Jump to content

Probleme Turbina


energizer
 Share

Postare recomandată

nu are nici o treaba turbina.... rotile pot fi echilibrate.... dar nu inseman ca nu poate sa vibreze ... din cauciuc din janta sau poate sa fie din cauza discurilor strambe

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asemnator am patit si eu la fosta mea masina Golf 4 ALH-ulcand depaseam 120 incepea sa trepideze masina si era de la roti ca erau dezechilibrate...dar la mine facea si la frana si mi-am dat seama ca sunt ovalizate discurile...verifica pe rand si vezi ce este. Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine la un axr ,a inceput sa se auda un fisiit de aer prin tubulatura de admisie.am verificat furtune,totul,nu am gasit nimic.am facut test nu pierd presiune,totusi de unde vine sunetul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca am gasit ulei in EGR si intercooler e pe duca turbina? Are rost sa o curat ii prelungeste viata cu ceva ? sau sa o las asa pana pica ? :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E normal sa fie ulei, problema e cit, ce cantitate?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@generalu, nu te vad prea bine. Cati km are masina? Cred ca te paste un injector! :o

Inainte de a o face mai studiaza forumul, caci eu nu am facut-o , nici nu dadusem de el la ora respectiva, iar acum imi dau seama ca s-ar putea sa fi luat o teapa. Alti colegi de forum spuneau de ceva contacte imperfecte la partea electrica a injectorului. S-ar puea sa fie si filtru de motorina dar ma indoiesc, ca asa a inceput si la mine si s-a sfarsit cu paguba de 350 E .Iti urez bafta si mergi la cineva de incredere!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Floriand de curand am dat jos intercooleru si am scos din el aproximativ 150 de ml de ulei In supapa egr am gasit ulei si in furtunul care intra in ea ce e drept nu mult E normal sa fie ulei acolo sau e pe duca turbina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

OK, deci care ar trebui sa fie durata de viata a unei turbine? de ex Passat 101cp 2002

CU Vagcom-ul pot vedea un consum instant chiar daca nu am computer de bord?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci nu a mai patit nimeni sa aibe un fisiit ciudat in filtru de aer la decelerare?am verificat si pierd si presiune la turbo undeva....se aude numai in mers pe la 1800 rot cind se simte ca si vibreaza un pic motoru si nu trage apoi urca in turatie si merge bine.nu am luat limp mode niciodata.n75 lucreaza.sa fie o fisura undeva care se deschide cind creste presiune de la turbo pe instalatie?io nu mai stiu unde sa ma mai uit ca am verificat tot nici urma de ulei pe nicaieri.ceva idei?

Modificat de marianu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acelasi fasait ciudat il am si eu dar la accelerare ,peste 2000 ture si mi se pare ca este in zona tulumbei de servo frana. Am cautat si eu peste tot dar nici o fisura pe nicaieri. A mai patit careva ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci nu a mai patit nimeni sa aibe un fisiit ciudat in filtru de aer la decelerare?am verificat si pierd si presiune la turbo undeva....se aude numai in mers pe la 1800 rot cind se simte ca si vibreaza un pic motoru si nu trage apoi urca in turatie si merge bine.nu am luat limp mode niciodata.n75 lucreaza.sa fie o fisura undeva care se deschide cind creste presiune de la turbo pe instalatie?io nu mai stiu unde sa ma mai uit ca am verificat tot nici urma de ulei pe nicaieri.ceva idei?

salut,exact aceeasi problema am si eu de cand am luat masina din semnatura si nu ma reusit sa ii dau de cap.la fel am verificat si eu peste tot dar nimic.la mine mai sunt foarte foarte rare momente cand nu face si atunci masina trage foarte frumos si nici nu ii auzi motorul.daca afli ceva tine-ma la curent si pe mine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am mai tot verificat si zgomotul vine de la filtru de aer ,am dat jos furtunu care intra in filtru si de acolo se aude cum aspira turbo,da nu cred ca tre sa se auda asa parca ie sugrumat.....ceva parca obtureaza aerul.........

Nu mai da quote la postul anterior pentru ca este interzis de regulament!

Foloseste "add reply" sau "fast reply".

Multumesc!

aryes13

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si la mine tot din filtrul de aer vine zgomotul.turbo suge prea mult aer dar nu imi explic de ce.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am mai patit asa ceva la un atd de la turbo da aia era gripata agata in interior a trebuit sa ii fac planeitatea,dar la asta merge n75 nu agata.ceva are......din turbo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum pot sa verific si eu valva aia n75 daca merge?si mai exact care e?si eu ma gandesc ca e tot din turbo ceva,mie frica sa nu fie turbo pe duca

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

unde intru la vag?ca am interfata dar nu ma prea pricep de loc.si trebuie sa ma uit cu ochiul liber la ea sa vad daca face cursa sau imi arata pe vag com?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intri in engine si ai output test,selectezi cu next ce vrei sa testezi si vezi cum lucreaza....dai n75.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

n75 asta e cumva tija aia de intra in turbina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci grohait pe decelerare= probleme geometrie-actuator, fasait la accelerare si fum= furtun de presiune spart, mic fluierat intermitent 1800-2500 presiune prea mare turbo= probleme geometrie sau n75

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok,cipos de acord,dar daca n75 merge,actuatorul nu ie blocat,lucreaza ,ce ar putea fi?tija dereglata?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am observat ca presiunea la relantiu la mine este de 910 si la alt motor 998!!!oare n75 imi da presiunea turbo mai mica?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mai postat pe un lat topic despre turbine insa vad ca aici ar fi trebuit sa postez mai bine! sper sa nu supar moderatorii.

Spuneti-mi si mie despre turbina unui Polo 9N 1.4 TDI 75cp din 2005. Ce fel de turbina are si cum lucreaza...cum se comporta...

Eu ma gandeam sa o curat ca sa am grija de ea sa nu crape vreodata :icon_thumright: Se poate?

Accept sfaturi si informatii de orice gen.

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tok"ra - eu din cate stiu aditivul dauneaza mai mult pompelor duza ca si turbinei, total nerecomandat la PD-uri din cate am citit pe net.

Aditu - curatarea turbinei si EGR nu strica niciodat defapt este recomandat dupa un anumit nr. de kilometrii, depunerile depind de exploatarea motorului si de calitate motorinei

P.S. O turbina bine intretinute si corect exploatata tine cat motorul 20k-30k km total fals ca la 10k-15k km asa sa cumperi masina ca urmeaza sa-ti cedeze turbina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!