Jump to content

Probleme Turbina


energizer
 Share

Postare recomandată

Salut !

Asi vrea daca se poate sa ma lamureasca Cipos ,la ce te referi cand spui in unul din topic-uri ca:turbo in afara de a fi curatata trebuie si planata .

De ce te intreb,acum un an am avut vesnica problema cu turbo,adica se plafona ,m-am dus la Brasov la un service care se ocupa numai cu reparat turbo si mi-a zisca tre curatata .

Eu foarte curios am asistat la lucrare ,nu au facut decat o simpla sablare pt a o curata alta operatie nu a mai executat .Te rog sa-mi spui si mie in ce consta acea planare ?

Multumesc! Si va doresc Demaraj Maxim!

Si pe mine ma intereseaza detalii despre planeitatea vanelor la turbina. Asteptam sa ne lamureasca maestru Cipos :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Swat Cat ,imi poti zice cum e treaba cu valva de motorina?e in pompa sau e atasata de pompa?dezamorsata nu cred ca era ptr ca am furtun transparent la tur si se vedea ca e plin cu motorina. :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Suna-ma si te lamuresc eu! 0729 06 27 49

:icon_thumright: :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Swat Cat ,imi poti zice cum e treaba cu valva de motorina?e in pompa sau e atasata de pompa?dezamorsata nu cred ca era ptr ca am furtun transparent la tur si se vedea ca e plin cu motorina. :icon_thumright:

......

post-4720-1209076418_thumb.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Toata stima pt SWAT CAT SI CIPOS !!!

PASTE FERICIT LA TOTI COLEGI DE PE FORUM !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o problema si sper sa nu fie off-topic.... odata ajuns la 195kmph nu se mai accelereaza deloc , dau treapta inferioara (a 5-a) o calc si nimic....a 4-a la fel si se accelereaza batranest, foooarte foarte incet. sa fie limitatoru`? precizez ca nu isi revine nici daca opresc complet si incerc cu a 1-a. isi revine numai dupa ce opresc si repornesc motorul. e diesel 1,9 tDI, 6 trepte. ms anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

limp mode.....daca bagi diagnoza o sa zica pozitive deviation..... posibil sa agate putin geometria.....

Modificat de Swat Cat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut la toata lumea si Sarbatori Fericite!!!

Am avut astazi urmatoarea situatie si as dori daca a mai patit cineva sa ma edifice si pe mine.

Dupa un drum de 1h de la Bucuresti la Buzau, in care nu am sarit mai sus de 140 km/h, masina a fost oprita vreo cateva ore dupa care am plecat prin oras si am observat ca prezinta aceleasi simptome ca atunci cand e debitmetrul defect (desi acceleram si turometrul urca pana in 3000, viteza mai greu). Dupa o pauza de 30 min in care masina a fost oprita, am repornit la drum si totul isi revenise la normal (nu se mai manifesta nici un simptom mentionat mai sus si masina mergea de parca nu avea nimik). In mod normal o sa merg in service a vad de ce a facut asa, dar dupa ce se termina cu Sarbatorile.

A mai patit cineva asa ceva pana acum. Sa ma ingrijorez sau nu?

Multumesc pentru timpul acordat citirii acestui post.

Radu,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc, dar sincer habar nu am ce inseamna. Poti sa detaliezi.

Radu,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare si hristos a inviat pt toti posesorii de tdi_uri sdi_ui hdi_ui..etc etc.....

...ma trasnit si pe mine fenomenu limp mode...veneam vineri d la buc si pe la 150 asa dintr+o data am simtzit k nu mai am putere in pedala....pov ii lunga.....ajuns aksa in is am inceput sa intreb pe unu pe altu si na nush ce sa mai cred....m+ar interesa daca stiti pe cineva din is kre face test cu vag com...

multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, te rog sa renunti la scrierea de MIRC (cu "sh", "k", etc), e specificat si in Regulament. De asemenea, ai putea cauta informatia pe care o doresti INAINTE de a posta. Topicul ASTA l-ai vazut? In fisier ai doi colegi din Iasi cu care poti lua legatura pentru diagnoza. In functie de asta vei vedea ce este de facut mai departe...probabil te paste o curatare de turbina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

M-ar interesa si pe mine o scanare cu vag com. Mentionez ca sunt din bucuresti. Daca ma poate ajuta cineva sa imi dea un pm cu un nr de telefon pentru a stabili o intalnire.

Multumesc,

Radu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

radudrc, chiar trebuie sa repet ce am scris in postul meu anterior, pentru FIECARE? Ce era asa greu de inteles? Am dat link-uri mai sus catre topicul in care trebuie sa adresezi astfel de cereri DACA NU GASESTI in lista pe cineva din orasul tau (si pentru Bucuresti sunt destule persoane)

Ai deocamdata Avertisment Verbal pentru postare off-topic, te rog pe viitor sa fi mai atent

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna ziua tuturor si scuze daca nu fac ceva bine pentru ca e prima data cand postez. citesc de o saptamana si m-am hotarat sa cer in cele din urma parerea voastra pentru ca nu mai stiu ce sa fac.

am un seat toledo din 2001, motor vw [D] ALH 1.9 tdi 90cp. in ultima vreme am avut parte de mai multe limp mode de m-am saturat :huh:

mentionez ca momentan ma aflu in spania dar foarte curand ma intorc in romania. am fost sa fac un test si mi-au iesit urmatoarele

19561 p3105 035

01039 030

17965 p1557 035

la primele doua erori am gasit problema, firul care ducea la n239 era rupt si posibil in scurt. l-am izolat, am masurat n239 si cred ca e ok. acum vine problema mai grava adica ultima si stiu ca e vorba de suprapresiunea din turbo. am miscat tija actuatorului care la prima vedere parea intepenita dar adevarul e ca nici nu am inpins prea tare, apoi cu mai mult curaj am inceput sa-i fac miscarea. am dat cu spray si am repetat miscarea. ieri am facut urmatorul test> am scos furtunasul care pleaca din n75 catre actuator apoi l-am bagat din nou si tot asa am repetat miscarea in acelasi timp urmarind cursa tijei care se pare ca facea cursa completa si mergea bine.

intrebarea este daca suprapresiunea mai poate aparea si din alte cauze inafara de actuator bulit si/sau depuneri in turbo. nu poate fi din cauza unui n75 care nu isi face treaba tot timpul?

va rog sa ma ajutati cu niste sfaturi pt ca mecanici de aici au niste preturi de iti vine sa plangi(40E la ora). tin sa va anunt ca nu le prea am cu mecanica si cunostintele pe care le am le-am dobandit in urma citirii de pe acest forum.

ce se poate intampla daca pana la urma nu gasesc o solutie si vin cu masina asa pana in rom? e doar o intrebare

va doresc tuturor milioane de km fara incidente :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc...scz sunt nou pe aici da o sa ma adaptez regulamentului....mc pentru informatii Rapier...:))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am o Octavia 1.9TDI, 110cp AHF, din 2001, 86.000Km.

Nu intra in limp mode decat de cateva ori pe an, pe la 130 KM/h, 3000 rot/min. Ultima oara a fost acum vreo doua - trei luni si asta dupa ce am schimbat actuatorul , ce e drept cu unul tot la "second", dar care a fost verificat cu o pompa de presiune si caruia ii functiona bine tija. Deci nu actuatorul a fost problema.

Nu ma deranjeaza foarte tare limp mode pentru ca-l face foarte rar, dar am observat ca de ceva vreme cand accelerez mai tare intr-a 2-a sau a 3-a , sau cand vreau sa fac o depasire si solicit motorul mai mult, scoate un fum negru si destul de mult, care ma deranjeaza. Fumul nu persista si cand merg constant cu a 4-a sau a 5-a chiar si cu viteze de peste 180km/h. Ma gandesc ca ar putea fi defecta turbina, vre-un injector care se blocheaza, sau poate chiar EGR.Spun acestea dupa ce am citit pe forum despre aceste defecte si dupa ce m-am consultat si cu colegii de la institutia unde lucrez.

Care credeti ca este problema la masina mea ?

Cu stima,

Modificat de Van739
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am o Octavia 1.9TDI, 110cp AHF, din 2001, 86.000Km.

Nu intra in limp mode decat de cateva ori pe an, pe la 130 KM/h, 3000 rot/min. Ultima oara a fost acum vreo doua - trei luni si asta dupa ce am schimbat actuatorul , ce e drept cu unul tot la "second", dar care a fost verificat cu o pompa de presiune si caruia ii functiona bine tija. Deci nu actuatorul a fost problema.

Nu ma deranjeaza foarte tare limp mode pentru ca-l face foarte rar, dar am observat ca de ceva vreme cand accelerez mai tare intr-a 2-a sau a 3-a , sau cand vreau sa fac o depasire si solicit motorul mai mult, scoate un fum negru si destul de mult, care ma deranjeaza. Fumul nu persista si cand merg constant cu a 4-a sau a 5-a chiar si cu viteze de peste 180km/h. Ma gandesc ca ar putea fi defecta turbina, vre-un injector care se blocheaza, sau poate chiar EGR.Spun acestea dupa ce am citit pe forum despre aceste defecte si dupa ce m-am consultat si cu colegii de la institutia unde lucrez.

Care credeti ca este problema la masina mea ?

Cu stima,

Modificat de Van739
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa ce ai degripat actuatorul ai mai facut vre-un test, mai intra in limp mode?

Poate fi n75 dar si debitmetrul. Poti face un log in mers pe grupurile 3, 10 si 11 din engine?

Sau mai usor desfa actuatorul de pe comanda turbinei, are 2 suruburi si o siguranta si misca mecanismele turbinei. Se misca usor fara sa agate? Atunci N75 sau debitmetru.

Nu se intampla nimic daca vii cu masina asa, doar sa nu o calci si sa faci depasiri riscante, sa nu iei vre-un limp cand vine cineva din fata.

Modificat de al bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

degeaba ai schimbat acutatoru...ca daca gemetria agata tot la fel face.....fumu poate sa fie de la debitmetru.....totu se vede prin diagnoza....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

al bundy

Acum doua zile am facurt iara o proba si mi-a intrat de doua ori in limp mode, odata la 120km/h si alta la 140km/h. cu o zi inainte i-am dat 180 si nu a intrat.

Asi face un log insa ma costa cam mult(65E) iar cu banii astia imi pot cumpara un cablu pentru mine.

Despre actuator nu stiu ce sa-ti zic pentru ca am auzit ca daca il desfac pot pierde anumite reglaje.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca il desfaci din suport si acea siguranta de pe mecanismele turbinei fara sa umbli la reglajul tijei (acea parte cu filet de pe tija) nu piarzi nici un reglaj, asa vei vedea daca agata vanele turbinei.

Modificat de al bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sorinasgrup

Buna seara. Ma poate ajuta si pe mine cineva sa rezolv un <fenomen paranormal> ?

Am un Sharan 1,9 tdi de 116cp care efectiv a inebunit/ la plecare nu are forta mai deloc pina pe la 1800-2000 rotatii iar dintr-o data pleaca ca nebunul de sub tine, pina la viteza de 100 totul aproximativ bine daca nu iau in seama lipsa de putere. La viteza asta indiferent de treapta de vit se plafoneaza, se pune in nas dpa care pleac si iar in nas i tot asa fara sa pot sari de vit asta. La scanare cu vag i-mi da presiune mica pe turbo. Am schimbat filtru motorina, EGR, electrovalva turba, senzor presiune, pompa vacum, am verificat toate furtunele de vacum, epuizat toti mecanicii din Focsani dar acelasi rezultat. mentionez ca turbina e schimbata recent cu una de 130cp si intercoolerul schimbat cu unul mult mai mare tot de 130cp, debitmetrul e ok numai la injectoare i-mi da valori in limita dar catre extreme. Mai are cineva vreo idee ca eu le-am epuizat pe toate. Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!