Jump to content

Probleme Turbina


energizer
 Share

Postare recomandată

Pe la 120km/h cu a-5-a, intra in limp mode. Deci posibil sa fie turbina , nu acel senzor care indica presiunea din admisie. Ma gindeam eu asa ca (sper sa nu zic o prostie) daca odata la 2-3 luni, as da jos siguranta de pe tija de la actuator si sa manevrez tija care actioneaza vanele manual in sus-jos , de citeva ori, as reusi sa stopez blocajul vanelor sau sa nu mai agate?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gonzo bora 2000

incep cu o descriere mica a masinii bora 1.9 tdi de 115cp am probleme cu ea cateodata in mers nu mai are forta ,am citit ce este pe aici dar nimic nu este din cemi se intampla mie.daca opresc motorul si ii dau cheie iar merge ,iar cand moare motorul in trepa 5 abia prind 100 km/h cu pedala la blana.am fost la service de acolo mi sa spus k ar fi supapa vacum de la turbosuflanta are o membrana de cauciuc si k ar fi ciupita ,am fost la tester cu vag-com de acolo mi s-a spus k ar fi funinge in turbosuflanta si k trebuie curatata ceea ce mie mi se pare cam ciudata dar miine ma duc sa o curat si voi reveni cu noi detalii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am avut si io problema cu pierdere de putere si ca norocu dupa 2 luni am rezolvat problema :censur: .

Primadata am schimbat debitmetru cu un prieten la care mergea bine masina -- nu a fost debitmetru de vina, dupa am curatat turbina era jegoasa dar nici asta nu a rezolvat problema .... si pana la uma sa gasim problema la Capsula(cel putin asa o numea mecanicu) care era plina de mizerie si agata da din pacate nu am reusit s-o curatam dar cum se zice "prost sa fi noroc sa ai" a gasit el una de la un passat , eu am octavia si a montat capsula pe masina mea iar acuma merge ca turbatu.

El zicea ca nu se poate comanda separat doar cu turbina(de aia ziceam ca am avut noroc).

Ps: poate va ajuta si experienta mea cu pierdere de putere. :P :rolleyes:

Modificat de mandarina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se gaseste si seprata acea capsula numai k nu la reprezentanta :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu daca intrebarea mea isi are locul aici, dar incerc. Rog moderatorii sa mute si sa ma sanctioneze daca gresesc. Am intalnit azi o mica problema. Un Passat 2003 Tiptronic. Intrebarea mea este, log-ul se face la fel ca la cutiile manuale? Pentru ca masina lui nu trece peste 120 si vreau sa il ajut. Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Logul se face la fel. Bagi masina in tip, ai grija sa schimbi pana la a 3-a, si ii dai talpa cu acceleratia la podea tot timpul in a 3-a de la 2000 de ture in sus pana pe la 4000 in timp ce faci log pe grupele 3, 10 si 11. Pronesti logul de-abia cand esti in a 3-a si cu acceleratia 100% calcata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de ceva timp patesc sa iau Limpe Mode la turatii de sub 2000 rot/min; nu e un fenomen permanent dar ma lasa atunci cand am mai multa nevoie. Mentionez ca turbina a fost curatata acum 30000 km... E posibil sa nu fie turbina de vina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Am avut si eu probleme cu turbina, uneori nu mai functiona si ma trezeam in depasiri ca motorul nu avea putere.

Am mers la un services unde mi-au curatat-o. Acum nu se mai blocheaza dar nici nu trage motorul la fel ca inainte sa am probleme cu turbina si nu-mi exlic de ce.Poate cineva sa-mi spuna de ce?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

depinde unde a fost curatata si ce s-a facut mai exact la curatare,py k de au pius saibe sub vane cam asa se intampla, sau poate sa fie de la actuator

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In ultimul timp am inceput sa intru si eu in limp mode. Eroare este:

1 Fault Found:

17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation

P1557 - 35-10 - - - Intermittent

Am facut si un log. Puteti sa-mi spuneti care este cauza acestui limp ?

Multumesc.

Puiu_13.03.2008.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@puiu

din cate vad nu ai facut log-ul cu acceleratia la podea.

citeste pe aici sau pe aici

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

depinde unde a fost curatata si ce s-a facut mai exact la curatare,py k de au pius saibe sub vane cam asa se intampla, sau poate sa fie de la actuator

NU au curatat-o cei care mi-au demontat-o. Ei au dos-o la altcineva care a sablat-o.

Acum mi-au schimbat si debitmetrul si tot nu are zvacnire motorul.

Pe calculator nu au gasit nici o eroare, dar ei zic ca avansul este mic si din cauza asta nu are zvacnire.

Mai mult de atat in momentul cand o calc la podea masina sta cam o secunda si abia atunci incepe sa se accelereze dar tot fara vlaga.

Dar acelasi avans era si inainte sa imi curat turbina si daca nu mi se bloca (turbina se bloca cam o data pe saptamana) masina se accelera foarte bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca nu s-a facut planeitatea geometriei poate sa o sableze cat vrea k nu iese all bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da dar eu cum imi pot da seama daca s-a facut corect planeitatea turbinei?

Turbina functioneaza acum fiindca pot accelera masina pana peste 160km/h dar intins, fara zvacnire si dupa ce apas pedala de acceleratie masina incepe sa se accelereaze doar dupa cam o secunda.

Nu mai da quote la postul anterior pentru ca este interzis de regulament!

Foloseste "add reply" sau "fast reply".

Multumesc !

aryes13

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa o scanare a rezultat o eroare...17958 - Boost Pressure Controle Valve (N75): Control Deviation

Ce ar putea fi si cum se poate rezolva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da am citit dar nu e suficient as vrea sa stiu posibilele defectiuni si locul de asezare pe motor a pieselor in cauza! Multumesc

Modificat de :::AL3X:::
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand nu stiu ce cod de motor ai, ALH sau AGR?

ALH-ul spre diferenta de AGR, are geometrie variabila (turbina VNT).

Deci, daca ai ALH, pe langa actuator, mai pot fi si vanele turbinei care agata. Actuatorul poate suferi din cauza rugini, iar vanele turbinei (geometria variabila) din cauza depunerilor de carbon.

La AGR, presiunea in turbina e controlata tot prin intermediul actuatorului, dar acesta actioneaza wastegate, care e o valva ce elibereaza presiunea in exces (peste cea ceruta de ECU).

Sfatul meu ar fi sa verifici daca se misca usor actuatorul, sa nu agate sau sa fie blocat, fie ca ai ALH sau AGR.

Nu sunt specialist, sper ca nu am spus "balarii" :ceuameni: .

LE: niste poze ajutatoare (Garrett). Capsula aia cu tije e actuatorul.

ALH

post-314-1205748543_thumb.jpg

AGR

post-314-1205748592_thumb.jpg

Modificat de AndyG
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand masina nu mai trage, si apare pierdere de putere, daca nu e limp mode, defect frecvent e debitmetrul de aer, maf-ul. Verificare rapida si sigura, si care se poate face pe loc, se scoate mufa de la MAF si se testeaza masina. Daca trage la fel sau chiar mai bine cu MAF-ul decuplat, e clar unde e defectul. Pentru detalii de curatire, schimbare, MAF si chiar o autopsie a unuia cu fotografii relevante, aici: http://2urbietorbi.wordpress.com/2008/03/0...l-la-vw-passat/

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inainte sa imi trazneasca masina.. imi murise turbina.. da imi murise de tot , chiar nu mai intra de loc .. mai imi intra in limp mode rar.. rar... da in ultima perioada mam cam urcat pe ea ... si nu mai intra de loc.. SDI , sa fie de la Actuator? sa se fi blocat ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut !

Asi vrea daca se poate sa ma lamureasca Cipos ,la ce te referi cand spui in unul din topic-uri ca:turbo in afara de a fi curatata trebuie si planata .

De ce te intreb,acum un an am avut vesnica problema cu turbo,adica se plafona ,m-am dus la Brasov la un service care se ocupa numai cu reparat turbo si mi-a zisca tre curatata .

Eu foarte curios am asistat la lucrare ,nu au facut decat o simpla sablare pt a o curata alta operatie nu a mai executat .Te rog sa-mi spui si mie in ce consta acea planare ?

Multumesc! Si va doresc Demaraj Maxim!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci frumos Cipos pt consultatie (sunt baiatul din Craiova cu Octavia de Spania). Mi-ai luat o mare piatra de pe inima in privinta turbinei. Masina merge OK!!! pentru ceilalti forumisti vi-l recomand pe Cipos cu cea mai mare placere!!! Cu adevarat "Mare om, mare caracter!!!!". Inca odata multumesc! :Driver: :Driver:

P.S. Cipos mi-ai zis ca sti un baiat priceput in ale mecanicii in Craiova. Poti sa imi spui si mie cum pot da de el???(pentru eventualitatea ca voi avea nevoie vreodata sa consult pe cineva, sa am si eu la cine sa apelez pe aici, ca de mecanicii de la reprezentanta SKODA din Craiova sunt mai mult decat satul!!!!! adresa de e-mail este in profil):D :) :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu sunt disperat ... motor alh ..bora ... curatat turbina de 2 ori in o luna jumate ... tot musc limp mode ... nu stiu ce sa`i mai fac .. ma gandesc sa o vand

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CatalinBBB

pe diagnoza ce da.... este pozitiv deviation sau negative...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!