Jump to content

Probleme Turbina


energizer
 Share

Postare recomandată

Salutare!

In seara asta i-am dat putina talpa, ca sa spun asa in afara dupa o o luna de mers in oras, si in a 3-a si a 4-a, a mers fara probleme pina in 4000 de rotatii dar in a 5-a cu greu am reusit sa trec de 120-130, cu pedala la fund , sa inteleg ca a intrat in limp-mode dupa ce am citit aici sau poate fi altceva(debitmetru,injectoare etc)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca a urcat bine in turatii in treptele 3 si 4 tin sa cred ca nu este limp mode ci mai degraba este debitmetrul de vina...poti verifica si debitmetru cat si injectoarele cu vag-com-ul

Modificat de Fritz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la debitmetru sintomele nu sunt de pierdere brusca, daca se duce nu mai trage deloc de jos pana sus

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ing. Catalin Duran

salutare, ca solutie de urgenta la probleme de tip "limp mode" va recomand sa rulati 10-15 minute in treapa 2-3 la o turatie de 4000 -4500 constant (vb strict de diesel); motorina contine anumite lacuri, rasini, cocs, calamina, care se depun cam pe oriunde: cilindru, supape, galerie de evacuare/admisie, turbina.

daca masina are peste 150 000 km, sau cureaua de distributie nu a fost schimbata de mai bine de 40.000 km nu efectuati operatiunea.

ruland la un regim de turatie ridicat, temperaturi ridicate, motorul o sa se curete de depunerile mai sus amintite, si o sa isi imbunatateasca performantele(este drept spus ca nu spectaculos). va urez succes.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se vor simti diferentele, in sensul ca urca mai usor in turatii. Si se vede clar si pe evacuare: nor negru la prima operatiune, mult mai putin la urmatoarele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si daca masina are 320.000 km ? Sa inteleg ca nu-i bine s-o duc turata ca sa curat turbina ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

actuatorul cum este?

turbina cum s-a curatat? s-a refacut planeitatea?

Am avut si eu o asemenea problema la 120 in treapta 5 "cadea in nas" respectiv in treapta 3 la 120. Am curatat turbina m-a costat cam 50 E acum 1 an si.... dar dupa cateva luni problema a reaparut, insa tot eu i-am dat de cap pana la urma, am uns acea tija care duce la capsula manometrica in 2-3 randuri la interval de o luna si acum merge de nu se vede, reactioneaza si mai bine la apasarea acceleratiei. Ce concluzie am tras ca nu mersul subturat este cauza. Degeaba omoram motorul in 4000 de ture.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare .am si eu o problema asemanatoare ,cand depasesc viteza peste 120 km/h simt ca toata masina trepideaza sa fie din cauza turbinei .probleme la turatie nu am observat ca sa-mi cada turatia sau ceva de genul asta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

clara treaba.... poate fi electovava-->furtun ---> ectuator turbina----> geometrie

parerea mea e ca e furtunu de vacum spart.... scoate din electro valva si trage cu gura....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult.

O sa ma apuc sa le i-au pe toate la rand. :beerchug:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Stie cineva unde este localizata valva n75 la passat 2001 motor avb (este cumva acea valva de langa MAF)? Problema consta in faptul ca masina nu mai trage cum trebuie. Am facut o scanare, si a aparut urmatoarea eroare:

17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation

P1557 - 35-10 - - - Intermittent

Aceasta eroare, poate aparea si datorita cablajului?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cel mai probabil e turbina.... dar sa nu exculudem electrovalva sau actuatoru

electrovalva am impresia ca e langa turbina spre radiatoare

Modificat de Swat Cat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu cred ca e turbina, pt ca are momente cand se comporta normal. Mai exact, dupa pornirea motorului, cateva secunde merge bine, apoi pierde din demaraj

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:rolleyes: :P :scratch: :scratch: :scratch: :scratch: :scratch:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

;) ma scuzati daca nu postez unde trebuie ....un prieten de al meu are un Passat Break din 2000 . 1.9 tdi .

Problema descrisa : merge 100 de Metri, i se aprinde martorul de la ABS si de la ESP si masina ramane turata in 1300 . Ce indicatii aveti ?

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu cred ca e turbina, pt ca are momente cand se comporta normal. Mai exact, dupa pornirea motorului, cateva secunde merge bine, apoi pierde din demaraj

acele momente cand merge bine sunt cumvapana ajungi in treapta 3 pe la 300 rpm? daca nu verifica valoarea presiunei furnizate de senzorul de preiune la relanti, dar asta dupa pierderea puterii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fiindca suntem la capitolul turbine,poate cineva sa-mi spuna sau a masurat,ce presiune de vacuum trebuie sa fie pe instalatie(presiune negativa )nu de alta dar este mult mai simplu de verificat dac ai pierderi de vacuum.

Eu am masurat la un passat si am avut -0,4 atm,iar la un golf 4 am avut -0,6atm.

Instalatia este simplu sde facut,un racord si un manometru de vacuum. :cheers:

Modificat de golfulet
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As mai avea de adaugat la ce a scris golfulet ;) ca a masurat presiunea pe vacuum dar a masurat-o cu motorul la relanti si la iesirea din vana N75 spre actuatorul ptr. turbina, acolo este presiunea de -0.6 bari presiune masurata pe 2 masini golf 4.

Daca cineva a mai masurat aceasta presiune si poate sa o confirme e binevenit :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

@genius, cred ca problema ta este din echilibrarea rotilor nicidecum turbina. Asa am patit si eu cu putin timp in urma.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lagenius este o problema de injector cred, se aprinde un martor ceva pe bord? ceva erori stocate?

Modificat de cipos
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare .am si eu o problema asemanatoare ,cand depasesc viteza peste 120 km/h simt ca toata masina trepideaza sa fie din cauza turbinei .probleme la turatie nu am observat ca sa-mi cada turatia sau ceva de genul asta

Nu are nici o treaba trepidatul masini cu turbina ... problemele sunt in alta parte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!