Jump to content

Probleme Turbina


energizer
 Share

Postare recomandată

Multumesc ca mi-ai explicat si pt poza este mult mai clar acum pt mine :rolleyes: :)).

Alta problema : De curand am schimbat distributia la masina din semnatura si aveam probleme cu limp-mode si inainte de schimbare , dar acum imi face mai multe probleme :

1. cand o accelerez merge parca ar fi "o dacie inecata" , simt ca nu are putere

2. turometrul de la 2000rot/min nu mai urca lin ci merge ca sa spun "framat" ( are hopuri // parca aluneca cureaua )

3. nu ma lasa sa trec peste 3000rot/min ca intra limp mode in vitezele 3,4..

Deci pur si simplu nu pot sa mai trec de 3000rot/min cum am trecut cu limp ;

Pana acum mergea bine masina din cand in cand mai intra in limp-mode si asta pe la 140 dar acum veni din oras si in a 3,4 la 3000rot/min direct limp-mode. Cine stie sa imi spuna si mie ce este de facut... se poate sa fie de cand am schimbat distributie sa nu fi pus ala bine curelele sau celelalte 2 ( inafara de aia de distributie ) nu au legatura cu turometru? .. nu stiu ce este de facut astept raspunsurile voastre. Multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am observat ca, la o pornire la rece, cam 30 secunde, nu se aude acel suierat, apoi dintrodata incepe sa suiere usor, turbina. Oare de ce nu suierea de la inceput?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie facuta o diagnoza cu vag-com. Probabil ca ai probleme la turbina daca iti intra in limp mode si inainte de schimbul de distributie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunt cu cititul threadului pe la pagina 17 :) daca apare ceva pana la pag. 46 o sa revin asupra post-ului.

ieri mergeam pe autostrada, cam 140kmph constant deja de vreo 4 ore (Franta, in caz ca cineva se intreaba de ce mi-a luat 4 ore autostrada) si am zis sa accelerez un pic ca sa ma trezesc un pic. am crescut viteza si la 180kmph puterea s-a taiat brusc, ca si cand as fi luat piciorul de pe acceleratie - dupa cat am citit pe forum - limp mode. restul drumului (inca vreo 2h) mai mult de 140-145kmph nu s-a mai dus (3000rpm in a 5-a).

acum masina e lenesa si in ture joase si mai sus, in demaraje, de parca functioneaza doar aspirat; in plus nu mai aud cand se incarca turbina - asta e ceea ce ma panicheaza (suieratul cel dulce la urechi). :rolleyes:

din cat am citit pana acum limp-mode-ul presupune o limitare, insa nu mi-am dat seama daca se simte sau nu turbina pana sa intre in limp-mode.

intrebarea este daca se simte sau nu turbo-ul pana sa intre in limp-mode? se aude cand se incarca?

in alta ordine de idei... o sa verific ce se poate verifica fara vag-com (furtune, debitmetru, n75 etc.)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

virgilutz

turbo merge pana intra in limp-mode. Dupa ce a intrat in limp-mode nu mai merge turbo pana nu opresti si pornesti iar masina astfel se reseteaza

Nu mai da quote la postul anterior pentru ca este interzis de regulament!

Foloseste "add reply" sau "fast reply".

Multumesc!

aryes13

Modificat de aryes13
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristianionut

Am intrebare la domniile voastre.

Acum doua luni am schimbat distributia la un AXR-TDI.PD din semnatura si am aratat mecanicul picaturile de ulei prelins din EGR.La scanare VAG-COM a rezultat curatirea injectoarelor si turbo.E adevarat cu nu a printat valorile inregistrate si scanarea nu s-a facut in mers.

Am vorbit pt curatire turbo cu cipos, dar inainte a facut o scanare a masini cu VAG-COM.A reiesit ca nu este necesara curatirea turbinei deoarece masina (motorul, injectoarele si turbo) mergeau in parametri.Evident m-a trimis acasa (om corect).

Intre cele doua luni au intervenit urmatoarele schimbari:

-schimb ulei 0W 30 Mobil (desi am inteles ca nu este chiar bun).Consumul dupa 3000 de kilometri aproape 200 de grame

-motorina Euro 5(doar Euro5)

-desi s-a parcurs 3000 de kilometri cu majoritatea in oras mers in turatii mici la doua saptamini s-a facut cite un drum in afara orasului cu citeva talpi (circa 4000 de ture)

Sa fi influentat acele schimbari masina? :(

Cer o parere asa ca de forum!

Asta se intimpla mai bine de un an in urma.

De atunci pina acum iata ce sa intimplat:

-doua schimburi de ulei 5w 30 Valvoline, deci am parcurs >30 000 de km.consum 1 litru la 10 000km de ulei, cu regim de mers heavy.

-motorina Euro 4 (rompetrol),fara probleme la injectoare.

-turbina KKK (a fost de kkt) avea urme de uzura si pina la urma a necesitat schimbarea ei, in urma cu circa 10 000 de km.Acum este pe masina un Garett VNT 17.

-picaturi de ulei pe la EGR, intercooler, omniprezente.

-alte daune (consumabile: ulei, filtre,un bec, un rulment, placute de frina si atit).

Stilul de condus: normal, cu schimbat vitezele dupa 2000 de ture.Din cind in cind un drum lung, chiar lung citeodata, cu regim de mers al motorului, turatii intre 2500 si 3500.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

voinea razvan

Am si eu o problema cu un golf3 1.9TDI, 81Kw, motor AFN. Are turbina VNT15 insa fuge foarte slab. Am verificat-o si se invarte usor, are joc mic, nu pierde ulei.

Am atasat mai jos logul:

post-7456-1219177869_thumb.jpg

Maf-ul nu pare sa fie de vina pentru ca am mers si cu el deconectat iar turbina tot lenesa e.

N75-ul nici atat, am scos furtunul de vacuum de la actuator si am blocat geometria variabila pe inchis respectiv deschis insa turbina se comporta la fel.

Toate tubulaturile par ok, mai am sa verific la intercooler insa nu se aude nici un fasait de nicaieri.

Din cate am vazut, senzorul care citeste presiunea facuta de turbina este un senzor care citeste defapt temperatura aerului iesit din intercooler. Acesta are codul 028906081 si denumirea de G72. Atasez mai jos o poza cu pozitionare senzorului pe traseul care iese din intercooler (este cel incercuit din dreapta):

post-7456-1219178319_thumb.jpg

Maine o sa fac un log sa vad daca cu el deconectat citeste ceva pe MAP sau isi ia o valoare safe.

Pana atunci astept sfaturi :(

Modificat de voinea razvan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam ce lungime are cursa tijei de la actuator? Da-i un basic settings grupul 11 cu motorul pornit sa vezi asta.

Oricum eu cred ca pierzi pe undeva aer... poate e crapat/sarit furtunul care iese din compresorul de la turbina. Nu iti e imbacsit cumva filtrul de aer?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

voinea razvan

Functia de basic settings pe grupul 11 nu functioneaza (e generatie mai veche). Am incercat sa misc la maxim tija care actioneaza geometria variabila dar se pare ca merge pana la un punct, de unde e 100% intepenita -> cursa insuficenta.Fiind pozitia mai ciudata, nu am reusit sa vad prima oara ca parghia geometriei nu se duce pana la capat. Despre MAP, exista un furtunas care pleaca de la iesirea din intercooler si se duce in ECU unde se face citirea presiunii. Furtunele sunt intacte asa ca ramane sa vad cand o sa curat geomteria turbinei. Mister elucidat :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, acum o luna mi-a intrat si mie in limp cand mergeam spre mare. Aveam vreo 130km/h si dintr-o data limp. Turbina a fost curatata anul trecut impreuna cu tot traseul turbo asa ca nu cred sa fie o problema de turbo murdar.Oare ce ar putea fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pune testeru si o sa aflii din ce motiv.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Furtunele sunt intacte asa ca ramane sa vad cand o sa curat geomteria turbinei. Mister elucidat :D

Nu stiu cum e la tine, dar la mine cand s-a infundat turbina baga presiune prea mare. Iar la tine pare sa fie invers.

Modificat de hiro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca apropiat de 2300 din ce am inteles io mai sus

la un alh probat de mine am vazut pt cateva secunde si 2500 da bineinteles a intrat imediatat in limp mode.....

pe la 2200 nu mai intra iar valoarea normala aratata de vag era undeva pe la 2140 daca imi aduc bine aminte :banghead:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inainte sa curatati turbina mergeti si verificati cu un tester presiunea din turbina, am avut si eu probleme cu ea si am crezut ca trebuie curatata dar am facut un test vag-com si a reiesit ca presiunea din turbina era mare, a venit mecanic care ia facut vag-com la mine acasa am desfacut fata si in max 3 ore a facut sa lucreze cum trebuie si nu a fost nevoie sa demontez toata turbina sa o curat etc. Deci inainte sa "credeti" ca turbina este murdara si trebuie curatata mergeti si faceti un test vag-com. Bafta

Modificat de disconect
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cred ca masina a intrat in LIMP Mode , Un sistem de avarie cand sesizeaza ca ceva nu este in ordine, sau nu functioneaza cum trebuie. Si mie mi s-a intamplat de mai multe ori si tot ce am facut a fost sa opresc motoru si sa il pornesc iar.. Modul aceste nu te lasa sa mergi cu o viteza mai mare de 120 de km pe ora si nici sa accelerezi foarte tare. Motorul se tureaza dar nu are putere. Mie mi s-a intamplat si la drum lung , sa simt ca masina nu are putere si am oprit-o in mers si am repornit-o si am turat-o puternic si nu a mai facut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

voinea razvan
Nu stiu cum e la tine, dar la mine cand s-a infundat turbina baga presiune prea mare. Iar la tine pare sa fie invers.

La aceasta turbina cursa care o face parghia ce actioneaza geometria este de 1/3 din cursa normala si oricat ai incerca sa fortezi mecanic, ramane aceeasi. In cazul celorlalte turbine, parghia nu are o miscare liniara uniforma, agatand.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hangyouridols

La masina din semnatura turbina este originala,mentionez ca este cu geometrie fixa(s-ar parea ca sunt mai fiabele cele de acest gen) si 264 000km. Deci,se poate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o intrebare.. pe laptop cand am pus pe masina la grupul 11 imi arata ca si cand nu as avea presiune in turbina o turezi si deabia trece de 1000 mbari.. da masina trage f bine nu am nici o problema cu ea :-? ... sa fie vreun senzor ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cred ca masina a intrat in LIMP Mode , Un sistem de avarie cand sesizeaza ca ceva nu este in ordine, sau nu functioneaza cum trebuie. Si mie mi s-a intamplat de mai multe ori si tot ce am facut a fost sa opresc motoru si sa il pornesc iar.. Modul aceste nu te lasa sa mergi cu o viteza mai mare de 120 de km pe ora si nici sa accelerezi foarte tare. Motorul se tureaza dar nu are putere. Mie mi s-a intamplat si la drum lung , sa simt ca masina nu are putere si am oprit-o in mers si am repornit-o si am turat-o puternic si nu a mai facut.

Am o intrebare pentru voi.

Actuatorul de la turbo la motor alh 19 tdi misca bratul in sus sau in jos????

NU sunt chiar sigur, dar mie m-i se ridica in sus aprox 2 cm cand se tureaza intre 2000 - 3000 rpm apoi incepe sa coboare. este normal.

actuatorul la motorul meu functioneaza cu vacum sau cu presiune??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de ceva timp , ma tot gandesc sa pun un blow-off pe masinuta ( 1.9 tdi , ajm ) . ajuta cu ceva concret? inafara de sunet...

din cate stiu eu , ajuta turbina la decelerari ( cand se ia piciorul de pe acceleratie) prin eliberarea presiunii acumulate si astfel nu mai sunt fortate palele/axul turbinei .

are cineva asa ceva pe masina ? am cautat pe forum , dar nu am gasit nimic legat de bow pe tdi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inseamna ca nu ai cautat bine.

Vezi AICI

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O intrebare:

Utilizarea de Duralube pt. ulei afecteaza turbina la TDI?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!