Jump to content

Probleme Turbina


energizer
 Share

Postare recomandată

Mai are cineva vreo parere vizavi de logurile de mai sus? MultumescPentru napster, pune un calculator pe ea si vezi ce erori apar...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la test mi a gasit urmatoarea eroare

15656-start of injectin timing regulation:control deviation

f1248----intermitent

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru CIPOS atasez din nou in versiunea compatibila 97

parerea mea e ca pierzi pe undeva presiune...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:unsure: Scuze ca postez aici, dar mi sa parut ca aici e locul, la intrebarea mea.Azi am gasit la cineva de ocazie un manometru` care indica si presiunea si depresiunea in bari. Omul zicea ca e pentru motoarele turbo si se monteaza pe galeria de admisie cu ajutorul unui furtunas, ceasul indicator fiind undeva in bord. Mai spunea omul, ca acesta ,dupa indicatile ce se pot citi pe el, iti poti da seama de viata turbosuflantei, de modul in care lucra. Vreau sa imi montez asa ceva pe masina, dar dupa ce aflu p[arerea voastra.Boost Gouges, sau cum ii spune la indicatorul acesta este de firma VDO, nou cu accesori si la un super pret; 70 ron.Astept parerile voastre, merita sa pun pe masina, imi foloseste la ceva, pot menaja turbo in vreun fel?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

parerea mea e ca pierzi pe undeva presiune...

Presiunea deja e prea mare, cum sa se piarda, intra in limitare din cauza ca presiunea e mare. Pe CIPOS il intrebam despre valorile date de debitmetru, de ce sunt asa de mari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@napster eroare este data de o reglare defectuasa a avansului de aici si problemele cu puterea

@al bundi acolo la cum arat acele presiuni turbina agata regeste se chinuie sa faca presiune iar cand face , face prea mult, rolul debitmetrului etse de a citit fluxul de aer trecut prin filtru iar daca turbina baga mai multa presiune=> mai mult aer trecut prin filtru=> valori mai mari, odatata cu rezolvarea problemei la turbina se va rezolva si problema valorilor de la debitmetru

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pentru @cipos si ce ar trebui sa ii fac????si acolo e eroarea P1248

Modificat de napster
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

raspund eu pt el :vaidecapulmeu:

verifica avansu static cu tdi graph din vag comu....si daca ale e in ordina fa un log ca la turbina cu avansu actual/specifiat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai si cum se regleaza?scuze ca pun atatea intrebari dar nu prea ma pricep :D

Modificat de napster
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc CIPOS, intr-adevar am dat jos actuatorul si turbina agata la gru, ramane blocata. Trebuie deta jos si curatata, daca nu merge, alta. Eram nedumerit de ce debitmetrul arata mai mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru napster, citeste topicul pag. 7 ,,avans injectie''...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

l-am citit acu intrebarea este daca il las asa are ceva???:P

am atasat si o poza cu vag-comu

mihai.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu-l lasa asa....daca e prea mare omori motoru..... e simplu daca il faci tu...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a si inca o intrebare eu ce turbina am cu geometrie variabila sau normala......la masina din semnatura....ms swat_cat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

toate sunt variabile peste anu 2000.... motoru se numeste alh, nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema cu masina mea,e a doua oara care o patesc,imi intra in limitare,ce sa -i fac?

Am mers cu ia vreo 2 luni numai in oras,sa fie asta cauza?Am inteles ca se depune calamina pe turbina si asta e problema

Anul trecut in iarna am patit la fel,am mers la reprezentanta nu stiu ce i-au facut ca de atunci nu am mai avut probleme pana acum

Azi am plecat la Bucuresti si cand am iesit din oras ,am calcat-o putin si a intrat in limitare.Am mers cu ea mai mult in a 3-a pe VAlea Oltului cu 3000 de turati,Aproape de Valcea si-a dat drumu' dar pt scurt timp si iarasi a intrat in limitare din nou opresc motorul sa se reseteze si am mers pe autostrada cu a 4-a la 3500 de ture vreo 50 km

si parca si-a dat drumu

Acum sa vad pana maine mai merge?!

Cine ma poate ajuta cu un sfat ceva?Va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie vazut cine e de vina: turbina care agata sau actuatorul blocat. Fa o scanare a masinii, un log in mers, posteaza-le aici si daca e turbina de vina apeleaza cu incredere la CIPOS. Stie el ce e de facut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vreau sa dau un sfat ptr. toata lumea cine are probleme cu aceasta simptoma: pierdere brusca de putere sau limp mode! Incercati sa rezolvati problema cat mai repede, sau daca mai circulati asa cu masina nu o fortati in rampa! Eu am patit-o odata in octombrie, cand mi s-a turat motorul la maxim, reparatia m-a costat 850 eu( atunci mecanicul mi-a spus ca turbo nu are nimic), am schimbat pistoanele,cuzinetii, cureaua de distributie. Azi am avut aceeasi surpriza neplacuta, urcand dealul Feleacului, a plecat masina ca din pusca, incepand sa se tureze singura. Avand deja experienta la asa ceva am oprit rapid motorul din cheie, adica nu a avut timp sa arda tot uleiul din motor. Maine aduc masina acasa, si incepem sa cautam piesa defecta. Pacat ca sunt departe de Bucuresti, cred ca rezolvam problema mai repede cu ajutorul lui Cipos(am citit pe forum ca se pricepe la asa ceva) Daca a mai patit cineva asa ceva, rog sa scrie!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred k pana la urma tot eu te voi ajuta... dupa cum spui a ajuns ulei in sistemul de admisie acesta poate sa ajunga doar de la TURBINA adica e posibil k turbina ta sa fie dusa si sa scape ulei, care este acumulat in intercooler si la o talpa mai serioasa ajunge in motor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am patito si eu cipos stie la mine sa rupt axul la turbina din prima ,deci .....alta noua am avut "noroc ca sa zic asa ca la mine nu sa intimplat nimik cu pistoanele doar sau indoit doua biele ,cred ca trebuia sa iti dea de gindit de prima data de ce sa intimplat asta, sau macar mecanicului care tia reparat masina . eu am 2500km de cind am facuto si ....inca ma intreb ce sa intimplat era doar turbina obosita si pur si simplu a cedat sau o alta defectiune ascunsa oricum am facut un test si pe motor nu este nici un fel de eroare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@cipos: astept cel putin un sfat de la tine, ce sa fac? sunt total dezorientat, dupa ~3000km se intampla aproape acelasi lucru. Chestia e ca am bagat deja 850 eu in masina,nu as vrea sa mai bag inca odata, si sa patesc acelasi lucru!

@dukk: imi pare rau sa aud ca au mai patit acelasi lucru si altii, va spun sincer e o chestie nasoala asa ceva,; mie mi-a dat de gandit inca de atunci dupa ce s-a intamplat, normal ca trebuie sa fi avut o cauza turarea motorului dar mecanicul a spus ca turbina nu are nimic si a reparat motorul. Acum sunt 100% ca nu motorul era de vina, ci cum ai scris tu: "sau o alta defectiune ascunsa"! Intrebarea mea este: care e aceea defectiune ascunsa? Rog colegii daca a mai patit cineva la fel sa scrie!!!

am postat si rezultatul testarii cu vag-com ul ~ acum o luna!

aty69.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!