Jump to content

Probleme Turbina


energizer
 Share

Postare recomandată

LimpMode-urile astea pe care le aveti, sunt cumva regulate? Adica jeetrink de ex., de fiecare data cand ahungi la ~140kmh intra in limp? Mie mi-o intrat de doua ori anul acesta, dar nu este ceva regulat, adica sa nu ating viteza X ca intra in limpmode. Am mers si cu 180 de la ultimul limp, si nimic, adica totul perfect normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu sunt regulate, dar apar cand te astepti mai putin...si asta e partea urata... Daca te prinde intr-o depasire in a 4-a la 100 km/h e cam urat... frana si revenirea pe banda e singura solutie... Daca incepe sa faca mai des trebuie curatata turbina + refacut geometria. E bine sa-i faci un log in mers sa sti exact care e problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LimpMode-urile astea pe care le aveti, sunt cumva regulate? Adica jeetrink de ex., de fiecare data cand ahungi la ~140kmh intra in limp? Mie mi-o intrat de doua ori anul acesta, dar nu este ceva regulat, adica sa nu ating viteza X ca intra in limpmode. Am mers si cu 180 de la ultimul limp, si nimic, adica totul perfect normal.

salut! raspunsul este afirmativ adica DA intra in limp mode de fiecare data cand ii dau talpa si in a4 dupa 3k fix intra in limp (da in nas).aku de cateva zile am incercat sa merg cu forja adica turat faza ca si la noi chiar daca e un oras micut ,circulatia este invers proportionala si efectiv n-ai unde sa-i dai mai mult de 2,3(viteza)max .asta in cazul in care mergi turat. citisem o metoda mai sus de mers putin in turatie. anul trecut am fost plecat si pe autosrada desi era in limp mode am ajuns pe la 170km/h dar asta int-o distanta considerabila.poate mai sunt si alte simptome pe care eu nu le-am observat sau le-am ignorat .daca mai sunt si altele va rog intrebati/

P.S.asta pana cand am sa vb cu cipos, sper sa rezolve .Am vazut ca e asa meserias (in posturile din topic) incat sunt sigur ca o sa iasa si la mine totul ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Am gasit si am incarcat un fisier cu cateva detalii tehnice despre turbine.

Poate ii ajuta pe mecanici de pe forum sa rezolve problemele noastre.

aaz_1z_ahu_turbocharger_syst.pdf

Modificat de srudolf
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Am gasit o descriere in limba engleza, foarte detailata, despre demontarea, dezasamblarea si remontarea turbinei

Garett VNT15.

http://rapidshare.com/files/78287462/8078T...lHOWTO.pdf.html

Am masina luata de noua, am facut 200k km in patru ani, la 80k km am intimpinat probleme cu intrarea in limp mode, care s-au rezolvat de la sine. Acum au aparut din nou.

Modificat de srudolf
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am rezolvat in sfarsit problema LIMP MODE. in sfarsit am gasit un meserias care stie ce face. a demontat turbina destul de greu din cauza ruginei. actuatorul era blocat si mecanismul vanelor abia se mai misca. dupa 4 ore de munca, in care mi-a schimbat supapa, tija actuator, si mecanismul vanelor, a refacut planeitatea ma declar foarte multumit. alta viata ! am probat-o deja la un drum lung si m-am chinuit :) sa o aduc in limp mode si nu am reusit. sper sa nu mai am probleme

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate am inteles VNT actuator are o membrana actionata de vacum de care este legata tija care misca acele lamele ( practic mecanismul de geometrie variabila a turbinei). Daca acest mecanism nu functioneaza numai exista geometria variabila.

Am incercat sa misc aceasta tija cu mina. Am intimpinat o rezistenta mecanica foarte mare si cred ca este blocata mecanismul cu lamele.

Exista in zona Brasovului cineva care sa-mi demonteze turbina si sa o curete?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Intrebari... la O2 nu se intampla sa se strice debitmetrul? Cam cat tine unul, cati km, si de ce e influentat? Ce se poate face sa reziste cat de mult?

E ok sa bagi in rezervor din cand in cand solutie pentru curatare injectoare, turbina etc.?

Turbina la motorul meu ar trebui sa suiere ca la VW, ca la mine nu se aude asa puternic suierat...?

merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma ajuta cineva cu interpretarea logurilor...am facut 2 ...sper sa fie bune.

La scanare am urmatoarea eroare :

17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation

P1557 - 35-10 - - - Intermittent

In a 4-a am ajuns la 4000 rpm, dar in a 5-a, la 3400 nu mai trage. Turbina a fost curatata la 130.000km, refacuta geometria... acum am 142.000km si iar am surprize. Sa fie blocata iar tija la actuator, ruginita?

Am incercat si cu mufa de la debitmetru scoasa, dar trage mai greu...

treapta_3a_test1_LOG_01_003_010_011.xls

treapta3a_test02_LOG_01_003_010_011.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nick.sb daca nu te superi imi poti recomnada si mie pe cineva sa-mi faca o scanare?Sunt si eu din sibiu si as vrea pe cineva din apropiere

am observat ca porneste mai greu de cand cu frigul asta si as vrea sa stiu care e cauza(posibil bujiile)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hei, nick.sb, imi este greu sa te urmaresc in 2 topic-uri. Turbina arata mai mult decat trebuie, dar in primul log MAF-ul arata aiurea cu totul , nu imi dau seama despre ce e vorba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am postat si pe celalalt topic pentru a doua eroare, de ABS, dar se pare ca s-a rezolvat prin stergere. Cu tija de la actuator am mai avut probleme...stie cineva cat costa un actuator nou?

Am incercat sa fac si un log in a 4-a, dar pe la 3600 rpm mi-a dat limp mode...

a4a_test05_LOG_01_003_010_011.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce turbina ai garret sau kkk? cat despe log se pare ca iar ai ceva depuneri deoarece vnt-ul incearca sa corecteze presiunea prea mare si cand scpa de hop deodata pleaca in presiune mica, fluctuatiile la debitmetru sunt normale deoarece presiunea pe turbo nu este cea corecta

sfatul meu este se mergi mai turat pt ca problema se va acentua daca mergi subturat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu exact ce turbina este...este originala pe masina din sematura... Sa inteleg ca actuatorul e bun? Unde se blocheaza tija, la iesirea din capsula sau se depune calamina pe clapeta si tija nu mai reuseste sa impinga bratul care deschide clapeta? am atasat si 2 poze, cu turbina si actuatorul. O sa ii mai fac o curatare daca tot schimb ambreajul zilele urmatoare. Probleme am numai de cand e frig afara si am circulat doar in oras...drumuri scurte 10-20 min si nu prea am trecut de 2500-3000 rpm cu motorul rece. Gresesc daca o pornesc si o las 5 min la relanti inainte sa plec? am zis sa nu o forjez cu motorul rece, dar se pare ca nici asa nu e bine :). Multumesc pentru sfaturi !

post-8760-1199467314_thumb.jpg

post-8760-1199467328_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gresesc daca o pornesc si o las 5 min la relanti inainte sa plec?

Da! 30 sec sant mai mult decat suficient, indiferent cat de frig este afara. TDi se incalzeste in mers!

Acest motor nu are o ungere corespunzatoare la relanti, dupa ce este pornit la rece. Uleiul nu ajunge in cantitati suficiente la componentele din partea lui superioara, arborele cu came, tachetii, etc...

Nu are rost sa chinui motorul. Poti pleca cu el la drum liniistit.

Cand este foarte frig afara si motorul e rece, "sufera" de o lipsa de putere. Dar pentru scurt timp. E ceva normal

Numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu exact ce turbina este...este originala pe masina din sematura... Sa inteleg ca actuatorul e bun? Unde se blocheaza tija, la iesirea din capsula sau se depune calamina pe clapeta si tija nu mai reuseste sa impinga bratul care deschide clapeta? am atasat si 2 poze, cu turbina si actuatorul. O sa ii mai fac o curatare daca tot schimb ambreajul zilele urmatoare. Probleme am numai de cand e frig afara si am circulat doar in oras...drumuri scurte 10-20 min si nu prea am trecut de 2500-3000 rpm cu motorul rece. Gresesc daca o pornesc si o las 5 min la relanti inainte sa plec? am zis sa nu o forjez cu motorul rece, dar se pare ca nici asa nu e bine :). Multumesc pentru sfaturi !

dupa cum se pare e garret, deci sfatul meu cand o dai jos sunama sa-ti zic exact ce tre sa faceti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am reusit sa rezolv problema cu zgomotul facut cand acceleram si ajungea turatia pe la 1300-1200rpm(a fost descrisa tot in acest topic 2 pagini mai inainte):a fost reglata cursa axului turbinei(cel putin asa am inteles eu);operatiunea s-a facut cu masina ridicata pe elevator si mecanicul o regla dupa ce o turam eu astfel incat sa nu se mai auda zgomotul si sa urce si bine in ture.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca ai vrut sa zici, cursa axului de la actuator.................................

Modificat de misu tdi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cursa axului la actuator se regleaza cu actuatorul jos dupa ce acesta este curatat bine si asta dupa ce se calibreaza pe o alta turbin a pt calcularea cursel maxime si a cursei mineime, o reglare necorespunzatoare a actuatorului poate duce la fluctuatii ale presiunii in turbo ceea ce omoiara usor, dar sigur turbina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu pot sa va contrazic pentru ca nu am cunostinte la fel de multe ca dumneavoastra. Stiu doar ca nu mi-a dat jos nimic ci doar a facut un reglaj si masina trage mai bine dupa 3000rpm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, am si eu o problema asemanatoare: pierde brusc din putere dupa 2900-3000 ture. nu totdeauna. vag-com-ul a dat urmatoarea eroare:

00575 - Intake Manifold Pressure

17-00 - Control Difference

dupa oprirea motorului, revine la normal. ce se poate face?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

offff..... ar trebuii sa facem un anut mare despre eroarea respectiva

citeste ultimele 2 pagini

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am citit ultimele 36 de pagini, dar nu am gasit eroarea respectiva. stiu ce inseamna de pe autodata dar nu stiu cum se rezolva. trebuie curatata turbina ca la un limp? poate fi de la altceva decat de la turbina? cum aflu?

Modificat de catalinbt
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scuze...ma grabisem si credeam ca era pozitiv deviation.....

asta cred ca este o necorelare intre senzori..o pierdere de aer pe undeva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, am si eu o problema asemanatoare: pierde brusc din putere dupa 2900-3000 ture. nu totdeauna. vag-com-ul a dat urmatoarea eroare:

00575 - Intake Manifold Pressure

17-00 - Control Difference

dupa oprirea motorului, revine la normal. ce se poate face?

Eroarea se refera la faptul ca presiunea livrata de turbina difera de cea ceruta de ECU. Acum, urmeaza sa faci teste in mers si sa vezi daca diferenta aceasta e pozitiva sau negativa fata de cea ceruta de ECU. In functie de rezultat se pot spune mai multe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!