Jump to content

Probleme Turbina


energizer
 Share

Postare recomandată

ii careva din Arad care curata turbina? sau Tm

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si care e explicatia ca nu face tot timpul,adica LIMP MODE,de exemplu apare dupa 60 de km mers agresiv,stop,restart iara te duci x km,nu face figuri si la un moment dat intra iarasi,si asta dupa ce am curatat turbina.!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai facut planul la vane?

sa nu ai cumva si prob cu actuatorul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si care e explicatia ca nu face tot timpul,adica LIMP MODE,de exemplu apare dupa 60 de km mers agresiv,stop,restart iara te duci x km,nu face figuri si la un moment dat intra iarasi,si asta dupa ce am curatat turbina.!

exact aceleasi simptome le are si carutza mea, dar la mine ii schimbat actuatorul si urmeaza sa curat turbina ( daca gasesc pe cineva care stie )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o intrebare, nu stiu daca e legata in mod direct de topicul asta.

Cum influenteaza frana de motor uzura motorului tdi de 90 de cai de pe octavia1 ?

Eu in general cam "alerg" masina, cand are sarcina am grija sa fie la 2500 rpm, in depasiri mai stranse turez pana la 4000 de ture. Din ce am vazut, tratamentul asta ii face bine turbinei, cand ajung pe autostrada ii verific viteza maxima, un indiciu bun de functionare in parametri.

Asa, pe drumuri de munte in schimb - dn1, pitesti-rucar-bran-brasov, sau pe drumuri cu curbe multe, care necesita schimbari dese de viteza, folosesc foarte mult frana de motor, cu gandul la protejarea discurilor de frana, de care m-am lamurit ca sunt subdimensionate pentru greutatea masinii. Inca nu imi dau seama cum influenteaza frana de motor "sanatatea" motorului si a turbinei. Care este recomandarea generala ?

Teoretic, turatie mare cu sarcina negativa nu ar trebui sa afecteze cu nimic motorul, ungerea isi vede de treaba ei (spre deosebire de motoarele in 2 timpi, pe care frana de motor le distruge din cauza privarii de uleiul de amestec din combustibil), in schimb nu imi dau seama de regimul turbinei. Paletele de la evacuare sunt supuse brusc unui soc termic - gazele de evacuare sunt reci din cauza ca in frana de motor nu se mai arde motorina. Admisia probabil se va inchide, daca paletele cu geometrie variabila sunt comandate probabil de pozitia pedalei de acceleratie.

Care este deci recomandarea generala privind folosirea franei de motor pe motoarele tdi ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

I_am_Stealth : multumesc :vaidecapulmeu:

M-am linistit, pentru ca la mine se comporta asa : cand sau prima cheie dimineata scoate pentru 2 secunde acel fum negru-albastrui, dupa care 30 de secunde nimic, si dupa, timp de vreo 2 minute acel fum amestecat cu mult abur... dupa care nici nu-ti dai seama daca este motorul pornit. M-am speriat pentru ca pana acum nu cred ca l-am observat...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna intrebare...astept si eu un raspuns la asta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la cat de frecventata este zona O1 nu cred ca o sa primesti raspuns prea repede

cred ca ar fi mai bine mutarea topicului la TDI FORUM

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

I_am_Stealth : multumesc :)

M-am linistit, pentru ca la mine se comporta asa : cand sau prima cheie dimineata scoate pentru 2 secunde acel fum negru-albastrui, dupa care 30 de secunde nimic, si dupa, timp de vreo 2 minute acel fum amestecat cu mult abur... dupa care nici nu-ti dai seama daca este motorul pornit. M-am speriat pentru ca pana acum nu cred ca l-am observat...

La mine a fost turbina.Am inlocuit-o si acum totul este ok.nu mai scoate fum nici la pornire.

La fel cum spune colegul si la mine facea la fel, deci turbina nu mai functiona foarte bine.Daca fumul este albastrui atunci insemana ca pe undeva intra ulei in piston, una din cai este turbina.dupa ce motorul pompeaza ulei in turbina jocurile din lagare se mai reduc iar uleiul nu mai patrunde in piston.Cred ca cel mai bine este sa se desfaca intercooler-ul si acolo se vede daca este depozitat ulei.

Daca gresesc va rog sa ma corectati.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai e o problema comuna TDI, si acolo trebuia deschis topicul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mutat eu topicul. Sper sa fie mai bine vazut in aria TDI.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ IonC > 30-40 secunde in relanti este SUFICIENT inainte de oprire dupa ce a fost supusa unei alergaturi si rularii cu viteze ridicate. Asta pentru a'i acorda timp turbinei sa se raceasca cat de cat.

Subscriu pentru intrebarea legata de efectele asupra turbinei a franei de motor la TDi.

Modificat de Predator
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acuma trebuie judecat logic... gazele pe unde ies? pe langa geometrie veti spune, ok dar pe langa geometrie e metal, metal care este un bun conductor de caldura, deci sa zicem ca in frana de motor temperatura va scadea cu cel mult 30 de grade, dar e mare aceasta valoare, deci nu va eixista o dilatatie asa mare incat sa faca probleme, in conscluzie nu are nimic daca vii in frana de motor si dupa aia o te dai la ea

Modificat de cipos
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

predator, fiecare face cum considera, adica tu faci cum crezi tu

important este sa o lasi un pic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristian_wushu

la audi din semnatura, se intampla uneori cand ii dau talpa pe la 130 sa moara turbina si sa nu mai traga. daca trag pe dreapta si opresc motoru, cand pornesc din nou nu are nicio problema (adica pana ii dau blana din nou). parca si tremura la cand o turez mai mult in sarcina. am scanat cu vag -com dar nu da nimic (mentionez ca nu am avut sa testez turbo cu vag-com si nici nu am scanat-o dupa ce a murit turbina fara sa o opresc).

de la ce poate fi?

am mai cautat pe forum dar nu am gasit ceva care sa se asemene cu situatia mea!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristian_wushu

tocmai asta e problema ca nu apare nicio eroare pe scanare!

am mai patit cu un golf cu cai multi in plus (tdi non-pd) si dadea eroarea cu positive deviation, pana la urma a murit de tot turbina la ala, asa ca stiu ce zic!

Modificat de cristian_wushu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate sa fie de la geometria variabila.(nu fct cum trebuie)

cauta-l pe CIPOS el se ocupa cu turbine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristian_wushu

e clar! inseamna ca e pe duca! credeam ca poate fi de la altceva. ma amageam singur :(

Modificat de cristian_wushu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LuciangIII - nu cred ca trebuie trasa concluzia asa repede, ca panicam oamenii degeaba ...

La mine am vazut ca face asa cand sunt sub zero grade afara si noaptea ff frig (poate de aceea nici nu am observat pana asta iarna), dar saptamana asta am urmarit special (dadeam cheie cu usa deschisa si fugeam repede in spate :) ) - nimic : nici fum albastrui si nici abur dupa...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu te speria ca nu trebuie schimbata, sunama si stam de vorba :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ulei va fi acolo tot timpul de la CCV in primul rand. NU va ganditi la turbina asa de repede!! Din cate stiu eu daca tot e sa teoretizam cand uleiul e rece, cat de cat tine mai stranse lagarele. Cand e cald, atunci jocul e mai mare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La 160.000 km, fara absolut nici o veste, turbina de pe golf a picat eroic.... la plecare usoara de pe loc. Un suierat puternic, nici un pic de putere in intersectie (practic, cred ca motorul ramane, fara turbina, un motor SDI). Avand in vedere ca am citit cam tot ce se poate despre mersul corect, astfel incat sa nu apara probleme la turbina, sunt foarte curios de ce vor spune mecanicii din service. Le-am cerut ca in momentul in care vin piesele si demonteaza turbina, sa imi arate si mie defectul si sa imi explice pe viu si cauza. La masina tatalui meu, turbina a picat la cca 150.000 km, dar la viteza, in treapta 4).

Culmea e ca de la ultimul schimb de ulei (care a fost pe la 149.000) consumul de ulei a scazut spre insesizabil, si nu gasesc nici o explicatie la treaba asta.

LE

Ah si mai o chestie. Am facut pe la 155.000 o scanare cu VAG-com - nimic. Niciodata nu am avut limp mode sau neplaceri in functionarea motosului sau a cuplului motor-turbina. Niciodata nu am vazut fum in spatele masinii, si in afara de cazurile izolate cand chiar nu am ce face, nu am mers subturat.

Modificat de chiu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intrebare: Ce pot sa-i mai fac?

Sfatul meu e sa faci o programare la colegul @cipos, sa arunce si el un ochi pe acolo si discuta cu el pe indelete si intre patru ochi (si doua beri, eventual :) ) despre ce s-a intamplat si cum sa eviti pe viitor astfel de probleme. In probleme delicate de turbina nu stiu cati mecanici se pricep cu adevarat. Parerea mea!

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vad ca sunt multi mesteri paci,ati lucrat la turbo la un polo 1.4 tdi?as vrea sa o curat si io un pic ca fostul proprietar mergea cam subturat cu ea.la masina care am avuto inainte ,identica ,de la 1800 de ture se auzea suieratul acele de la turbo.la asta cam nimic,de putere nu ma pling,are. as vrea sa o desfac,niste sfaturi daca aveti le astept.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!