Jump to content

Probleme Turbina


energizer
 Share

Postare recomandată

e posibil sa fie din piatra neamt , am facut la cineva o diagnoza care e din piatra si spunea cam aceleasi lucruri ca eddu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut

daca nu se aude nici un *suierat*, cum am citi mai sus,inseamna ca turbo nu functioneaza???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

simti ceva cand o calci? Trebuie sa suiere, nu se poate...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici la mine nu suiera, ci doar un zgomot asa mai accentuat, gen aspirator :beerchug:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am citit primele 2 pagini din acest topic si am cam ametit (din cauza "socului cunoasterii" ---multe informatii de care habar nu aveam pana acum :P ).

As avea si eu nevoie de un sfat. sotia mea merge cu o octavia 1 - 90CP TDI ...are cca 66.000 km..nu prea ii da ea talpa si merge mai mult prin Bucuresti. in acest weekend am mers eu cu masina pe autostrada constant 140-150 km/ora, deci ca turatie cca 3000 sau un pic peste. la destinatie am observat o mica pata de ulei sub masina in partea dreapta. la intoarcere am fost fortat sa merg mai tare (chiar si 170 pe alocuri...asa era traficul pe autostrada, si daca ma bagam pe banda 1 mergeam cu 80-90 probabil).

azi dimineata am vazut o pata si mai mare de ulei sub masina.

Ma gandesc ca o fi de la turbina.

Puteti sa imi recomandati pe cineva care sa faca o diagnosticare si eventual sa repare/curete turbina? (la preturi rezonabile).

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intai m-as uita concret de unde vine exact uleiul ca de obicei se vede clar. Nu cred ca turbina e de vina... asta asa ca un pronostic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

s-a uitat un mecanic asa superficial (pt. ca nu avea timp). se pare ca la distributie este totul uscat, ceva ulei se vede pe la furtunul gros care iese de la turbina si prin care am inteles ca sufla aerul spre admisie. pe peretele motorului dinspre spate este curat totul, si pe baia de ulei inspre partea din spate.

Mie mi s-a parut ca este ceva ulei tot in partea dinspre spate in portiunea de sus (dincolo de distributie)..ceea ce ma face sa vred ca s-ar putea sa fie de la chiulasa?????

De aceea ma gandeam ca totusi poate imi recomandati un mecanic unde sa ma duc si sa imi faca un diagnostic corect (sa nu inceapa sa gaseasca defecte imaginare...).

servicul unde ma duceam eu la revizie din pacate este foarte aglomerat si programarea dureaza....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cauta-l pe cipos....ca el se pricepe la turbine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

s-a uitat un mecanic asa superficial (pt. ca nu avea timp). se pare ca la distributie este totul uscat, ceva ulei se vede pe la furtunul gros care iese de la turbina si prin care am inteles ca sufla aerul spre admisie. pe peretele motorului dinspre spate este curat totul, si pe baia de ulei inspre partea din spate.

Mie mi s-a parut ca este ceva ulei tot in partea dinspre spate in portiunea de sus (dincolo de distributie)..ceea ce ma face sa vred ca s-ar putea sa fie de la chiulasa?????

De aceea ma gandeam ca totusi poate imi recomandati un mecanic unde sa ma duc si sa imi faca un diagnostic corect (sa nu inceapa sa gaseasca defecte imaginare...).

servicul unde ma duceam eu la revizie din pacate este foarte aglomerat si programarea dureaza....

Iti recomand sa mergi la mecanicul "meu" la care merg de vreo 6 ani (aproape):

Gheorghe Dumitrescu (Gigi)

Str. Moroeni nr. 1A (cartier Colentina in apropiere de Carrefour Colentina)

0722-396.241 sau 241.50.21 (cu programare mai intai)

Spune-i ca ti-a fost recomandat de "Andrei, ala cu Passatu' alb" :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este cineva din Cluj care sa faca un test VAG-com, eventual o curatire de turbina ?

Pt un Golf 4 TDI 101 Cp.

Modificat de MAK
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca mai mergi mult cu ea asa, o sa trebuiasca :scratch:....Du-o la curatat cat mai repede. Cipos e expert in din astea..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iar chestia cu sunatul la 112 e vrajeala...poate a tinut la inceput. Acum te ia in majoritatea cazurilor cu faptul ca nu reprezinta asat o urgenta si nu sunt amenintate vieti...adica iti da PASS.

Exista numarul ala de la Politia Rutiera...ceva cu 9545 (nu sunt sigur ca-i asta)...poate acolo sa se poata reclama ceva

:scratch: Acum am vazut. Am postat reply la un alt topic in topicul asta... Rog un moderator sa il mute. Scuze de off-topic.

Modificat de Rapier
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am aceeasi problema... luni sunt programat sa o curat la un service. Mi-a facut un test in mers si e presiune prea mare...la peste 3000 rpm se taie gazul. Daca ti-a aparut o data...iti mai apare ... atentie sa nu te lase in depasiri...preventiv nu intra in depasiri la limita. Revin cu impresii dupa curatare si refacerea geometriei...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa am zis si eu , " lasa ca mai merge " si cand am fost la curatat am gasit joc in ax.....

:) Ce inseamna acest "joc in ax"? Cat de grav e? Se poate remedia numai schimband turbina de tot?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a mea are 180.000 si sa nu-mi spui ca "A! pai la km astia e clar ca mai are putin turbina si se duce!" pentru ca am citit topicurile despre viata turbinei si stiu ca trebuie sa te tina in cond de exploatare normala si 500.000 km . Dar uite ca a mai trecut o sapt in care am mers destul de fortat cu ea si nu am avut nici o problema...nu prea cred ca o sa mai apara prea curand probl asta..sper

Modificat de vw golf 2001
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Bandi , numai un mester in turbine poate aprecia daca se preteaza kit de reparatie ( aprox 100-150 eur )sau trebuie inlocuita complet . Jocul in ax nu se aude si nu se simte ( vorbim de cei care cunosc zgomotele masinii :rolleyes: ), el poate fi gasit numai prin demontarea turbinei si stabilirea ( ochiometric sau masurand ) jocul existent intre ax si lagare . Eu am 165 k km , am dus-o la curatat la cateva luni dupa ce am luat masina , si am primit verdictul " are joc , dar mic , daca mergi corect cu ea te mai tine " . Intr-un stadiu avansat de uzura al axului incepe sa piarda ulei masiv , ulei care-l gasesti in EGR , IC , etc....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A mea turbina, fluiera in momentul cand scade turatia motorului si se apropie de relanti. Uneori este un fluierat continuu la relanti, alteori se aude cand dau talpa, alteori nu se aude deloc, deci nu se manifesta mereu intr-un anumit fel. In momentul cand tine mana cineva pe turbina sau pe la furtune nu se mai aude. Fluieratul nu este metalic si nici nu suna a huruit, este un sunet pacul, dar in acelasi timp destul de 'sesizabil'. Am foarte putin ulei pe furtunul care iese din turbina. Cam care ar fi cauza sau explicatia, mai ales ca masina are putini km si este din 2006?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut si eu pierdera brusca, am fost la un mecanic, i a facut diagnoza, a aparut eroarea cu deviatia pozitiva de presiune. S a curatat turbina si totul a fost OK

Acum dupa 2 luni face di nou la fel. Pe la 120 se blocheaza si nu mai trage pana cand nu il repornesc.

E posibil sa se infunde atat de repede turbo ul, n am facut decat 3000 km sau sa fie de al actuator?

Modificat de nrazvan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Apropo de curatat turbina, e bine sa fac aceasta operetie cu caractaer preventiv, daca masina nu are nici o problema? Si cat costa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut si eu pierdera brusca, am fost la un mecanic, i a facut diagnoza, a aparut eroarea cu deviatia pozitiva de presiune. S a curatat turbina si totul a fost OK

Acum dupa 2 luni face di nou la fel. Pe la 120 se blocheaza si nu mai trage pana cand nu il repornesc.

E posibil sa se infunde atat de repede turbo ul, n am facut decat 3000 km sau sa fie de al actuator?

daca nu a refacut planeitate asa face, excat la fel am patit si eu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am curatat-o ieri la un service, nu am apucat sa merg prea mult afara din oras, dar se cunoaste trage altfel... sper sa nu mai am limp mode :vaidecapulmeu: Informativ, curatat turbina si refacuta geometria 240 ron.... E mai bine sa se faca o curatare preventiva la primul sau al doilea limp mode, decat sa mergi cu ea asa si sa faci joc la ax si alte...eu in ultima vreme, in 20 km mi-a intrat de 4 ori in limp mode, apoi am mai mers 500 km fara probleme si iar limp mode si tot asa...

Nu stiu daca la curatarea turbinei reglajul la montare se face pe tester sau doar manual si de asemenea daca se umbla la avans ... poate stie cineva... Merci!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa ce am facut ceva modificari la masina curiozitatea ma impingea sa vad viteza maxima . Am urcat destul de repede la 185 ( lucru greu de realizat pana atunci ) si mai aveam destula pedala -admirabil avand in verede cei 90 CP initiali ai masinii . Dar pe la 185 la ora surprizaaa - moare turbina de ce oare ????

Masina urca frumos si repede la aceasta viteza dar ptr scurt timp deoarece se taie turbo - Stie cineva de ce si mai ales cum pot remedia aceasta problema ?

Mentionez ca turbina este aproape noua are cam 15.000 km facuti ea fiind schimbata in vara anului trecut !!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

esti sigur ca e turbina ??? , la mine se plafoneaza la 175-180 km/h si sunt sigur ca e debitmetrul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!