Jump to content

Probleme Turbina


energizer
 Share

Postare recomandată

la generatia veche ecu nu stie sa faca diferenta dintre mai multa sau mai putina presiune de aceea da si control defence, deci cel mai bine ar fi sa se faca un log...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

care sunt valorile normale pentru MAF? exista tabele? literatura de specialitate?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa tu un log si o sa iti spuna lumea daca e ok sau nu. In principiu poti citi si in vag com care sunt limitele acceptate la valori, iar practic cel mai simplu compari cu forumisti care au motoare similare. Valorile alea sunt mai multe, trebuie sa specifici turatie, etc. Fa log si discuta-l atunci cu colegii pe forum. Accelerezi in a 3-a de la 1700-3200 rpm. Log-ezi simultan MAP si MAF ( poti maxim 3 grupuri ) . Daca vrei sa faci singur asta merita sa mai citesti, daca te ajuta cineva , acel cineva va sti probabil ce si cum. Bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acestea sunt rezultatele .Multumesc.Mentionez ca in timpul testelor nu am mai luat limp.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

turbina e perfecta...dar e cam jgarcit debitmetru

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am uitat si eu la loguri. Ai avut acceleratia apasata 100% ? Am impresia ca mergeai sau scos din viteze (accelerat in gol) sau frana de motor uneori. :offtopic: ...

In fine, dupa mine primul log e putin diferit de al doilea. In al doilea log debitmetrul e mai ok. In primul e cam dezastru. Turbina a fost ok de data asta, in aceste loguri. Cine stie daca mai e ok atunci cand iei limp....

Insa ar trebui vazut si la MAF ul ala ca poate si el are un cuvant de spus, e Bosch sau Pierburg?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acceleratia a fost calcata la fund, am urmat traseul ce ma aducea in limp, adica la deal (aprox. 2 km) unde am facut primul log si al doi-lea test l-am facut la intoarcere, adica la vale... . Ma voi uita la maf, nu stiu ce tip este.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai poti face loguri dar pe grupurile 3, 10 si 11 sa se vada si pozitia pedalei de acceleratie?

Cele pe care le-ai facut nu sunt edificatoare, trebuie sa se vada cu pedala la fund 100% o crestere a turatiei de la 1700 la 3500 de ture, in tr 3 de viteza.

Modificat de al bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am curatat si eu supapa EGR si clapeta care ramanea blocata la oprirea motorului si nu mai pornea, galeria de admisie si actuatorul de la turbo, dupa care am facut un log. Ce parere aveti despre el, mai ales pe CIPOS il rog sa se uite:

LOG_01_003_010_011.zip

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

presiunea este impecabila, in schimb debitmetrul o ia usor la vale

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam asta vedeam si eu dar vroiam o parere de la cineva care stie mai multe, cum e CIPOS care e tatic! Multumesc CIPOS. Dar inca nu e cazul de schimbat debitmetrul, nu? Mai e cat de cat in parametri?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si io o nedumerire ,cind incep sa accelerez constant de ci nu brusc ,masina urca lin si pe la 2000-2500 de rotatii motorul are un prag de unde incepe sa traga brusc mai tare de parca as apasa un buton de nos.filtrele sunt schimbate .oare pierd pe tubulatura de la intercooler presiune la turatii mici si de aici diferenta de putere la turatie mai mare brusc?

Modificat de marianu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca o masina are chiptunning, valorile raportate de MAF difera de cele reale? de ce intreb? Atasez un log pe o Bora de 115 cai , care cred ca are chip, proprietarul nu stie sigur, dar cel de la care a luat-o spunea ceva de chip, si masina trage maibine ca una de 115cai, cand nu intra in limp mode. Valorile presiunii sunt mari deoarece vanele agata (actuatorul a fost dat jos si se misca usor, nu si turbina variabila), nu stiu de ce valorile raportate de MAF sunt asa de mari. E dus sau sunt alterate de chip?

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Control Module Part Number: 038906019 CJ

Component and/or Version: 1,9l R4 EDC G000SG 1086

Software Coding: 00002

Work Shop Code: WSC 01317

1 Fault Found:

17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation

P1557 - 35-10 - - - Intermittent

vali.zip

Modificat de al bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@all bundy debitmetru mai9 mere un pic dar nus exact cam cat

la a doaua prob..... nu pot sa vad continutul arhiveai dar debitmetrul este normal sa bage mai mult daca presiunea in turbo este mai mare

@marianu fa un log pe turbina dar 80% e o problema la deschiderea turbinei si de asta aprae acest fenomen

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, am Office 2007 entrprise, o sa salvez logul intr-o versiune mai veche si o sa atasez din nou.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa cum se vede...e gripat actuatoru sau chiar geometria....intra in limp cu eroarea " nagative deviation", nu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te referi banuiesc la actuatorul ce comanda geometria? L-am suspectat si eu dar nu eram sigur...Tija de la el merge destul de greu, parca tine putin...Totusi, exista programe ce citesc loguri? Eu incerc de vreo saptamana sa compar datele logurilor si ma indoiesc ca cineva poate determina asa rapid cauza, defactul fara un program specializat. Macar sa stiu cum se face.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acceasi problema o am si eu.....chiestia e ca la mine nu mai trage masina deloc...dupa ce se incalzeste.....si apas acceleratia si parca se intaresti si nu stiu de ce?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!