Jump to content

Probleme Turbina


energizer
 Share

Postare recomandată

La passatul din semnatura dupa 3 sau 4 limp mode nu a mai luat nici unu, iar dupa 3 luni,la o plecare mai tare,sa dus de tot, a crapat in doua.

Sfat: nu o lasati asa sau mergeti cu masina pe premiza ca si-a revenit ca ajungeti sa platiti de va ustura.

Contactati-l pe cipos(nr de tel l-am vazut mai sus) ca va rezolva sigur.

Mie mi s-a stricat intr-o vineri noapte masina in mijlocul cimpului,am tras-o pina acasa iar simbata dimineata,cipos prezent, schimbat turbina(noua) facut log in mers,totul ok si masina are 60.000km cu turbina noua si merge de rupe pamintul.Multumesc si pe aceasta cale lui cipos.10x :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare am si eu o intrebare

ptr un 1.9 TDI 101 CP daca de la 3000 de turatii in sus masina se simte ca nu mai are deloc putere este posibil sa intre in Limp Mode

care ar fi pasii ptr o diagnosticare completa a problemei?

am inteles ca un log in mers este foarte important cu VAG COM si de urmarit daca da erori de presiune la turbina

daca incerc sa misc tija de la actuator si merge greu sau e blocata inseamna ca sunt probleme la turbina?

acest motor are Geometrie Variabila?

va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@bbogdanmircea

:blah_: Ai 67 de pagini de informatii despre problema ta.Sunt sigur ca gasesti si raspuns.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bbogdanmircea, turbina are geometrie variablia, nu motorul :mad:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca se referea la ce tip de motor are geometrie variabila

stiu ca toate modele din '99 inafara de 1.4 si 1.2 tdi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bbogdanmircea, turbina are geometrie variablia, nu motorul ;)

da merci eu cautam un raspuns totusi

mai stii poate are si motorul geometrie variabila nu?

am citit si eu vreo 10 pagini din topic dar as fi preferat sa fi fost undeva un rezumat asa mai "ingineresc" cu pasi precisi care trebuie urmati

daca nu se poate si nu se poate imi pun ochelarii si ma apuc de citit tot pomelnicul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce vorbiti fratilor,toate motoarele au geometrie variabila,numai ca, e prea evident ca sa fie subliniat acest lucru.

@bbogdanmircea ,gasesti solutii cate vrei pe forum la problema ta. numai eu unul am zis in cateva locuri pe-aci si si eu am avut problema asta si nici nu stiam la vremea respectiva cu ce se manca,doar ca nu "fluiera".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator
toate motoarele au geometrie variabila

Colegul gHapciu are dreptate: TURBINELE sunt cu geometrie variabila (sau fixa), nu motoarele.

Cand postati incercati sa aveti o exprimare cat mai corecta, concisa si care sa nu lase loc de interpretari, altfel cineva care nu stie despre ce este vorba poate interpreta in fel si chip si de regula gresit.

Multumesc pentru intelegere! :vaidecapulmeu:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...imi pun ochelarii si ma apuc de citit tot pomelnicul...

:vaidecapulmeu: Sa stii ca asa procedam cu totii

Fa un log in mers in modulul [01-Engine], pe grupurile 003, 010, 011 si vei obtine informatii despre functionarea debitmetrului, presiunea in turbo, functionarea actuatorului, etc. Verifica si ce erori ai stocate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Colegul gHapciu are dreptate: TURBINELE sunt cu geometrie variabila (sau fixa), nu motoarele.

Cand postati incercati sa aveti o exprimare cat mai corecta, concisa si care sa nu lase loc de interpretari, altfel cineva care nu stie despre ce este vorba poate interpreta in fel si chip si de regula gresit.

Multumesc pentru intelegere! :vaidecapulmeu:

nu vreau sa fac OT dar eu cred ca si motoarele sunt cu geometrie variabila la greu :vwrullz:

daca cienva sustine contrariul il rog sa ma contrazica cu argumente viabile :blah_:

in concluzie o sa merg azi si o sa incerc sa misc tija actuatorului de la turbina sa vad daca agata

din cat am vorbit eu insa nu pare sa dispara problema la reset ecu deci nu cred sa fie limp mode...

oricum VAG COM in mers viteza a 3 a 1500 -> 3000 sper sa-i dea de capat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca e tija pe vertical ai geometrie variabila....daca e pe orizontal e wastegate

la ce te referi tu la geometrie variabila pe motorare.... nu cred a e vb de o turbina cu aburii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gata ma dau batut am discutat destul

sa revenim la subiect

motorul este ATD deci TDI PD de 101 CP

am fost azi cu el la drum si nu a facut nici un Limp adik am mers maxim cu 160 si destul de in forja

ce am observat este un relanti care nu este prea constant adik park are asa nijte accelerari din cand in cand de la ce poate fi oare?

maine o sa punem si VAG COM-ul pe masina facem testul in mers sa vedem ce zice...

daca mai aveti alte sfaturi referitoare la VAG COM va rog sa le postati aici...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa va deranjez si eu cu o problema. Avem in familie un passat 2001 AVF 131 cai cu urmatoarea problema. In treapta 1 si 2 totul este ok insa de la treapta 3 in sus masina parca nu mai are puterea care trebuie sa o aiba. De exemplu cand ii dau din 3 in 4 si asa mai departe masina are putere o sec dupa care parca o lasa moale. La fel patesc si daca o tin de ex in treapta 4,5 sau 6 mers constant si cand sa-i dau blana trage bine o secunda si apoi ceva intrerupe puterea. Peste 100 la ora masina ia greu viteza. De-abia i-am dat 165km/h. Curios faptul ca in treapta a 2-a te lipeste de scaun.

Va rog sa imi dati niste sfaturi pentru a rezolva problema.

masina ia limp mode pe positive deviation, tind sa cred k trebuie curatata sau inlocuita geometria variabila

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gata azi am pus si laptopul pe masinuta

iata cele 3 erori gasite:

engine

VAG-COM Version: Release 303.1

Control Module Part Number: 038 906 019 DF

Component and/or Version: 0000SG 1260

Software Coding: 00002

Work Shop Code: WSC 01317

1 Faults Found:

17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation

P1557 - 35-00 - -

___________________________________________________________-

ABS- Brakes

VAG-COM Version: Release 303.1

Control Module Part Number: 1C0 907 379 E

Component and/or Version: ESP FRONT MK60 0103

Software Coding: 0019458

Work Shop Code: WSC 01317

1 Faults Found:

01423 - Lateral Acceleration Sensor (G200)

012 - Electrical Fault in Circuit

______________________________________________________________

Central Locks

VAG-COM Version: Release 303.1

Control Module Part Number: 1C0 962 258 J

Component and/or Version: 01 Zentr.Verriegel. 0002

Software Coding: 04097

Work Shop Code: WSC 01317

1 Faults Found:

00947 - Trunk Lid remote Control Switch (E188)

27-10 - Implausible Signal - Intermittent

____________________________________________________________

atasez si LOG-ul facut poate se pricepe cineva sa-l citeasca

mentionez ca au fost facute 2 cred:

unul cu 2-3-4 schimbate mai sus

al doilea cu a 3-a de la 1500 pana la 3800

mersi anticipat de sfaturi

atasez un xls cu valorile ptr acceleratia in treapta a 3-a

astept un raspuns de la cineva care se pricepe

pe mine sincer mai mult ma ingrijoreaza eroare de la ESP...

mersi anticipat!

acceleratie_1800_3800_treapta3.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prerea mea e ca turbina baga bine, nu stiu de unde positive deviation, MAF-ul parca nu citeste bine. Acum mai asteapta sa vezi daca se confirma. Poate ai tras jos furtunasul de la gazele de carter si trage aer fals.

Celelalte doua nu stiu ce sunt ,nu am ESP si nici telecomanda la portbagaj,sau poate se refera la switchul cu 3 picioruse care iti aprinde lumina si ii spune BC-lui ca il ai deschis.

Modificat de marius1982.11
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Si mie mi se pare ca MAF-ul nu lucreaza cum trebuie. Din log-ul facut , nu inteleg de ce iti da eroarea de deviatie pozitiva. Scoate mufa de la MAF si vezi daca se modifica ceva in mers.

La senzorul G200 vezi ca se pot face unele reparatii. ( cauta si pe aici http://vwforum.ro/index.php?showto...31093&st=40 )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

debitmetru e busit..... deviatia pozitiva poate sa fie de mai demult sau face doar cand e turbina rece

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

debitmetru e busit..... deviatia pozitiva poate sa fie de mai demult sau face doar cand e turbina rece

care sunt valorile normale pentru acesta?

cum pot sa-mi confirm problema (scot mufa si? ...) din cat am inteles e mufa de pe furtunul care vine de la filtrul de aer?

cat ar costa unul nou?

merci again

am gasit intre timp care e si ce valori masurate tre sa fie pe terminale am atasat 2 poze

alte sfaturi ptr a-l controla daca e ok?

post-37536-1235313988_thumb.jpg

post-37536-1235313997_thumb.jpg

Modificat de bbogdanmircea
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am intors de la drum... trebuie sa spun ca masina s-a comportat bine, e drept ca nici eu nu am fortat-o. Am trecut rar de 3000 de rotatii dar nici nu am avut drum pentru mai mult ( :icon_thumright: sa nu mergeti pe drumul Reghin-Toplita ca e dezastru).

Venind spre casa am ajuns si la 140 km/h si masina nu a intrat in Limp Mode, sper ca s-a mai deztepenit putin cu ocazia asta. Oricum o curatare de turbina o sa fac cat de repede.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alea sunt masuratori facute la mufa care vine de la ECM, nu de pe MAF, unul nou e pe la 100eur,OEM.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai cum ai facut logul ala...asa se testeaza....

minim 850mg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu prea inteleg cum sunt valorile

vad ca sus sunt 2 capete de tabel identice

care e ideea prima coloana e cu valorile ideale si a doua cu cele reale?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am observat ca majoritatea celor care au avut probleme de genul limp mode au spus ca motorul scoate fum. Al meu desi prezinta aceleasi probleme nu scoate nici un gram de fum.Ceva idei? mersi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revin cu problema mea...Ziceam ca am curatat EGR si galerie admisie...Dupa o zi, iar limp mode...sa turbez nu alta. Am dus-o ianpoi si s-a apucat sa dea turbina jos. Eu avand probleme, nu am stat langa mecanic. M-a sunat dupa ce a demontat si mi-a spus ca e jale in turbo, ca pot cultiva cereale pe solul depus... :cool: Mi-a mai spus ca undeva trebuia sa aiba pusa o siguranta care a fost inlocuita cu o sarma subtire si in timp a depasit acea sarma si acolo agatza. Mi-a spus ca aia ar fi fost cauza limp mode-ului. A curatat iar turbina (de amintit ca nu au trecut nici 20 mii km de la ultima curatare) si acum dupa un drum suceava-cluj si retur, nici vorba de limp mode. Masina trage mai bine, urca mai repede in turatii...pe scurt..o minunatie in comparatie cu ce era. Numai bine si la cat mai putine limp mode!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am observat ca majoritatea celor care au avut probleme de genul limp mode au spus ca motorul scoate fum. Al meu desi prezinta aceleasi probleme nu scoate nici un gram de fum.Ceva idei? mersi.

Nici al meu nu scotea fum in limp mode. Dar nici nu mergeam decat cu caruta. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!