Jump to content

Probleme Turbina


energizer
 Share

Postare recomandată

buna, vin si eu probabil cu o intrebare prosteasca : se poate sa imi intre in limp mode, la golfu din semnatura la 160 km/h ??? adica la 40 si un pik de tur pe minut??? nu imi trece masina mai mult de 160 numa daca ii panta sau bate vantu din spate. de turat se tureaza pe loc si merge dar mi se blocheaza la 160 si imi da nishte inpulsuri dese de putere( tot din 10 in 10 sec) dar nu trece si ajung in f lung timp la viteza asta ...

ce poate fi ?

cine are o definitie exacta a limp modului ?

merci

have a good time

Modificat de ninu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

Definitie?? Unde te crezi la scoala? Aici e un forum nu faculta de mecanica :icon_thumright:.

Limp mode e cand presiunea pe admisie e mai mare cu un anumit procent (prestabilit) decat cel cerut. Hai sa iti dau un ex.: cand dai talpa la un ALH(stock) presiunea ceruta este in jur de 1980mbari. Din anumite motive presiunea este mult mai mare, de ex 2800-3000mbari, engine managementul iti intra intr-un fel de safe mode pt a-ti proteja motorul/turbina. Acesta e cel mai des intalnt caz.

Ca sa mergi mai repede de 160km/h trebuie sa fie un vant cam mare din spate :Driver:.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc marius de definitie ...lol

nu vb serios inainte atingeam 170 si chiar 180 km/h dar de ceva timp incoace (de cand miam pus filtru"sport" si imi picura pik de ulei pe la intrecooler (cred cai fisurat )) nu mai merge ma gandeam la inceput ca poate din cauza calduri sau nu stiu ca imi si fluiera mai mult turbo ...

merci

have a good time

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sau presiune mai mica (adica pierderi de presiune ,pe la furtune...) tot in limp mode iti intra.Trebue sa faci o scanare cu vag-com(indicat ar fi si un log) si sa ne spui ce fel de deviatie ai ,pozitiva sau negativa. :D Eu cred ca ai pierdere de presiune pe la intercooler (furtune,...)

Modificat de andrusel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Definitie?? Unde te crezi la scoala? Aici e un forum nu faculta de mecanica :Driver:.

Limp mode e cand presiunea pe admisie e mai mare cu un anumit procent (prestabilit) decat cel cerut. Hai sa iti dau un ex.: cand dai talpa la un ALH(stock) presiunea ceruta este in jur de 1980mbari. Din anumite motive presiunea este mult mai mare, de ex 2800-3000mbari, engine managementul iti intra intr-un fel de safe mode pt a-ti proteja motorul/turbina. Acesta e cel mai des intalnt caz.

Ca sa mergi mai repede de 160km/h trebuie sa fie un vant cam mare din spate :blush:.

la 3000mb pe un alh...aia nu mai e turbina,eu iti garantez....nu apuci sa masori in grupul de valori asemenea presiune,ori pusca intercoolerul,sare ceva furtun,ori se rupe axul :icon_thumright:

1950 e presiunea normala,de pe la 2200-2250 intra in limp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna tin sa va multumesc "andrusel" si " calin bm "

am avut o mica gresala cand am spus (scris) ca ramne blocata la 40 mi de turati pe min defapt is 30 si 3 lini ramane blocata in vit a 5 si nu trece de 160.

am fost acuma pana la Vw sa intreb cat ma coasta o verificare complecta si miau zis ca 100

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MasinaPoporului

Pai degeaba dai filtru jos...trebuie sa incerci si cu un debitmetru de la cineva...

P.S: am avut si eu filtru sport si evacuare numai din teava dintr-un capat in altu si rupea ALH-ul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am dat filtru sport jos si incep sa regret nu mai trage asa brutal ca si inainte (in primele trepte ma refer)acuma ii mai linear.

Alt deminetru nu am de la cine sa pun, dar nu cred ca ii debimetru ptr ca in general cand ii debimetru stricat nu trage de loc adica fff greu cea ce la mine nui cazu.In general dupa ce am vazut pe forum (si alte forumuri frantuzesti) ziceau ca cand ii debimetru de vina motoru iti trage numai pe la 120 -130 max la mine ii la viteza mare (160km:h) deci cred ca ii din cauza intercoolerului ptr ca imi picura si ulei in partea lui (am mult ulei negru pe masca) si turbo fluier bine deci functioneaza cel putin normal. o sa schimb (sau refac,repar ce parere aveti) intercoolerul de pasti . va tin la curent...

merci si scuze de offtopic

P.S masina poporului sa sti ca iti admir golful tau superb lam vazut pe youtube, ai ceva video noi??

have a good day

Modificat de ninu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MasinaPoporului

La mine cel putin a fost debitmetrul si statea intre acele viteze 160-170.Daca zici ca iti picura ulei,sa nu pierzi presiune .Fa un log in mers la canalul 011 cu a 3-a de la 1500-4000 la fund dupa care vezi si eroarea aparuta daca e Pozitive/Negative Deviation cum a spus andrusel

P.S:urmareste semnatura mea ca am mai pus poze si filmulete

Modificat de MasinaPoporului
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am incercat si eu sa curat turbina pentru ca a inceput sa intre in limp mode si era tot mai enervant. L-am sunat si pe CIPOS cu ocazia asta ... sper sa nu se supere :D. Ideea e ca masina tot intra in Limp mode chiar daca noi am desfacut si curatat toata turbina. Ideea e ca am curatat si partea de geometrie variabila(ce sa vede in poza 1 si 3) ... lamelele alea au o miscare mult mai fina acum .. la fel si rotatia turbinei pe ax(cand am desfacut-o se invartea sacadat) Problema e ca masina tot nu se accelereaza cum trebuie ... nu se simte ca ar avea turbo. Si mai apare si acest limp mode si din momentul ala e gata distractia ... nu mai merge nici cat o dacie 1300. Ce sa mai fac?

30ddpqx.jpg

io19uo.jpg

2qn8jtx.jpg

Modificat de romica79
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Frumoasa turbina ai acum...Ai spus ca acum geometria variabila se misca foarte usor. Dar comanda acesteia ai verificat-o? Actuatorul, tija, N75, furtune, furtunase...

L.E. studiaza schema bloc din atasament

post-12725-1239297121_thumb.jpg

Modificat de cuiuda
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Frumoasa dar la fel de inutila ca una urata din pacate. Pozele sunt facut inainte de curatare.

Acuatorul si tija iar par ok

N75- asta nu stiu ce e ... ca sigur nu e un Nokia :ceuameni: ..

furtune furtunase ... banuiesc ca te referi la cele de vacuum ... care de asemenea par inregula

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MasinaPoporului

Actuatorul zici ca pare OK...ai incercat sa tragi u aer pe furtunas(sa faci vid) sa vezi daca se deplaseaza tija?De ce toata lumea se gandeste la turbina cand apare limp mode?Fa proba si cu un alt debitmetru :ceuameni: .La mine dupa 3000 de ture nu mai tragea si mai mult de 160-170 cand am venit din Germania nu mergea(am schimbat debitmetrul si s-a rezolvat).La fel cum spune si cuida verifica acele electrovalve si furtunasele ce ies si intra din/in ele si traseul intercoolerului.La fel mai uitate si la EGR si la clapeta de inchidere/deschidere a aerului spre intercoolerului.

Modificat de MasinaPoporului
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am tras aer pe furtunas si se deplaseaza tija.

Debimetru ... l-am masurat dupa valorile date de Autodata si pare ok(nu am altul la indemana sa pot sa il schimb)

Traseul intercoolerului ... dupa nereusit de azi am inceput sa ma gandesc la intercooler dar nu prea stiu ce sa verific la el ... ? Am inteles ca ar avea un senzor dar nush unde. Nu exista niste schite?

Ce este N75?

M-am gandit la turbina pentru ca am citit topicul asta ... si dupa ce am desfacut-o parea sa se confirme diagnosticul ... insa acum cred ca trebuie sa imi indrept atenita asupa altor componente.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MasinaPoporului

Senzorul la mine de exemplu e langa radiator in bara(sub spoiler in partea stanga cum te uit la masina),radiatorul de intercoler.

Ai facut log in mers la turbina sa vezi ce arata?S-au o scanare dupa ce i-ai dat pedala si sa nu mai opresti motorul;o sa apara Negative Deviation sau Pozitive Deviation...Daca nu apare eroare la turbina nu e de la ea...

Modificat de MasinaPoporului
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eroare la turbina ?!!!Nu cred ca iti apare asa ceva la scanare.Dar fa totusi un log in grupurile 3,10,11 sa vedem despre ce e vorba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MasinaPoporului

Aceasta eroare apare imediat dupa ce masina a cazut in limp-mode,conectezi interfata ,intri pe Engine si fezi Fault Codes si o sa iti apara :

17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation

P1556 - 35-10 - - - Intermittent.

...ori apare pozitive deviation.Problema apare la ALH cum e la mine atunci cand vanele nu deschid bine si ori e prea mare presiunea in turbo ori e prea mica si actuatorul nu deschide bine neavand putere.La tine sare din schema pentru ca ai curatat turbina.

La alt tip de motor cum e AXR de 101 cp limpmodul aparea de la un actuator cam ca cel din poza de mai jos,actuator aflat sub tubulatura (admisia) ce vine de la cutia filtrului la admisie a carui tija se rupe sau se sparge membrana.Poate ai si tu asa ceva la passat dar nu stiu daca nu cumva la tine motorul este pozitionat longitudinal.Tot ce e posibil sa fie si de la n75.

w1coed.jpg

Modificat de MasinaPoporului
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Am sim eu o problema cu turbina (cred): la 140 km/h nu mai am putere si apoi intra in limp mode. Trebuie sa opresc motorul ca sa intre iar turbina orice vitez as avea.

Am curatat turbina acum 7 luni (acum 6000 km) deoarece se intampla acelasi lucru (nu mai aveam putere) dar asta la 120 km/h.

Am facut o scanare cu VAG-ul si mi-a dat eroarea asta:

Control Module Part Number: 038 906 012 M

Component and/or Version: 1,9l R4 EDC G000SG 2813

Software Coding: 00002

Work Shop Code: WSC 01317

1 Fault Found:

17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation

P1557 - 35-10 - - - Intermittent

Stie cineva care ar fi problema?

Daca e necesar o sa incarc si pozele cu valori (la EGR si MAF care nu sunt in parametrii normali).

Sper ca intelegeti ce zic. Merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MasinaPoporului

tomel la tine e sigur de la turbina,actuatorul nu functioneaza bine sau mai bine spu siti agata vanele,ai presiune prea mare ;poti incerca o curatarea nu prea buna astfel:pui masina pe un elevator sau canal,dai scutul jos si incerci sa misti actuatorul sus jos si daca nu mai faci o curatare din nou la cipos de exemplu...

P.S:cipos eu am scris din ce stiu eu si ce am mai patit,tu te ocupi cu asa ceva;nu stiu cat de bine am sfatuit :(

Modificat de MasinaPoporului
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica actuatorul si vezi daca nu cumva agata iar geometria, cum a fost curatata? s-a refaut planul la geometrie?

@masina poporului :( am scris amndoi in acelasi timp :beerchug:

Modificat de cipos
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Turbina a fost curatata fara sa i se refaca planul la geometrie (cel putin mecanicul la care am fost nu mi-a zis sa fi facut asa ceva). E posibil sa fie de la actuator (un mecanic (altul decat cel care a curatat-o) mi-a zis ca e o "supapa" care nu se se duce pana la capat(nu are cursa totala). Ori "supapa" aia e alta ori mi-a zis pe intelesul meu :P) Chiar a si incercat sa miste de ea dar parca tot nu merge (s-a miscat foarte putin).

Asta inseamna ca trebuie sa mai insist sa o fac sa se miste sau sa incerc o curatare la cipos (cu refacerea planului la geometrie)?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceasta eroare apare imediat dupa ce masina a cazut in limp-mode,conectezi interfata ,intri pe Engine si fezi Fault Codes si o sa iti apara :

17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation

P1556 - 35-10 - - - Intermittent.

...ori apare pozitive deviation.Problema apare la ALH cum e la mine atunci cand vanele nu deschid bine si ori e prea mare presiunea in turbo ori e prea mica si actuatorul nu deschide bine neavand putere.La tine sare din schema pentru ca ai curatat turbina.

La alt tip de motor cum e AXR de 101 cp limpmodul aparea de la un actuator cam ca cel din poza de mai jos,actuator aflat sub tubulatura (admisia) ce vine de la cutia filtrului la admisie a carui tija se rupe sau se sparge membrana.Poate ai si tu asa ceva la passat dar nu stiu daca nu cumva la tine motorul este pozitionat longitudinal.Tot ce e posibil sa fie si de la n75.

w1coed.jpg

gresit.in poza ta acel actuator nu are nici o treaba cu turbina,el antreneaza o clapeta ce opreste aerul la oprirea motorului.

rog pe cei care posteaza,ori sa se intereseze de ceea ce scriu,ori sa nu isi dea cu parearea,multi din cei care citesc o i-au de buna si nu e bine...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect, ce ai pus acolo nu e actuatorul de la turbina, cel mai bine se vede aici:

post-39266-1239353457_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MasinaPoporului

Pai ce am pus eu nu e actuatorul turbinei,am spus ca:"La alt tip de motor cum e AXR de 101 cp limpmodul aparea de la un actuator cam ca cel din poza de mai jos,actuator aflat sub tubulatura (admisia) ce vine de la cutia filtrului la admisie a carui tija se rupe sau se sparge membrana" ,deci mai este un actuator la AXR(pompe deuse de 101) pe langa cel de pe turbo aflat sub tubulatura admisiei care inchide o clapeta de pe o tubulatura(furtun) ce duce la turbo.Nu am spus ca se afla pe turbo. :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Pareri legate de acest log? :icon_thumright:

LOG_01_003_010_011.xls

Masina este un Passat B5 2.5TDI, cutie automata.

Intra intr-un fel de limp mode dar la scanare singura eroare pe engine aparuta este una legata de injectorul nr. 6 (needle lift sensor) si-atat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!