Jump to content

Probleme Turbina


energizer
 Share

Postare recomandată

il poti impartasi si celorlalti muritori de rind?.....

multumesc

Uite raspunsul 3 randuri mai sus:curat nu inseamna sa lustruiestie piesele .... trebuie sa rectifici coroana cu venturi..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

un indiciu fff pretios....nu prea se da mura in gura :( ...ca operatia asta este ff importanta...si daia mai costa banii :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi am facut o pornire mai sport si i-am dat in viteza I cat o tinut si dupa aia i-am dat aIIa dar am vazut ca am lasat fum in spate. Imi spune cineva ce inseamna asta?! Ii de bine sau de rau?!

Modificat de Stuccoman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fum in spate la 4500 ture e absolut normal, din cate stiu eu. E si de bine (la turatiile respective se curata parte din depunerile de pe evacuare ) dar poate fi si de rau (daca iti apare fum si la acceleratii usoare si turatii mici - intre 2000 si 3000rpm- sau chiar la relanti). (OT) La asemenea "fortari" mai apare si o crestere considerabila a consumului de combustibil si ca atare si gaze cauzate de combustibil nears.

Este benefica o accelerare la turatii maxime pentru turbina, dar parerea mea e ca trebuie facuta in treptele 3 si 4.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intradevar informatia a fost de ajutor si asa este coroana aceea trebuia rectificata ...per total multa munca insa se cunoaste o diferenta ..nu pot sa spun ca a fost cine stie ce funingine p-acolo ..insa e mai bine..totusi n-as mai face asa ceva ptr altcineva e chin mare !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca la passat consideri ca e chin, de golf,bora,octavia,leon ce mai zici?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si totusi, cand "afuma" TDI-ul? In oras merg destul de des pe la 1500rpm, ca nu prea am ocazia sa merg rapid. Dar nu mi se pare ca ar lasa fum in spate, si desigur nu calc pedala tare la turatii sub 2000.

Deci TDI-ul afuma la turatii mici chiar daca sarcina e mica, sau nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca la passat consideri ca e chin, de golf,bora,octavia,leon ce mai zici?

dar parca motoarele de 101 cai nu aveau geometrie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum sa nu.. tot ce e 90 cp(alh)101,110,116,131,150 asta pt motorele de 1,9 au geometrie variabila, cat si 2,5 tdi(v6)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai am o problema. Mie imi intra in limp mode daca merg cu ea in a3a turat la 3000 pe distanta de vreo 500m...1km.Am patit faza asta cand mergeam in afara orasului.Am tras pe dreapta am oprit/pornit motorul si am inceput sa-i "dau in gura" adica am schimbat vitezele numai peste 4500 si am mers asa pana am ajuns in a5a la 160Km/h(cand a trebuit sa reduc pentru ca se termina portiunea de drum bun) si inca nu intrase in limpmode pentru ca simteam cum inca mai trage motorul daca o accelerez. In situatia asta care poate sa fie problema limpmodelui?

Modificat de Stuccoman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca faci un calcul se ajunge la asta:

scapi cu turbina insa in 80 000 km consumi mai mult 1,5 litri % maxim(fata de mers subturat sa faci economie la conbustibil; mers economic 5%, mers turat 6,5 % adica 1200 de litri motorinai cei 80 000 km(1 litru motorina=3.06 ron) = 3672 ron (1 euro=3.2777 ron curs oficial) adica 1100 euro insa poate sa mai merga inca 100 000 km fara sa schimibi turbina.

daca mergi economic faci o economie de 1100 euro in 80 000 de km si care este exact valoare turbinei care o schimbi plus poti risca sa schimbi si motorul.

Cam ai dreptate, nu am facut niciodata acest calcul, oricum masina mea consuma ca o benzinara DAR fuge repede, problema este ca trebuie sa separam un pic diferitele tipuri de TDIuri, exista motoare ca ALHul care beneficiaza de o cutie foarte scurta, astfel la drum lung poate consuma putin daca functioneaza sub 3000rpm si enorm daca este turat la peste 3500rpm, problema este ca un ALH nu poate fii economic daca este condus de unu ca mine care merge cu peste 160km/h pe autostrada . Exista insa si "cruisere" cum este G4 TDI @85kw, acest motor la 170km/h are fix 3000rpm, de obicei cam toate masinile in 6 trepte sunt "cruisere" . Cu un "cruiser" nu prea poti merge turat in afara orasului, este conceput pentru economie si se pare ca nu sunt probleme, conteaza unde incepe limita intre subturat si turat, eu cred ca o turatie de 2000-2500rpm la drum lung este excelenta, ce depaseste aceasta turatie se resfrange asupra buzunarului .

Pina la urma problemele de fiabilitate turbina sunt discutabile, turbina mea are 250k km si inca merge, eu merg de obicei turat, chiar foarte turat si nu am observat nici o uzura accentuata la turbina sau motor, deci mersul turat nu a daunat in cazul meu, DAR cel care a avut masina inaintea mea a mers foarte subturat cam 30k km si nu a avut probleme, iar inainte de acesta masina a fost la o firma in Germania unde a avut parte numai de talpi grele :)

Mersul subturat insa nu dauneaza numai turbinei, sunt multe componente care se uzeaza mai mult cind se ruleaza subturat.

@Stuccoman, trebuie sa faci un log cu VAGCOMul si sa vezi cum functioneaza turbina, unde agata si ce probleme mai sunt .

Modificat de Bogdan_G
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa e, intrebarea este doar cum exact definesti "subturat"?

Eu cred ca nu se poate stabili o turatie fixa sub care se considera subturat, ci e mai degraba turatia raportata la sarcina. Adica motorul nu cred ca e subturat nici la 1500rpm daca sarcina e scazuta. Altfel, cea mai crunta subturare ar fi relantiul...

In plus, chiar si la mersul cu viteza constanta, sarcina motorului depinde de treapta de viteza, deci mersul constant la 1500 rpm in treapta a 2-a nu poate fi considerat subturare, pe cand in treapta a 5-a, probabil da.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost la mecanic si mi-a facut o scanare pe loc si mi-a zis ca trebuie schimbata turbina :D :D

Modificat de Stuccoman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ia zii ..avea una din greseala prin garaj :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si chiar daca nu are o turbina buna si cu una defecta poate rezolva :P

@Stuccoman, daca ti-ai completa locatia ar fi mai usor sa te ajutam .

Ideea este ca iti trebuie o scanare cu VAG_COM ul, dupa care putem trage concluzii, daca zici ca ti-a facut o scanare pune aici logul sa ne dam si noi cu parerea ca babele :P

Modificat de Bogdan_G
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce vrea sa zica Cipos este ca la Golf, BORA, Octavia, Leon si Cordoba este mai greu de ajuns la turbina, la Passat e floare la ureche :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc funnyice pt. raspuns. Simbata m-am programat deja la un mecanic, nu-i tocmai din zona da' am inteles ca este bun. Dupa actiune o sa scriu impresii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Da...dupa schimbarea debimetrului s-a simtit schimbarea...dar totusi intra in limb-mode, e adevarat mai greu: in panta s-a intamplat si pe la 130 km pe drum drept.

Am sa postez si eroarea care a aparut dupa schimbarea debimetrului..maine, ca nu o am la mine....poate ajuta.

daca inca mai ia limp inseamna ca nu s-a facut planeitatea la geomtrie, a fost doar o curatatre chimica

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

orikm eu credeam ca ai piedica la acceleratie oricum ma bucur ca ai rezolvat pb si condu si tu cu grija ... :banghead:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Swat Cat bineinteles ca avea :blink:

nu am logul din pacate.

Modificat de Stuccoman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe mine m-a enervat conducta aia de ulei de dedesubt!! yuch...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe mine surubul ala ascuns de sub turbina.... nu intelegeam in ce mai sta blocata turbina :D)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristianionut

Am intrebare la domniile voastre.

Acum doua luni am schimbat distributia la un AXR-TDI.PD din semnatura si am aratat mecanicul picaturile de ulei prelins din EGR.La scanare VAG-COM a rezultat curatirea injectoarelor si turbo.E adevarat cu nu a printat valorile inregistrate si scanarea nu s-a facut in mers.

Am vorbit pt curatire turbo cu cipos, dar inainte a facut o scanare a masini cu VAG-COM.A reiesit ca nu este necesara curatirea turbinei deoarece masina (motorul, injectoarele si turbo) mergeau in parametri.Evident m-a trimis acasa (om corect).

Intre cele doua luni au intervenit urmatoarele schimbari:

-schimb ulei 0W 30 Mobil (desi am inteles ca nu este chiar bun).Consumul dupa 3000 de kilometri aproape 200 de grame

-motorina Euro 5(doar Euro5)

-desi s-a parcurs 3000 de kilometri cu majoritatea in oras mers in turatii mici la doua saptamini s-a facut cite un drum in afara orasului cu citeva talpi (circa 4000 de ture)

Sa fi influentat acele schimbari masina? :icon_thumright:

Cer o parere asa ca de forum!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!