Jump to content

Probleme Turbina


energizer
 Share

Postare recomandată

ATY69 mecanicul tau agolit intercoolerul de ulei cind tia reparat motorul?ca daca nu a facuto......... :vaidecapulmeu:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa cum spune si acel rezultat sufereai de limp mode adica pierdere brusca de putere iar daca ai mers asa ai obosit turbina, trebuie verificat jocu la axul turbinnei, atat fata spate cat si sus jos si vazut cum stai, dar am curaj sa fac pariu k turbina are joc is de acolo a plecat si uleiul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Am si eu nevoie de o interpretare a unui log.

Totul a inceput acum o luna in timpul unei urcari la Paltinis, eram incarcat si grabit. Am mers cam sportiv .. si am luat o penalizare: limp mode. Nestiind exact cum se manifesta un limp mode m-am tot gandit ce poate sa aiba, intre timp am ajuns sus am parcat si cand am coborat .. normal .. totul mergea perfect. Ok cand am fost aproape sa uit de incident, dupa (nu in timpul) unei urcari la Straja a inceput sa revina problema de mai multe ori si nu doar in sarcina ci si pe drum drept. Ieri cand ma intorceam de la intalnirea vwforum surpriza: check oil level. Ma opresc imediat .. cand ma uit uleiul aproape pe minim. Ciudat de tot, in sensul ca de obicei de la o schimbare la alta de ulei, cantitatea pierduta era insesizabila. Am completat imediat si azi am facut un log in mers, rezultatul il puteti vedea atasat. Desigur am luat limp pe la 3400 rpm

Care este parerea voastra?

Cosmin

ps. am eroarea positive deviation - intermitent

treapta3a_LOG_01_003_010_011.CSV.pdf

Modificat de CosminSideras
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

turbina cu geometrice gripata.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum ti-ai dat seama?

si care ar fi procedura de reparare daca se poate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

map specificat si map actual..... adica presiune ceruta si cea reala nu sunt egale... turbina baga presiune mai mare decat este nevoie....==> geometria nu`s mai face rolu de a limita cant de gaze.....

se da jos turbina, se curata si rectifica

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate sa fie actuatorul sua geometria variabila... trebuie vazut

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna!

Am si eu o problema legata de aparitia mesajului Emission Workshop!

Mentionez caci am schimbat turbina de curand, dar tot imi mai apare acest mesaj, adica imi apare vreo citeva zile apoi imi dispare, iar apare si tot asa caci m-am saturat!

Daca ma poate ajuta si pe mine cu vreun sfat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...adica presiune ceruta si cea reala nu sunt egale... turbina baga presiune mai mare decat este nevoie...

CosminSideras, de asta ai eroarea cu "positive deviation". Daca aveai "negative deviation", atunci presiunea era mai mica decat cea ceruta. Dupa cum au spus si colegii mai sus, trebuie verificate actuatorul si turbina, eventual curatate.

P.S. Vin in weekendul asta in Sibiu. Daca te pot ajuta cu ceva, da-mi un semn.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scurta poveste

plec cu I-a (sa zicem nici prea tare, nici prea incet), schimb pe la 3500 a II-a si dau talpa, rotile patineaza o fractiune de secunda si mi se reduce mult puterea apoi urca in ture normal si merge, a III-a merge normal si ea.

intrebare: a fost limp sau a intrat ASR-ul? fac asta prea rar sa pot stabili un tipar si in ultima vreme masina abia se incalzeste sa pot schimba si eu normal, si am cam schimbat pe la 2200 de ture.

e de ajuns sa-i dau 2-3 talpi sa mai curat angrenajul sau trebuie sa ma duc cu ea la curatat? mie mi se pare ca reactioneaza bine la acceleratii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@oli, ai scris ca ai schimbat turbo, adica ai pus unul nou?

daca da ma intereseaza cat ai dat pe el si de unde?

@cipos daca are joc la axul turbinei, cum pot remedia problema?

cat e un turbo la tine?

sa inteleg ca nu a patit nimeni de pe forum problema ce am descris mai sus?

Dupa multe limpuri luate, la solicitarea motorului in rampa s-a turat motorul, fum alb,

este a doua oara cand patesc asta. Ma poate ajuta cineva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iti mananca mult ulei??? trebuie sa cureti intercooleru....... posibil ca turbina sa piarda la greu ulei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@oli, ai scris ca ai schimbat turbo, adica ai pus unul nou?

daca da ma intereseaza cat ai dat pe el si de unde?

@cipos daca are joc la axul turbinei, cum pot remedia problema?

cat e un turbo la tine?

sa inteleg ca nu a patit nimeni de pe forum problema ce am descris mai sus?

Dupa multe limpuri luate, la solicitarea motorului in rampa s-a turat motorul, fum alb,

este a doua oara cand patesc asta. Ma poate ajuta cineva?

daca ai mers cu limp multa vreme ai suprasolicitat turbina si asta a dus la o uzura prematura, reconditionata 300 de euro sau noua 500

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Turbina am cumparat-o cu 600 euro! Mi-a adus-o un prieten din Germania!

Referitor la problema aparuta cu Emision Workshop mi-a disparut din nou mesajul!

Ultima oara cind am fost cu masina la o diagnoza nu mi-a prea zis nimic - mi-a spus ca a fost o problema de moment - mi-a facut un test in mers cu masina si mi-a spus ca era totul in parametrii!

Nu stiu ce sa mai cred!

Modificat de aryes13
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am reusit sa pornesc masina, nu merge rotund, dar o sa mai continuam cautarile probabil saptamana urmatoare(mecanicul a plecat in germania).Am sa mai scriu daca mai aflu ceva!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut ATY69 nu vreu sa te sperii asa sa intimplat si la mine am pus turbina noua ,am pornit motorul si nu mergea rotind ,pornea la sfert dar imprastiat ,am desfacut motorul unde am gasit doua biele indoite ca niste covrigi si cuzinetii de biela distrusi asa am zis si eu ca am oprit motorul la timp atunci cind mi sa intimplat dar nu a fost asa ,vina este a mecanicului tau parerea mea pt ca nu tia curatat intercoolerul daka nu a facuto si a ta ca stiai de limp mode si totusi ai continuat sa mergi asa...Cam cit ulei mai era in motor si cam cit era in intercooler?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@dukk, s-ar putea sa ai dreptate, eu nu prea ma pricep,stiu ca pe joja arata nivelul uleiului intre minim si maxim, eu cred ca e normal asta, nu? si daca un motor reparat de 3 luni are ulei, cred ca nu ar avea voie sa se deterioreze, nu? si inca ceva: am stat de vorba cu foarte multi posesori de Golf 4, si toti s-au plans din privinta pierderii puterii! am totusi o dilema: am vazut ca majoritatea masinilor aduse sunt Golf 4.Intrebarea mea este de ce le lauda romanasii nostrii chiar asa, cand eu nu mai vreau nici macar sa aud de ele?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in prima faza (la prima defectiune)ai avut ghinion ,pt ca probabil la revizie nu sa gindit nimeni ca masina are ceva kilometri si ca trebuie verificata si turbina ,cum am patit si eu de altfel desi leam spus ca in 200 km mia ajuns uleiul de la max la min pe joja si mi sa aprins martorul de ulei pe galben,si am fost la reprezentanta la craiova ,dar in cea dea doua cu care te comfrunti acum ai avut nesansa zic eu sa ai un mecanic care nu a facut o reparatie buna iara in cazul asta nu sunt de vina masinile ww,golfurile in special,puteai pati la fel si cu o alta masina in conditiile date ,ideea e ca am avut ghinion amindoi si nea costat dar sa fim sanatosi ca sunt fier si fierul se repara

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!

Ca sa nu deschid alt topic am sa-mi exprim problem aici...

Asa cum am citit pana la pagina 24:D continui restu mai incolo si eu ma confrunt cu acceasi problema..

Inainte de revelion am intrat intro depasire...un tir trasporta un stalp de pod...era ff lung...cand am ajuns pe la jumatea lui..aveam vreo 120km/h dintro data parca mia pus cineva frana...nu am mai putut depasi pt ca nu mai inainta masina si era sa-mi iau o frontala cu un alt tir...noroc ca iam facut din faruri si mam bagat la loc in spate....a fost unul din momentele in care am crezut ca mor.....

A testato unu cu programul ala VAG ..si zicea ca tre sa curat turbo ca are 1300 de rotatii in loc de 1500 sau ceva de genu....

Masina nu trage mai mult de 120 la ora..dabia am luat 140 in 3km la drum drept...si ff lent

Nu am putut sa o duc sa curat turbo deoarece stau cam prost cu banii

Mam hotarat ieri..1 feb sa desfac eu turbo si sal curat....deoarece era cald afar si mam gandit ca e o idee buna sa salvez niste bani

Am desfacut alea 8 suruburi de la galerie am scos furtunele dar mam inpotmolit la alea 3 suruburi de vin desfacute galerie ca sal dau jos pt ca sunt prea stranse si nu merg desfacute..am dat cu sprai antigripant

dar tot nu merge..Un surub lam cam si rotunjit cu tubulara..dar nu inteleg de ce...Nu e piulita de 12?

Sa presupunem ca reusesc sa le desfac si pe alea 3 pe unde scot turbo.pe sus sau pe jos?tre sa dau planetara jos? daca da, ce cheie imi tre pt ca IMBUSURILE SAU T-URILE nu merg am vazut.....

Si nu in ultimul rand dupa cel dau jos....ce sa fac sal pun in solutie de curatat sau sal desfac si sal curat si prin inauntru......am auzit de niste reglaje?

Multumesc pt cine se ofera sa-mi dea si mie niste sfaturi gratis pt ami usura si mie munca si cei care au vreun filmulet sau poze sunt binevenite....

Luni o sa incep munca si tre sa fiu si eu pus la punct cat de cat.

Tin sa precizez ca acum un an am mai fost la un mecanic care a lucrat la masina mea si se pricepe si a curatat turbo....nu am urmarit procedura nu stiu ce a facut ...dar anu asta nu mai imi permit si as dori sa fac eu operatiunea asta.....

Multumesc

P.S. am skoda oktavia din 2000 1.9 110CAI

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alexander si eu exact asa am patzit acu 2 luni se punea in cap ii luam contactul ,porneam din nou si nu mai facea o vreme si de fapt era debitmetru de aer lam schimbat si acu mere brici,

Exact aceeasi probleme o am si eu.Din mers deodata parca nu mai vrea,opresc,iau contactul,pornesc din nou problema dispare o vreme apoi iar.Am pus-o pe tester si mi-a spus de o eroare la presiunea gazelor ce alimenteaza torbo cam asa ceva.Ori furtunas spart ori supapa vacuum dar nu am remediat-o pana acum.mentionez ca face asa numai la drum lung nu in oras.Rog frumos o solutie?Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa va spun cum face la mine: in primavara trecuta am luat primul "limp mode" cand nici nu stiam ce-i aia. O turasem intr-a 3-a pe la 3200 rot/min si si-a pierdut puterea. Credeam ca e de la motorina, dar m-am lamurit pe forum despre ce e vorba. De atunci am mai facut peste 10000 de km fara probleme. Acum, de cateva saptamani am tot inceput sa iau "limp mode" cam des, adica de fiecare data cand o fortez un pic la deal, intr-a 3 sau a 4-a la turatii peste 3000. Am patit la fel si la drum intins, cum treceam de 120 km/h (mi-a facut de 2 ori in 5 min), dupa care am mers si cu 140 fara probleme. In seara asta am fortat-o putin in panta cu a 3-a si peste 3000 rot/min a inceput sa traga in suturi de cateva ori, dupa care si-a revenit, fara sa intre in limp mode. De la ce ar putea fi: debitmetru sau turbina? Masina are 170000 acum, iar eu o am de la 146000. N-am mers mosnegeste sau subturat cu ea, mai mereu o tin intre 2000-3000. Inteleg ca mai exact aflu facand un log cu VAGCOM-ul in mers, dar momentan n-am avut posibilitatea sa ma ocup de asta.

@VW-Planet --- trimite si mie filmuletul cu desfacerea turbinei pe adresa: ailenei_nelu@yahoo.com, please...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut am postat acum vreo saptamana jumate aceeasi problema ,am plecat spre Bucuresti sin Sibiu cand am iesit din oras i-am dat putin peste 3000 si a intrat in limp mode.A mers cu ea turata in a 3 a si a 4 a ,pe autostrada am mers cu a 4a la 125 km/h vreo 50 km si si-a dat drumul.mentionez ca numai iesisem cu masina din oras de 2 luni.Nu am mers cu ea deloc subturata tot la 3000 schimbam in oras vitezele.Parerea mea e ca cel putin odata pe luna trebuie facut un drum afara din oras si turbina se curata natural de calamina si nu o sa mai fie probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci la pierderea de putere pot fi 2 cauze turbina blocata sau actuator dus..... deci log in mers si vazut care e situatia presiunii in turbo, cat despre curatare cine are nevoie poate sa ma sune pe mien si se rezolva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!