Jump to content

Probleme Turbina


energizer
 Share

Postare recomandată

intre 2400 si 3100 are poierdere de putere presiune nefiind ceea ceruta, aceasta prob este des intalnita la 2.5 si se datoreaza geometriei variabile

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Sar'na sefu'!

Tot la turbina ma gandeam si eu, da'... na, e mai buna parerea unui specialist. :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"La alt tip de motor cum e AXR de 101 cp limpmodul aparea de la un actuator cam ca cel din poza de mai jos,actuator aflat sub tubulatura (admisia) ce vine de la cutia filtrului la admisie a carui tija se rupe sau se sparge membrana" ,deci mai este un actuator la AXR(pompe deuse de 101) pe langa cel de pe turbo aflat sub tubulatura admisiei care inchide o clapeta de pe o tubulatura(furtun) ce duce la turbo.

Eu n-am inteles nimic... :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MasinaPoporului

Revin cu explicatii si poze mai pe seara. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exista posibilitatea ca turbina sa fie stricata dar sa nu intre in limp mode (masina sa scoata fum foarte mult, consumul instantaneu sa urce si pana la 85% la demaraje fortate la maxim)? Duminica am patit-o cam asa, a inceput sa nu mai traga prea bine si sa scoata fum, am mers in continuare, se auzea ca si cum scapa foarte multa presiune. Apoi cand am vazut ca avem o medie de 20% am scos mufa de la debitmetru ca sa ajung ok pana acasa fara fum si sa nu infund catalizatorul. Luni am mers la un service tubulatura turbo nu are scapari, nivelul de ulei normal, egr curat, admisie suspect de curata, actuator spart. A fost schimbat actuator dar turbina nu face destula presiune din cate mi s-a spus maxim ajunge la 0,7 atm presiune relativa, in loc de 1,4..1,5atm si asta la 3000 rpm. Erori nu sunt la scanare. Am chip by Dragos ce vreo 30k km. Mecanismul care comanda vanele e verificat, e ok se misca usor. Mecanicul zice ca e turbina stricata si ca trebuie schimbata ... Am 206k km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...A fost schimbat actuator dar turbina nu face destula presiune...

Verifica si cursa tijei actuatorului de la geometrie. Un "output test " pe motor cred ca iti va arata cum actioneaza tija

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MasinaPoporului

c o s m i n si maniax

Este vorba de actuatorul de mai jos care se afla cumva pe traseul EGR-ului ca sa zic asa...mai multe nu pot sa va spun...rolul lui dar acolo era problema.Acea tija se misca cand accelerezi cred...si acea tija se mai rupe s-au se spareg membrana.E la fel ca actuatorul de pe clapeta de aer de la ALH.

a2wvhu.jpg

aucpid.jpg

xfcdx0.jpg

v7v6vq.jpg

Modificat de MasinaPoporului
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu am mai auzit sa intre masina in Limp Mode de la acel actuator (in 72 de pagini nu a mai zis nimeni), dar daca tu ai vazut atunci probabil ca ma insel... :)

Modificat de maniax
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MasinaPoporului

Cine stie mai multe caracteristici al acelui ACTUATOR la AXR poate ne lamureste si pe noi.

P.S: problema cu acel actuator a fost gasita de radural :) de pe forum si dupa schimbarea lui masina nu mai cadea in limp-mode :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sau poate cand ai pus la loc turbina ai miscat reglajul la actuator si deaia iti da negative deviation(eu vb de actuatorul turbinei).incearca sa ii faci alt reglaj testat pe vagcom si vezi daca mai intra in limp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MasinaPoporului

5TORM-->cui ii este adresat mesajul?Trebuia dat un Reply.

P.S: referitor la reglajul actuatorului nu prea vad de ce s-ar umbla la el atunci la curatare desi piulita e stransa cam tare sa se desfaca asa usor fara sa umbli cu cheia;cursa eronata a actuatorului ca nu inchide/sau nu deschide rezulta prin depunerea pe vane si a cursei vanelor a funinginii :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tie mane...nu tie ti-a dat negative deviation??De obicei negative deviation da cand ai un vaacum spart sau vreun futun de ic intepat ...daca ai controlat astea atunci vezi si actuatorul cum e reglat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MasinaPoporului

Pai:

Pozitive Deviation = presiune mare--> si apare atunci cand actuatorul nu deschide vanele bine si raman pe inchis facand presiune

Negative Deviation = presiune mica--> si apare atunci cand actuatorul nu inchide vanele si si "scapa presiunea" si dupa cum ai spus si tu atunci cand e vre-un vacuum spart sau furtun de la IC

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

desi scrii atat de mult,unii dintre noi ce si lucreaza cu treburi d-astea, intelegem f. putinedin ceea ce vrei tu sa scrii,ce sa mai zic de cei care sunt simpli soferi....lasa pe altii sa inchida si sa deschida vanele,scrie ce ai lucrat tu la masina(i) si nu ce ai auzit sau au lucrat altii,ca asa ii bagi pe toti in ceata.fara suparare.e un forum pt toti,dar daca tot postam,sa nu o facem de dragul de a aduna posturi :frigbaitata:.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exista posibilitatea ca turbina sa fie stricata dar sa nu intre in limp mode (masina sa scoata fum foarte mult, consumul instantaneu sa urce si pana la 85% la demaraje fortate la maxim)? Duminica am patit-o cam asa, a inceput sa nu mai traga prea bine si sa scoata fum, am mers in continuare, se auzea ca si cum scapa foarte multa presiune. Apoi cand am vazut ca avem o medie de 20% am scos mufa de la debitmetru ca sa ajung ok pana acasa fara fum si sa nu infund catalizatorul. Luni am mers la un service tubulatura turbo nu are scapari, nivelul de ulei normal, egr curat, admisie suspect de curata, actuator spart. A fost schimbat actuator dar turbina nu face destula presiune din cate mi s-a spus maxim ajunge la 0,7 atm presiune relativa, in loc de 1,4..1,5atm si asta la 3000 rpm. Erori nu sunt la scanare. Am chip by Dragos ce vreo 30k km. Mecanismul care comanda vanele e verificat, e ok se misca usor. Mecanicul zice ca e turbina stricata si ca trebuie schimbata ... Am 206k km.

daca fumul este negru verifica tot traseul de la turbo pana la intrarea in egr si vezi k ai un furtun spart-sarit, acesta fiind si motivul pt care nu se ajunge la presiunea ceruta

Cine stie mai multe caracteristici al acelui ACTUATOR la AXR poate ne lamureste si pe noi.

mecanismul pe care este atasat acel actuator are rol de incalzire a apei deoarece prin acel corp trece fum de la evacuare, care ajunge mai departe in egr, rolul acelui actuator este de a inchide/deschide circuitul de dirijare, cand este motorul rece fumul este dirijat prin preancalzitor, dupa incalzire, actuatorul inchide circuitul si fumul este dirijat direct in egr

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Am un prieten cu un Passat din 2003 AVF si i-am facut astazi o scanare.Mi-a spus ca la o anumita viteza masina se plafoneaza si nu mai trage.

Am gasit aceasta eroare

17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation

P1557 - 35-10 - - - Intermittent

De asemenea i-am facut si un log : Link download.

Ma puteti ajuta cu niste pareri?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa o diagnoza mai amanuntita mi-au aparut 2 erori : una pe coloana de directie iar martorul ESP statea permanent aprins , iar una gen : Boost Pressure despre care nu stiu nimic ! Ambele au fost sterse ! Mentionez ca turbina e curatata de 10k si refuz sa cred ca e din cauza ei iar debitmetrul e a fost si el curatat acum o sapt . Motorul nu mai merge normal si se tureaza mai greu

Modificat de bogdan_mad
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

@andrei.toledo

Dupa parerea mea cred ca geometria turbinei ramane blocata...posibil din cauza actuatorului (vezi valoarea de 94.4) sau chiar a geometriei variabile din cauza depunerilor. Presiunea pe care o genereaza turbina in momentul limp-ului e destul de mare...Parerea mea :blink:

@bogdan_mad

Fara niste coduri de eroare sau un Log...e mai greu de spus. Chiar daca ai curatat turbina, poate fi defect si mecanismul de actionare a acesteia

Modificat de cuiuda
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cipos, a fost verificat tot traseul de admisie si evacuare (furtune, prinderi, EGR, intercooler, catalizator, galerii de admisie/evacuare) se pare ca nu e nici o problema la ele. Daca e nevoie de o curatare a turbinei ma poti ajuta ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cuiuda , adica acuatorul ? Mi-a spus un mecanic de la Skoda ca se poate sa fie un senzor de presiune de pe turbina sau ceva de genu ! oricum la urmatorul log o sa pun erorile aici pentru niste pareri !

Modificat de bogdan_mad
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@eugen i da-0mi un telefon pe 0740983295 si vb sa ne intalnim si sa ma uit la masina sa vedem ce a patit saracuta

@bogdan mad daca nu a fost facuta planeitatea nu ai rezolvat nimic si problema poate reaparea fara probleme, eu in ultima vreme nu le mai curat, schimb geometria cu una noua durata de viata a uneia noua viind mult mai mare decat o curatare

p.s. nu te apuca de schimbat nici un senzor pana nu faci un log

Modificat de cipos
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

intrebare limp mode se poate vede si cu vag com ?

am o problema, dar pe vagcom nu da nici o eroare care suna cam asa:

Am un Passat B6 2006, 2,0 TDI, pompa de motorina s-a schimbat acum vreo 2-3 luni.

Acum cateva zile a inceput un simptom ciudat, in a 2 a la 1700-1850 de ture motorul intretupe o singura data si se aude ca un harjait, ca si cand ar agata ceva. Nu face tot timpul, am tot incercat sa o iau mai usor, mai tare, am urcat treptat pana la turatia respectiva, nu reusesc sa o prind de fiecare data, atunci cand nu incerc si conduc normal imi mai face. Ideea e ca nu intretupe de mai multe ori, ci o singura data, ca si cand ar taia injectia sa zic asa si isi da drumul imediat chestia asta se intampla pentru o fractiune de secunda,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
MasinaPoporului

Salutare.Astazi am intalnit si eu o problema la un Touran din 2004 2.0 TDI ,140 CP.Imi era aprins Check Engine in bord si dadea eroarea de mai jos.

acg8c6.jpg

In schimb se mai manifesta o problema:dadeam blana la masina si de o data dupa ce schimbam pe la 3000 si ceva si cobora pe la 2000 de ture nu se mai accelera.Dupa ce o lasam la relanti sau opream motorul isi revenea dar iarasi murea.Isi lua un fel de limp-mode,dar nu am putut face un log in mers pentru ca laptopul meu merge doar la priza acum.Am mai verificat presiunea la turbo la relanti si specificul era undeva la 999 mbar iar turbina arata 930 mbar.M-am gandit ca e de la ctuator(nu deschide bine vanele) pentru ca persoana respectiva merge cam subturat cu ea (are si 6 trepte) si merge cam in 2000 de ture.Am reusit sa dau scutul jos ,si acolo surpriza:acolo de unde iese tubulatura intercoolerului din turbo era plin de ulei;la fel si unde intra si iesea tubulatura in radiatorul intercoolerului era mult ulei.Mai nou si masina fasaie,adica pe acolo pe la traseul intercoolerului dar trage bine dupa ce am facut vreo 20 de ture la actuator(am miscat tija ce misca vanele si vad ca si-a dat drumu).Acum masina nu mai intra in limp-mode,trage bine(se simt cei 140 cp la cei 1800 kg cat are masina)fasaitul tot se aude dar ce se va intampla cu uleiul acela.Din cate stiu eu si ce mi-a mai spus cineva ca daca se va merge turat(3000 si ceva de ture o distanta mai mare de km) acel ulei,care cred ca este si prin intercooler va fi ars cu timpul fiind tras de gazele din intercooler(banuiesc ca acel ulei aruncat pe traseu o fi si de la presiunea prea mare pe care o facea turbo din cauza ca nu se deschideau/inchideau vanele).Acum presiunea la turbo sta 999.9 si la specific si la actual.

Exista vre-un risc sa se intample ceva cu turbo?Trebuie sigur curatat turbo ,la fel si intercoolerul ca e plin de ulei?

P.S: dupa ce am postat aici am vazut topicul acesta : http://vwforum.ro/index.php?showto...218&st=1440 .Aici ar fi trebuit sa postez.Imi cer scuze.Rog un moderator sa il mute .(nu stiu cum sa il sterg)

Modificat de MasinaPoporului
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am verifica egr ,am verificat furtune ,pus tester si singura eroare aparuta a fost un senzor care se gaseste pe traseul de la intercooler la galeria de evacuare pe care l-am schimbat.Diferenta este ca acum ajunge la 195km/ora dar tot intrerupe si sunt nevoit sa il repornesc ca sa isi revina!Nu stiu ce sa ii mai fac pentru ca nu mai indica nici o eroare.Ma poate ajuta si pe mine cineva,adica sa imi spuna in mod concret ce mama dracu are.Contra cost bineinteles

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

No offence, dar cat vrei de la 90 de cai? 220km/h?

Eventul fa un log pana ajungi la acea viteza si vezi ce rezulta din date.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!