Jump to content

Probleme Turbina


energizer
 Share

Postare recomandată

De mintit nu m-a mintit mecanicu'... cel care mi-a facut diagnoza poate, el a verificat codul de eroare in Autodata si acolo scria ceva legat de wastegate (eu nu am vazut exact ce scria pt ca ma uitam doar peste umarul lui)... oricum, saptamana viitoare voi merge la niste baieti care au fost mecanici la reprezentanta VW si care zic eu ca se pricep sau cel putin asa ar fi normal... sper sa rezolve problema... Actuatorul am incercat sa il caut, urcand masina pe rampa, sa verific daca nu e intepenita tija dar nu l-am gasit; am urmat instructiunile gasite pe forum, despre unde ar fi pozitionat, dar degeaba, plus ca nu aveam timp destul sa stau sa se raceasca putin... toate piesele erau calde de nu ma puteam apropia de ele asa ca am renuntat la idee.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Golf IV TDI

Cu o saptamana in urma aceeasi problema si la mine: Charge Pressure Control: Positive Deviation. Este pentru prima data cand se intampla. Masina are 115.000 Km.

O sa merg la Cipos sa imi curete turbina ( sper ca asta sa rezolve problema ).

Ce nu inteleg eu este: De ce mi-a crescut consumul??

Incepand de la eveniment ( limp mode ) si pana in clipa de fata masina mea consuma foarte mult. In loc de 7.8% extraurban consuma acum 9.7%, iar in loc de 11%-12% in oras consuma 14% -15% ceea ce am enerveaza foarte tare!

Ce lagatura are cresterea consumului cu acest eveniment??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu o saptamana in urma aceeasi problema si la mine: Charge Pressure Control: Positive Deviation. Este pentru prima data cand se intampla. Masina are 115.000 Km.

O sa merg la Cipos sa imi curete turbina ( sper ca asta sa rezolve problema ).

Ce nu inteleg eu este: De ce mi-a crescut consumul??

Incepand de la eveniment ( limp mode ) si pana in clipa de fata masina mea consuma foarte mult. In loc de 7.8% extraurban consuma acum 9.7%, iar in loc de 11%-12% in oras consuma 14% -15% ceea ce am enerveaza foarte tare!

Ce lagatura are cresterea consumului cu acest eveniment??

man,tie iti consuma 7,8% extraurban??? dar cu ce viteza medie te deplasai?150km/h ???

Eu am acelasi motor k al tau si am in oras MAXIM 6 (in general 5,5,dar e adevarat,e Mangalia fara stopuri si demaraje,doar mers lin...) iar extraurban cam 5% la 120km/h

Modificat de kye04
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Golf IV TDI

Dupa " chip " mi-a crescut consumul cu aproximativ 2%...dar nu ma deranja. Consumul de 7,8% extraurban ma multumea ( avand in vedere ca in afara localitatilor merg cu 140-160 / ora. Asta este stilul meu de mers. Nu pot sa merg cu 120 / ora cu masina asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu o saptamana in urma aceeasi problema si la mine: Charge Pressure Control: Positive Deviation. Este pentru prima data cand se intampla. Masina are 115.000 Km.

O sa merg la Cipos sa imi curete turbina ( sper ca asta sa rezolve problema ).

Ce nu inteleg eu este: De ce mi-a crescut consumul??

Incepand de la eveniment ( limp mode ) si pana in clipa de fata masina mea consuma foarte mult. In loc de 7.8% extraurban consuma acum 9.7%, iar in loc de 11%-12% in oras consuma 14% -15% ceea ce am enerveaza foarte tare!

Ce lagatura are cresterea consumului cu acest eveniment??

daca este o presiune mai mare in sistem automat debitmetru dicteza mai mult si automat un consum mai mare, acum veti spune ca ar trebui sa traga si mai tare, dar nu prea ii da voie limitatorul de cuplu, oricum la tinje e posibil sa fie doar actuatorul ruginit, asta vom vedea la fata locului

Modificat de cipos
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu problema cu pierderea puterii.se accelereaza mai greu.la mine insa dupa oprirea motorului si repornire problema persista.Debitmetru este nou.Poate fi tot limp-mode.Este cineva in GALATI care ma poate ajuta cu un VAG-COM?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut si eu operatia de curatare a turbinei, inclusiv planeitatea, acum 6 luni,la Cipos. Dupa tot acest timp si dupa cam 10.000km, masina merge ceas. Cred ca era momentul sa-i multumesc si public.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mare problema!!!! Am fost la pescuit.... si pe malul lacului am lovit cu baia de ulei o piatra cred si s-a spart. Am pierdut tot uleiul. Am chemat niste prieteni sa ma remorcheze, dar nu au putut intra cu masina lor pana la mine si am fost nevoit sa merg cu motorul fara ulei vreo 5 minute. Am ajuns acasa, am lipit baia de ulei cu o solutie dar cand sa plec.... in spatele masinei era un fum de nu se mai vedea "om cu persoana". Am desfacut furtunele la turbo si bineinteles ca are un joc imens la axul paletelor....

Intrebarea mea este daca poate cineva sa imi repare turbo si cat costa. Am inteles ca exista un kit de reparatie pentru el. Ati auzut? Ati vazut? Poate stie Cipos ceva....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

10 ficus

@badnik ai primit raspunsul pe pm

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cresterea de consum am observat o si eu cand eram in limp mode, consumul era de 7,8, acum multumita lui Cipos, care mi a reparat turbina consumul a scazut la 6.8

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

as dori sa stiu si eu cum se poate evita un limp mode,mentionez ca acum o sapt. iam dat turbina jos si a fost curatata( miam pus maineile in cap de ce am gasit in ea).si parca tot mai intra in limp mode insa daca in momentul in care intrra in limp mode slabesc putin acceleratia...iar apoi o calc normal,isi revine numaidecat si merge brici...

sper sa ma poata ajta careva ca mam saturat ,am bagat in ea 25 de mil ( distributie + rolele toate ,ulei ,filtre)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cand se curata turbina e un mic secret ce trebuie facut la geometria variabila

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

curat nu inseamna sa lustruiestie piesel .... trebuie sa rectifici coroana cu venturi..

Modificat de Swat Cat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revin si eu cu o intrebare:.Este cineva in GALATI care ma poate ajuta cu un VAG-COM?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceeasi problema o am si eu cu "limp mode" .In treptele 1,2,3 merge bine dar intr-a 4-a si a 5-a nu trece de120km/h. Am fost la reprezentanta sa vad ce are, ca pe la mine in oras(Onesti) nu prea se baga oamenii. Mi-au facut un necesar cu ce imi trebuie(debitmetru si valva n75),bineinteles ca nu le-am schimbat acolo ca ma rupeau aia de bani.Am luat piesele originale si le-am schimbat....surpriza!! aceeasi problema...simt ca innebunesc...banuiesc ca daca era ceva de la turbina ar fi trebuit sa imi spuna.Daca are careva o parere sunt numai ochi si urechi :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai cred ca trebuie curatata, inceraca sa faci un log in mers

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am curatat-o, intr-adevar era mina de carbune inauntru, cateva vane debia daca se miscau.Problema e ca imi face la fel,nu pot sa trec de 120 km/h.nush ce sa ii mai fac ca imi vine sa ii dau foc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Kye04, se poate ca masina ta sa aiba acelasi cod motor (ARL) cu cea a lui NFG(Golf IV TDI) DAR asemanarile se opresc acolo, motorul lui NFG este mai mult decit modificat, scoate fum si cind sta la stop :) Ideea este ca masina lui nu are cum sa consume cit a ta.

@Golf IV TDI, esti carcotas bre, eu ti-am zis; consuma chiar putin masina ta la cum fuge :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

am si eu urmatoarea eroare "Charge Pressure Control: Positive Deviation". Poate sa-mi spuna cineva daca si-a curatat turbina prin Brasov sau in imprejurimi? Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cipos ...te rog sa ne spui si noua ce operatie mai trebie facuta la geometria variabila ca zilele astea vreau sa o curat si eu!! daca nu vrei sa faci public da-mi un PM ca de ajuns la bucuresti slabe sanse!! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

am si eu urmatoarea eroare "Charge Pressure Control: Positive Deviation". Poate sa-mi spuna cineva daca si-a curatat turbina prin Brasov sau in imprejurimi? Multumesc.

Salut, eu sunt din BV. Azi am reusit sa scap si eu de asa numitul "limp-mode".

Am sa share-uiesc si eu din experientele mele...poate or prinde bine si altora (asa cum mi-au folosit si mie experientele si inf. celor care au scris pana acum..carora le multumesc!)

Sunt posesorul unui Passat 1,9 TDI 101 CP PD. Povestea a inceput acum un an si jumatate. Problema clasica: limp-mode pe la +3000 turatii in viteza 3 sau 4 sau 5. Am urmat sfaturile de pe forum: -> teste, din care a rezultat o eroare ceva de genul overboost..., am testat cu un alt debimetru (al meu era ok) => curatat turbina la un mecanic (daca vrei ti-l recomand poti avea incredere in el). Problema a parut rezolvata pt 10000 - 15000 km. Dupa care aceiasi problema. A trebuit oricum sa-i fac distributia si am dus dinnou turbina la un service specializat (cel din Noua), unde i-am schimbat si o supapa si nu stiu ce i-au mai reglat ei. Tragea mai bine dar problema nu a disparut...ba chiar dupa vreo 6000 de km a inceput sa manace si ulei. La service mi s-a spus si am vazut ca cica axul de la turbina avea ceva joc si pe acolo se cam pierdea ulei. M-am hotarat sa schimb turbina cu una noua. Am luat o turbina noua, am montat-o la service, dar parca mergea si mai prost masina (numai avea putere deloc). M-am intors la service: debimetru era dus (aparea in loguri pe tester)...ciudat, dar in sfarsit, am luat unul nou. Am facut o tura pana in Predeal...iar limp-mode ;) Dinnou la service..de data asta inarmat cu vreo 6 pagini cu informatii de pe forum si i-am rugat sa verifice cateva dn lucrurile care mai puteau fi verificate- furtune, N75. S-a dovedit a fi N75..cel putin asa cred (ca ei ii spuneau altfel). L-am schimbat ...si acum se pare ca e totul ok...alta masina...in sfarsit!!!! Acum o ora am venit de pe centura....a trecut ceva vreme de cand nu am mai prins peste 170km/ora ....

Daca ai nevoie de informatii cu privire la ce unde si cum poti rezolva problema....iti pot oferii info...pe e-mail.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa schimbarea debitmetrului s-a cunoscut vreo modificare la puterea masinii? daca nu n75 era dus din acel moment iar motorul intra in limp dar cu negative deviation deoarece turbina nu facea presiunea necesara

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa schimbarea debitmetrului s-a cunoscut vreo modificare la puterea masinii? daca nu n75 era dus din acel moment iar motorul intra in limp dar cu negative deviation deoarece turbina nu facea presiunea necesara

Salut,

Da...dupa schimbarea debimetrului s-a simtit schimbarea...dar totusi intra in limb-mode, e adevarat mai greu: in panta s-a intamplat si pe la 130 km pe drum drept.

Am sa postez si eroarea care a aparut dupa schimbarea debimetrului..maine, ca nu o am la mine....poate ajuta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

il poti impartasi si celorlalti muritori de rind?.....

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!