Jump to content

Probleme Turbina


energizer
 Share

Postare recomandată

Sal all, sper ca postez bine avand in vedere ca am o pierdere de putere, dar insotita si de mesajul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

postez si eu aici cred ca locul potrivit.am un furtun de turbo cred,care e gaurit in citeva locuri.e vorba de furtunul care este undeva in fata masinii si e pozitionat cam ``din far in far`` la un capat intra intr-un radiaror ceva(cred ca intercooler).mi-a fost gaurit la un service cind mi-au pus scutul inapoi.e o posibila cauza de nu mai are putere motorul ca inainte? pot amina inlocuirea lui? il pot lipi cu ceva gen poxipol? e posibil sa am limp din cauza asta?sper ca m-am facut inteles,mersi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este foarte posibil... vezi ca nu prea merg lipite...din cauza temp si dilatarilor nu tine poxipol.... trebui ceva mai elastic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu am patit problema asta cu pierdere de putere..datorita faptului ca filtrul de motorina era imbaccsit...l-am schimbat si de atunci n-am mai avut probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu am avut problema asta...dar s-a rezolvat prin schimbarea filtrului de motorina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in legatura cu filtru infundat nu e limp.... totul se vede pe obd.... problemele cu filtru apar daca nu schimbati filtru la timp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Off Topic

Swat CAT dar la cati km se schimba filtrul de motorina? La cate pareri am auzit.....

Eu spre ex, l-am schimbat dupa 20 000 km.

Modificat de cilianutop
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inca astept unraspuns de la cineva binevoitor la ce am intrebat mai sus. Intre timp am urmarit si cursa tijei actuatorului in timp ce accelera cineva de pe loc. Si cursa maxima era ceva mai mare de 1,5 cm poate 1,8.Va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

odata cu toate...la 10-15miii :lol:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut ... sunt mai nou pe forum si nici nu prea stiu cam tot ce se scrie pe aici, deci sper sa nu postez aiurea.

Am un golf 4 variant din 2001 cu motor ALH 90 cai, si am o probleme careia nu ii mai dau de capat.

Ori nu merge turbo, ori e altceva infundat, ca observ ca nu trage motorul cum ar trebui sa traga.

Cu viteza a 3-a la 1900 de ture daca apas pedala la maxim accelereaza foarte greu (am inteles ca aici ar fi cuplul maxim) .

Mentionez ca am curatat turbosuflanta, am schimbat intercollerul la ea, am schimbat senzorul de la debitmetru(care intra in filtrul de aer).

Problema e ca tot nu merge ccum ar trebui. Cer o parere a voastra, pt ca am tot umblat pe la tot felul de mesteri si service-uri si nu am afltat mare lucru.

In acelasi timp mai am la bord aprins si martorul de ABS si ESP (dar asta poate fi de la un senzor de abs de la vreo roata si nu stiu daca are vreo legatura cu problemele de acceleratie)

Daca aveti vreo idee cu ce ar putea sa se intample ... va rog sa o scrieti.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. De ce nu ai completat locatia in profil?

2. Ai postat aiurea.

3. Aici : http://vwforum.ro/index.php?showtopic=3312 sau aici: http://vwforum.ro/index.php?showtopic=18218 ai citit?

4. Se impune o interogare a memoriilor de eroare si un log in mers.

5. La profil ai 1.6 tdi, de unde?

Succes!

Modificat de al bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca si tu o scanare la un servis sa vezi ce erori iti da la motor, martoti de la ABS SI ESP nuau nici o legatura cu faptul ca nu iti trege motorul, eu am mers cu ei aprinsi vreo 2 luni , si nu se o bserva nici o diferenta, singura problema este ca nu ai ABS, fa o scanare si posteaza erorile. bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De curand am avut probleme cu masina si timp de 2-3 zile am mers cu ea in limp.Turbina a fost inlocuita cu 2 luni inainte cu una noua.

De data asta am inlocuit mai intai debitmetrul .Cel vechi era Bosch si am pus un Pierburg insa tot nu a rezolvat problema.Am inlocuit si valva N75 si furtunul de la valva la turbo.Am reusit sa am din nou Boost insa am urmatoarea problema:

In treptele mici de viteza (a-I-a , a II-a ) boost-ul turbinei se face simtit de la 2500 rpm in sus . La turatii mai joase am un lag de 2-3 secunde dupa care am boost destul de mic.In treptele de viteza superioare am boost de pe la 2000 rpm in sus cand tin motorul in sarcina .Daca ridic piciorul de pe acceleratie si calc din nou se simte un lag . Inainte de asta masina functiona bine.Se poate face ceva in privinta asta? .

Modificat de dukku
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica sa nu ai pierderi de vacum la pomopa tandem

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bun, am avut si eu limp, am inlocuit turbo cu unul nou. Am inlocuit N75, supapa de sens si am curatat furtunele de vacuum. Toate erau imbicsite cu mizerie trasa din actuatorul vechi ce avea membrana sparta. Egr nou, supapa de comanda a egr curatata,e ok, si cealalta ce comanda clapeta e ok. Verificat/reparat intercooler si traseu, e ok fara pierderi. Masina trage de jos f bine, dupa 3000 pina la 4800 doar bine (poate numai mi se pare). Inainte cit inca mai functioana vechiul turbo, de jos nu tragea asa bine insa de la 2000 pina la 3800 tragea f tare.

Care sa fie cauza, debitmetrul e acelasi. L-am curatat totusi sa vad daca e vreo diferenta, e la fel. Si consumul a crescut la 200km/h, inainte era in jur de 9,5-10 acum e peste 12.

Atasez si un log cu vag-com, poate imi dati o sugestie.

Multumesc.

Masina este Skoda Octavia, motor 1,9 alh cu chip tuning declarat de 125cp.

Varianta_Zorilor_3.xls

Modificat de floting
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N-are nimeni nici o sugestie, o idee ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica foarte atent toate furtunasele de vacuum. Eu am patit-o la un G4 (dupa spalare motor). Un furtunas era sarit si abia dupa ce am stat cu capul in motor vreo 30-40 minute l-am depistat cere este...Parca se ascundea de mine :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o problema cu un motor de 1,9 tdi 1Z de audi ,model b4 din 93` in sensul ca scoate mult fum albastru. La relanti nu scoate defel. Am luat busonul de la carterul superior si nu scoate gaze , mai nimic. Am gasit ulei scurs pe sub galeria de admisie si zona turbo. Am sters in acel loc si dupa citeva zile a aparut din nou, clar din admisie. Ce parere aveti, este turbo gata?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pt sugestie, insa vacuumul e verificat asa cum am spus mai sus. Am sa-l mai verific inca o data. N-am pierdere de putere brusca ca o treapta, puterea e liniara pina intra in rosu, insa dupa 3000 parca nu mai trage ca iniante.

Rog pe cei cu experienta in log-uri sa-mi spuna daca din logurile mele se vede cum ca ceva n-ar fi chiar cum trebuie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bai Cipos ce dreptate ai avut. Pierdea vacuum intre pompa tandem si prima supapa ce duce spre servofrana.

S-a rezolvat cu putin silicon din ala negru. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu daca postez corect... Am mers de la Bucuresti spre Constanta, o buna bucata de drum masina se infigea normal la talpa, dar dupa vreo 2,5-3 ore de mers nu se mai infigea normal, parca nu as fi avut turbina, ii dadeam talpa dar accelera trepat, se ducea lin... Apoi la fel, am plecat de la Constanta la Bucuresti, totul mergea normal, se infigea bine, dupa 2,5-3 ore am facut un popas scurt de 5 minute, timp in care NU am oprit motorul, am inceput sa merg dar la accelerare facea la fel-nu se infigea deloc... Am oprit, de data asta am oprit motorul si totul a revenit la normal... Ciudat este ca o perioada destul de lunga a mers OK, iar apoi din senin nu a mai vrut sa se infiga...Cam ce ar putea fi de vina? Sa curat turbina? (a fost curatata acum mai putin de 2 ani) Motorul este un ASV de 110 cai cu chip la 140. Sa fie ceva de la cip?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuie facut un log si vazut ce presiune are turbina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scuze ca sunt off-topic, dar am observat ca aici se vorbeste de presiunea din turbine.

as vrea sa stiu ce presiune(bar/mbar) are turbina cu geometrie variabila pt motorul 1.9 TDI 110cp ASV - GT1749V.

cod turbo: 454232-0002/6.

cod OEM: 038253019D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

sal am si eu probleme cu limp-mode .. am tot vazut pe forum "ai verificat lucreaza actuatorul" ... da nu am inteles ce este acesta sau unde se afla.. o poza ar fi de mare ajutor

Modificat de disconect
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Actuatorul se numste defapt capsula vacumatica. Ea se afla langa turbina. Aceasta capsula are o tija care in timp rugineste si se gripeaza si de aici venele turbinei numai inchid\deschid cum trebuie. In schita de mai jos ai o poza cu "actuatorul". Si eu am avut o mica problema cu tija de la capsula vacuumatica dar nu am vrut sa dau 100euro ca sa o schimb asa ca am luat o buca de hartie abraziva si un spray degripant si am muncit cu drag si spor cam o ora si l-am rezolvat

post-14575-1218901745_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!