Jump to content

Probleme Turbina


energizer
 Share

Postare recomandată

Ei nu...eu trec de 3000 si trege si dupa destul... 1.4TDI - cat poate el. Ramane un pic turat dar nu simt ca nu ar mai trege sau ca nu as mai avea putere...

Sa fie de la ambreiaj deci ceva? Nu ma deranjeaza in vreun fel doar ca nu stiu daca e normal sau nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Safe inseamna sa poti sa termini o depasire chiar cu riscul de a produce o uzura mai accentuata masinii.

Nu vad ce constructor ti-ar lua banii si sa-ti puna viata in pericol. Ei au dreptul doar sa te informeze, nu sa te oblige la un anumit stil de condus. Banii tai, masina ta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

andrei_traznitul

Deci nu i s-a intamplat nimanui ce mi s-a intamplat mie ?

Sunt un pic impacientat, .... ca masina e noua ....si de aia

Deci degeaba tineam picioru pe pedala de acceleratie ca nu imi trecea peste 2000 de ture. Stie careva de la ce este ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai o problema. Se impune o scanare/test turbo. Daca esti in garantie, du-te in service. Dar aici suntem offtopic, aici se discuta despre rodaj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De vreo luna masina nu mai trage ca inainte. Nu iau limp mode, dar cand ii dau pedala nu ma mai baga in scaun cum o facea. Am zis ca este de la motorina, dar deja am bagat de 3 ori si tot asa se comporta. Am scanat motorul si nu am nicio eroare. Sa fie oare de vina si acel tremurat care il am uneori la relanti ? Va rog daca aveti sugestii, sunt bine-venite. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare la toata lumea!

Simptomele mele seamana cu multe din cele ce s-au descris aici.

Inainte de a cauta alte explicatii va rog sa ma ajutati sa interpretez logul urmator.

3_10_11.xls

Masina intra in limp mode in vit. 4 pe la 3000 de ture.

Din ce se vede in log oare se poate decela intre o problema la actuator, sau la furtune, sau la senzori, sau la turbina....

Atat cat pot verifica por sa spun ca actuatorul are o cursa fff mica.

Adevarul e ca la mine nu s-a miscat usor niciodata - masina are 8 ani din care 4 la mine -, dar avea o cursa evidenta de 1-1,5 cm.

Acum dupa limp mode primul lucru am incercat actuatorul si am constatat ca abia se misca.

Am incercat sa-l conving sa se miste mai mult - cu mana, cu spray degripant - dar degeaba.

La ce sa ma astept?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hai ca la tine e mai ciudata....... nu te-ai uitat ce eroare da?? eu mizez pe debitmetru....aia nu e presiune de limp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eroarea era fie

-Charge Pressure Control Positive Deviation;

fie

-Charge Pressure Control Negative Deviation;

Adevarul e ca, daca nu ma insala memoria, cred ca era prima dintre ele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! eu zic sa desfaci de tot capsula de la turbo si dupa ce o scoti de acolo fai cursa,ea tre sa opuna ceva rezistenta pt ca are un arc de revevire in ea.Dupa ce verifici capsula verifica si geometria ,aceasta tre sa mearga foarte usor si sa nu agate nici un pic.Presiunea la tine pe turbo nu e exagerat de mare ,la mine era undeva la 2600 si intra in limp cam pe la 3800 la tine e cam ciudat,ar trebui sa vorbesti cu colegi de pe forum din zona ta sa va intilniti sa cautati in preuna buba ,sti cum se zice "unde sunt mai multi e mai bine"

Noroc la descoperi buba !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La pozitive deviation este actuatorul sau vanele turbinei, nu are treaba cu vacumul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate fi si MAF si actuator cu probleme la tine. NU e exclus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci cum a zis.. ca e cel mai simplu si ieftin....imprumuta un maf bun si mai fa un log sa vedem ce iese

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa fac operatiunea aceasta.

Dar ce date sunt cum ca MAF ul nu e OK? Sunt valori aiurea acolo?

Maf-ul PIERBURG l-am schimbat acum 3 ani, adica in urma cu 30.000 km, deci nu nici prea batran si nici prea obosit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MAF-ul totusi baga exact cat trebuie atunci cand presiunea din turbina ceruta este egala cu cea masurata.

Nu cumva din cauza ca presiunea din turbo e peste specificatii determina si cresterea debitului de aer?

Oare nu e posibil ca actuatorul sa aibe perioade cand agata un pic (nu intotdeauna) si presiunea in turbo creste peste limita intrand in limp?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Am un sharan din 2001 si acum o sapatamana am facut cunostinta cu Limp mode pe la 100 Km/h din cate am inteles eu pe aici s-ar pute sa fie de la funingine adunata pe la supapa EGR, dar cum a venit caldura am observat ca in viteza a-2 a tremura toata masina intre 1700 si 2100 de turatii indiferent de cum accelerez mai puternic sau lin si numai in a-2-a. Se poate sa fie aceste doua lucruri legate intre ele sau sunt treburi separate.

daca am postat unde nu trebuie imi cer scuze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

andy; m-am uitat pe log unde presiunea este mai mica decat ceruta si apoi m-am uitat la maf si am vazut ca debitul este mult peste.....

crocodill; limp-ul poate sa fie de la turbina.....trebuie vazut ce de pe diagnoza......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tocmai mi-am facut si eu turbina brici , actuator nou nout .. se vede trage frumos da parca inainte de rosu acolo se opreste brusc , pana acolo trage f bine chiar , imediat ajunge la 4.500, 4.700 da dupa parca se opreste , nu ca as vrea eu sa ii dau pe rosu da mi se pare ciudat dupa ce mi-am facut turbina tot ... sa fie debitmetru , sa nu mia lase sa intre mai mult aer ?

Modificat de osama
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut.

am fost azi la test cu masina si mia zis mecanicul ca e blocata turbina , nu mai lucreaza deloc.ieri am patit ca masina nu a vrut sa porneasca si a trebuit sa o remorchez pana acasa ,unde binenteles ca a pornit. :icon_thumright:

se poate ca din cauza turbinei blocate sa nu porneasca masina?mecanicul mia recomandat in cazul ca mi se mai intampla sa nu porneasca sa desfac borna de minus 2 minute.voi ce parere aveti?

manopera ptr curatatul turbinei mia zis ca e 700 de ron,aici mai intra si 2 piese de la turbina la care nu am retinut exact numele.de asta imi puteti zice ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cam scum ...pe la noi prin curte e mult mai ieftin :(..... poate vroia sa zica ceva de geometrie....

turbina nu are nici o treaba cu pornitu motorului..... sa nu se fi dezamorsat pompa....sau sa ai probleme cu valva de motorina....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

??????????? pai normal :P) vrei sa se tureze pana la 6000rpm? :( :( are puteres maxima la 4150 asv si 4000 restu......pai pe scurt.....nu mai da peste ca nu castigi nimic......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A da ? :)) Pai la passat cand iam dat sa dus maxim imediat... intra 3a .. si e 1.9 131cp :-s .. Deasta am intrebat :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce intelegi prin "maxim"?

Din cate stiu mai toate diesel-urile sunt limitate electronic in jurul valorii de 4500 rpm.

Doar la masinile "umblate" pragul de limitare e mai sus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asv are 5150 limitarea finala .......restu 5000rpm...... :) :lol:

uite in grafic....dupa 4000 curba de putere scade....

post-4720-1208858167_thumb.jpg

Modificat de Swat Cat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!