Jump to content

Probleme Turbina


energizer
 Share

Postare recomandată

Da si? Eu am intrebat daca duralube afecteaza sau nu turbina la un motor TDI. Unde in acest forum ai gasit tu raspuns la intrebarea asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ti s-a raspuns clar si succint: Viata motorului este afectata negativ, deci si viata turbinei este evident afectata tot negativ; tinand cont de turatia mult mai mare a acesteia din urma as spune ca folosirea Duralube este total neindicata.

Ai fi inteles singur acest lucru daca ai fi citit cat de cat topicurile indicate, iar daca ai fi citit regulamentul si ai fi folosit si functia Search ai fi pus aceasta intrebare pe topicurile indicate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tok'ra iti raspund eu (dar folosind alt aditiv, dar pentru ulei si nu tratament de motor)

Era sa fac praf motorul, pentru ca aditivul la -20 de grade sa facut marmelada in baia de ulei si evident motorul nu isi facea ungerea corespunzator.(era un golf 2 cu turbina clasica)Evident golit motorul de ulei, spalat in interior, alt ulei.Poti incerca acasa punind aditivul minune in congelator citeva zile la -20.

Referitor la duralube l-am incercat pe motoare uzate si segmentate iar rezultatele sunt 0.Am incercat aditiv cu teflon, la o dacie care pina la urma a gripat motorul.Aditivul nu se depune unde vrei tu ci unde vrea el.

De atunci folosesc cel mai bun aditiv: schimb regulat de ulei, consumabile de calitate.Gindeste-te ca din toate angrenajele motorului turbina functioneaza la niste turatii impresionante, iar pelicula de ulei care asigura ungerea trebuie sa existe la pornire, la rece, altfel apare uzura, iar dupa o talpa acea pelicula asigura si racirea turbinei.Deci viscozitatea uleiului este extrem de importanta.

Porche romania a folosit la inceput aral, apoi dupa citeva motoare cu probleme au trecut pe castrol dar varsat.Alimentarea masini cu ulei la schimb se face computerizat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oameni buni, indiferent de opiniile unora sau altora pt. mine este clar ce face Duralube la motor. L-am folosit prima data la o Mazda 626 2L Diesel din 1984 cu peste 200 000 Km si rezultatele au fost extraordinare (in sensul bun), cand am luat un Cielo dupa cel de al doi-lea schimb de ulei am folosit Duralube in mod constant rezultatul nu afost asa spectaculos ca la Mazda (datorita faptului ca Cielo a fost nou) dar nu a aparut nici-un efect negativ si masina aia a fost exploatata la greu (200 000 de Km in 3 ani si cu GPL pe masina, care GPL nu a afectat deloc motorul, acum cu 200 000 Km facuti masina aia face autostrada cap coada la 170 Km/h fara probleme). Mai am cativa colegi care folosesc Duralube constant si nu au avut pb. Acum ce vreau eu sa stiu este cum se comporta un TDI daca-i pui Duralube, asta deoarece modul de lucru al acestui aditiv s-ar putea sa blocheze turbina datorita tolerantelor cotelor de fabricatie foarte mici (din auzite 1, 2 microni jocul intre axul turbinei si lagare). Deci raspunsul pe care-l asteptam ar fi fost de genul "eu am folosit si merge respectiv nu merge, si nu opinii ale unuia si altuia gen "am auzit..." oameni care-si dau cu parerea dar nu au vazut vreodata un motor desfacut. Si pt. cei curiosi am dat Search dupa Duralube, dati si voi si daca voi intelege-ti ceva din topicul ala sunteti genii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O intrebare legata de turbina KKK, de ce este considerata o turbina slaba si cu probleme ?

Unde apar probleme si de ce , din cauza exploatarii neconforme ?

Cum aflu exact ce fel de model de turbina am pe masina ?

Modificat de gtigabi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator
Oameni buni, indiferent de opiniile unora sau altora pt. mine este clar ce face Duralube la motor.

Parerea ta este asa cum spui singur "a ta" ... si-atat.

La fel cum si parerea celorlalti este a lor ... si-atat.

Nimeni nu incearca sa-ti schimbe parerea (pentru ca e destul de greu sa schimbi o parere preconceputa) ci doar sa-si exprime propria parere (mai mult sau mai putin documentata).

Ai pus o intrebare si ti s-a raspuns .

Multumit sau nu de raspuns, asta tu decizi. :icon_bounce:

Legat de duralube nu stiu ce intelegi prin a-ti da cu parerea dar asa cum vezi aici, au fost dati in judecata in state si au pierdut.

Pe topicul "Metabond - a folosit/foloseste cineva" este discutata printre altele si problema Duralube dar si a altor aditivi de ulei.

Discutia despre folosirea aditivilor este OFF TOPIC aici.

Poate continua pe unul din topicurile indicate.

Orice deviere de la subiect va fi sanctionata.

Multumesc pentru intelegere!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

turbina KKK este o turbina ca oricare alta.Asa cum garet se face si in romania la turbomecanica, asa kkk are componente fabricate in diverse tari, cu fiabilitate ceva mai slaba in timp.Adica in romania se fac doar componente din turbina (asta era la inceput in 2020 cind sa schimbat linia de fabricatie cu o linie adusa din Italia si au dublat suprafata halei), ulterior fac cam toata turbina.Ironia sorti face ca atunci eram pe acolo si ma intrebam de ce trebuie atita precizie la un mecanism al motorului.(La 5 ani dupa am simtit problema).Evident auditul productiei era facut de specialisti de afara.

Problema la aceste turbine nu este piesa in sine ci modul de exploatare: iar aici gasesti in acest forum pagini intregi.

:lol: tok"ra de ce nu bagi in masina maglavaisul ala (parafina clorinata-orice laborator chimic iti poate confirma compozitia) sa ne spui cum se comporta masina, ca vad ca ai mai multa experienta ca noi (doua masini incercate, motoare desfacute....)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din cate am citit si pe aici cel mai des se rupe axul turbinei din cauza uzurii. Tot cateva topic-uri mai sus am citit ca distanta dintre ax si lagar este de cativa microni ceea ce inseamna ca ar fi indicat sa folosim ulei cat mai subtire ca sa unga bine axul turbinei ca sa se uzeze cat mai putin, implicit sa tina cat mai mult. Eu personal folosesc 0w30 si sunt foarte multumit. Ar fi interesant cei care au avut probleme cu turbina prin ruperea axului daca a folosit careva 0w30 si totusi i s-a rupt(din cauza uzurii bineinteles)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu stiu ca la revizii la reprezentanta se schimba la 30k , la 15k doar se purjeaza de apa si parafina, daca e imbacsit cu parafina prea tare atunci se schimba , eu cel putin asa am facut cu a mea de cca. 5 ani

il mai schimb benevol inainte de a intra in iarna ca nu se stie cate grade cu minus vor fi si daca ai ceva apa in filtru +parafina sigur moare motorul si trebuie schimbat filtrul-mai bine aleg eu cand il schimb, nu-mi place sa stau cu masina in drum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fisa service cu ce se schimba si ce se verifica la kilometrii aferenti fiecarei revizii in parte

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine scrie 60mii km daca folosesc motorina "buna"

acum am 26mii si a sa fac revizia si am sa cer sa vad si eu cum arata pe dinauntru filtru sa vad daca il schimb sau nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In carnetul de service scrie clar 60000km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E un capacel care se poate scoate la filtru si vezi "hartia" care filtreaza.

Daca e inchisa la culoare, inseamna ca e imbacsit. Eu l-am schimbat la 25 mii.

Cum e destul de mult combustibil dubios in Romania, cu cat mai des il schimbi, cu atat e mai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O problema am si eu da nu chiar asemanatoare...de pe la 1500 pana pe la 2300-2400 rpm nu trage apoi trage foarte bine. Am facut log in mers...debitmetrul este OK problema este la un senzor zic eu care masoara presiunea din turbo deoarece acea valoare este tot timpu la 2880...si am observat...ECU cere o anumita presiune iar in turbo este deja o presiune mare si imi da limp mode...dar problema e ca limp-ul nu il iau la mers in forja ...cand decelerez sau cand ajung cu a 4-a pe la 1500rpm ...

Eu zic ca este vorba de acel senzor care masoara presiunea din turbo...aveti alte idei ???...stiti cumva care este acel senzor ???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar fi trebui sa postezi si logul. Senzorul este unul combinat de temperatura si presiune situat pe galerie dupa Iintercooler.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am luat si eu zilele astea 2 limp unul pe la 3200 si altul pe la 2500 iar dupa asta am mers numai turat cu schimbari pe la 3000 de ture. Azi am facut un log si as vrea sa stiu parerea unui specialist daca trebuie neaparat sa curat turbina sau ce ar trebui sa fac. La o prima observatie am vazut ca presiunea nu corespunde fiind prea mare. Uitasem sa mentionez ca am avut si eroarea 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation.

log_bacad.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

presiune mare in turbina vazut daca nu e blocata electrovalva sau colmatatat geometria

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi am luat un senzor de pe un alt audi motor ca al meu si nu mai facea...am fost cu senzoru meu la o vulcanizare l-am suflat bine bine cu aer si acum nu mai face...acum e alta problema...am ulei pe tubulatura de la intercooler la egr...aveti idee daca e normal ???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat si senzorul ca astazi a picat chiar de tot...si pentru 130 ron am preferat sa fie ok treaba

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

SAlve am si eu o problema cu un Audi A3 ALH din 2001(cipuit )de ceva timp observ, scaderi de putere dupa 3000rot ,in jur de 3500,si urca greu in ture.Testata cu vag-com imi apare 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation,pe grafic imi arata alternativ overboost dupa aia low pressure,vanele nu agata(curatat turbo,planeitate refacuta)la Maf se vede putina oboseala,care e problema mea?Astept pareri.am si un log atasat.. Mersi

TURBO.xls

Modificat de Bruce
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Pedala de acceleratie era apasata la maxim 100%? Ca nu vad din log.

2. Actuatorul cum lucreaza, agata, e ruginita tija?

3. Verifica toate furtunelele de vacuum sa nu aiba unul vreo fisura.

4. mai poate fi N 75, e acea electrovalva care comanda cat vacuum sa treaca spre actuator.

Modificat de al bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da a fost apasata la max.s-ar putea sa am probleme cu actuatorul(e ruginit cu murdarie in interior)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!