Jump to content

Probleme Turbina


energizer
 Share

Postare recomandată

se pare ca a fost actuatorul blocat

@romeo01 nu te baga sa cureti turbina pana nu verifici si actuatorul deoarece acesta se blocheaza f des din cauza ruginei

poti sa ma ajuti cumva?masina se conporta f bine pana la 140 si dupa-limp mode-tai contactul merge super tot pana la 140! :rolleyes: un nr de tel ceva???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Am si eu o problema cu masina din semnatura (poate reuseste cineva sa-mi dea vre-un sfat).

La turatii mici (sub 2000 rpm) nu trage aproape de loc. La plecare de pe loc cred ca ma fac astia cu daciile :)

Masina nu este in limp, pt ca peste 2000 rpm trage f bine. Zilele trecute am mers 5 pers in masina , si plini de bagaje, si am reusit usor 190 km/h.

Problema e ca daca trebuie sa plec din panta trebuie sa o turez tare ca sa poata pleca fara sa se "innece".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

un log pe turbo ar deslusi tot mistreul, dar tind sa cred ca ramane geometria variabila bolcata pe inchis di deodata revine in pozitia deschis

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

un log pe turbo ar deslusi tot mistreul, dar tind sa cred ca ramane geometria variabila bolcata pe inchis di deodata revine in pozitia deschis

Merci pt raspunsul prompt.

Atasez si un log. Sper sa contina datele care trebuie.

Poti sa imi spui eventual si ce ar trebui facut in cazul in care geometria variabila ramane blocata ?

LOG_01_003_010_011.ZIP

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am avut o pierdere de putere dupa ce am plecat de la spalatorie (14/07). N-a mai vrut sa traga deloc in nici o treapta. Cred ca intrase in limp mode. Dupa o oprire de 15 min am revenit la masina si totul a merge ok de atunci.

Ma poate ajuta cineva cu un log in Bucuresti?

Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine din pacate nu prea isi mai revine...... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am avut o pierdere de putere care m-a cam speriat fiindca nu gaseam problema.In final a fost simplu.Un fir de la un injector rupt!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate cineva totusi sa-mi spuna ceva despre log ?

Merci mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai nu prea e bun, trebuie facut in a 3 de la 1500- 4000 rpm cu acceleratia in podea

Modificat de cipos
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3000rpm ajunge ( conform manualului de reparatie ), de asemenea deja ai viteza cam mare...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa stii ca nu tre sa fie neaparat debitmetru ... am patit si yo o chestie de genu (nu urca mai mult de 120km/h)si a fost de la un furtun spart la iesire din turbina.Toti specialistii imi spuneau ca e turbina moarta si ca tre sa o schim ... dar am fost la un baiat istet si am controlat tot amanuntit si imi dadea o eroare pe VAG-COM ceva de genu DIFERENTA PRESIUNE REGLARE si nu mai stiu cum.Acum nu mai scoate fum si trage cum trebuie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Al meu ALH-ul, pina nu trec de 2000ture`, trage ca un SDI, apoi tisneste. Pina la 2000, pot sa modific(calc) acceleratia cum vreau ca nu smuceste(nu pina la fund).Intrebarea e ca in intervalul de turatie 900-2000rot/min, tija de la actuator trebuie sa se miste,sa actioneze vanele, sau numai de la 2000 inainte? Cit trebuie sa fie cursa maxima a acestei tije? Astept raspunsurile voastre.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai nu prea e bun, trebuie facut in a 3 de la 1500- 4000 rpm cu acceleratia in podea

Atasez un nou log. Aici exista si o accelerare de la 900 la 3000 rpm cu pedala la fund.

LOG_01_003_010_011_.ZIP

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din pacate nici ala nu e bun, deci de la 1500 rpm pedala de acceleratie in pode in podea

la probleme sub 2000 rpm trebuie vazut lantul n75, actuator, geometrie variabila

Modificat de cipos
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mai facut 2 loguri. De data asta asa cum mi-a spus cipos :) .

Daca are cineva vreme, va rog sa aruncati o privire si peste astea. Amandoua le-am facut de la 1500 rpm cu pedala in fund, pana peste 4000.

logs.zip

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa cum banuiam turbina are un lag f mare, lag datorat(cred) de geometria care agata un pic pe inchis

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna la toata lumea, dupa ce am citit topicl as vrea sa pun si eu o intrebare:

Am si eu aceeasi problema, pana la 2000 e puturos rau apoi totul e ok. Mentionez ca turbina e noua are 600 km (nu reconditionata) si cu ocazia asta am schimbat si distributia. :D

Azi am fost cu 4000 rpm si mai putea.

Masina e cea din semnatura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va rog daca se poate, as vrea un raspuns la ce am scris in postul #579.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa cum banuiam turbina are un lag f mare, lag datorat(cred) de geometria care agata un pic pe inchis

Merci mult pt raspuns.

Ce ar trebui facut in acest caz ?

Ar trebui facuta o curatare sau altceva ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristianionut

Nu curata turbina pina cind nu dispui de informatii reale.Adica fa o verificare a datelor din computerul de bord a masini.Si eu m-am ambalat (de fapt m-a ambalat un mecanic la service) ca sa constat ca turbina functiona in parametri tehnici.

:offtopic:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

photo0084ez1.th.jpg

Nu am Vrut sa deschid alt topic ca nu ar avea rost.....

Sa va spun.... mergeam intr-o seara si ma duc sa alimentez de la lukoil...... am pus de 40 lei motorina . Ies din lukoil si sa ii dau putina talpa la masinuta , dau 2 si cand ajunge la 4400-4500 rpm bufff adio putere...bag 3 greoaie.... Iau vag-comu si vad charge pressure control- Positivie deviation - Intermitent. Ce este pana la urma..... e Limp ? si de ce asa sus limp mode la 4400? e ceva daca mai merg cu ea ceva timp ....Mentionez ca nu am curatat-o niciodata urmand ca acuma sa ii fac o curatenie la injectoare ca imi da ceva suturi la relanti mai ales cu aerul conditionat.

Astept pareri de la voi...

Daca ar fi sa fie o scara de la 1 la 10 unde ati cataloga problema (1 mai putin ingrijorator - 10 Risc Maxim de ADIO a turbinei)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

azi ii dadeam in 4000 - 4200 si nu mai intra in limp ce poate fi ?? sa fie de la debitmetru si de la motorina proasta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu e de la motorina...de obicei intra in limp cand e turbina rece...toate sunt contractate si freaca....

trebuie sa o cureti si sa o planezi... cauta pe cineva care stie ce face...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mie mi-a curatat cineva din alba turbina: 0724158408 cristi se numeste 100 de euro operatia

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

faza dura ma duc azi la VW Tess brasov sa imi fac o curatare de injectoare... ajung acolo imi spune tipu` de la receptie ca ei nu fac asa ceva ..... si sa ma duc la Bosch Service. Ajung la Bosch si imi curata injectoarele cu o solutie Wins sau ceva de genu.... dupa asta se simte o diferenta buna rau... si iau masina la o tura ii dau in 4500 -5000 nu mai e limp.... Oare de la injector. Ce e drept au mai disparut din acele socuri care le aveam atunci.

Mai merita sa ii fac o curatare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!