Jump to content

Probleme Turbina


energizer
 Share

Postare recomandată

Aveti idee cat costa o turbina? Mi s-a spus ca e in jur de 6000 si cu totul duce la 8000.

E adevarat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic sa vb cu cipos despre turbine ca are preturi ok. Dar pana atunci poate ar fi bine sa afli ce problema ai tu, ca poate nu e nevoie de o alta turbina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Turbinele se pot reconditiona, si te costa in jur de 2500 daca e facuta praf, sau poti sa gasesti noi la 600 700 e, una originla am intesl ca trece de 1000 e.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie imi intra in limp aproape de fiecare data cand ajung la 3000 de rotati. Am o intrebare: ce se poate intampla daca circul cu masina asa? O sa am de facut un drum de vreo 800 km si vreau sa stiu daca se poate defecta ceva la masina din cauza asta.

Pe drum ma gandesc sa o tin pana in 3000 sa nu imi intre in limp, nu va fi prea usor dar asta e.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pls help ! am o problema ! cand accerez peste 100 km/h imi ingenunchiaza masina !si nu mai trece peste 120 la ora. am schimbat electrovalva si tot asa. am facut test si iata eroarea : diagnostic aparate de comanda vw diesel EDC 15VM+2V MEMORIE DE ERORI 462D - Reglare presiune de supraalimentare

s-a trecut de limita de reglare

: nr erori =1

VA ROG DACA AVETI IDEI !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@busitu : cred ca intri in limp mode...nu trebuia sa postezi de 2 ori totusi. incearca sa cureti turbina si vezi dupa aia ca o sa se comporte bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Tocmai te-ai lipit de un "Limp Mode":

17965/P1557/005463 - Charge Pressure Control: Positive Deviation

Din cate stiam eu, cauzele care pot produce acest simptom este blocarea tijei actuatorului turbinei (pe pozitia inchis). Totusi verifica si furtunele sa nu fie sarite sau fisurate... si la urma turbina. Parerea mea :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie imi intra in limp aproape de fiecare data cand ajung la 3000 de rotati. Am o intrebare: ce se poate intampla daca circul cu masina asa? O sa am de facut un drum de vreo 800 km si vreau sa stiu daca se poate defecta ceva la masina din cauza asta.

Pe drum ma gandesc sa o tin pana in 3000 sa nu imi intre in limp, nu va fi prea usor dar asta e.

Aproape in permanenta iti va merge supraturata turbina in zona de rezonata care iti streseaza materialul si in timp va ceda, nu cred ca in cateva sute de km, dar nici mult bine nu ii va face.

Ai face bine sa incerci sa o degripezi asa mecanic, fortand putin de tija ,poate isi da drumul, daca chiar nu ai posibilitatea sa o cureti sau sa o schimbi. La mine a mers asa, am unsi si tija cu ulei mineral si de atunci bag metabond in motorina si nu s-a mai gripat la loc, culiseaza bine si nici limp nu ami am. oricum am sa o curat cand schimb distributia pt ca se aude cum scartie si freaca putin(metal-calamina). Mai repede nu am cand si unde.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Busitule, oare despre ce se vorbeste atata in acest topic? Gasesti o gramada de idei. Trebuie doar citite. Nu astepta para malaiata... :)

Ceea ce spune colegul cuiuda e adevarat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va salut am si eu o problema. masina mea de la serviciu este un passat 1.9 tdi , i rosu 115cp 5 viteze. masina a avut anul trecut turbina schimbata+ reviizle facute periodic. la mine e de aproximativ 3 luni, majoritatea drumurilor sunt in afara orasului dar o mai conduce si patroana prin oras cand eu nu am nevoie de ea. Am si eu un vw masina din semnatura si nu imi bat joc de masini nu le forjez si incerc sa conduc cat mai corect din punctul de vedere al turatziilor mai ales ca nu platesc eu motorina nu o tin sub 2000 de ture si nici nu o schimb la peste 3k poate 3,5 k la depasiri.

Cu toate astea ieri venind din cluj spre oradea toate bune si frumoase ( ulei+ toate filtrele schimbate de aprox 2k km) am intrat intr-o parcare pentru o pauza scurta,cand am iesit din parcare de al distantza venea un tir... fara probleme trec prin viteze 1-2-3 si cand sa dau a 4-a o smuceala si apoi nimik.. dau 4 calc la podea.. vine tiru de am crezut ca trece peste mine. Motorul a intrat in limp mode nu am mai putut sa trec de 90 km/h. Am calcat ambreajul am dus-o de 2 ori pana in 4k ture nici un efect. Am oprit am tras pe dreapta

am oprit motorul am repornit si motorul a functionat in parametrii normali.

La ce sa ma astept? sa mai imi faca probleme de genul? Dauneaza motorului daca revin la cluj asa cu el? Va ramane stocata eroarea si va putea fii citita cu VAg-com sau o sa ma duc si sa ii zic patroanei si daca o duce la service sa imi zica ca nu are nimik.

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Limp-ul poate fi cauazat din mai multe motive. Daca masina are un comportament absolut normal atunci poti mergi cu ea pana la service fara riscuri prea mari, atata tot ca nu te baga in depasiri.

Eroarea se va pastra timp de 50 de porniri, dar e recomandata o diagnoza cu Vag-Com cat mai in curand.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In urma testarii cu Vag-Com-ul (rezultatele le-am pus aici http://vwforum.ro/index.php?showto...34&st=1480), ieri am facut prima operatiune: am desfacut si dat jos actuatorul de pe turbina.

Am constatat ca functioneaza normal m,embrana tine bine, in schimb e blocata clapeta care intra in turbina. Mentionez ca era intepenita bine, cu mult spray am reusit sa o fac sa miste cat de cat, dar tot se simte ca agata si nu cred ca face cursa cat ar trebui.

Dupa montare am facut proba cu masina, si ... din nou Limp Mode!! :) :)

Se pare ca trebuie neaparat curatata turbina, ce ziceti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a zis cineva ca trebuie dat cu ulei?? nu ai scapare...jos turbina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa va deranjez si eu cu o problema. Avem in familie un passat 2001 AVF 131 cai cu urmatoarea problema. In treapta 1 si 2 totul este ok insa de la treapta 3 in sus masina parca nu mai are puterea care trebuie sa o aiba. De exemplu cand ii dau din 3 in 4 si asa mai departe masina are putere o sec dupa care parca o lasa moale. La fel patesc si daca o tin de ex in treapta 4,5 sau 6 mers constant si cand sa-i dau blana trage bine o secunda si apoi ceva intrerupe puterea. Peste 100 la ora masina ia greu viteza. De-abia i-am dat 165km/h. Curios faptul ca in treapta a 2-a te lipeste de scaun.

Va rog sa imi dati niste sfaturi pentru a rezolva problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare.golful meu trage bine atat timp cat schimb la peste 3500 de ture in toate treptele dar daca schimb mai jos de 3000 intr-a 5-a abia se misca si apoi merge la fel de prost in toate treptele.in schimb daca opresc motorul si il repornesc revine la viata. ce spuneti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

maniax, ai verificat furtunelul care duce la actuator? Sa nu fie ciupit. La mine cred ca se atinsese de galerie si se topise. Limp mode la greu. Dupa inlocuirea furtunului a disparut problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am gasit zilele trecute un furtunel rupt care ducea de la vacuumul de la egr la turbina dar am bagat furtunelul la loc sinici o schimbare masina se comporta la fel

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica furtunele care intra in N75. Poate te ajuta atasamentul.

post-35420-1234989921_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am verificat tija de la actuator si sunt curios cam cat de usor ar trebui sa se miste ca a mea nu se misca la mana de loc .Asta sa fie problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pune testeru si o sa scrie pozitive deviation

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...Va rog sa imi dati niste sfaturi pentru a rezolva problema.

Primul sfat pe care ti-l pot da eu, este ca trebuie sa faci un test cu vagcom sa vezi ce erori ai si apoi chiar un test (log) in mers...Parerea mea :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

avolkswaganoaiei

Salut!

Intorcandu-ma ieri de la Mures, am observat ca masinutza nu mai trage de pe la 90 km in sus si ca nu pot depasi de nici o culoare 120 km. Ajung la Brasov si ma duc la un service SEat. Astia o testeaza in mers si imi spun ca turbina este blocata. Recomandare : inlocuire sau reconditzionare. Atunci mi-am adus aminte ca luni, chiar cand ma duceam la service cu ea sa-i fac distributia, am auzit un zgomot undeva jos, ca si cum as fi lovit ceva pe dedesubt, insa nu era nimic pe drum.

Intr-adevar, nu se mai aude deloc suieratul turbinei cand o accelerez, dar masina merge. L-am sunat pe mecanicul din Targu Mures si mi-a zis si el ca probabil este imbacsita si ca o poate curata, iar in caz ca e bulita sa o trimita la Cluj la reconditzionare.

Variantele mele sunt:

La Mures curatare si eventual la Cluj reconditionare/ 160 lei + eventual 400 euro reconditionarea!!!

La Brasov demontare la SEAT si reconditionare undeva in Brasov/ 200 lei + nu stiu cat este reconditionarea

La IATSA Campina ( unde stau in cursul saptamanii) doar schimbare turbina noua/exclus

Am gasit in Bucuresti la ROBNEC posibilitatea de reconditionare a turbinei cu 600 sau 1000 lei in functie de gravitate. Sau inlocuirea cu una nou Garett 600 euro

Cu ce sa incep:

cu curatarea la Mures si o eventuala reconditionare foarte scumpa?

sa merg direct la reconditionare? Stie cineva ceva despre Robnec, (sunt undeva pe langa Turbomecanica)? sunt seriosi?

Sa-i pun una noua?

sau stie cineva ce alte alternative as mai avea pe zona Bucuresti; ploiesti, eventual Brasov

si la urma urmei, merita sa mai bag bani in masinutza asta (care altfel imi place)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca tot esti din bucuresti de ce nu iei legatura cu Cipos ?0740.98.32.95 sau 0766.33.90.46

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am verificat tija de la actuator si sunt curios cam cat de usor ar trebui sa se miste ca a mea nu se misca la mana de loc .Asta sa fie problema?

Cu motorul oprit apesi de parghie in jos si ar trebui sa se miste vreo 2cm, daca ii dai drumul ea revine pt ca are un arc in capsula de vacuum, sper sa fie asa si la G3.

post-34985-1235065822_thumb.jpg

Modificat de marius1982.11
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal, eu am rezolvat problema limp mode rar (o dată pe lună) cu o curăţare EGR şi galerie admisie aer. Precizez că deja curăţasem turbina cu 20 mii km

post-27995-1235075102_thumb.jpg

Modificat de axxa84
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!