Jump to content

Probleme Turbina


energizer
 Share

Postare recomandată

Pai problema e ca masina trage si la un moment dat - am vazut eu ca in jur de 185 de km/h pierde din ture si orice as face nu se mai tureaza la loc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exact asa face si la mine ,am incercat si cu 5 si 6 -a la fel cat ajunge la viteza respectiva nu mai urca in ture, daca era turbina iti intra in limp mode si era altceva .La mine mai face figuri cand o calc in a 2-a pe la 3000-3500 ture are o ezitare dar nu mereu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si atunci care ar putea fi problema , evident masina mai poate deci daca turbina nu e problema atunci de unde vine pierderea asta de putere ??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este bine sa faci un test in mers cu un VAG -Com pus pe masina , in a 3-a la 1900 ture i dai talpa ,si o sa-ti apara niste valori care vor fi citite de cine iti face log-ul si o sa-ti spuna ce nu e bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se reface avansul dupa curatarea turbinei . E indicat insa sa faci un test dinamic ( talpa in a 3-a si in dreapta cineva cu vag-ul citeste valorile de presiune ale turbinei ) , asta ca sa fii sigur ca nu a fost curatata doar pentru a fi o turbina frumoasa .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor.

Vreau sa precizez faptul ca problema cu turbina poate aparea si de la un lucru aparent banal: filtru de aer.(asta daca nu il schimbi la timp), ceea ce pe drumurile noastre prafuite ar trebui schimbat mai des cam la 5000-6000 km. Un filtru imbacsit la refuz deregleaza debitmetrul care la randul sau deregleaza fluxul de aer catre motor astfel evacuarea gazelor cat si a funingini nu se efectueaza in parametrii normali, rezultand in incarcarea turbinei cu reziduri. Normal ca orice sofer cu un pic de "simt" :P nu are cum sa ajunga in ipostaza asta daca are grija sa schimbe filtrul de aer. Asadar un filtru de aer in valoare de 50 de ROL poate sa ajunga sa iti dea un "tun" la buzunar de pana la cateva milioane de lei vechi(debitmetru+manopera pentru turbina) :P . Credeti-ma asa a patit un prieten. Sper ca nu sunt offtopic , dar consider ca si acest consumabil intra in categoria "Viata si intretinerea turbinei de TDI".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc. o sa fac o programare.

Auzi? dar tu ai pus mana pe pata si ai vazut ca sigur era ulei? Nu de lata dar asa credeam si eu pana nu am pus mana si era doar apa de la aerul conditionat, de la condens...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da...deci acum si-a cam pierdut puterea masina, aproape ca atunci cand incepe sa se duca debitmetrul numai ca eu abia l-am schimbat, in schimb nu am mai avut limp mode...sa o duc urgent la curatare de turbina? recomandati-mi si mie pe cineva in bucuresti care stie meserie si poate si niste preturi...Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Apeleaza cu incredere la Cipos... e specialist in turbine... pentru mine era putin mai greu, eu sunt din Sibiu...am preferat sa merg la un service de incredere in Sibiu, in caz ca mai apar probleme la scurt timp dupa curatare sa nu fiu nevoit sa merg tot pana in Buc si inapoi. Sper sa nu mai am probleme... :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi chiar azi am vb cu el si cred ca in weekend-ul asta o s-o faca el sta chiar aproape de mine... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LOG_01_003_010_011.ZIP

Salut,

Am avut si eu o problema cu turbina in care eroarea era:

17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation

Masina intra din cand in cand in Limp Home la WOT. Am facut niste loguri cu Vag Com si am vazut ca presiune (Actual MAP) crestea pana la 2500 mbar si nu mai era limitata dupa care masina intra in Limp Home. Am dus turbina la curatat deoarece credeam ca mecanismul vanelor e blocat. Apoi am amflat ca membrana din capsula era fisurata. Dupa ce am inlocuit capsula si mi-au montat turbina inapoi a aprut o eroare noua:

17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation

Am facut si de aceasta data niste loguri si am observat ca Actual Map nu ajunge la cel specificat si de asemenea ca MAF e cam mic (inainte ajungea la 1100mg/h si acum nu trece de 660). MA gandesc ca poate nu mi-au montat furtunul de vacum corect deoarece inainte nu aveam aceasta eroare.

Incerc sa atasez si ultimul log facut poate ma puteti ajuta cu mai multe detalii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la cum arata logoul e posibil sa ai furtunul de vacum rupt-craoat-scos, n75 blocat, sau actuator blocat-fisurat, dar pe cel din urma ai zis ca l-ai schimbat

verifica cele descrise mai sus

p.s. completeaza profiluol sa vedem de unde esti, ca in buc te pot ajuta eu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu sunt din Timisoara. Am incercat sa-mi scriu in profil locatia dar momentan imi da eroare cand vreau sa-l salvez . Mai incerc..

Tocmai am fost sa verific furtunele daca le-au pus bine si am observat ca unul era scos (sub parbriz pe mijloc intra intr-o capsula mica). Nu stiu exact de la ce este. Orcicum se pare ca asta a rezolvat problema. Logurile arata acum excelent cat e specificat MAF/MAP cam atat e si cel actual. Si limitarea presunii din turbina se face rapid cand trece de cea specificata (inainte ajungeam la 2500 mbar fara nici o umbra de limitare). Sunt fericit ca nu mai sunt alte probleme si ca masina merge excelent.

Merci de sfaturi. :huh:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LOG_01_003_010_011.ZIP

17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation

Se poate ca dupa schimbarea actuatorului sa nu fi reglat tija calumea si sa nu faca cursa completa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Auzi? dar tu ai pus mana pe pata si ai vazut ca sigur era ulei?

sigur ulei. Plus ca deja nivelul a ajuns un pic mai sus de 1/2 pe joja.

saptamana viitoare ma duc la service sa vad ce este. s-ar putea sa fie doar o mica fisura la baia de ulei (asta cu toate ca am scut metalic....)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deobicei turbinele "transipra" uleiul,in sensul ca nu curge,ci apare intr-o forma putin mai solida combinata cu pref,etc de jur-inprejurul turbinei - asta cand se duce garnitura sai zicem asa ,ca nui kiar din cauciuc :P

daca curge,si daca curge de la zona turbo,eu as zice ca e o neetansietate la conducta de ungere.

BTW - eu deja cand pornesc motorul,la 900 de rpm suiera asa incet.dupa 2500 deja face k aspiratoru,mai apoi cand las acceleratia se deaccelereaza si turbina incetisor cu suierat tot mai slab,pana ajunge inapoi in faza ~900rpm

Pareri? :huh:

Modificat de puZz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca am o problema de suprapresiune la turbina desi turbina a fost schimbata cu una orginiala Audi de proprietarul anterior al masinii in decembrie.

Diagnosticul legat de presiunea turbinei l-am primit de la cei de la reprezentanta unde am facut o verificare inainte sa cumpar masina. Ei au zis ca trebuie schimbata turbina. In acelasi timp se pare ca am un "capacel" de recirculare sau asa ceva stricat.

Oare daca inlocuiesc respectrivul "capacel" se regeleaza presiunea de turbina? Daca turbina are probleme de presiune, pot totusi sa mai merg cu ea o vreme asa? Turbinele reconditionate merita banii, sau mai bine sa iau una noua?

In viitor as vrea sa ii fac un chiptuning de la 131 la vreo 170 de cai. Daca e sa schimb turbina, ar fi bine sa montez una mai mare de la un TDI mai puternic(de ex. 150 cp)?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La doar 185 este clar ceva in neregula pt 140CP, eu doar cu chip ajung pe la 205-210. As inclina sa dau vina pe debitmetru dar cel mai clar ar fi un log in mers.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Filtrul de aer , filtru de motorina ar fi alte 2 cauze. AVANSUL e in grafic ?

P.S.: Ce motorina folosesti ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e o valva, sau cel putin asa imi da explicatie Autodata...

post-11907-1177589635_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu daca ati patit la fel ca mine pentru ca daca ancerc sa o accelerez sa iau demaraj mai brusc creste viteza dar antrerupe si ancepe sa tremure dar numai atunci cand apas pedalamai brusc. Ce poate sa fie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu apasa brusc pedala daca nu ai cel putin 2000rpm. Daca schimbi vitezele la 2800-3000 rpm nu cred ca o sa-ti mai faca figuri, e mai bine si pentru turbina, se curata mai usor daca e turata masina...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa este ai dreptate dar de 2 ani de cind am masina nu mi sa intimplat asa ceva.Aseara dupa un drum de 600 km am simtit pentru prima data. Astazi cind am plecat iar cu ia nu mai intrerupe. SA fie din cauza filtrului de motorina ca nu lam schimbat 30 000km?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai functire de cine umbla la ea :)

Sal 2 all.sunt nou pe forum...asa ca va iau tare.am vazut ca e aici o persoana care se pricepe fff bine la partea mecanica a masinilor...CIPOS....parca...SCUZA-MA daca ti-am gresit numele.Am si eu un VW Passat 1.9 TDI din 2001.Faza e ca tata a fost cu masina si a pus-o pe tester....si i-au zis ca e debitmetrul bulit.Am vazut ca mai sunt persoane cu broblema asta.Faza e ca asa cum zicea un tip putin mai sus,daca opresti motorul si pornesti iar motorul....toate bune si frumoase.Si la mine e asa......dar faza e ca undeva intre 80-110 km/h NU CONTEAZA treapta de viteza.....la mine nu mai trage deloc. EX:Daca sunt intr-a treia la 60 si ma duc pana la 80......daca la 80 se "ineaca" ...am acceleratia la podea si nu mai urca DELOC!!!Adik urca dar fffffff putin....si crede-ma ca f putin.Ai idee despre ce e vorba?Debitmetru.....turbina....Astept raspuns! BYE BYE

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai cred ca trebuie curatata turbina, dar intai ar fi binevenit un log in mers la turbina si debitmetru

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!