Jump to content

Probleme Turbina


energizer
 Share

Postare recomandată

Uite logul poate dibuiti voi ceva...

LOG_01_003_010_011.xls

P.S. E drept ca logul asta e facut inainte sa curat turbina (ptr ca dupa ce am curatat-o nu am avut timp sa fac loguri) - aici stiu ca se vad niste spikuri , dar nu sa schimbat nimic in functionarea masinii dupa ce am curatat urbina, vorbesc de puterea la demaraj

Modificat de dorcky
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LIMP Mode, ce naspa suna, da' ce naspa merge... Dupa aprox 300 de km facuti numai in oras, pe distante de 1-2km(motorul constant rece timp de ~2saptamani), m-am aventurat aseara la un drum de Cluj(110-120km). Pe drum incolo nu am fortat prea tare masina, gandindu-ma sa nu fortez turbina care probabil avea mari depuneri de mizerie. Viteza maxima la 140kmh si constant pe 110-120 in afara, 80-90 in localitati, iar schimbat viteze pe la 3000-3500, dar fara sa-i dau pedala la fund dintr-o data. Cand m-am intors din Cluj, tot ieri seara, m-am gandit ca in mare parte s-a curatat turbina(de la drumul in colo), deci i-am dat talpa (cu dorinta de a-mi face un nou record Cluj-Simleu :|), unde am putut. Fiind ceata groasa, nu se vedea in fata mai mult de doua linii, unde insa am prins vizibilitate buna m-am dus cu 150-170 schimbat des pe la 4000 de ture. La o accelerare dupa o curba am observat ca ceva se intamplase, nu se mai tura si nici nu mai fugea, maxim cred ca 110 a mers. Dupa 2-3 minute am ajuns la un accident unde se circula doar pe o parte, aici am oprit motorul, repornit si am continuat drumul in aceeasi tromba ca si inainte, dar fara alte simptome de LIMP. De acest fenomen am mai avut parte odata in primavara(martie-aprilie), care s-a rezolvat prin aceeasi metoda de OFF/ON.

Nu am pe nimeni cu vag-com pe aici(in zona mea), cel care face teste are ceva tester universal, care nu cred ca face loguri, da doar codul de eroare si definitia acestuia. Ce-mi recomandati(pe langa vag com), curatarea turbinei necesita specialist, sa ma pot baga si eu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dorcky Din ce vad eu acolo nu e facut chiar bine logul, adica tu ai acceleratia 100% doar cand ai 2200-2400 rpm! Or asta este turatia la care ai spus ca iti trage bine deja! Zona <2200 rpm cu acceleratia 100% lipseste.Adica cineva se poate uita doar la log si sa iti spuna " pai apasa si tu pedala de acceleratie daca vrei sa accelereze" :D

Intradevar pare sa ai mici spike-uri, insa presupun ca logurile actuale arata altfel. Daca nu te confrunti cu limp mode, nu stiu ce sa zic, nu pare sa fie nimic vizibil care sa iti produca acceleratie slaba. MAF, MAP sunt OK-ish...:D

As fi curios sa vad daca mai ai spike-urile astea ca MAF urca foarte tare in loguri, poate pentru ca iti agata putin geometria, ceea ce acum nu se mai intampla.

TitusCavius, la curatarea turbinei cu siguranta te poti "baga" si tu cu putina pricepere, insa cred ca e nasoooool iarna :) ... Oricum, in locul tau as face un log, e o prostie sa o dai jos doar asa ca ai luat un limp..

Modificat de I_am_Stealth
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da stiu, dar tre' sa-mi cumpar o interfata OBD, am vazut ca vindea cineva aici pe forum la 100Ron, din TM era parca.

2. Faza cu iarna n-o inteleg?! Adica turbina nu se poate da jos complet, s-o curat in casa? Atunci chiar e nasol...

3. Eu nu am geometrie variabila si alte complicatii la turbina? Ca cipos tot zicea pe aici de planeitate sau ce mama dracului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da are geometrie variabila si trebuie sa refaci planeitatea, cand o dai jos da-mi un tel si vorbim

Modificat de cipos
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

I_am_Stealth OK, merci pentru informatii, oricum la sfarsitul saptamanii ies din localitate si o sa fac cateva loguri pe drum si bineinteles ca o sa le fac incepand cu turatii mici. Intrebarea este ca nu stiu cum ar fi bine sa procedez cand le fac... pornesc de pe loc si ii dau talpa sau... cum?

Eventual poate imi spune cineva cum se poate masura cantitatea de motorina injectata la turatii mici, poate nu se alimenteaza corect la turatii mici, eventual se poate face log pe cantitate pe MAF si MAP?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

TitusCaivs, sigur ca o poti da jos si trebuie sa o dai jos ca sa o cureti, dar e nasol sa umbli cu mana pe fiare iarna. Doar asta vroiam sa spun.

dorcky, uita-te la grupuri ca vei gasi toti parametrii care te intereseaza. Da, poti alege maxim 3 grupuri cu ce vrei tu, chiar si cu injected quantity, etc.

In principiu e bine ce ai pus in acel log, adica sunt viziblie si MAP di MAF. IN a III-a de la 1700-3200 rpm cu pedala apasata 100%.

Modificat de I_am_Stealth
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am trecut pe la Rambo (asa-l cheama pe mecanicu') si mi-o facut un test si a citit/sters eroarea. Evident eroarea a fost presiune prea mare, apoi la un test pe loc, la 4000-4200 de ture, in loc de ~1150mBar cat cerea, turbo baga ~1700mBar. Asta este o diferenta destul de mare, adica peste +50%. Acum o alta problema si intrebare. Fara sa se uite la motor respectiv turbo, a spus ca s-ar putea sa fiu nevoit sa dau jos si galeria de admisie si evacuare, pentru a putea da jos turbo-ul. Ce probleme imi poate crea asta? Cat timp necesita demontatul si rescpectiv montatul turbinei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ca sa dai turbina jos se demonteaza si galeria de admisei, se curatat si aceasta, cat si egrul, dat jos curatat pus la loc admisiesi turbina, facut diagnoza in mers=3ore

ca sa vezi presiunea in turbina se face un test in mers , treapata a 3 de la 2000 rpm acceleratia la podea pana la 4000 rpm

Modificat de cipos
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salturile alea la debitmetru sunt bune, adica debitmetrul ala functioneaza bine?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunt normale avand in vedere ca turbina are spikuri, daca te uiti atent ai sa vezi ca fluctuauiile la debitmetru coiincid cu cele ale turbinei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare,

am luat limp mode de vreo 5 ori in ultima luna. dupa ce am pus masina pe tester, eroare 17965. mecanicul a bagat mana pana la comanda turbinei si a zis ca e intepenit si abia a reusit sa miste putin actuatorul, asa ca mi-a recomandat o curatare a turbinei. cand l-am intrebat de pret a zis 400 ron asta insemnand curatat turbina, geometrie variabila, refacere planeitate. mie mi se pare un pic cam mult. voi ce ziceti merita?

ma ajuta cineva cu detalii despre toata operatiunea sa stiu ce face mecanicul daca o sa merg, nu de alta dar vreau sa fiu documentat ca nu mai am incredere in nimeni, ca am patit-o o data ca platit aiurea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

misto expresia asta..."am luat limp", asa parea pana ieri,cand l-am luat si eu pe autostrada.....deh, o luna prin oras pe mosilor vechi la orele 17.oo, hmm.., va tin la curent

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Sper sa nu fi gresit (prea mult) topicul.

Am urmatoarea problema: la decelerare si accelerare brusca, masina pierde putere pt foarte scurt timp (un soc perceptibil, de o fractiune de secunda).

Intrebarea mea este daca trebyuie sa trec si eu prin procesul de curatare turbina, actuator, geometrie, etc...

Trebuie sa mentionez ca motorul este AWB cu chip tuning ... fostul propietar avansand puterea de 130 CP in loc de 101...

Nu am pus masina pe standul de putere ca sa verific aceasta informatie, asa ca luati-o ca pe un zvon neverificat

Multumesc

PS: daca s-ar da note pentru cunostintele despre TDI, eu sigur as lua -1, zero fiind nota minina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu putin noroc, actuatorul turbinei poate sa iti agate.Vezi daca se misca liber.

Modificat de I_am_Stealth
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din ce ai scris tu e clar ca e necesara curatarea turbinei si verificarea actuatorului si a membranei.

cred ca treb curatata toata admisia incluzand si ce ai spus tu mai sus in mare parte problema apare cin cauza geometriei de la turbina care se imbacseste cu funingine si ulei care se regaseste si in admisie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare

Ieri la una dintre Octaviile de la firma 1.9TDI alh a dat doua rateuri. Primul rateu in depasire pe drum drept la ceva peste 3000 de rotatii pe minut si s-a manifestat ca o taiere de alimentare masina cazand brusc in nas pentru o secunda dupa care si-a revenit, a doua oara la uracarea Dabagaului ( Turda- Cluj) treapta a 4-a tot asa peste 3000 de ture face din nou se aprinde martorul la motor si motorul incepe sa traga cu mult mai putina vlaga. Maina are aproximativ 85.000-86.000 de km este cu revizia proaspat facuta, revizie care a insemnat Ulei, Filtre (toate), Distributie kit complet deci inclusiv pompa de apa. Martorul de la motor ramane aprins tot timpul chiar si dupa ce opresti motoru, fum nu a vazut nimeni sa scoata si turbo functioneaza.

Daca cumva s-a mai discutata imi cer scuze dar eu nu am gasit desi caut de ceva vreme dar din pacate am si mania sa vad pe langa.

Multumesc.

Toate bune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

debitmetrul cred fiind prima chestie care-mi vine in cap dar la ala nu se aprinde parca nici un martor ( la mine nu s-a aprins).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina respectiva a mai avut zoale cu EGR-ul care tot ramanea blocat si masina nu mai pornea dar a fost curatat si de atunci nu a mai avut probleme cu el ieri a fost primul lucru care l-am verificat dar nu mai ramane blocat si functioneaza dar ..... la cunostintele mele de mecanica...... . Stiu doar cat sa nu ma poata obosii nimeni cu "Filtrul de polen"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut sunt nou nout in forumul asta.

am deschis io un topic nou cu problema asta si ignoranta mea a fost taxata de al bundy ;) .dar asta e

vreau sa va spun ca am citit tot topicul 34 pagini (mi-a luat ceva timp).4 h adunate cred.

din cate mi -am dat sema cipos= MESERIASUL.

asta e un lucru bun pentru ca vad ca are ceva in comun cu piatra neamt (de unde sunt si io).

vreau sa va spun ca "profesorii"de la servisul nostru reprezentanta sunt niste"experti" -toate simptomele prezentate lor in detaliu-o concluzie -debitmetru.

bine zic , skimb debitmetru .

am skimbat debitmetru si le am povestit despre simptomele pe care le avea masina in mers - limp mode:stiu din topic pe la 140 - (pt ca ei nu au crezut de cuvinta sa-i faca un test in mers).

AHA --au zis---dDA ,SIGUR TREBUIE SKIMBAT TURBO.

imediat dupa asta am plecat,defapt am plecat dupa ce mi-am revenit din lesin ca imi spusesera cat costa .

si intr-o zi am auzit de forum vw. vreau sa va spun ca E FOARTE TARE .

CIPOS as vrea sa stiu cam cat ar costa operatiunea de curatare asta in cazul in care numai asta ar fi necesara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

jeetrink

Ti-am editat eu postul .

Completeaza-ti proflul cu datele necesare ( locatie , etc , etc ) .

Citeste te rog regulamentul !

Nu mai folosi k si ---- pentru ca este interzis de regulament .

Pe cipos il poti contacta si pe pm sau telefonic .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aaaa si am uitat sa va spun ca masina are vreo 78 k km,am luat-o pe la 51k de la un om in varsta =mosneag 67 ani si cu care omu nu mersese mai mult de 90/h :( deci, io sunt un necunoscator in ale mecanicii dar numai dupa vreo 4 h de citit topicul aceasta mi-am dat sema ca de fapt am o problema similara cu a altor 100 (sa zic )de forumisti si anume asa zisa spetza in care motorul intra in "limp mode " si care poate fi rezolvata fara a necesita o "cantitate imensa de cascaval" unde vreau io sa ajung? de ce meseriasii aia de la reprezentanta nu stiu kestia asta si ne cer noua un car de bani SO! CIPOS SAU ALTCINEVA CARE A TRECUT PRIN ASTA CAM CAT M-AR COSTA sa curat toate cele ?

:(

SCUZE .dar se pare ca pana la urma merit un picior in f und :offtopic: ca desi am trecut pe la regulament nu am fo prea atent

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in jud.Hunedoara stie cineva sa curete turbina?si sa imi aduca passatul la capacitatea optima nu pot merge cu mai mult de 140km/h

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!