Jump to content

Probleme Turbina


energizer
 Share

Postare recomandată

sincer eu cred ca e prea tarziu de curatat turbina...e clar ca e stricata geometria se blocheaza in continuu...eu nu vad decat 2 solutii ori o repari ori pui alta.Cam greu de reparat turbine in romania neffind nici o alta masina de reglat turbine decat la garret(turbomecanica) iti recomand sa pui bani deoparte sa cumperi alta noua...makar stii o treaba

ori pui geometrie noua, eu in ultima vreme asa fac, nu mai curat, avand in vedere ca am de unde sa iau geometriile la un pret decent

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la aliniat turbinei la micron ca de fabrica ce faci?Daca inca lucrezi cu baiatul ala din tm sau cluj de unde dreaq era pt mine e clara treaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cipos in ce bani consta geometria aia noua, si te ocupi tu personal cu montatul, ca banuiesc ca nu oricine poate face asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce sa alinieze? geometria nu are treaba axul turbinei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

evident nu are la prima vedere...dar in clipa in care o cureti cu adevarat ...pt mine inseamna sa dai jos fiecare piesa,sa o cureti in parte si sa o pui la loc....asta inseamna sa cureti o turbina.Cati km mai merge o turbina astfel curata?Sau nu asa se curata?Voi cum le curatati?Le desfaceti de la jumatate si dati jos calamina de pe paleti?Asta inseamna curatare?In romania poate....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am un passat din 2001,merge perfect in toate treptele doar ca in a5a nu trece 3500 de ture respectiv 160-170 km/h

care ar putea fi cauza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Sunt posesorul unui Golf 5 motor 2.0 ,140CP.Acum 2 luni am pierdut putere in treapta a 4-a ...apasam la capat ..si viteza nu mai crestea.Cred ca este vorba de :LImp Mode..Am facut scanare de 2 ori...NICIO EROARE....mi-a recomandat baiatul care mi-a scanat sa o turez de cateva ori.LA plecare am inceput sa-i dau talpa....schimbam numai la 4000 ture ....turam mult motorul...la primul semafor ...a murit motorul...a pornit la 2-a cheie...NU situ ce sa-i mai fac...baiatul mi -a recomandat sa nu-i fac nimic...e adevarat ca turbina fluira putin peste 1700 ture....SUnt incepator ...nu ma pricep.....astept ajutor...Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

petro si florin...duceti-va la cineva specializati nu la cineva care nu stiu decat sa citeasca erori...doar asa puteti afla.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

esti un ajutor de nota 10+

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cipos in ce bani consta geometria aia noua, si te ocupi tu personal cu montatul, ca banuiesc ca nu oricine poate face asta.

ma ocup pewrsonal de asta daca e da-mi un tel pe 0740983295 si vb mai mult

5torm nu am lucrat nciodata cu cineva din tm sau cluj iar la curatat poate citesti si tu topicul ala de 50 de pagini k am facut un dyi pe care l-au respectat f multi membrii si au mers masinile mult si bine, in concluzie pt rezolvarea limp modului nu se desface axul deci nu se dezechilibreaza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

n-am sa te contrazic dar daca vrei intaradevar sa faci o treaba serioasa pune mana si strage bani de o masina de echilibrat turbine si o sa fii singurul din tara care intradevar poate curata/repara turbine in adevaratul sens al cuvantului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

offtopic vezi k induci lumea intr-o mare eroare si poate unii se sperie si nu vor mai avea curajul sa desfaca ei singuri turbina si sa o curete, eu nu stiu ce experienta ai tu in domeniu, dar eu in 4 ani de zile decand fac doar turbine am ajuns sa le stiu toate bubele si nu ai nevoie de echilibrare pt curatare, deoarece aceasta curatare se face doar la partea de geometrie variabila, adica a controlului gazelor de eavcuare, pe cand la ax nu se umbla deloc, daca ai reconditiona turbina adica schimbat ax, bucse atunci ai avea nevoie de vsr (aparatul de echilibrat, de care vorbeai)

p.s. daca ai vre-un dubiu la cele afimate mai sus te invit la garaj cand umblu la o turbina pt a vedea live si a intelege ce se intampla acolo

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok daca induc lumea in eroare atunci de ce se rupe axul evident pe partea de evacuare in multe cazuri la o turbina plina de funingine?Poate din cauza ca nimeni in romania nu curata .Chiar am avut o discutie asemanatoare cu cineva care ca si tine se ocupa cu turbine, face hybriduri...etc ...mi-a zis ca prefera sa desfaca compresorul de pe ax sa il curete si pe partea inversa a paletilor si o bucata de cativa mm de pe ax pe care se depune calamina.

A si inca o chestie respectova persoana lucreaza la FIN Turbo adica...cam una din cele mai tari firme care fac hybriduri pt dieseluri din lume...oare sa il cred?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

5TORM, eu nu am reparat in viata mea una, si nici nu am vazuut live una desfacuta dar: candva am sa o fac ,cu siguranta.

Si nu am sa ma pun sa desfac palele, pt ca pur si simplu nu e nevoie sau daca e (sucks) ,pt. mine e clar ca trebuie una noua.

FIN face asta pt ca poate, nu pt ca e NEAPARAT necesar.

Axul se rupe probabil din lipsa ungerii sau a rulmentilor, sau simerig, ce-o fi pe acolo. Sau pur si simpu nu a fost curatata nicidata sau abuzata, exploatata gresit! Asta e parerea mea. Poate se schimba dupa ce o curat pe a mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vai de mine...cat de prost sa mearga motoru ca sa scoata atat funingine ca sa se depun pe paleti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

In poze am vazut ca este destula :(. Si gandeste-te ca turbina intra in limp abia la cateva zeci ,daca nu sute de mii de Km, asa ca nu e neaparat ca sa scoata mult fum, se aduna in timp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

offtopic vezi k induci lumea intr-o mare eroare si poate unii se sperie si nu vor mai avea curajul sa desfaca ei singuri turbina si sa o curete, eu nu stiu ce experienta ai tu in domeniu, dar eu in 4 ani de zile decand fac doar turbine am ajuns sa le stiu toate bubele si nu ai nevoie de echilibrare pt curatare, deoarece aceasta curatare se face doar la partea de geometrie variabila, adica a controlului gazelor de eavcuare, pe cand la ax nu se umbla deloc, daca ai reconditiona turbina adica schimbat ax, bucse atunci ai avea nevoie de vsr (aparatul de echilibrat, de care vorbeai)

p.s. daca ai vre-un dubiu la cele afimate mai sus te invit la garaj cand umblu la o turbina pt a vedea live si a intelege ce se intampla acolo

salut ..ai cumva un numar de telefon...as vrea sa vin cu masina....am ceva probleme...am scris putin mai sus ce-am patit ,,,..poate ma poti ajuta.Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Storm, cu tot respectul, Cipos are dreptate. Daca cineva de pe acest forum stie ce vorbeste cand e vorba de o turbina, el este acela !

Am curatat si eu cateva turbine dupa sfaturile lui si merg bine mersi. Nu ai ce echilibra la o turbina dupa curatare.

Doar daca ar fi sa pui paleti noi, dar si aia cred ca sant echilibrati de producator.

Iar la curatare, daca faci treaba nemteasca, turbina e ca noua. ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MasinaPoporului

Chiar nu vad nici eu rostul echilibrarii. :icon_thumright: .O problema legata de limp-mode am avut si eu acum 30.000 km,si anume iarna din 2007 cand turbo nu mai functiona(cadea in limp-mode) dupa 3000 de rotatii.recunosc ca mersesem cam un plin de motorina numai in oras si subturat.Cand am iesit in afara orasului am patit surpriza.Cand intra in limp-mode si trageam pe dreapta si o acceleram nu se mai auzea turbo.Asa ca trebuia sa opres si sa pornesc si isi revenea.Ca solutie,pana urma sa o curat am facut un drum spre Bucuresti si am mers unde am putut intre 2900-3000 ture constant,si curios in 150 km cam asa,masina nu mai intra in limp-mode.Dar dupa aceasta "curatare" masina cand o acceleram usor in mers,mergea in suturi si scotea si putin cam mult fum in sarcina.:icon_thumright: .Nu stiam de la ce este.Am dat capacul de deasupra motorului si am vazut ca imi arunca motorina pe la conducta unui injector.Am strans acolo dar tot mergea in suturi.A urmat apoi o curatare a turbinei,facuta acasa.Dupa ce am muncit cam vreo 4-5 ore sa demontez galerie evacuare,admisie,am rupt si conducta la ulei de pe turbo care ajuta la ungere...am reusit sa dau turbina cu evacuare(serpisorii si corpul) jos.Am incercat sa demontez turbina,dupa ce m-am chinuit sa desfac acele suruburi,dar nu am reusit sa o scot din corpul ei. :vaidecapulmeu: .Asa ca am bagat 2 sprayuri WD-40 atat in partea cu paletilor cu gazele de evacuare cat si cea cu aerul dupa care am suflat cu un compresor si am pus totul la loc.Dupa ce am pus la loc tot a mai scos fum,dar era de la debitmetru :vaidecapulmeu: .Aceasta curatare nu o recomand la nimeni,mai bine ceva profesional cum face Cipos.

P.S: cateva poze...

316kpkp.jpg

6z4wh3.jpg

292b4f4.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ storm, turbinele care iau limp mode ajung sa se rupa axul pe evauare deoarece acesta nu mai este controlat k turatie si in loc de 180 000 rpm ajunge sa se invarta la 300-400 000 rpm, dar in caelasi timp duce la o imbatranire a materialului, daca ai ocazia desfa un ax dupa ce merge cu limp mode si inca nu e rupt sa vezi k are un curcubeu pe el ceea ce conform studiului materialelor duce la un continut scazut de carbon(decalire)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bbogdanmircea

desi nu ma pricep tind si eu sa fiu de acord cu cipos

si o parere probabil ca cei care recomanda numai decat desfacerea si echilibrarea axului o fac pentru ca ei au monopol pe asa ceva si speriind oamenii care habar nu au ii storc de bani...e o practica foarte comuna in Romania...storcerea de bani a omului nestiutor...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai baieti de ce nu va interesati voi pe tdiclub ca oamenii acolo stiu despre ce e vorba nu dau cu presupusul ...eu nu am zis ca e prost cum faceti voi doar ca in unele cazuri e doar incomplet.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da un link sa vedem si noi unde zice ca nu e bine sa cureti geometria..... sau poate acolo nu fac aceasta procedura pt ca nu costa mult o turbina pt ei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai baieti de ce nu va interesati voi pe tdiclub ca oamenii acolo stiu despre ce e vorba nu dau cu presupusul ...eu nu am zis ca e prost cum faceti voi doar ca in unele cazuri e doar incomplet.

deci daca ai citi si acolo cu atentie ai sa vezi k sunt multi care spun k nu e nevoie de echilibrare, am citit fff mult din acel forum si erau doar cativa care nu dessfacusera dar auzisera ei k trebuie echilibrat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mda ma rog fiecare face ce vrea...e o tara libera

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!