Jump to content

Probleme Turbina


energizer
 Share

Postare recomandată

Ar fi bine sa te orientezi dupa reglajul celei vechi...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva cum trebuie reglata tija de la actuator?Tocmai am schimbat actuatorul si am observat ca la lunginea setata din fabrica nu pornea turbina, asa ca am mai scurtat-o vreo 2-3mm. Acum se invarte turbina (adica scoate suieratul ala specific) dar parca nu mai trage ca inainte.

PS: la 3500 rpm cu a 3-a tot a intrat in limp :vaidecapulmeu: ;am oprit motorul cum faceam de obicei, dupa care iar a mers turbina pana pe la 3700rpm cu a 3-a si iar limp. O fi valva N75 ca doar la aia nu am umblat inca. Sfaturi PLS :rolleyes:

limpu de care e ...prea multa presiune? sau prea mica.... tiza de la actuator tre sa stea la cursa maxima a limbei de la geometrie...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal all!!Am si o problema asemnatoare..doar ca se intampla la turatii mai mici(am obs ca toatalumea se plange ca nu poate depasi 120 130 in ture peste 3000), mai exact cam pe la 1800 rpm daca accelerez usor motoru merge sacadat/in suturi pana cand trece de 2000 dee ture; daca accelerez mai tare( nu neaparat pedala la podea:P) nu simt deloc aceasta problema. Mi s-a intamplat si mie parca de 2 ori sa simt ca nu mai merge parca turbina, iar asta-iarna cand am accelerat motoru rece nu trecea de 1500de ture si nu mai avea delok putere..s-a rezolvat dupa cea am repornit motoru.In rest masina merge bine..trage bine ..urca in ture. Astept pareri despre acel mers "in suturi"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut si eu un log la debitmetru si turbina . Imi poate spune si mie cineva daca este ok sau nu ? Park nu mai trage ca inainte .... turbina o am refacuta si actuatorul schimbat , de la debitmetru cred ca este da astept parerile voastre ...

LOG__01_010_003_xxx.xls

Modificat de osama
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Logul trebuie facut intr-a 3-a de la aprox. 1800rpm pana la 4000rpm in "blana" 100%.

Pe langa grupurile 3 si 10 trebuie mai sa fie si pe grupul 11 (cel cu presiune turbinei) si trebuia postat mai bine in Scanarea cu Vag-Com - erori aparute

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Logul trebuie facut intr-a 3-a de la aprox. 1800rpm pana la 4000rpm in "blana" 100%.

Pe langa grupurile 3 si 10 trebuie mai sa fie si pe grupul 11 (cel cu presiune turbinei) si trebuia postat mai bine in Scanarea cu Vag-Com - erori aparute

Da... asa e .. imi cer scuze , o sa fac maine seara un loc cum ai spus sa vad.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Am si eu un vw golf 4 1.9 TDI , 90 CP (TIP MOTOR ALH). Problema care o are este urmatoarea, cand sant in treapta a patra la 3000-3200 de ture (numai cateodata) imi "cade" motorul, adica nu mai trage, iar in treapta a cincea tot la aceasi turatie tot timpul si pot sa accelerez ca nu trage de loc Driver.gif . Cum scap de problema, foarte usor opresc motorul si il repornesc, dar bine inteles daca ajung iarasi la aceleasi turatii de mai sus, din nou nu mai trage. Am auzit si de aia vreau sa stiu mai multe, turbo e bine daca fluiera . Daca ati patit si voi o chestie de asta spuneti-mi va rog ce ar putea fi. blink.gif P.S. Turbo al meu fluiera laugh.gif

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

limpu de care e ...prea multa presiune? sau prea mica.... tiza de la actuator tre sa stea la cursa maxima a limbei de la geometrie...

Pai nu stiu de care e pentru ca nu am facut inca un log, dar initital am montat tija la lungimea setata din fabrica si nu imi pornea turbina la nici o turatie. Am masurat-o pe cea veche si am observat ca era cu vreo 2 mm mai scurta. m-am bagar iar sub masina si am inceput sa o scurtez...

Dupa cam 3 incercari si aprox 5mm, turbina pornea cam pe la 2000 de ture asaca am lasat-o asa. Dar repet nu stiu care e lungimea optima a tijei si aici speram sa ma ajutati :) In tot acest timp tija statea la maximul cursei limbei de la geomerie, singura diferenta ar fi ca membrana din actuator nu mai opunea asa multa rezistenta cand o impingeam cu mana pe cursa limbei.

Apoi am strans toate suruburile la loc si am scos-o la drum. de aici stiti restul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A vorbit azi fratemeu cu Cipos si i-a spus ca ar fi totul din cauza funinginii din turbina si ca ar trebui curatata. Insa eu am miscat cu mana limba de lageometrie dupa ce am scos vechiul actuator si mergea foarte usor fara sa agate deloc. De aceea nu am mai desfacut turbina. Acum nu vreau sa ma intelegeti gresit, nu sunt expert, poate o fi turbina si o sa o dau jos sa o curat, dar nu vreau sa muncesc degeaba daca nu e cazul.

:) Exact asta e problema ca nu stiu care e defectiunea ;) masina nu prea trage si intra in limp dupa 3500 de ture

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fa un logggg...poate sunt si alte probleme.....poate ai un furtun spart sau o electrovalva proasta.......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am refacut un log . Nu am reusit sa fac exact intre 1800 si 4000 de turatii , sper ca am fost pe aproape . Daca nu e bun o sa mai incerc da cu altcineva in dreapta :) Astept raspunsul la acest log daca ma puteti ajuta.

Am reusit sa fac intre 1800 si 4000 rpm :)) Acuma sa vad ce belele am . Vreau sa va spun ca era putin panta ...

LOG_01_003_0v10_011.xls

LOG_bun.xls

Modificat de osama
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am sa fac un log, dar sambata pentru ca pana atunci o sa fiu plecat din oras. Pana atunci numai bine la toata lumea :angry:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

croccifixio

Am rezolvat problema cu rezolvarea pierderi de putere .. .fara nici o curatzare de turbina ... la mine era de la senzoru de presiune...l-am inlocuit cu unul nou...scria pe el MADE IN ITALY...si a mers de cateva ori .. sa prin 200km/h cu masina din samnatura ... dar apoi ... gata ...a cedat ..trebuia sa o accelerez incet si sa nu franez brusc ..sau ceva de genu` :P....apoi am montat altu` de la o masina cu 131cp ... nu stiu care e diferentza .. dar acum merge super....nu mai pierd putere...si am rupt autostrada...am testato chiar azi ... Bafta la ceilalti`...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

osama..... e debitmetru dus...pierzi multa putere de la el

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

osama..... e debitmetru dus...pierzi multa putere de la el

Am scos debitmetru si fara el nu mai trage deloc deloc :) O sa imi cumpar alt debitmetru sa vedem dupa rezultatele. Mersi mult Swat Cat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca il scoti de tot o sa raman in valoarea in 500....... cu el are 650 min. .. e diferenta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal all!!Am si o problema asemnatoare..doar ca se intampla la turatii mai mici, mai exact cam pe la 1800 rpm daca accelerez usor motoru merge sacadat/in suturi pana cand trece de 2000 dee ture; daca accelerez mai tare( nu neaparat pedala la podea:P) nu simt deloc aceasta problema. Mi s-a intamplat si mie parca de 2 ori sa simt ca nu mai merge parca turbina, iar asta-iarna cand am accelerat motoru rece nu trecea de 1500de ture si nu mai avea delok putere..s-a rezolvat dupa cea am repornit motoru.In rest masina merge bine..trage bine ..urca in ture. Astept pareri despre acel mers "in suturi" ..am incercat quote dar nu a mers..deci astept niste opinii:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi filtrul de motorina, mi-a facut asa cand era plin de apa. mergea perfect daca nu ma dedeam la ea, dar cand ii dedeam talpa lua suturi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate nu m-am facut bine inteles:)..la mine ii exact invers..daca o accelerez putin pe la 1800 de ture merge in suturi...iar daca o accelerez oleac mai tare merge fara probleme

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica sa nu ai cumva codding la motor pt cutie automata

p.s. scoate furtunasul e la egr si pune un surub in el vezi daca mai face asa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Postez in numele unui prieten in cautarea unor solutii. Masina este un Seat Cordoba 1.9 TDI ALH 90 CP. Problema este ca in jurul turatiei de 3000 isi pierde din putere, se plafoneaza si urca foarte greu in turatie dupa aceea. Am fost la un atelier si am facut un test dar nu a iesit nici o eroare, am verificat MAF-ul scotand mufa si se pare ca nu e din cauza lui. Intr-un final am desfacut ERG-ul si e o mizerie de nedescris acolo. Intrebarea e ce pasi trebuie sa urmam in scoaterea galeriei, daca este vreo regula si ce solutie se foloseste in curatarea lui.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am uitat sa spun ca nu intra in "limp mode" si stiu asta pentru ca am avut cateva experiente de genul asta cu masina proprie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doua topic-uri mai vechi dar interesante: Mizerie multa la intrare in valva EGR. si Circuit recirculare gaze de carter.

Unul mai "stufos" la Passat B5, Egr - Inlocuire Sau Reparare?, Scapa ulei sau horcaie.

Doua videoclipuri: EGR Valve Cleanup si

.

Sunt sigur ca mai gasesti topic-uri despre EGR.

Bafta!

Modificat de AndyG
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu patesc asta des la masina de serviciu, Renault Symbol 1.5 dci. Nu stiu din ce cauza cat timp e motorul rece, se ingatuie la accelerari moderate nu si la talpa!?problema dispare dupa ce se incalzeste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!