Jump to content

Probleme Turbina


energizer
 Share

Postare recomandată

din ceea ce se vede debitmetru este cam praf, oricum turbina ai nu arata prea bine , are spikuri mari, dar dupa schimbarea debitmetrului mai fa un log sa vedem cum stai cu presiune pentru ca la schimbare vor rezulta si alte valori la turbina deoarece debitemetrul va dicta cantitatea corecta de aer trecuta prin filtru

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am comandat azi un debitmetru. Am gasit doar Bosch undeva la 300 RON. Sper ca e OK. Revin cu log-uri probabil maine dupa ce il schimb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am comandat azi un debitmetru. Am gasit doar Bosch undeva la 300 RON. Sper ca e OK. Revin cu log-uri probabil maine dupa ce il schimb.

ciao,

poti te rog sa-mi spui unde ai gasit acel debitmetru (sunt si eu interesat)

multumesc! :beerchug:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer e complicata varianta care am abordat-o eu. Am tras niste sfori (printr-o cunostinta) pe la un dealer de piese auto care vinde doar la magazine si service-uri si mi-au promis ca pe maine imi aduc piesa la pretul asta, care zic ei ca ar fi bun fata de pretul pietei. Acum, eu sincer sa fiu nu stiu cat e de bun pretul fata de cel din magazine, fiindca din comoditate nu am cautat in alta parte. Dar banuiesc ca orice magazin ti-l poate aduce. Mai e si o smecherie.... mi-l dau cica la pretul ala doar daca le dau inapoi MAF-ul meu defect.

Modificat de alicumircea
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat azi debitmetrul si motorul meu a prins viata. Acum pot spune ca intr-adevar mananca jar. MUltumesc.

Cand voi mai avea putin timp, voi reveni cu un log sa vedem in ce stare este si turbina.

Numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am dat azi jos turbina (simptome "obisnuite": nu mai tragea, mult fum...) Din ce scrie pe ea, caracteristicile sunt:

Family turbo: GT1749V

Turbo code: 713673-0002

OEM Turbo code: 038253019N

Din ce am cautat eu, se pare ca e o turbina pentru golf sau a3 de 115cp, iar masina mea e de 100 cp. E posibil sa fi fost schimbata in Germania (am masina de 3 luni si 8000km) ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am avut si eu problema cu limp mode. jos turbina si egr..curatata si totul a revenit la normal.

problema e ca nu m`a tinut 2-3 luni ca iara a aparut problema. mi se pare prea repede. de ce s-au format in timp asa scurt depuneri? aveti vreo idee? tin sa precizez ca nu umblu cu ea subturata..turbina nu e pe moarte (cel care a dat-o jos a zis ca e in stare buna, nu are joc). stiti vreo piesa care daca nu functioneaza corect sa se intample lucrul acesta? actuatorul am vazut ca era destul de blocat iar pe partea superioara e cam ruginit. am bagat degripant pe tija si am incercat sa o misc asa fara sa desfac nimica (fiindca nu prea am chef tot sa dau jos turbina la 2 luni) dar nu s-a intamplat nimic.

revin cu o intrebare : remaparea are un efect asupra acestui lucru? adica favorizeaza aparitia depunerilor? exista ceva piesa care trebuie schimbata in acest sens dupa ce e facuta remaparea ?

Modificat de abstrakt
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai exact actuatorul poate fi cel vinovat!! Nimic mai mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o intrebare de 100 de puncte :blink:

Vorbim de ani de zile despre LIMP MODE dar imi poate explica cineva ce se intampla efectiv in limp mode?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ecu depisteaza prea multa presiune, sau dupa caz prea putina timp de 5 seconde si automat taie alimentarea n75 care la randul lui comanda turbina=> o valoare mai mica la maf=> o cant mai mica de motorina injectata

@abstrakt s-a refacut planeitatea geometriei variabile?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cipos, asa am crezut si eu dar m-au pus pe ganduri doua situatii care ma fac sa cred ca nu e asa:

1. daca vanele turbinei raman deschise (geometrie turbina blocata) degeaba mai comanda N75 inchiderea lor nu? ele tot deschise raman.

2. caz concret, un tip cu A6 2,5 TDI avea tija actuatorului legata cu sarma pe deschis , asta pt ca nu avea vacuum si normal masina era moarta. Asa cu tija legata cu sarma si vanele deschise tragea de rupea, pana lua limp si se taia totul, desi vanele ramaneau deschise fiind legate cu sarma.

Parerea mea ca in limp mode ECU seteaza o valoare MAP fixa si mica gen 1119 , in functie de care se face si o injectie de motorina slaba de unde si rezultatele. Ca prea ramane valoarea MAP fixa in limp mode indiferent de turatia motorului , ar trebui sa varieze macar putin.

Modificat de MIGUEL
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hmm, nu si valoarea de la maf e substituita cu o valoare default in limp? Ma gandesc ca tipul ala cu actuatorul legat cu sarma risca enorm sa isi distruga motorul accelerand in panta sa zicem, putea creste turatia suficient de tare incat sa aiba o presiune nebuna. In limp e limitata si cantitatea de motorina ( cred ca tinand cont de MAP/MAF si poate EGR)), asta inseamna ca in mod normal oricum nu prea poti ajunge la o turatie ridicata, deci nu prea ai cum sa bagi prea mult aer.... La masina mea din cate imi aduc aminte din loguri, cand aveam gaura in tubulatura de la caleria de admisie MAP indica parca o valoare masurata, evident aproape de cea atmosferica, dar cu ceva peste...Parca la mine limp mode era cu valoare MAP masurata, nu default.

Modificat de I_am_Stealth
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca si valoarea MAP e cea masurata in limp mode (incep si eu sa cred vazand cateva log-uri) mai ramane limitarea injectiei sau a acceleratiei (asta daca nu sunt cam acelasi lucru) . Adica pe vag-com sa apara 100% throttle dar ECU sa ia in considerare un maxim de ... 50%.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@cipos.. planeitatea nu. sincer nu stiu ce presupune acest lucru. doar dar jos si curatat. am mai auzit variante gen rectificat nu stiu cat din suprafata dar asta am inteles ca e o solutie de criza inainte sa o vinzi :P daca esti amabil sa imi explici cu planeitatea.mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

call me si vb ca nu am rabdare sa fac descrierea lucurilor

Modificat de cipos
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vin si eu cu o problema la masina din semnatura(am 60000km): cand turez mai ales la 2500rpm,dupa ce scade turatia si ajunge pe la 1200rpm se aude un carait. Am fost pana acum la 4 mecanici cu diferite concluzii:senzor defect,volant?,cutie de viteze(dar totusi nu are importanta daca ambreiajul e apasat sau nu),pompa de vacuum(frana e normala) turbina ce necesita curatare. Tind sa cred ca ultima varianta e cea mai probabila;pe vag com nu apare nici o eroare, totul fiind in parametrii normali,iar masina trage normal,zgomotul fiind singura problema. As dori o parere pentru ca ma aflu in ceata dupa atatea pareri care adunate duc la concluzia ca trebuie sa schimb masina :lol:

Modificat de glumaretzuu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cumva zgomotul e ca un grohait? daca da e posibil sa fie de la actuator

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am curatat turbina dar zgomotul inca mai este. A zis mecanicul ca are un usor joc la ax. A schimbat 2 senzori:unul de deasupra vasului de lichid de frana in care vin niste furtunase si altul de la intercooler si fara nici un rezultat. Zgomotul e ca un grohait;unde este situat actuatorul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e pus pe turbina, completeaza profilul poate vedem de unde esti, s-a refacut planeitatea geometriei variabile la curatare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt din Bacau dar sunt la facultate in Iasi. Nu stiu daca a facut planeitatea geometriei variabile;stiu ca a curatat-o si a spus ca nu a fost blocata; are putin joc la tija de la turbina. In rest nu exista modificari nici la presiuni pe vag com si nici nu scoate fum. Cam care e pretul unei turbine? Oricum nu am de gand sa o schimb pana nu mai apare si alt "simptom".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o turbina bate la 500 de euro, dar sfatul meu este sa verificati j atent actuatorul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca o voi mai lasa asa o perioada sa vad daca incepe sa scoate fum(am dat deja 430ron si nu am rezolvat nimic). Imi puteti recomanda pentru viitor un service/mecanic din Iasi sau Bacau care sa stie meserie si sa vada daca actuatorul e bun? In mod normal daca turbina are joc in ax nu ar trebui sa fie ceva modficat in parametrii de la vag com? Precizez ca nu am facut nici un test cu vag com in mers.

Modificat de glumaretzuu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ieri mi-am luat inima in dinti, l-am contactat pe cipos, si azi dimineata ne-am intalnit sa vedem cum rezolvam problema cu limp mode-urile. De azi dimineata de la 9 a facut cipos urmatoarele lucruri:

- diagnoza cu VAG-COM

- desfacut si curatat turbina

- reglat avans

- verificat bujiile incandescente

- diagnoza de final sa vedem ca totul e ok

- un mic chip-tuning :offtopic:

- 5-6 ture cu masina sa simt chip-ul

Stiu ca s-a mai mentionat, dar va mai zic si eu o data, baiatul asta stie ce face si face bine, asa ca, daca aveti probleme si sunteti din Bucuresti, sunt sigur ca el e persoana care sa va ajute. @cipos, merci mult inca o data :) , u rock, man! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E.... Uite ca dupa multa vreme am avut timp si eu sa desfac turbina si sa fac curatenie pe toata partea de admisie, am curatat tot ce se putea curata impreuna cu prietenul meu golfulet, toate in speranta ca o sa imi rezolv problema cu demarajul greoi. Se pare ca nu am rezolvat aproape nimic... Deci hai sa mai zic o data despre ce este vorba, poate cineva vine cu vr-o idee si poate i dau de capat. Deci se intampla fenomenul ca pana ce turez motorul peste 2000 - 2300 ture, masina o iai foarte foarte greu de pe loc, asta in 1, 2, 3-a viteza, de a 4 nici nu mai vorbesc, deci nu are sprint parca-i dacie din `76. Ce naiba poate sa fie problema ??? Nici nu mai stiu ce sa zic, poate imi dati un sfat... Debitmetru schimbat, turbina curatata, galerii curatate, teste peste teste, NIMIC ! :lol: :D :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic sa mai pui niste loguri pe forum sa vedem ce numesti tu "nimic". Spune putin ce teste i-ai facut. Eu as zice geometria la turbina e comandata/blocata pe presiune mica, vanele aproape inchise.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!