Jump to content

Probleme Turbina


energizer
 Share

Postare recomandată

sfatul meu este urmatorul : Mergeti Oameni Buni la Reprezentanta !!!

in 10 minute mi-a descoperit si remediat defectul, care m-a costat pana acum 1800 eu.

daca nu mergeam la reprezentanta Seat in Sighisoara, peste 2,3 luni reparam iarasi motorul si schimbam iarasi turbo.

Cauza: pierdeam presiune pe la vacuum, din cauza asta nu deschidea actuatorul de la turbo, si mergea masina ca una normala.

Lasati povestile si reparatul masinilor pe la ''carpaci'', au trecut vremurile astea, va spun din propria neplacuta experienta.

Cititi aici:Motor dus...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tu te auzi ce spui ? Pai cu banii aia imi iau 2 turbine noi si mai imi ramane si de o bere. Nu crezi ca e cam mult pentru un simplu defect ?

LE:scuze, acum vazusi ca 1800 a fost pentru o interventie mai babana. Problema e alta pentru tipul asta de belea (cel din topic), ca daca te duci la reprezentanta aia te jopoaie ca sa-ti schimbe turbina, daca o iei tu cu manuta ta ar putea costa si la 30% din pretul de service. Si atunci iti vine sa te mai duci la reprezentata , cand stii tu ca 70% e pretul umflat de la ei putere?

Modificat de wolfydRg
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema la aty69 cred k a fost lipsa cuiva care sa se priceapa deci nu a a vut cum sa-i merga masina bine

cat despre catalinbbb fa un log sa vedem cum stai cu presiunea, actuatorul e bun sau nu stii care e starea lui?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sfatul meu este urmatorul : Mergeti Oameni Buni la Reprezentanta !!!

in 10 minute mi-a descoperit si remediat defectul, care m-a costat pana acum 1800 eu.

daca nu mergeam la reprezentanta Seat in Sighisoara, peste 2,3 luni reparam iarasi motorul si schimbam iarasi turbo.

Cauza: pierdeam presiune pe la vacuum, din cauza asta nu deschidea actuatorul de la turbo, si mergea masina ca una normala.

Lasati povestile si reparatul masinilor pe la ''carpaci'', au trecut vremurile astea, va spun din propria neplacuta experienta.

Cititi aici:Motor dus...

:icon_cool: Nu stiu cum o fi prin alte parti la reprezentata dar in Timisoara e bataie de joc. Au preturi FOARTE MARI comparativ cu volumul de munca. Patanie: in urma unor probleme cu inchiderea centralizata am mers la ei pentru diagnosticare si reparare; intr-un final au zis ca e stricat motorasul de la inchidere de la portbagaj si mi-au cerut 350 ROn NUMAI sa-mi schimbe motorasul. Am refuzat "oferta" si am mers in alta parte si acolo electricianul mi-a spus ca motorasul nu are nimic ci era de vina un simplu contact . Deci cat profesionalism din partea celor de la reprezentanta plus ca m-au programat la 8 dimineata si am intrat la verificarile propriu zise numai pe la ora 10 . Toate cele bune !

Modificat de liviu_petrasc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o problema oarecum similara, dar nu la fel ca cele de mai sus. Am citit prin posturile de aici dar nu prea m-am lamurit.

Cum se manifesta la mine : Cam la 3000 rpm in treapta a 5-a (aprox 145 km/h) am o pierdere brusca de putere si nu mai urca viteza, chiar dimpotriva. Ca si cum ar fi murit turbo. Pot sa reduc oricat viteza sau sa schimb treapta, nu isi revine. doar daca iau contactul si il pun la loc. Chiar si in mers.

Nu moare in orice treapta la 3000, de exemplu in treapta a 4-a, urca pana pe la 3500 - 3600 si apoi moare. Tot la fel, daca iau contactul si il pun isi revine ca si cum nu ar fi fost.

Lumea mi-a zis ca ar fi debitmetrul, l-am schimbat si face la fel.

Ce ar putea fi?

Imi e cam frica sa ma duc in service si sa imi zica nu stiu ce aberatii.

Pe de alta parte merg cu ea asa de aproape un an. SINGURUL neajuns e ca nu pot sari de 150 km/h, in rest se comporta impecabil. Demaraje cum trebuie, totul ok. consum ok. (am fost recent pana la brasov, a consumat tinuta pe la 140 cam 5%). sincer nu ma deranjeaza extraordinar de tare, dar totusi e naspa sa ai masina buna si sa nu poti trece de 150 km/h.

A.. era sa uit : Skoda Octavia 1.9 TDI, 2003, motor ALH, 90.000 km (tocmai i-am schimbat distributia - facea si inainte, face la fel si dupa)

Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema ta este acelasi cu ai celorlalti. Turbina necesita curatare. AAhh.. poti trece de 150KMh dar trebuie sa apesi incet acceleratia, adica nu prin accelerare brusca(doar la accelerari bruste isi pierde puterea motorul nu si la mersul lin).

Vorbeste cu cipos pentru curatare turbina, el e maestrul p'aici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut la toti!

Rog rog pe cineva mai priceput sa-mi traduca si mie !

Astept cu nerabdare raspunsurile voastre!

Va multumesc !

038 906 012 FK 1.9l R4 EDC 0000SG 3357

Group A: '000 Group B: Not Running

TIME TIME

MARKER STAMP STAMP

0 43 53 0 18 99 201 72 166 110 83

1 0.35 43 53 0 18 99 201 72 166 110 82

0.7 43 53 0 17 99 200 72 166 110 79

1.05 43 53 0 18 99 201 72 166 110 81

2 1.4 43 53 0 18 99 201 72 166 110 82

1.76 43 53 0 18 99 201 72 166 110 83

2.11 43 53 0 18 99 201 72 166 110 81

3 2.46 43 53 0 18 99 200 72 166 110 82

2.81 43 53 0 18 99 201 72 166 110 84

3.16 43 53 0 18 99 201 72 166 110 82

4 3.52 43 53 0 18 99 201 72 166 110 80

3.87 43 53 0 18 99 200 72 166 110 81

4.22 43 53 0 18 99 201 72 166 110 77

6 4.57 43 53 0 18 99 201 72 166 110 80

4.94 43 53 0 18 99 200 72 166 110 81

5.28 43 53 0 18 99 200 72 166 110 83

7 5.63 43 53 0 18 99 201 72 166 110 82

5.98 43 53 0 18 99 201 72 166 110 82

6.33 43 53 0 18 99 200 72 165 110 80

6.68 43 53 0 19 99 201 72 165 110 82

8 7.55 43 53 0 18 99 201 72 165 110 81

9 7.9 43 53 0 19 99 201 72 165 110 84

8.25 43 53 0 18 99 201 72 166 110 81

8.6 43 53 0 18 99 201 72 165 110 84

10 8.96 43 53 0 18 99 201 72 165 110 83

9.31 43 53 0 18 99 201 72 165 110 82

9.66 43 53 0 18 99 201 72 165 110 83

11 10.01 43 53 0 18 99 201 72 165 110 84

10.36 43 53 0 19 99 200 72 165 110 82

10.72 43 52 0 18 99 200 72 165 110 87

11.07 43 53 0 18 99 201 72 165 110 82

12 11.42 43 53 0 18 99 201 72 165 110 83

11.77 43 53 0 18 99 201 72 165 110 82

12.12 43 53 0 18 99 201 72 165 110 81

13 12.47 43 53 0 19 98 200 72 165 110 84

12.83 43 53 0 19 99 200 72 165 110 143

13.18 43 53 0 19 100 201 72 165 110 142

14 13.53 43 54 0 19 101 201 72 165 110 143

13.88 43 54 0 20 102 201 72 165 110 145

14.23 43 54 0 19 102 201 72 165 110 144

15 14.59 43 54 0 20 103 201 72 165 110 145

14.94 43 54 0 20 104 201 72 165 110 147

15.29 43 55 0 19 104 201 72 165 110 147

16 15.64 43 55 0 19 104 201 72 165 111 146

15.99 43 55 0 19 104 201 71 165 110 148

16.35 43 55 0 20 104 201 72 165 110 147

17 16.7 43 55 0 19 104 201 72 165 110 147

17.05 43 55 0 19 105 201 72 165 110 145

17.4 43 55 0 19 104 200 72 165 110 148

17.75 43 55 0 19 104 200 72 165 110 150

18 18.67 43 55 0 19 104 201 71 165 110 147

19 19.02 43 55 0 19 104 201 71 165 110 149

19.37 43 55 0 19 105 201 72 165 110 148

19.72 43 55 0 19 104 201 72 165 110 150

20 20.07 43 55 0 18 105 201 72 165 110 147

20.43 43 55 0 19 105 200 72 165 111 150

20.78 43 55 0 19 105 201 72 165 110 149

21 21.13 43 55 0 19 105 200 72 165 110 148 -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Engine speed MAF (specified) MAF (actual) EGR duty cycle MAF Sensor Atmos. Pressure Manifold Pressure Throttle Engine speed Specified MAP Actual MAP D.cycle MAP v.

TIME 870-950 rpm 230-370 mg/H 230-370 mg/H 40-75% TIME 230-370 mg/H Sensor-f96- MAP sensor-G71- %Throttle TIME rpm 1850-1950 mbar 1700-2080 mbar 45-95%

MARKER STAMP /min mg/R mg/R % STAMP mg/R mbar mbar % STAMP /min mbar mbar %

1 0.8 1911 850 720 4.8 0 320 989.4 1050.6 18.4 0.45 1869 1601.4 1060.8 41

2 2.04 2226 850 1245 4.8 1.2 1000 989.4 1734 100 1.63 2121 1999.2 2274.6 76.1

3 3.28 2541 850 1260 4.8 2.44 1245 989.4 2570.4 100 2.86 2457 1999.2 2570.4 94

5 4.48 2835 850 1225 4.8 3.68 1270 999.6 2570.4 100 4.08 2751 1999.2 2570.4 94.4

6 5.69 3087 850 1175 4.8 4.88 1190 989.4 2570.4 100 5.29 3024 2009.4 2570.4 94.4

7 6.92 3339 850 1130 4.8 6.11 1160 989.4 2570.4 100 6.51 3255 2029.8 2570.4 94.4

8 8.24 3528 850 970 4.8 7.34 1125 989.4 2570.4 100 7.76 3486 2040 2570.4 92.4

9 9.44 3402 330 535 4.8 8.64 775 989.4 2305.2 0 9.03 3465 1060.8 1836 92.4

11 10.64 3276 325 430 4.8 9.84 485 989.4 1336.2 0 10.24 3318 1060.8 1213.8 92.4

12 11.85 3150 315 415 4.8 11.04 430 999.6 1111.8 0 11.44 3192 1050.6 1081.2 92.4

13 13.05 3024 310 400 4.8 12.25 415 989.4 1050.6 0 12.65 3045 1040.4 1040.4 92.4

14 14.25 2877 300 410 4.8 13.45 405 989.4 1020 0 13.85 2919 1040.4 1020 92.4

15 15.51 2751 295 415 4.8 14.68 410 989.4 1009.8 0 15.1 2793 1030.2 1009.8 92.4

17 16.71 2646 285 425 4.8 15.91 420 989.4 999.6 0 16.31 2688 1030.2 999.6 92.4

18 17.91 2541 280 435 4.8 17.11 435 989.4 999.6 0 17.51 2562 1020 999.6 92.4

19 19.35 2394 275 440 4.8 18.31 435 989.4 999.6 0 18.71 2457 1009.8 999.6 92.4

20 20.55 2289 270 450 4.8 19.75 445 989.4 999.6 0 20.15 2310 1009.8 989.4 92.4

22 21.75 2184 270 460 4.8 20.95 455 989.4 989.4 0 21.35 2205 999.6 989.4 92.4

23 22.95 2100 315 455 64.1 22.15 450 989.4 989.4 0 22.55 2100 1009.8 989.4 92.4

24 24.22 2058 340 330 67.7 23.38 340 989.4 1009.8 17.3 23.8 2058 1071 999.6 92.4

25 25.46 2037 340 325 61.8 24.63 330 989.4 999.6 18 25.03 2037 1071 999.6 92.4

26 26.71 1953 265 455 4.8 25.88 350 999.6 999.6 18 26.3 1953 1009.8 989.4 92.4

28 27.91 1848 260 475 4.8 27.11 465 999.6 989.4 0 27.51 1890 999.6 989.4 92.4

29 29.16 1764 285 470 4.8 28.31 465 989.4 989.4 0 28.74 1785 999.6 989.4 92.4

30 30.39 1701 305 280 73.7 29.58 360 989.4 1009.8 11.8 29.99 1701 999.6 1009.8 92.4

31 31.59 1680 295 280 66.5 30.79 270 989.4 999.6 11.4 31.19 1701 999.6 999.6 92.4

32 32.79 1596 260 450 4.8 31.99 305 999.6 989.4 0 32.39 1638 999.6 979.2 92.4

33 33.99 966 280 400 67.7 33.19 465 989.4 989.4 0 33.59 1134 999.6 999.6 92.4

35 35.24 903 275 295 79.3 34.39 340 999.6 1009.8 0 34.81 903 999.6 999.6 92.4

36 36.47 903 275 275 78.9 35.65 280 989.4 999.6 0 36.05 903 999.6 999.6 92.4

37 37.67 903 275 260 76.1 36.87 275 989.4 999.6 0 37.27 903 999.6 999.6 92.4

38 38.9 903 275 265 72.5 38.07 270 989.4 999.6 0 38.47 903 999.6 999.6 92.4

39 40.15 903 270 275 71.3 39.32 270 989.4 999.6 0 39.74 903 999.6 999.6 92.4

41 41.38 903 270 275 68.9 40.55 260 989.4 999.6 0 40.97 903 999.6 999.6 92.4

42 42.63 903 270 270 67.7 41.8 265 989.4 999.6 0 42.21 903 999.6 999.6 92.4

43 43.86 903 270 275 66.5 43.03 275 989.4 999.6 0 43.45 903 999.6 999.6 92.4

44 51.27 903 270 280 70.9 51.7 265 989.4 999.6 0 50.87 903 999.6 999.6 92.4

45 52.53 903 270 280 70.1 52.95 275 989.4 999.6 0 52.12 903 999.6 999.6 92.4

46 53.75 903 270 275 71.7 54.15 270 989.4 989.4 0 53.35 903 999.6 999.6 92.4

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Matei Ciprian

Nu cred ca vei primi vreun raspuns pentru ca nu cred ca exista cineva care sa aibe rabdarea sa "descifreze" log-ul postat de tine .

Uite cum trebuie postat un log . :P

http://vwforum.ro/index.php?s=&amp...st&p=587744

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai verifica inca o data daca daca vag-comul este instalat bine. Dezinstaleaza si instaleaza la loc scaneaza si spune ce da.

Dupa aceea deabia, vom trage niste concluzii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@matei ciprian turbina intar in limp mode adica presiune ceruta este de 2 bari ir cea furnizata este de 2,57, ecu sesizeaza acest lucru iar masina ramane fara putere, cauze: actuatorul sau geometria

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

unde se poate face un astfel de log?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va multumesc pt. raspunsurii !

De instalat vag -comul, mi la instalat Dragos Voinea si nu cred ca a-si sti eu mai bine ca el !

Inca odata va multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@cipos please help! Cred ca m-am procopsit cu aceeasi problema de lipsa de putere.M-am trezit ca nu m-ai puteam sa depasesc 100-110 Km/h sau 3000 de ture. Nu am stiut ca trebuie repornit motorul si am mers asa vreo 20 de km a doua zi mergea normal.Totusi simt ca motorul scoate un zgomot putin m-ai mare sau e doar o impresie.Inainte de asta am fost la reprezentanta unde mi-a puso pe tester si au spus ca totul e in regula. Te rog spunemi ce sa fac, ce sa le cer mecanicilor de pe aici pentru ca sunt un novice.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

log in mers in trapta a 3 si vazut ce presine ai in turbo

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:beerchug: @ cipos vinzi si kituri de reparatie pt turbo si daca nu ai idee unde se gasesc ?

Mi-am schimbat anul trecut capsula de la turbo ,problema care o am,este ca tija capsulei noi e reglata cu vreo 3-4 mm mai lunga decat cea originala ,catre ar fi repercusiunile in acest caz ?

Multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

andrei_traznitul

Salut,

de la ce se poate intampla ca motorul sa iti intr-un regim safe la 2000 rpm si sa nu poti accelera pana ce nu repornesti motorul ?

scuze daca a mai fost problema.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O fi limp mode.... Asa se manifesta. Uite aici. Dar ciudata ca este la 2000...Eu stiu ca normal e la 3000rpm

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

andrei_traznitul

Salutare,

Sunt si eu cu masina in rodaj, se poate ca masina sa nu te lase sa urci peste 2000 de ture chiar daca tu accelerezi? Sa aiba un fel de setare safe ?Mie asa mi s-a parut, i s-a mai intamplat cuiva ?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

andrei_traznitul

Ciudat, din ce am citit aici. La mine sunt in rodaj si mi se intampla de exemplu sa nu ma lase sa trec de 2000 de ture. poate sa fie si limp mode in primii km parcursi ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce inseamna ca agata? La ce se refera termenul asta? am citit topicul dar nu am reusit sa imi dau seama...

Mi-e nu imi intra in limp mode deloc, in nici o treapta, indiferent de ture - trece de 4000 fara probleme.

Ce am remarcat eu e ca uneori ramane un pic turata cand schimb - putin de tot. Aste e agatatul de care vorbiti voi?

Eu ma gandeam ca ramane un pic turata cand o ambalez mai tare in ture ca sa ma ajute sa nu pierd multe ture in trepta urmatoare :D

Inseamna ca am ceva probleme?

Modificat de Aditu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Termenul de "agatat" cand se refera la turbina, este legat de miscarea vanelor (aripioarelor) turbinei cu geometrie variabila. Acestea se misca pe un arc de cerc in jurul axului propriu, comandate fiind de actuator. Datorita depunerilor acumulate, uzurii, etc, aceasta cursa poate fi limitata si vanele pot ramane blocate intr-o anumita pozitie. Asta inseamna ca raman "agatate". Asta o stiu teoretic, nu am desfacut niciodata turbina sa vad exact. Cipos sau altcineva care e specialist, ma poate corecta, dar in principiu despre asta e vorba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si cum se simte in mers... la condus? Are vreo legatura cu ce am descris eu mai sus - ramane un pic turata la schimbarea treptelor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta nu mai stiu pt ca nu am patit-o niciodata (Doamne ajuta). Din ce am inteles, practic se simte o pierdere brusca de putere, adica accelerezi si masina nu mai trage. Se poate ca treaba cu "ramasul turat" de care spui sa fie ca efect al faptului ca tu apesi pe acceleratie si de fapt ea nu trage... Sau, poate fi o patinare de ambreiaj...Si atunci se tureaza cand schimbi si de asemenea "nu trage", dar in acest caz se tureaza mai mult.

Acum sa nu intelegi gresit. "Limp mode" la 3000 rpm nu inseamna ca NU TRECE de 3000 rpm...ci ca acolo se manifesta fenomenul si se blocheaza vanele turbinei. De turat se va tura si la peste 3000 rpm dar nu va trage masina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!