Jump to content

Probleme Turbina


energizer
 Share

Postare recomandată

Am curatat turbina si acum masina merge mult mai bine. Am facut testele de rigoare (a III-a pina in 4000 de ture) si nu mai intra in limp. De fapt problema era la actuator, tija nu se mai misca deloc. Actuatorul nu a mai putut fi salvat si l-am schimbat cu altul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mi sa intaplat si mie asa ceva cand o calcam mai tare.nimic defect dupa ce i-am facut schimbul de ulei nici o problema de atunci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

* Tipul de ulei nu este chiar deloc indicat , din cate stiu eu se cere 5W40 , in plus norma pt PD: 505-01 daca nu LL.

* Tu ai motor Euro 5 ? Din cate stiu motoarele 2.0 Tdi au Euro 4 (2007) , la tine sigur nu are cum sa fie norma de poluare mai ridicata de Euro 4 , in consecinata nu mai baga motorina Euro 5 !

Eu am bagat o data de curiozitate Euro 5 si am crezut ca am ramas fara turbina , nu mai tragea deloc...abia am asteptat sa se termine .

* E posibil ca sa folosind Euro 5 sa rezulte mai putin fum / depuneri mai mici pe injectoare/turbina/catalizator dar pe termen lung e posibil sa ai probleme ( onctuozitate scazuta la Euro 5 ).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu exista ulei Mobil 0W30 care sa aiba specificatia VW 505.01 necesara motoarelor TDI PD.

Incet dar sigur iti omori motorul cu uleiul asta, gasesti pe forum multe discutii despre asta.

Click aici pentru o lista cu uleiuri VW 505.01

Turbina isi revine doar daca sunt putine depunderi, sincer nu cred ca te a sfatuit bine mecanicul, nu avea cum sa-si dea seama fara un test in mers.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca si-a pus 0W30 probabil este norma 506.01 (PD pt longlife). Este vreo problema daca ai motor setat Non Long Life si pui ulei long life si faci schimbul la 15.000 km ?

Dan

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa este. daca a pus MOBIL SHC FORMULA LD 0W-30, e VW 506.01 si e absolut ok pentru TDI PD.

Este vreo problema daca ai motor setat Non Long Life si pui ulei long life si faci schimbul la 15.000 km ?

Nu e nici o poblema. Setarea LongLife este pur informativa, nu influenteaza functionarea motorului.

Modificat de hyper
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este nici o problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristianionut

Daca am turbina KKK exista de vinzare pe undeva?Am inteles ca daca am bulito nu gasesc noua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se gasesg la dealer dar la niste preturi astronomice

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut

azi am facut un test cu vag-com

poate cineva sa imi zica daca este sigur dus maf-ul? atasez logul aici

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Chassis Type: 1J - VW G/J/B Mk4

Scan: 01,02,03,08,15,17,19,22,35,46,56

Address 01 -------------------------------------------------------

Controller: 038 906 012 K

Component: 1,9l R4 EDC 0000SG 2811

Coding: 00002

Shop #: WSC 01317

2 Faults Found:

17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation

P1557 - 35-10 - - - Intermittent

17552 - Mass Air Flow Sensor (G70): Open or Short to Ground

P1144 - 35-10 - - - Intermittent

Readiness: N/A

Address 03 -------------------------------------------------------

Controller: 1J0 907 379 P

Component: ABS 20 IE CAN 0001

Coding: 03304

Shop #: WSC 01317

No fault code found.

Address 08 -------------------------------------------------------

Controller: 3B1 907 044 C

Component: CLIMATRONIC C 0.7.0

Coding: 01000

Shop #: WSC 01317

No fault code found.

Skipping Address 15-Airbags

Address 17 -------------------------------------------------------

Controller: 1J0 920 821 B

Component: A4-KOMBIINSTR. VDO V25

Coding: 05142

Shop #: WSC 00270

IMMO-IDENTNR: VWZ7Z0Y2327246

No fault code found.

Address 19 -------------------------------------------------------

Controller: 6N0 909 901

Component: Gateway K<->CAN 0001

Coding: 00006

Shop #: WSC 01317

No fault code found.

Address 46 -------------------------------------------------------

Controller: 1J0 959 799 AH

Component: 2K Zentral-SG Komf. 0001

Coding: 04097

Shop #: WSC 01317

1 Fault Found:

00953 - Interior Light Time limit

25-10 - Unknown Switch Condition - Intermittent

End -------------------------------------------------------

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pana nu faci log nu poate nimeni sa iti garanteze ca e dus maful.asta deoarece daca ai schimbat filtrul de aer si ai scos mufa si cumva ai pus contactul,s-a generat eroarea.sau mai sunt si alte metode prin care sa depistezi eroarea.ca sa stii sigur de lucra sau nu maful,intra pe engine in campul 3 si urmaresti valorile reportate in mers cu masina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat si eu turbina acum 3 saptamani ca a crapat corpul de aluminiu din prinderea cu cel de fonta, eu credeam ca a fost defect de fabricatie dar acum nu mai sunt atat de sigur, am in mana axul care are o indoitura si se pare ca si un defact de material. Oricum am cumparat una noua din germania si am montat-o. Merge bine, parca e alta masina ca la turbina veche aveam vanele de pe evacuare blocate.

Problema e cu catalizatorul ca a intrat ceva ulei in el. Eu l-am spalat cu tricloretilena si deocamdata e ok dar nu stiu ca parca gazele au alt miros.

In ziua cand am luat turbina vorbisem si cu cineva din austria si gasise si el, dar mi s-a furat telefonul si nu am mai putut vorbi cu el cam o ora, timp in care el a si cumparat-o asa ca acum am una noua in plus e Garett GT1749 VA cu nr.038253016F. Este pentru motoarele: ASC 1,9 TDI 130PS, AXR 1,9 TDI 101 PS, BSW 1,9 TDI 105 PS.

Merge foarte bine si pe motoarele AHL 1,9 TDI dar trebui facuta o modificare minora la tubulatura de admisie.

Daca e cineva interesat, am si o poza.

post-14439-1184252752_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As vrea sa curat turbina (valvele) dar nu stiu cum se demonteaza. Daca a mai facut cineva operatia asta, poate imi impartaseste din experienta. M-ar mai interesa daca e recomandat sa imi bag eu nasul acolo fara asistenta profi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de preferat sa nu-ti bagi nasul. daca nu esti specialist.

completeaza-ti orasul la profil si colegii de pe forum te vor indruma spre cineva care sa-ti faca curatarea.

Modificat de claudiu_83
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva cum se poate verifica daca turbina de supraalimentare functioneaza in parametrii nominali?Cam la cati km ar trebui verificata si curatata?Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in primul rand o verificare cu vagcom-ul ar fi buna.vezi ca s-au discutat problemele astea(SEARCH).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As vrea sa curat turbina (valvele)

Dar de ce vrei s-o cure

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Actuatoru`, la-i verificat daca lucra?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa cum zice RZF trebuie facuta o verificare in mers cu VAG-COM sau unealta similara pentru esantionarea in timp real a catorva parametrii.

Asta nu tine de Passat ci de motorul TDI asa ca se muta..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt surprins ca TOTI presupuneti ca omul se refera la turbina :

a spus : "turbina injectie" in titlu

si curatarea "valvelor"

:D

nici valvele si nici injectia nu prea au mare lucru in comun cu turbina.

Eu sunt doar 55% sigur ca e vorba de turbina. Eu m-am gandit ca ar putea fi ceva pompa de injectie rotativa!!!

Un search cu curatare turbina i-ar fi dar nenumarate rezultate...

Modificat de I_am_Stealth
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e chiar asa de mare lucru` , eu am curatat la o masina , si apoi tragea de parca schimbase motorul. Citeste cu atentie topicul indicat citeva posturi mai sus, si ai sa te lamuresti.SUCCES.

:vaidecapulmeu:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am curatat turbina si acum masina merge mult mai bine. Am facut testele de rigoare (a III-a pina in 4000 de ture) si nu mai intra in limp. De fapt problema era la actuator, tija nu se mai misca deloc. Actuatorul nu a mai putut fi salvat si l-am schimbat cu altul.

salut tuturor!dupa cateva ore de citit tot topicul chiar ca ia ce sa inveti ca sa nu ajungi pe mana celor de la service.si eu am aceeasi probleme cu masinuta mea:1.9 tdi 90 cp alh,si a-si sa ma ajute cineva sa curat turbina,evident contra cost si cu ceva teste.nu am masina de mult timp{3 luni si sant incepator in diesel}pot si eu ajuta pe cei interesati cu climatizarea,freon,experienta in asa ceva.va multumesc!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut

azi am facut un test cu vag-com

se pare ca a fost actuatorul blocat

@romeo01 nu te baga sa cureti turbina pana nu verifici si actuatorul deoarece acesta se blocheaza f des din cauza ruginei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!