Jump to content

Probleme Turbina


energizer
 Share

Postare recomandată

Salutare la lume!

Am si eu o problema cu limp mode (Cipos stie pentru ca am vorbit cu el la telefon). O sa fac o descriere a simptomelor poate mai sunt si alte pareri.

Prin oras (viteza 1-2-3 si pana la 50-60km/h) merge bine (adica nu am observat nimic neobisnuit). In schimb cum ies din oras si bag a 4-5-a si urc spre 80-90 imi pica in bot si nu mai vrea sa mearga. La 80km/h sau pe loc (dupa ce imi pica in bot) scot din viteza si apas pe acceleratie: se tureaza foarte greu si nu trece de 2500 rpm. Am fost la doua ateliere din zona Bistrita. La primul, dupa o scanare cu Smartbox(?!), s-a gasit urmatoarea eroare "17965 P1557 Turbo sporadic: super charger overboost condition: control limit exceed". Verdict: turbo defect, 400 euro second - 600 euro nou. La al doilea service alt verdict: turbo bun, geometria variabila trebuie reglata si va fi in regula. Saptamana trecuta a stat masina 3 zile la ei, au reglat, au facut probe (ziceau ca au trecut de 140 si nu a mai facut limp). Randul meu la facut probe: motor rece (10 minute de mers), ies din oras, 120-130-140 perfect. Ajunge motorul la 90 grade, mai dau o talpa spre 130 si :vaidecapulmeu: limp. Am mai incercat "la rece" urmatoarele zile si merge perfect, dupa ce se incalzeste apar problemele. O idee, un sfat sunt bine venite!

Mai citesc una-alta pe forum si ajung la "surge". Ma urc la volan si ies pe sosea proaspata (adica fara denivelari - jud. BN e renumit pentru bombardamentele de sosele) si simt o vibratie usoara (in pedala si in volan) la acceleratie (ca si cum rotile nu ar fi echilibrate, dar ale mele sunt).

Oare e cineva in zona Bistrita care imi poate face un log? Daca ajung in Cluj o iau legatura cu Kiss Lorand (am vazut multe trimiteri la el) dar pana atunci ar fi bine ceva local.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Geometria blocata intre inchis si deschis. Eu zic ca presiunile din turbo sant mult mai mari decat cele cerute. Si de aceea ia limp repede. Cauze: depuneri turbina, sau actuator care numai functioneaza bine. Incearca sa numai talpalesti masina pana rezolvi problema.

Se cere log in mers!

Dau detalii pe mess.

Numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

totu bine inafara de debitmetru..... decalat cu -

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! am un passat 2002 cu motor de 2,5. am cutie automata pe ea.

1. Intre 1500-3000 de ture parca nu trage masina. ar trebui sa fuga super bine dar nu mere. Are 180 cp dupa chip dar in intersectii ma face cred ca si una de 110cp. O simt ca nu trage cum ar trebui. dupa 3000 parca se schimba mersul. Totusi se intampla uneori sa mearga mult mai bine. Mi se pare ca daca motorul nu a ajuns la 90 de grade si e pe la 65-75 grade trage mult mai bine.

2. Si inca o chestie pe care nu pot sa mi-o explic. Poate cineva cunoscator ma poate ajuta; intre a doua si a treia parca mai are u treapta de viteze (repet e cutie automata). Ex. sunt in treapta a doua(cu cutia pe manual si chiar pe automat) o accelerez se duce pana in 1800-2000 ture apoi se simte ca se schimba o treapta, turatia scade dar mie imi arata ca sunt tot in treapta a doua, apoi dupa ce ajung din nou pe la 1800 ture se schimba din nou si abia atunci imi arata ca as fi in treapta a treia. Poate sa aiba vreo problema cutia sau e ceva normal la cutiile astea. Nu este o chestie deranjanta doar am observat. Merci

post-18270-1203013269_thumb.jpg

Modificat de moby007
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fara tester pe ea.... nu puteam sa ne dam cu presupusu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

totu bine inafara de debitmetru..... decalat cu -

Tofy, presiunile din turbo vazute in log nu sant de limp-mode. Poate masina nu intra in limp atunci. Debitmetrul e buba. Incearca cu mufa scoasa, vezi daca trece de 140km/h.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fara tester pe ea.... nu puteam sa ne dam cu presupusu

pe test (VAG-COM) imi da o eroare la debitmetru pe care daca o sterg nu imi mai apare decat peste mult timp. In sarcina arata ca debitmetru ofera mai putin dacat este necesar iar la turbina la fel primeste mai putin aer decat are nevoie. NU ma pricep aproape deloc da de ex. la turbina pe la 2000 ture cerea 2500 si primea 2200( nu stiu ce valori sunt astea) iar la debitmetru cerea 800 si dadea 600 ceva de genul asta. Se pot influenta una pe cealalalta? adica sa fie numai una din ele obosita? ma gandesc ca poate e numai debitmetru stricat sau poate numai turbina murdara... pe de alta parte nu vad cum ar influenta turbina debitmetrul(ala din cate stiu, eu fff putin, e electronic)

Se poate testa si cutia?

Modificat de moby007
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
  • Administrator

Un "report post" de la colegul rosumihai :

Salut

Am citit toate cele 41 pagini si nu am reusit sa imi clarific problema mea. Am o Octavia 1 TDI si de la inceputul anului am o problema cu ea.

Din cand in cand (cam o data pe saptamana) in viteza a 5-a motorul nu mai trage. In depasiri e ca si mort.

Am fost la reprezentanta Skoda si dupa ce mi-au facut un test pe calculator nu mi-au gasit nici o eroare.

Cei de acolo mi-au zis ca turbosuflanta trebuie curatata si m-au indrumat catre un services privat din oras.

Eu ma intreb cum de cei de la reprezentanta nu sunt mai in masura ca altii sa rezolve problema?

Poate cineva sa ma lamureasca daca intr-adevar trebuie curatata turbina sau o fii alta problema (debitmetrul de exemplu) fiindca nu prea am bani de aruncat. Cam cat costa o curatire a turbinei si unde ar trebui sa o fac in Timisoara?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te-au indrumat catre alt service pt ca ei ca reprezentanta nu curata ci schimba, ceea ce implica un cost mult mai mare. In Bucuresti, aveti pe cine sa imi recomandati pt operatiunea asta? Turbina mea a mai fost curatata o data vara trecuta si acum a revenit problema, banuiesc ca treaba nu a fost facuta cum trebuie.

Modificat de alex87
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@predator am mers cu mufa scoasa....parca sunt cu bicicleta: nu mai trage deloc. acum astept sa pun mana pe un debimetru bun de la un amic sa-l inlocuiesc pe al meu ca sa nu cumpar unul nou degeaba. poate al meu nu mai lucreaza in parametrii. l-am dat jos si am incercat sa-l curat (am gasit procedura de curatare) dar nici un rezultat vizibil nu am avut.

@alex87 vorbeste cu cipos :vaidecapulmeu:

Modificat de tofy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

rosumihai

Acum am inteles de ce cei de la reprezentanta nu au vrut sa-mi curete turbina. Poti sa-mi spui te rog cat te-a costat curatarea turbinei pe tine? Nu as vrea sa-mi spuna aia un pret astronomic si eu sa nu am habar ca ma trag pe sfoara.

Postarea pe un topic se face folosind butoanele "add reply" sau "fast reply" .

Report post este pentru a raporta moderatorului ariei o incalcare a regulamentului in postul respectiv .

Sper ca ai inteles cum se folosesc butoanele respective si ca data viitoare nu va mai exista un nou report post (acesta este deja al doilea) in locul postarii pe topic pentru ca voi fi obligat sa te sanctionez .

Succes ! :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se curata. Au incercat unii, dar fara rezultate. Se schimba cu totul, sau doar senzorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult Tofy. Dar am o nelamurire adica se poate curata cu ceva spray...?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am folosit un spray pe baza de alcool cu uscare rapida pentru curatat contacte electronice. l-am pus (senzorul) pe un servetel alb si am vazut ca a curs ceva negreala din el. dar asa cum ziceam nu am observat nici o modificare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult Tofy, o sa incerc si eu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze ca ma bag asa , dar la o scanare la golfu` unui prieten, cu motor ALH, au gasit 462D, cred ca ceva care nu mai functiona si de acolo e caderea de putere. Puteti sa imi zice-ti de ce piesa e vorba? Eu banuiesc ca e ceva senzor de presiune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am probleme cu limp mode-ul. Ca orice incepator nu prea ma pricep la citit log-uri. :rolleyes: Va rog mult sa-mi spuneti si mie ce se intampla cu masinuta mea!

Va multumesc

LOG_01_003_010_011.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

turbina baga prea multa presine deci intra in limp mode, o curatre a turbine rezolva problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze ca ma bag asa , dar la o scanare la golfu` unui prieten, cu motor ALH, au gasit 462D, cred ca ceva care nu mai functiona si de acolo e caderea de putere. Puteti sa imi zice-ti de ce piesa e vorba? Eu banuiesc ca e ceva senzor de presiune.

462D Boost Pressure Control above Upper Limit

A intrat in Limpe Mode? Eu asa cred. E posibil ca turbina sa nu lucreze cum trebuie (actuator intepenit, vane care "agata").

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

turbina baga prea multa presine deci intra in limp mode, o curatre a turbine rezolva problema

Multumesc pentru raspuns. Sper sa fie numai atat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!