Jump to content

Probleme Turbina


energizer
 Share

Postare recomandată

Stii ce se intampla la limp ,positive deviation???

Turbina baga de nu mai poate aer in camera de ardere, mult peste necesarul stoichiometric. Ce rezulta de aici?? O ardere completa. deci motorina arde/reactioneaza toata. adica carbonul din motorrina se oxideaza la numarul maxim de oxidare(CO2). Ceea ce pare a fi fum defapt e carbon nereactonat rezultat din arderea incompleta.

Modificat de marius1982.11
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

As avea nevoie de un specialist pentru curatarea turbinei la masina din semnatura. Iar specialistul daca poate preciza si un pret ar fi perfect.

Multumesc mult si drum bun

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici al meu nu scotea fum in limp mode. Dar nici nu mergeam decat cu caruta. :)

treaba e ca al meu din cand in cand atinge si 180km/h dar nu mereu si cand incepe sa nu mai traga pana nu opresc motorul si il repornesc merge prost rau.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai asa se comporta limp-ul. Asa facea si a mea. Uneori mergea bine, alteori o reporneam intr-o veselie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca ieri am facut si eu cunostinta cu LIMP-ul......Charge Pressure Positive Deviation... Chiar nu inteleg de ce...turbosuflanta are numai 3-4 luni de zile....desfac sambata actuatorul sa vad ce este cu el.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e neaparat sa fie turbo-ul, mai ales ca e practic nou, poate sa fie mai multe cauze: furtune fisurate, N75 defecta, pompa de vacuum defecta, valva unisens, chiar si senzor de presiune defectuos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hai sa simplificam.... n75, actuator ruginit ,geometrie.... poate si senzor de presiune dar fff rar

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da exact...geometria ramane blocata...Sambata dau turbo jos sa verific de la ce este. :-S sper sa fie actuatorul:-S

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Charge Pressure Positive Deviation

Eroare asta am gasito si eu de vreo 2 ori, masina merge de rupe iar turbosuflanta are doar 23.000 km .

Bescu daca dai jos turbina scrie aici ce ai gasit prin ea ,bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da exact...geometria ramane blocata...Sambata dau turbo jos sa verific de la ce este. :-S sper sa fie actuatorul:-S

Nu trebuie sa dai jos tot turbo-ul sa verifici daca e bun actuatorul, are 2 suruburi si o siguranta pe parghie. Spun asta pt ca e cam costisitoare manopera daca o faci la service si cam grea daca o faci tu.

Dupa asta ai sa fii sigur daca trebuie data jos sau nu.

Modificat de marius1982.11
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Marius, stiu ce spui. Dau mai intai actuatorul jos ca am impresia ca este de la el. Oricum, am ateliar acasa, si manopera nu ma costa nimic. Eu o operez. Defapt...masina mea nu a intrat in service decat la inspectia tehnica periodica. Restul este facut de de mine. Singurul lucru care nu imi place la Golf4/Boro/Sharan este amplasarea urata a turbosuflantei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oo, scuze ,nu stiam ca vorbesc cu un expert :D .

Respecte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

limp apare in general de la soft daca nu e facut bine....turbina cu geometrie blocata...sau debitmetru stricat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am desfacu azi urmatoarele: EGR, Actuator turbo, intercooler + Tubulatura aferenta. A fost exact cum ma asteptam, actuator blocat, valva egr plina cu debunere, si nu mai deschidea. La turbo chiar nu a mai avut rost sa umblu deoarece nu are nici 20.000km. Masina si-a recapatat nervii!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bescule...turbina a fost noua cand ai luat-o sau e deaia facuta "hybrid" .Cine a ti-a facut softul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bescu si STORM, am mutat discutia aici in caz ca doriti sa mai dezvoltati subiectul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

in ultima vreme luam lip mode unul dupa altul asa intr-o veselie, la un drum de 50km luam vreo 5-6 de voie, am fost cu masina la service mi-au curatat turbina, dupa aceea masina merge foarte bine chiar e o mare diferenta de cum mergea inainte, dar dupa ce am facut cam vreo 400km de cand am curatat turbina iara a inceput sa dau in 2 limp mode.

m-am dus inapoi la ei la service si au scanat-o si nu au gasit nici o eroare decat presiune prea mare in turbina, care ar putea fi problema, este vreun senzor de presiune sau din ce cauza se face presiune foarte mare in turbina ce e de schimbat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

posibil sa nu fie "curatat" bine..... adica nu trebui doar sa speli turbina de funingine...mai sunt chesti de facut

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin si eu cu noutati:

Pentru ca luam limp de fiecare data si aveam Positive Deviation pe VAG-COM, am inceput cateva operatiuni. Am dat jos actuatorul, ocazie cu care am vazut ca membrana e ok si tija lucra bine, dar partea din turbina pe care o misca tija era blocata, avand o cursa de cativa mm. Cu mult spray degripant si cam in o jumatate de ora am reusit sa-i fac o cursa de aproximativ 1,5 cm, dar la prima proba am luat din nou limp.

Am avut de facut un drum la Resita, am luat masina incet, adica cu schimbarea vitezei pana la 2500 de turatii, apoi progresiv din ce in ce mai sus. Am luat un limp la inceput, am repornit motorul si apoi totul a mers ok :icon_thumright: . Am ajuns la 160-170 km/h, singura problema era ca in vitezele inferioare devenea mai lenesa la 3000 de turatii, problema care a disparut, urca acum usor pana la 4000.

Sa inteleg ca a fost nevoie de o talpa buna ca sa se desfunde turbina si sa deblocheze geometria? De atunci nu mai face figuri, merge excelent. In cazul asta mai am Positive Deviation?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@swat cat si cam ce lucruri mai trebuie facute ca imi vine sa dau singur turbina jos nu mai pot de nervi cu limpu asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sincer eu cred ca e prea tarziu de curatat turbina...e clar ca e stricata geometria se blocheaza in continuu...eu nu vad decat 2 solutii ori o repari ori pui alta.Cam greu de reparat turbine in romania neffind nici o alta masina de reglat turbine decat la garret(turbomecanica) iti recomand sa pui bani deoparte sa cumperi alta noua...makar stii o treaba

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dsf, nu stiu cine ti-a curata turbina, dar parerea mea ca nu ti-a curatat-o bine. E cam prea tanara sa se fi uzat asa tare geometria. Am intalnint si eu turbina curata asa "de forma".

Eu cand curat o turbina, o curat la sange, sa nu mai ramana nici urma de calamina sau rugina. Altfel riscul e mare sa agate cat de repede.

Banuiesc ca nu ai stat langa ei cand ti-au curatat-o, nu?

Vezi ca Cipos are geometrii noi. Si daca ti-o schimba n-o sa mai ai probleme.

Daca nu papa ulei ar fi pacat sa schimbi toata turbina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

corect...Am patit si eu la fel...Mi-a "curatat-o" unul si m-a tinut cam 15 mii km. Si pana nu am curatat tot ce insemna: actuator, egr, turbina n-am scapat... Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!