Jump to content

Probleme Turbina


energizer
 Share

Postare recomandată

N-ai de ce sa te sperii. Ender are Octavia TDI de aprox 70.000 km si nu cred ca a avut vreun limp mode. Important e sa respecti cateva reguli simple si putine.

care ar fi acele 'reguli simple si putine' ??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O metoda de a testa functionarea N75-ului poate sa imi spuna cineva?

Cel mai simplu o alimentezi cu 12V si trebuie sa faca "click click" E un test suficient de bun dupa mine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Dupa limp mode-ul care l-am luat ieri, am facut azi o scanare si a dat eroarea asta:

Control Module Part Number: 038 906 019 DS

Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 0000AG 1266

Software Coding: 00001

Work Shop Code: WSC 00028

Additional Info: WVWZZZ3BZ1P088723 VWZ7Z0Y3083550

1 Fault Found:

17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation

P1556 - 35-00 - -

Am facut si doua loguri dupa cum am citit pe forum aseara: grupurile 003, 010, 011, viteza a 3-a cu pedala la fund, de la 3000 rot in sus (nu am prea avut unde sa-i dau in freza foarte mult).

Masina o am de vreo 2 saptamani, am schimbat la ea tot ce inseamna curele, uleiuri si filtre. Pe la 130-140 se cam plafoneaza. E adevarat ca nu am mers pe autostrada si nu am avut portiuni intinse pe care sa o alerg, dar la puterea pe care o are motorul mi se pare ca pe unde am reusit sa-i dau 130 ar fi trebuit sa ia mult mai mult. Atasez cele doua loguri si rog profesorii sa-si dea cu parerea fiindca eu m-am saturat sa arunc bani pe la mecanici care fac totul dupa ureche si schimba piese (care costa de numa...) fara nici un rezultat.

LOG_01_003_010_011.zip

Modificat de alicumircea
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am problema asemanatoare, doar ca la mine e Charge Pressure Control: Positive Deviation, peste o saptamana si ceva sunt programat la curatat - sper sa scap numai cu atat. Presupun ca si tu ar trebui sa faci acelasi lucru :D. Simti ca iti accelereaza si dupa 3000 pana dupa 4000 sau nu prea ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De accelerat nu stiu ce sa zic. Nu am mai avut pana acum nici diesel, nici tiptronic (aveam si am un Logan). E adevarat ca se simte diferenta de putere intre ele, dar sunt convins ca ar putea mult mai mult de atat. Din ce am citit, probabil si cutia de viteze mai limiteaza. De exemplu, la pornirea de pe loc in intersectii mi-e cam groaza sa ma bag cu el. Ii dau talpa si o ia destul de lin in vit. 1, de-abia dupa ce schimba in 2 te lipeste de scaun. Cu loganul nu aveam emotii de genul asta. Deci ne fiind in cunostinta de cauza, mi-e greu sa spun daca trage cum ar trebui sau nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la negative deviation vericati furtunele de la turbina pana in motor si vedeti sa nu fie unul spart, din logurile de mai sus nu se vede mare lucru deoarece sunt prea scurte, ar trebui de 2000 pana la 4000 rpm facute dar debitmetrul e pe duca serios deoarece trebuia sa aiba in jur de 1000 si el are 759

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc!

O sa verific maine furtunele. Debitmetrul acela am inteles ca este aceeasi chestie cu MAF, nu? Aveti idee cam cat costa unul nou? Sau este reparabil?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Tomca
nu este reparabil iar unul nou este 2,5 mil

Daca la 3500 rpm si 120Km/h am o pierdere de puter, Opresc motorul si totul revine la normal ce sa fie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e de la turbina posibil, tre facut un log si vazut ce presiuen face

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Tomca
e de la turbina posibil, tre facut un log si vazut ce presiuen face

Cipos Am acces la un VAG dar nu am experienta . Nici colegii mei nu pot spune despre ei ca ser pricep f b Deci unde trebuie sa intru pe ce adrese Dupa cite stiu o1 e motorul

dar mai departe?

Unde intru

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mergi pe engine si pui sa-ti arate grupurile: 003, 010 si 011 mergi pe log, dai start si ii dai talpa in viteza a 3-a de la 3000 de rotatii in sus pana la 4000. Log-ul ti-l salveaza in directorul logs din /program files/vag-com

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ar terbui sa completati profilul cu locatia :hainoroc:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in bucuresti va pot ajuta eu daca e cel mai bine ne auzim la un tel, nr il am in profil

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atasez si eu rezultatul scanarii si logul pe care l-am facut.

1 Fault Found:

17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation

P1556 - 35-00 - -

Cateva intrebari pentru cei care au inteles cum functioneaza sitemul asta de comanda vacuumatica a turbinei. Din cate am observat, functionarea actuatorului(miscarea tijei) este bazata pe vacuum pentru un sens si pe un resort (banuiesc) pentru sensul opus. Am observat ca atunci cand pornesc motorul tija actuatorului este "trasa" inauntrul capsulei.

Sa inteleg ca in acel sens este pozitia de "boost minim"? Sau sunt la mine furtunele puse pe dos ?

Am mers si cu MAF-ul decuplat (am scos mufa) dar nici o diferenta. Apropo de MAF si la mine valorile raportate sunt mai mici decat cele cerute dar ma intreb daca nu cumva este din cauza ca turbina nu creaza presiune. Valoarea indicata de MAF si presiunea Intake n-ar trebuii sa evolueze oarecum proportional? Daca turbina nu "trage" mai mult aer sa faca presiune nici senzorul MAF nu are cum sa raporteze mai mult.

Alh_LOG_01_003_010_011.zip

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt si eu nou in domeniul asta.... dar din cate vad (daca interpretez corect log-ul ?!?), MAF-ul tau returneaza valoarea maxima 585, valoare care e foarte mica. Cipos spunea mai sus ca valoarea ar trebui sa fie in jur de 1000. Din ce am mai citit pe forum am inteles ca daca computerul sesizeaza ca maf-ul este defect sau nu furnizeaza informatii corecte, trece pe un mod de avarie unde considera el o valoare undeva in jur de 500 (nu mai stiu exact cat). Probabil de aceea nu simti nici o diferenta daca ii scoti mufa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gil, se pare ca ai probleme cu maf-ul. Cu alte cuvinte de aia nu simti valoarea default atunci cand firul e scos de pe senzor.

cata72, presiunea care e acolo trebuie sa fie suportata de tubulatura. Un colier schimbat, etc verifica sa fie strans, nu e normal sa scape asa de usor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la gil nu e de la debitmetru, valoarea mica la acesta se trage de la slaba presiune in turbina, el tinde sa urice odata cu ridicarea presiunii in sitem

la cata 72 e posibil turbina sa bage presiune prea mare si de asta sa arunce furtunul afara, in conditii normale furtunele nu trebuie scuipate de presiune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am fost la service, acolo m-au sfatuit sa strang bine colierul cu pricina si sa-i dau talpa pana pe la 4000 de ture sa vad daca mai sare... Asa am si facut, nu a mai facut figuri, trage bine... au zis ei ca nu are rost sa o mai scaneze, c

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

neaparat log in mers pe turbo ca sa vezi presiunea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!