Jump to content

Probleme Turbina


energizer
 Share

Postare recomandată

Sigur nu aveti ceva racord rupt sau esapamentu undeva spart? Intreb asa deoarece eu am reusit sa il rup pe al meu si suna cu el rupt exact asa cum va suna voua pe decelerare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

drilling engineer

Amedeo daca nu are km multi de cand a fost umblat la egr ultima data nu are rost sa demontezi. daca tot vrei sa demontezi te asigur ca nu e mare inginerie.

Noob din fericire sigur nu am nik rupt, iar de etansat etanseaza bine pt ca verific din cand in cand.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa lasi suruburile putina vreme in wd40 si spray de slabit suruburi si poate cateva lovituri de ciocan fine, dar fine! Nu se rup alea chiar asa uror.

:D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci masina o am de un an...si pe ceasuri are 37.500km(337.500km)ca se reseteaza la 300mii.Are 12mii,decand e la mine.

Asa de curand,am aflat ca am evacuarea sparta,chiar in fata,de tot,si trebuie sudata.La Egr stiu ca nu e mare chestie,banuiesc ca trebuie sa desfac colierul acela,si sa am foarte mare grija sa nu cada mizerie in evacuare.

Modificat de Amedeo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

drilling engineer

Indicat e daca dai jos egr sa curati sa dai jos si galeria de admisie pt ca daca egr e infundat sigur e si galeria de admisie la fel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa sarbatori,am sa fac operatiunea.Oricum o sa trebuiasca sa o duca sa sudeze toba,si atunci desfac eu alea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica atent furtunele atat cat cele de la turbo intercooler pe unde ai ulei cat si cele de vacum.Daca iesi din oras ia masina la niste acceleratii cu pedala la podea cu treptele 3 si 4 sa scoata toata depunerile :huh: Eu am mers multe mii de km fara sa imi dau seama de problema si dupa ce am pus 2 coliere si mecanicul mi-a inlocuit furtunele de vacum diferenta a fost foarte evidenta.

Inainte imi era frica sa depasesc deoarce acel gol de putere ep acceleratie iti da peste cap tot momentumul acela de accelerare.

am mai sus cu cateva posturi un filmuletz pe care l-am postat cu dubitza mea cum acelereaza acum la deal

Azi am avut ocazia sa o forjez bine dar nu a mai avut pierderea de putere.Am chinuit-o in toate felurile n-a vrut si gata.De tras trage de rupe.

La furtune insa tot o sa ma uit poate depistez pe unde consuma ulei (asta daca nu pierde prin turbo).Daca o tin constant la mai mult de 2400 rpm (peste 130 km/h pe unde se poate in afara loc) dupa vreo 4 ore de mers combinat localitati/afara mi se aprinde martorul lipsa ulei si trebuie sa completez. Asta vara tin minte ca era stropit de ulei (cred)scutul motor pe partea soferului.Trece vre-un furtun cu ulei prin zona aia?

LE:Masina are totusi 306.000 km :)

Modificat de speedo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut. Am un golf 4 1.9 tdi 90cp din 2000 230.000km cu urmatoarele caracteristici: -am mers pe autostrada de la cluj si la 140 km]h am pierdut putere masiv, de abia mai mergea cu 120 la 3000 rot. Banuiesc ca este limp mode. Am mers la service si am pus-o pe tester iar mecanicul mi-a zis sa schimb debitmetrul ceea ce am si facut, impreuna cu toate filtrele si uleiul. si a mai zis ca va trebui sa schimb si valva EGR. Acum masina merge bine merg mult mai turat deoarece inainte am facut prostia sa merg mai putin turat , acumb schimb la 3000 de ture. Am observat si urme de ulei pe conducta de la intercoler si mecanicul spunea ca sunt niste garnituri ce trebuie schimbate. ulei in limitele normale de consum. Imi puteti da si mie un sfat ce sa fac, ar trebui curatata turbina ? sau supapa egr?

Imi recomandati pe cineva din Sibiu? multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca masina iti merge bine,ce rost are sa umbli la turbina?La turbina umbli numai daca iti intra in limp mode,atat!Nu are rost sa-ti faci de lucru daca nu trebuie.Pe la imbinarile de la turbo,cam toate umezesc un pic,iar ca si solutii ar fi mai multe ptr. a remedia.Eu am pus sub oringurile alea niste ata de bumbac,ca sa se mai "umfle" un pic oringul.La imbinarea dintre furtun si intercooler apare o anumita uzura si nu prea iti da randament inlocuirea garniturilor.Eu am peste 1000km si nu mi-a mai umezit pe acolo.Colegul Vicius a pus(daca nu ma insel)banda de teflon ptr. a etansa.Alegerea este a ta!

Modificat de C o s m i n
Nu mai da quote la mesajul anterior. foloseste butonul ADD REPLY!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

motorul a intrat o data in limp mode dar acum nu mai face chestia asta. mentionez ca am mers de atunci pe distante scurte de 15 km cu viteze de pana la 160 cat mi-a permis drumul si trage bine. Acum astept sa vad cum se comporta, nu se mai aude asa clar suieratul turbinei desi trage bine

Modificat de C o s m i n
Nu mai da quote la mesajul anterior. Foloseste butonul ADD REPLY!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare tuturor

detin si eu un passat 1.9 tdi ,131cp ,192000km.am avut probleme cu turbina,am cumparat alta noua de la colegul cipos(foarte multumit de colaborarea cu el),pana aici totul bine si frumos dar in ultima saptamana mi-a intrat de 2 ori in limp mode dupa nici 4000 de km de cand am schimbat-o.se poate dupa asa putini km sa se fii incarcat turbina atat de mult?sau sa fie altceva?eu cel putin cred ca a fost limpe mode,eram in viteza a 3-a pe la 2900-3000 de ture cand am ramas brusc fara putere,am tras pe dreapta,am oprit motorul si dupa aceea si-a revenit.pur si simplu nu-mi vine sa cred ,de obicei nu merg cu ea subturata mai ales ca am patit-o cu cealalta turbina,dar si daca as merge subturat nu se incarca turbina in nici 4000 de km.va rog daca are cineva vreo idee cu ce ar putea fii pentru ca mie nu-mi vine a crede ca e turbina de vina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici eu nu cred ca e turbina. Probabil ai o scapare mai sanatoasa de vacuum in instalatie ori valva N75 nu isi face treaba bine.

Insa scaparile astea de vacuum sunt destul de greu de diagnosticat, deci iti recomand multa rabdare sau un service specializat ce dispune si de vreun mijloc de masurare a vacuumului din instalatie. :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc cosmin de sfaturi,am sa caut aici prin hunedoara un service sa imi faca o verificare la instalatia de vacuum si la valva N75,am sa-i fac si o scanare cu vag-com sa vad ce eroare imi apare.multumesc de sprijin,parca e altceva cand auzi si de la altii ca nu poate fii turbo de vina,era prea de tot

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin si eu cu cadavrul meu de Passat, care saracu' tot n-are turbo. Acum vin in cautare de ajutor daca se poate, ca la service au vazut ca am bani de una alta mai esentiale si deja au sarit calul cu preturile cerand 2mil numai pt stutzul ala de la pompa tandem care joaca. Ideea este ca la banii astia mai bine ma apuc sa-l fac singurel. Am citit despre rezolvarea Bison Metal, dar tinand cont de frigul care e afara, nu stiu daca e o idee asa de buna. As vrea sa desfac pompa si sa-l bat la loc asa cum era din fabrica, si dupa aceea sa-i dau si un Bison. Credeti ca e o idee buna ? Se poate intampla ceva (rau)?

Modificat de kal3vra
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu ai turbo de la stutul de pe poma de vaacum?... dar sevo frana mai ai

oricum... ii bati marginea aia dar o sa sa faca jos imediat.... ce am auzi si nu am facut... e sa sudezi stutul de corp....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Frana am asa doar ca sa incetinesc, e slaba rau de tot. Ca sa pot pune frana calumea trebuie sa calc ambreiajul si s-o turez la liber pana in 2500-3000 si atunci prinde pt 1-2secunde. De sudat nu stiu ce sa zic ca sunt si elemente de plastic pe acolo. Ori incerc sa desfac si sa bat la loc(daca merita) ori mai astept pana maine, poimaine sa se mai incalzeasca un pic, si ii aplic un Bison. Dupa care ma rog sa porneasca turbina,ca de cand o merge asa masina cine stie ce-i acolo...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut!

Nu am un motor TDI dar sper ca se poate sa ma ajutati. Am un bmw 325tds care nu trage deloc la rece pana cand ajunge apa la 90C. Turbina se aude cum fluiera putin iar daca apas acceleratia de tot de exemplu pe la 70km/h in viteza a 4a nu arata consum mai mare de 14%( cand merge turbina arata consum mai mare ).

- am verificat pe tester turbina si pompa de injectie sunt ok;

- schimbat filtre(inclus si filtrul de motorina)+ulei castrol 05w-40;

Mi-a spus un mecanic ca ar fi posibil sa fie limitata injectia la rece sau asa ceva :) .

Dupa ce este cald motorul trage foarte bine. Nustiu ce poate fi :D .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As vrea sa desfac pompa si sa-l bat la loc asa cum era din fabrica, si dupa aceea sa-i dau si un Bison. Credeti ca e o idee buna ? Se poate intampla ceva (rau)?

Desfa-o linistit, nu se intampla nimic rau. Multi au facut asa. Trebuie doar atentie. Si cativa ani sigur nu-si va mai face joc. Uite si aici un exemplu. :Driver:

Modificat de Amy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi pentru incurajare :P Citisem si threadul ala dar inca eram in dubii. Maine sau poimaine ma apuc si o dau jos s-o si spal, si cu putin noroc de data asta nu raman cu piese in plus(am obiceiul asta, la orice as face :D )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi inca de dimineata aveam de gand sa desfac pompa s-o curat si sa-i fac stutzu' ala. M-am apucat, am desfacut pe acolo tulumba aia neagra de aer, am curatat pe acolo, mi-am facut loc si cand dau sa desfac primul inbus, surpriza, era rotunjit. Trec la altul, la fel. Din cate imi dau seama, toate sunt asa. Probabil a incercat vreun mester sa le desfaca si le-a aranjat. Pe jumatate dezamagit m-am apucat, am scos furtunul de pe stutzul in cauza, am spalat cu motorina, am spalat cu un detergent, am degresat si acetona si am aplicat un Bison Epoxy Metal de toata frumusetea si astept pana maine sa se usuce.

Vreun sfat, sa mai curat ceva, sa mai spal ceva daca tot am desfacut pe acolo ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil ai o scapare mai sanatoasa de vacuum in instalatie ori valva N75

dupa cum ai spus cosmin e valva n 75 ,am facut azi o scanare si imi da -positive deviation- si dupa ce am vorbit cu cipos mi-a confirmat si el ca numai ea poate fii ,urmeaza sa o schimb ,pana atunci numai scot masina din garaj ,am inteles de la cipos ca suprasolicit turbina si pierd garantia la turbina .multumesc tuturor care m-au ajutat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor,

Am un Golf 4, 1.9TDI ALH. De curand am avut un accident pe partea dreata fata si mi-a spart si intercoolerul. Am reparat masina si desigur cumparat IC nou. Problema este ca dupa toate astea imi intra in limp modem, adica pana la 130 trage bine masina dupa care moare, se plafoneaza si nici nu se tureaza.

Am fost la 3 service-uri in Bucuresti. :Driver:

La unul mi-au zis ca sunt supapele de vacum, le-am cumparat noi si le-au schimbat dar masina la fel facea.

La al 2-lea mi-au zis ca sunt furtunasele coxate, le-am cumpat si pe alea si le-am schimbat dar tot nci o schimbare.

La al 3-lea service mi-au verificat turbina (au scos un furtun gros care era bagat in turbina lateral sa vada daca are joc axul turbine) si au zis ca e ok si turbina.

Masina a fost pusa pe tester de fiecare data si a dat eroare ( nu ii stiu nr) Negative Deviation.

Imi cer scuze pentru limbajul meu atehnic.

Va rog un sfat unde sa ma duc sa o fac sau ce sa-i fac. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari am o Skoda de 1.9 si a fost inlocuit motorul, un ALH cu AGR cu turbina kkk si acum tot imi intra in limp mode,ce ar trebui sa-i mai schimb,am inteles ca N75 are funtie inversa la kkk ca la garret?.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Va rog sa ma ajutati si pe mine cu o interpretare de vag-com. Masina e o Skoda Octavia I din 2000, 1,9 TDI, motor AHF. In momentul in care ajung la 140-150 Km/ h sau merg la drum intins cu 120-130 constant masina intra in limp mode. La drum intins e aproape insesizabil dar la 150 km/h masina da in bot ca si cum m-ar trage cineva cu o sufa de spate. Mentionez ca masina intra in limp mode numai in viteza a 5-a, in celelalte viteze putand sa o turez pana la peste 4000 rpm si nu se intampla nimic. Eroarea gasita e urmatoarea:

Address 01 : Engine Labels : 038-906-018.LBL

Part No : 038 906 018 GN

Component : 1,9 l R4 EDC 0000SG 2163

Coding : 00002

Shop # : WSC 31480

1 Fault Found:

17958 - charge pressure : control deviation

P1550 - 35- 10 --- Intermittent

Readiness : N/A

Merci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor,

Am un Golf 4, 1.9TDI ALH. De curand am avut un accident pe partea dreata fata si mi-a spart si intercoolerul. Am reparat masina si desigur cumparat IC nou. Problema este ca dupa toate astea imi intra in limp modem, adica pana la 130 trage bine masina dupa care moare, se plafoneaza si nici nu se tureaza.

Am fost la 3 service-uri in Bucuresti. :ceuameni:

La unul mi-au zis ca sunt supapele de vacum, le-am cumparat noi si le-au schimbat dar masina la fel facea.

La al 2-lea mi-au zis ca sunt furtunasele coxate, le-am cumpat si pe alea si le-am schimbat dar tot nci o schimbare.

La al 3-lea service mi-au verificat turbina (au scos un furtun gros care era bagat in turbina lateral sa vada daca are joc axul turbine) si au zis ca e ok si turbina.

Masina a fost pusa pe tester de fiecare data si a dat eroare ( nu ii stiu nr) Negative Deviation.

Imi cer scuze pentru limbajul meu atehnic.

Va rog un sfat unde sa ma duc sa o fac sau ce sa-i fac. :)

Si cand zic de mecanici ca sunt de [cenzurat] zic unii ca ce am cu ei, :ceuameni: si :ceuameni: .

Cauta pe aci, sigur ai sa gasesti ce si cum se verifica, chiar si eu am scris.

Negative deviation inseamna ca nu baga presiune turbina, poate fi capsula vacuumatica de al actuator perforata, valva N75 defecta, ori nu ai vacuum pe circuit. Hai sa mai zic ca ,pote nu e bun senzorul IAT/IAP dar slabe sanse sau depuneri pe turbina, dar alea deobicei sunt la pozitive dev..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!