwatCat care si el e la mare distanta :P.

Va rog mult, astept raspuns. Numai Bine!!:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, Postez prima oara pe foum Caut de 2 saptamani pe aici si nu gasesc o rezolvare. Am un cordoba 2007 1.9 TDi si de 2 luni incoace am o problema, nu se mai tureaza cum trebuie cateodata. scoate fum negru si mi se aprinde check engine la bord. am curatat turbina ( am luat-o noua am 113 000 km) si merge la fel. i-am scos cablul de la debitmetru si se comporta mai bine dar daca ma duc cu ea peste 100 nu se mai tureaza si merge mai rau ca o dacie. am fost la sevice-uri si nu i-au dat de cap. mi se spune ca pe tester nu da nici o eroare! desi nu cred chestia asta asa ca astept pareri deorece nu stiu incotro s-o mai apuc.

Va multumesc Anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa fie ceva pe alimentarea... (mai precis pe pompa de medie presiune)

dar cum nu ai erori daca pe bord se check engine .... fa un mic filmulet sa vedem cum se tureaza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o sa fac maine dimineata un filmulet. DUpa inca niste ture am ealizat urmatoarele:

1. Daca nu marg peste 2200 rpm merge frumos nu imi face probleme cu sau fara debitmetru conectat

2. cu debitmetru conectat peste 25oo rpm merge perfect cam 3 - 4 km dupa care da in nas adica la 80km/h in a treia la 3500 da in nas si nu se mai tureaza si scoate fum.

3. fara debitmetru acelasi comportament in versiunea fara fum

4. daca o forjez pe loc adica 4500 rmp o opresc si o pornesc se stinge check engine de pe bord.

La serviceurile la care am fost ( reprezentante) nu m-au lasat sa intru dar sunt convins ca cu check engine aprins ar fi trebuit sa stocheze o eroare.

Pana luni imi vine interfata de diagnoza si o sa postez si un log.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:D Reprezentantele astea zici ca-s sali de operatie ;)

Cu toate astea, e posibil sa nu fi avut nici o eroare, ca doar e si interesul lor sa te mai jupoaie,nu?ca har Domnului, cer in nesimtire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Observ cu disperare ca sunt scrise deja 122 de pagini referitor la turbina, si eu inca nu am probleme la masina mea(normal la cea din semnatura). :ceuameni:

Cred ca este un record in cea ce priveste nr. de pagini pe acest forum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU vreau sa par nesimtit dar tu nu ai probleme cu turbina pentru ca tu NU AI TURBINA. SDI = standard diesel injection

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze de offtopic dar :blah_:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Observ cu disperare ca sunt scrise deja 122 de pagini referitor la turbina, si eu inca nu am probleme la masina mea(normal la cea din semnatura). :)

Cred ca este un record in cea ce priveste nr. de pagini pe acest forum.

tre sa fie prea idiot ;) ca sa nu.si dea seama, sigur a postat asa, la vrajeala.

ps: repet, cunoasteti vreo persoana care se pricepe la turbine de prin Iasi?

Modificat de nerooo_07
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema de vreo 4 zile,cand pornesc cu motorul rece nu cupleaza turbina,doar dupa cativa km.dupa ce s-a mai incalzit,si motorul este mai zgomotos pana se incalzeste,dupa care nu mai am probleme toata ziua,dar daca apuca sa se raceasca tare iar incepe.

Am fost sa-i fac o diagnoza dar pe cand am ajuns la mecanic deja s-a incalzit si nu arata nici o eroare.

Stie cineva care piesa poate sa cauzeze acest lucru si sa nu-l arate la diagnoza?

E drept ca in ultimul timp am circulat doar prin oras,maine voiam sa merg pe un drum mai bun sa-i dau ce-i trebuie,dar cu zapada asta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Va rog sa ma ajutati si pe mine cu o interpretare de vag-com. Masina e o Skoda Octavia I din 2000, 1,9 TDI, motor AHF. In momentul in care ajung la 140-150 Km/ h sau merg la drum intins cu 120-130 constant masina intra in limp mode. La drum intins e aproape insesizabil dar la 150 km/h masina da in bot ca si cum m-ar trage cineva cu o sufa de spate. Mentionez ca masina intra in limp mode numai in viteza a 5-a, in celelalte viteze putand sa o turez pana la peste 4000 rpm si nu se intampla nimic. Eroarea gasita e urmatoarea:

Address 01 : Engine Labels : 038-906-018.LBL

Part No : 038 906 018 GN

Component : 1,9 l R4 EDC 0000SG 2163

Coding : 00002

Shop # : WSC 31480

1 Fault Found:

17958 - charge pressure : control deviation

P1550 - 35- 10 --- Intermittent

Readiness : N/A

Merci.

Aceiasi problema am avut o si eu si i am schimbat actuatorul si nu imi mai face.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema de vreo 4 zile,cand pornesc cu motorul rece nu cupleaza turbina,doar dupa cativa km.dupa ce s-a mai incalzit,si motorul este mai zgomotos pana se incalzeste,dupa care nu mai am probleme toata ziua,dar daca apuca sa se raceasca tare iar incepe.

Am fost sa-i fac o diagnoza dar pe cand am ajuns la mecanic deja s-a incalzit si nu arata nici o eroare.

Stie cineva care piesa poate sa cauzeze acest lucru si sa nu-l arate la diagnoza?

E drept ca in ultimul timp am circulat doar prin oras,maine voiam sa merg pe un drum mai bun sa-i dau ce-i trebuie,dar cu zapada asta...

partea cu zgomotul mai mare cand e rece mi se pare relativ normala, avand in vedere vascozitatea uleiului...

partea cu turbina ... mi stoi ... probabil e amorti actuatorul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am ulei full syntetic ,deci nu prea intarzie cu ungerea,nici nu se aude la pornire,acest sunet (ca si diesel-urile vechi)tine pana cand cupleaza turbina,se aude mai mult la accelerare,presupun ca va disparea odata cu rezolvarea respectivei piese care nu lasa sa functioneze turbina,maine voi verifica actuatorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceiasi problema am avut o si eu si i am schimbat actuatorul si nu imi mai face.

cat ai dat pe actuator.nou sau sh?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problemele foarte deranjante la carabusul meu sunt:

[*]1. La 2500 si 3000 simt cum se opinteste pentru o secunda apoi trage din nou.

[/ll2. In trepta a 5 a la 3.200 de ture intra in limp mode.

Mentionez ca mecanismul variabil al turbinei a fost curatata cam de 3 luni in urma ,proba cu alt debilmetru am facut chiar azi si nimic tot la fel.

Eu am observat ca tija de la actuator are joc pe parghia de actionare a variabilei,poate aceasta problema sa duca la ce am enumerat eu mai sus?.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut. Am si eu o probleme la masina mea si nu stiu exact unde sa o postez. Poate ma ajutati aici. Am un golf 4 din 2001, ASV de 110 cp. Am o problema cand accelerez masina. Daca sunt in treapta a 4 sau a 5, cand e calcata la maxim, in jur de 3000 de ture parca se blocheaza ceva si nu mai trage deloc. Pot sa merg la viteza la care am ajuns... dar mai sus nu. Spre exemplu daca se blocheaza la 120 de km, daca cobor la 100 pot sa o accelerez pana la 120 inapoi, dar doar daca apas f incet pe pedala. Daca o apas la fund la 100 nu ajunge la 120. Si daca inchid si pornesc motorul merge bine din nou. Pana data viitoare cand face asa. Si iar trebuie sa opresc si sa pornesc motorul. La un drum lung face de vreo 2 3 ori asa pe urma merge bine.

Tot la fel patesc si in treapta 1 si 2. Daca o calc la maxim...in jur de 3000 ture se blocheaza si daca mai tin acceleratia apasata se opreste motorul. Si cand il pornesc merge cateva secunde in 3 pistoane.

Daca ati mai avut probleme de genu ajutati ma si pe mine:D . Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

un log in mers cu VagCom ar rezolva dilema...

la 120km/h asta spune turbina blocata (actuator stricat sau turbina blocata)

de asemenea poate fi si debitmetru de aer daca atunci cand o calci brusc se pune in nas...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:D Salut baieti!!

mda, si cum va spuneam... am fost la mecanic, a curatat turbina si cand sa o monteze la loc in momentul cand strangea alea 5 suruburi, unu din ele a cedat. Deci s-a rupt surubul, a ramas inauntru. Acum va rog pe voi sa.mi spuneti ce trebuie sa fac.

Prostalanul ala de mecanic, :D ca nu pot sa.i spun altfel, zicea ca nu are absolut nimic daca a ramas surubu inauntru. :( Doamne!! Si mi.a luat si 70 de euri pt ca mi.a curatat.o(asta a durat aproape 3 ore). Acum masina, intr.adevar trage mult mai bine, dar tot stau cu gandu la turbina sa nu pocneasca, Doamne fereste.:(

Ce sa fac oameni buni, spuneti.mi? Trebuie data jos si dat gaura cu tarod sau sa o las asa, prinsa in doar 4 suruburi?

imag034.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cat ai dat pe actuator.nou sau sh?

este noua 200 ron de la un coleg de pe forum cipos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nerooo, nu se va intampla nimic in lipsa acelui surub. Daca ti-a curatat-o, ti-a demontat partea de evacuare a turbinei, nu compresorul. Acolo nu e presiune, n-are ce sa-ti umfle carcasa atat de mult incat sa se simta lipsa surubului. In plus, peste cateva sute/mii de km, din cauza caldurii se vor cocsa din nou capacele si rugina le va tine si mai fix.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

sal

am si eu golf 5 105cp

o problema

aseara tot uleiul din motor la dus pe evacuare mai bine spus se scurgea din toba finala

ce sa intimplat???????????

a mai patit careva asa ceva?

multumesc anticipat

astept rasp si pareile voastre

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!