Jump to content

Probleme Turbina


energizer
 Share

Postare recomandată

asteapta si o sa vezi.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@misu tdi @pcc e posibil sa fie de la actuatorasta in cazul in care este f ruginit, iar actuatorul este tras din momentul in care pornesti motorul, iar o data cu urcarea in ture isi modifica pozitia

@vri cam asa ceva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare

Istoric:problema: nu-mi tragea masina

-am citit pe forum

-am scos mufa de la debitmetru(care s-a dovedit a fi de fapt un senzor de temperatura) si masina mergea mai bine

-am crezut ca asta e problema

-am mers ceva fara acea mufa(dar se aprindea pe bord martorul de ESP dezactivat - aici am aflat ca este o pb mai ampla si se aprinde pt mai multe defectiuni - este legat de Engine Control Module)

-am fost la magazin cu piesa in mana si cand au bagat baietzii codul era de fapt senzorul de temperatura al aerului, concluzie pe SDI nu exista debitmetru

-am montat piesa la loc si am introdus mufa-masina mergea brici, exact ca inainte

-am reusit sa fac o scanare(multumiri bogdan_wrc si tibi22).

Am urmatoarele coduri de eroare:

3 Faults Found:

17664 - Engine Coolant Temp Sensor (G62): Open or Short to Plus P1256 - 35-10 - - - Intermittent

17945 - Fuel Shutoff Solenoid (N109): Malfunction P1537 - 35-00 - -

17569 - Manifold Temp Sensor (G72): Open or Short to Plus P1161 - 35-10 - - - Intermittent

Readiness: N/A

- am resetat erorile, a ramas sa o tin in testare sa vad daca mai apare problema, si sa-i mai fac o diagnoza sa vedem ce a mai aparut

Cine ma poate ajuta cu interpretarea acestor mesaje, in special cel de-al 2-lea care nu prea stiu ce e?

Modificat de Mihai M
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

blitz am dat 185 lei curatat injectoare. Intelege si u ca iam dat la 5000 da eu eram in cautarea limp mode iam dat 3 dupa si tot tragea ceea ce inainte nu reuseam. Totusi astia de la Bosch au zis ca se recomanda asa tratament la 25000-30.000 km.

Decat sa fii dat 80 lei pe nu stiu ce solutie de la Tess(care se pune in mototrina) ca ala de acolo mi-a zis ca nu o garanteaza am zis ca se merrita direct cu solutie de aia Wynn`s. Ce am auzit de la Cipos el zice ceva de o solutie de curatat Ecotec. Daca auzi sa imi zici si mie ca eu am tot intrebat ieri si astia nu aveau habar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

topicul se refera la pierderile de putere la tdi,tu esti cu sdi,treaba e ca ti-am postat si eu un raspuns pe un alt topic(identic) postat de tine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

neah.. am sters-o ;) am vag com am sters-o si dupa iar talpa:) nu mai are nimica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aceeasi problema o am si eu la o Bora.masina nu trage cum trebuie pana in 2000 rpm.si nu cred ca e dela debitmetru ca l-am schimbat recent.cine ma poate ajuta si pe mine cu o scanare?pls ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intrebare ontopic: Turbina functioneaza tot timpul sau dupa anumite turatii? Sunt foarte multi care spun ca dupa anumite turatii, eu unul nu cred. Astept pareri in cunostinta de cauza, ca asa sunt multi care spun din auzite ...

Modificat de vw golf 2001
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Turbina functioneaza tot timpul numai ca doar dupa anumite turatii incepe sa isi faca simtita prezenta... ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Turbina functioneaza de la ralanti pana cand opresti motorul (si chiar o secunda dupa).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@sergio si pe mine ma intereseaza o scanare,... facuta ca lumea!, si asta numai cipos o poate face! :lol: , hai sa vorbim, poate ne intalnim toti 3 intr-o zi

...asta ca sa nu deranjam omu' de mai multe ori

PS: daca stabilesti ceva cu el da-mi si mie un semn

ciao

Modificat de LaurentiuD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare !

Am si eu o problema , am un passat 74 kw 1.9 tdi AVB , si tot asa nu pot trece de 120 km . Am pus-o pe tester si mi-a dat urmatoarele:

Faults Found:

17964 -Charge Presure Control: Negative Deviation

P1556-35-10-- Intermitent

16485 -Mass Air Flow Sensor(G70): Implausible Signal

Am schimbat MAF-ul cu unul nou .. se cunoaste o schimbare . trage mai bine in treptele inferioare, dar tot nu trec de 120 km/ora

O sa atesez logurile facute cu VagCom-ul

Va rog din suflet daca e cineva sa se uite pe loguri si sa imi spuna .. ce ar mai trebuii sa fac ?

post-14890-1186589069_thumb.jpg

post-14890-1186589083_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare la toti,

Din pacate ma aflu si eu in stituatia celor de aici: Limp Home trouble (si la fel de necajit) :angry:

Am o intrebare: Din nefericire nu am drum in B (pentru a putea apela la serviciile lui cipos, care dupa cate am vazut = guru :offtopic: ), este cineva in TM(Deva) care face acest test VAG COM?

@abro: ai reusit sa dai de capat problemei? :lol: ?

Multumesc pentru suport!

Modificat de mihailu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mihailu, daca ma sunai dimineata erai rezolvat deoarece pe la 10 am trecut prin zona ta :icon_thumright:

@seth dupa ce se vede din acel log turbina nu lucreaza deloc, e ca sicum ar fi rupt axul, ca i cum nu ar exista in sistem, sunama sa-ti zic ce sa mai verifici

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mihailu, daca ma sunai dimineata erai rezolvat deoarece pe la 10 am trecut prin zona ta :)
... amabil ca de obicei! :) Multumesc! Modificat de mihailu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la seth au fost 4 probleme adica un furtun de vacum sart, supapa unic sens blocata,n75 blocat(in urma blocarii supapei de unic sens) si ultimul dar cel mai grav , descoperit dupa punerea in functiune a turbinei, intercollerul spart

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la seth au fost 4 probleme adica un furtun de vacum sart, supapa unic sens blocata,n75 blocat(in urma blocarii supapei de unic sens) si ultimul dar cel mai grav , descoperit dupa punerea in functiune a turbinei, intercollerul spart

si cum un intercooler de passat costa 670 ron..nasoala problema..;)

-cat despre scanare..am rezolvat problema.cipos=baiat super de treaba;)

Modificat de Sergio
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cipos chiar ii meseriash :Driver:, a stiut exact din prima care e problema. Am gasit un intercooler la dezmambrari , 3oo ron . Oricum asta e .. n-am ce-i face , tre sa-l schimb. Multumesc inca odata Cip.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare.Am si eu o problema cu o Skoda Octavia 1.9 TDI ALH 90CP 77.000km. Masina are pierderi de putere( turbolag imens; pedala la 2000rpm inseamna intrare turbo la 3000rpm :Driver: ) cu motorul la rece.dupa ce ii dau in treapta a2a 4000+ rpm isi revine, motorul raspunzand normal la pedala de acceleratie. turbo defect?(sper ca nu!) problema de la alimentarea cu motorina? sau vreun senzor ....voi ce parere aveti?

Mersi anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Plafonare putere si turatie la 4.000rot/trapta 5. Diagnoza la service VW: trebuie inlocuita turbina si ceva furtune aferente, pret ~7.000lei (+tva probabil)!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU trebuie schimbata turbina mai mult ca sigur. Ia legatura cu cipos, iti face si el o diagnoza, si mai mult ca sigur te va rezolva MULT mai ieftin decat ce pret ti-au dat aia (chiar si cu schimbarea turbinei, tot vei iesi mai ieftin la el)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu aceeasi problema cu pierderea de putere + limp mode. La scanare apare eroare cu -Negative deviation- si conform celor citie in topic printre "inculpati" se numara si N75-ul.

O metoda de a testa functionarea N75-ului poate sa imi spuna cineva?

Am testat manual cursa tijei de la actuator si mi se pare foarte mica (aprox 5mm). Atat cat merge cursa tijei este lina, la sfarsit se aude un sgomot metalic si nu pare sa treaca mai departe (am incercat sa fortez putin cu mana). Nu am reusit sa ma lamuresc din topic cam ce inseamna o cursa normala - este atat de scurta? Sau ca sa evitam aproximarile, cum pot sa-mi dau seama ca am ajuns la capatul cursei tijei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!