Jump to content

Probleme Turbina


energizer
 Share

Postare recomandată

Dupa log-urile care le-am pus mai sus cu ajutorul domnului Swat Cat am aflat ca debitmetru meu este terminat si pierd multa putere. Ce debitmetru sa iau ? La domnu Volskman am gasit cu 2mil jumate , este bun ? Astept raspunsuri aici sau pe PM :angry:

Modificat de osama
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A mea imi baga limp mode la greu mai putin atunci cind erau mai putine persoane in ea deci cind greutatea era mai mica si o luam mai batrineste in demaraj . Acum i-am curatat turbina sa vedem cit o merge. daca nu alta turbina noua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara. Ma poate ajuta si pe mine cineva sa rezolv un <fenomen paranormal> ?

Am un Sharan 1,9 tdi de 116cp care efectiv a inebunit/ la plecare nu are forta mai deloc pina pe la 1800-2000 rotatii iar dintr-o data pleaca ca nebunul de sub tine, pina la viteza de 100 totul aproximativ bine daca nu iau in seama lipsa de putere. La viteza asta indiferent de treapta de vit se plafoneaza, se pune in nas dpa care pleac si iar in nas i tot asa fara sa pot sari de vit asta. La scanare cu vag i-mi da presiune mica pe turbo. Am schimbat filtru motorina, EGR, electrovalva turba, senzor presiune, pompa vacum, am verificat toate furtunele de vacum, epuizat toti mecanicii din Focsani dar acelasi rezultat. mentionez ca turbina e schimbata recent cu una de 130cp si intercoolerul schimbat cu unul mult mai mare tot de 130cp, debitmetrul e ok numai la injectoare i-mi da valori in limita dar catre extreme. Mai are cineva vreo idee ca eu le-am epuizat pe toate. Multumesc

softul e bun?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da eo recent am avut o problema asemanatoare pe care am rezolvato singur , si se pare ca nu etansa furtunul de aer la intrare in turbo si aerul intrat in motor nu trecea tot prin debitmetru ,merita incercat si verificarea tuturor furtunelor si conexiunilor !

mentionez ca si la mine era cica presiunea prea scazuta desi turbo dadaea sa sparga furtunele si cand facea cand nu , si cand nu tragea mai scotea si fum !!

Modificat de vw-raz-van
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat si eu problema cu limp mode. :rr: Am fost cu masina la Skoda Brady si au reglat baietii lungimea tijei dela actuator. Ce sa va spun acum merge impecabil. Si nu mai da nici o eroare :beer: Super profesionisti :beerchug: Acum pot dormi si eu linistit noaptea

Respect tuturor care au incercat sa ma ajute, Cipos merci pt actuator! :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi am intrat si eu in limp-mode, ma poate ajuta cineva din Bucuresti pentru un test VAG-COM?

Aveam 120 incerc sa depasesc apas acceleratia nimic( 120 maxim) . Cititind vwforum cu o saptamana in urma mi-am dat seama ca e LIMP-MODE ... trag pe dreapta opresc motorul il las 5 min , pornesc iar si mergea f bine .

So poate sa ma ajute careva? tzin sa precizez ca si consumabilele trebuie schimbate

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cine are tutorialul cu demontare turbine...stiam ca era pe aici dar nu il mai gasesc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prin iarna ma zapacea acest LimpMode, probabil din cauza ca mergeam mai lejer si foarte multe drumuri de 500m-1km in conditii in care motorul nu apuca sa ajunga nici la 20 de grade. Cum a venit primavara m-am hotarat sa curat turbina, dar tipul care trebuia s-o faca mi-a facut programarea la aproape o luna. M-am gandit ca pana atunci sa-i dau mai des blana si asa am si facut, chiar simteam cu masina tragea tot mai bine si mai bine(poate fi si placebo dar nu prea cred). Cand a venit momentul sa ma duc la curatat de turbina, am renuntat pentru ca Limp'-ul a disparut total, adica nu reuseam sa intru in limpmode ori cat as fi fortat-o(a treia de la 30-40 pana la 110-115 cu pedala la podea).

Ultimele aprox.400 de km au fost facuti iar in regim de pensionar cu picior rupt, dar totusi nu am observat nereguli pana azi. Nu mai intra in limp in treapta a 3-a, in schimb mi-a intrat de doua ori in ultima saptama in treapta a 4-a. E posibil sa nu se fi curatat turbina asa de bine cum m-am gandit eu si mai agata vanele? De ce nu intra in limp in a 3a dar intra in a 4a.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna ziua

Acum intreb si eu ca omul ....daca dupa ce se incalzeste un pic nu mai are fortza motorul la plecarea de pe loc ..care poate fi cauza ?

daca de alergat alearga , nu papa ulei si nu scoate fum .sa fie oare din turbina la turatii mici ? :blink: drumuri bune.

multumesc (ps ..masina Sharan din 2001 1,9 tdi)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gata eu mi-am schimbat si debitmetrul , merge frumos acuma . Am luat 205km/h :-? asa scurt ... nu stiu cat iau pe autostrada ca nu am avut inca drum . Oricum dupa o masina fulgerata am reusit sa o fac mai buna ca inainte . O sa fac un log la turbina acuma sa vedem ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare

Acceasi problema o am si eu cu Golf IV TDI 66kw, ALH:

In treapta a IV-a la cca 3000-3200 turatii intra in limp mode. In a III-a nu intra, ajung la 4000-4200 (poate intra peste), mi-e teama sa-i dau mai mult.

Care e problema?

Daca e turbina cine mi-o poate curata, repara , reface planeitatea etc?

Ma intereseasa cea mai buna oferta adica, locatie cat mai aproape de Onesti, jud Bacau; pret; si cand se poate face.

Am mai postat acelasi continut si la alta sectiune: Probleme Turbina, Debitmetru, Egr....?!?. Cred ca aici trebuia postat. Sunt aproape disperat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am reusit sa fac logul, imi aminteste de Matrix :D ....

Observati ceva probleme ?

logu.txt

Mersi, bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai windowsu-l setat pe romania...daia iese asa de aiurea

din toata gramada aia si la tine pare sa mearga in valuri.... baga presiune tine constanta....scade putin...mai scade putin...urca....scade bruscc......

din turbina e toata problema.... nu cred ca merita acum sa cureti....poate daca chiar te deranjeaza....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai windowsu-l setat pe romania...daia iese asa de aiurea

din toata gramada aia si la tine pare sa mearga in valuri.... baga presiune tine constanta....scade putin...mai scade putin...urca....scade bruscc......

din turbina e toata problema.... nu cred ca merita acum sa cureti....poate daca chiar te deranjeaza....

Scuze, nu inteleg, pentru cine e raspunsul asta ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pt tine :lol:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

banuiam :)

tocmai am schimbat turbina cu una SH si nu prea sunt multumit(fluiera cam tare deranjant, zici ca am NITRO), vroiam sa stiu sigur daca are si probleme la presiune etc.. inainte s-o dau inapoi.

Mersi si apreciez orice raspuns

Nu mai da quote la postul anterior pentru ca este interzis de regulament!

Foloseste "add reply" sau "fast reply".

Multumesc!

aryes13

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristianionut

cit te-a costat turbina SH ?

nu mai bine cumparai una noua?

crede-ma eu eram cam ca tine, indoit ca optiune, uzura era dar nu mare.Pina la urma am pus una noua si gata cu durerile de cap, mai am citeva usturimi la portofel.

Modificat de cristianionut
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

180 euro a costat turbina SH si ar fi trebuit sa fie in stare buna de functionare, ma gandesc sa pun una noua dar e ceva diferenta de bani...momentan sa vad ce fac cu asta SH.. poate se uita cineva priceput peste log sa ma ajute sa iau o decizie.

Mersi

Nu mai da quote la postul anterior pentru ca este interzis de regulament!

Foloseste "add reply" sau "fast reply".

Multumesc!

aryes13

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare . am si eu o problema. masina nu imi intra in limp mode insa turbina nu prea lucreaza cum ar trebui.

am inteles ca cipos se ocupa de teste cu vag com-ul pt. turbina.... sau alte persoane care se ocupa cu asa ceva?

ceva informatii in acest sens?

multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mersi pt. pont. :Driver:

sunt pe forum de mai bine de un an(am avut alt cont si alta masina) si tot ma intrebam cand sunt intalnirile saptamanale.

inca o data multumesc.

pe la ce ora va intalniti?

am deschis ochii mai bine si am vazut ca este vorba de ora 17.

pardon 19.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am rezolvat-o...cel putin cu testarea cu vag com-ul...ma duc maine la cipos.

sunt tare curios sa vad cum se comporta turbina mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Avand un stil de condus mai familist, m-au luat grijile sa nu ma trezesc si eu cu un limp-mode. Asa ca m-am pregatit sufleteste de o curatare de turbina si galerie admisie, pentru a nu ajunge la cazul nefericit de uzura in turbina si chiar limp-mode. Astfel ca diseara am facut un drum de 15km dus-intors(total 30km) sa vad cum se comporta. Am incalzt motorul bine(90grade) si dupa 2000rpm am apasat pedala la fund. Raspuns promt la accelerare totul ok. in a 4-a am ajuns la 180km/h (4500rpm). In a 5-a am ajuns la 200km/h(4000rpm) fara probleme. Am uitat sa mentionez > radio clima tot oprit sa nu aud nimic(in ideea de a auzi motorul si turbina. Am observat ca in a 3-a la 3900-4000 rpm si in a 4-a la 3000-3100rpm se auzea un suierat mai pronuntat nu deranjant ci ca la un motoras elctric de la jucariile chinezesti. acest sunet dura cam o secunda si jumatate(cam cat urca motorul cu inca 100 de rpm). Se auzea mai exact ca un suierat fin, dar pe frecventa inalta. In rest raspuns corect la acceleratie apasata la fund. Mentionez ca toate treptele dupa 2000rpm au fost schimbate dupa ce ajungea la 4000rpm cu pedala in podea. Masina e passat 1,9 131cp 2003 variant. Are 142000km. 20000km in romania din august `07 de cand am mers cam incet cu ea(max 130-140 foarte rar). Intrebare : Acel suierat sa fie semn ca tubina e curata si ca la acel moment cand suiera se deschideau vanele turbinei la maxim, adica actuatorul sa lucreze pe toata cursa sa corect sau cere turbina vreo inspectie? Ulei la egr si imbinarile tubulaturii de admisii are peste tot . In schimb acum cateva zile am facut o verificare cu vag-comul(personal ca mi-am cumparat de la cineva) si la Actual .....(Measuring blocks) unde valorile trebuie sa fie intre 2100-2400 imi arata instantaneu cand acceleram brusc in a 3-a(pe la 3300-3500 rpm) valori de chiar si 3300 bari. Imi cer scuze daca am scris cam mult si daca nu la obiect ori neprofesionist, dar vreau sa stiu daca valorile mari de presiune cer o igiena la turbina pentru ca de lucrat lucreaza bine. Si cum se face un log cu vag-comul nu radeti. Va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am uitat sa specific, la o scanare completa > No fault found

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal all, sper ca postez bine avand in vedere ca am o pierdere de putere, dar insotita si de mesajul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!