Jump to content

Probleme Turbina


energizer
 Share

Postare recomandată

NUMAI PORNITI MASINILE DUPA CE CRAPA TURBINA RISCATI SA AJUNGA PALETII IN ADMISIE SI SA FACA VARZA MOTORUL, CAUTATI PE FORUM SI VEDETI CA ASA A PATIT UN COLEG LA O OCTI 2

Explica-mi si mie un lucru...

Dupa turbina este intercoolerul care are o retea destul de fina de canale. Cum poate o bucata de palet, care e destul de mare, sa treaca de intercooler, prin acea retea fina de canale, ca sa ajunga in motor??? ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

uite intrebarea asta mi-am puso si eu, pana am vazut motorul ala de 2.0 de pe forum, caruia iau ajuns in motor si lau facut bucati

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e de ajuns sa intre niste pilitura de la paletii care s-au rupt si sa treaca de intercooler...apoi sa vezi distractie...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Plus ca dupa intercooler poate trece ulei suficient ca sa blocheze hidraulic un piston (hydrolock).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci unul care a patit asta cu turbina ar fi sa desfaca racordul de pe intercooler si sa mearga cu el deschis pana ajunge la destinatie :) ca sa fie sigur ca nu se intampla nimic. Eventual sa lege un tifon pe gura respectiva :D

Daca stai sa te gandesti si cat ulei este acolo, pe pereti, e greu de conceput sa treaca pilitura... Adica statistic vorbind pana la urma tot se lipeste de perete undeva, la cat e de intortocheat acolo!

@alex_pescariu tocmai prin intercooler trece mai repede pentru ca viteza aerului este foarte mare in canalele alea subtiri. Ma gandesc, ca o lamela se tot misca si balangane pe acolo pana prinde o pozitie favorabila sa se strecoare...Totusi parerea mea e ca trebuie apasata acceleratia puternic bine, ca sa patesti asa ceva si sa creezi diferenta de presiune necesara.

Modificat de I_am_Stealth
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@didea 30 , la ce turatie simti ca agata , undeva aproape de 2000 rpm ? Fenomenul este mai usor sesizabil in treptele 1 si 2 , in celelalte aproape deloc ? Nunai cand e rece face asa ? Te intreb pt ca si eu am niste banuieli ( comportament cu smucituri in trepte inferioare in jur de 2 k rpm daca o calc mai brusc - stiu ca nu trebuie dar se mai intampla , in oras mai ales ) ,please daca poti da more details .

L.E. Esti sigur ca e turbina ? Cand ai curatat-o ai facut si planeitatea ?

Din ce am mai citit pe forumurile olandeze se presupune ca ezitarile in jurul turatiei 1700 - 2000 vin de la volant. La inceputul saptamanii mi-am schimbat kitul de ambreiaj si volant (din cauza altor manifestari desigur) si ca si un efect colateral este ca si ezitarea care o simteam la 2000 ture nu mai exista.

Dan

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa fie oare palele turbinei ce se aud mult mai evident dupa ce asta e curatata ;) ?

Scuze de ironie, insa dupa curatare se aud palele turbinei ce "rup aerul" - de aici banuiesc vine suieratul repsectiv.

Modificat de Bogdan.B
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

B)-->

QUOTE(Bogdan.B @ Mar 1 2007, 01:04 PM) <{POST_SNAPBACK}>
Sa fie oare palele turbinei ce se aud mult mai evident dupa ce asta e curatata ;) ?

s-a mai discutat, nu palele se imbacsesc, ci mecanismul de actionare a vanelor. la turatia cu care se invart palele turbinei nu se depune nici o mizerie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare.

Am si eu problema asta cu "limp mode" de vreo 2 saptamani, cand ajungeam in viteza a 4-a la peste 2500 de ture imi aparea martorul de la catalizator pe bord insotit de un avertisment ABGAS WERKSTATT si "mureau jumate din cai".

Am fost la mecanic si am pus`o pe tester si a zis ca actuatorul ( cred ca asa ii zice ) ii bulit, am facut comanda, l-am schimbat si a mers ca noua ziua respectiva. A doua zi (azi) a reaparut problema.

Ce credeti ca poate fi? Debitmetru?

Cred ca codul de eroare era: 17965

Astept solutii ... Ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa verifici cu VAG-COM presiunea oferita de turbina fata de cea ceruta. Si de acolo tragi concluziile. Asa e destul de greu de zis, dar dupa mine debimetrul nu cred ca e. Scoate mufa lui si vezi daca masina trage mai bine....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare.

Am si eu problema asta cu "limp mode" de vreo 2 saptamani, cand ajungeam in viteza a 4-a la peste 2500 de ture imi aparea martorul de la catalizator pe bord insotit de un avertisment ABGAS WERKSTATT si "mureau jumate din cai".

Am fost la mecanic si am pus`o pe tester si a zis ca actuatorul ( cred ca asa ii zice ) ii bulit, am facut comanda, l-am schimbat si a mers ca noua ziua respectiva. A doua zi (azi) a reaparut problema.

Ce credeti ca poate fi? Debitmetru?

Cred ca codul de eroare era: 17965

Astept solutii ... Ms

la passat cade fff grueu actuatorul, 90 % trebuie data jos turbina si curatata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate sa fie si valva N75.... un chip tuning prost...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multi vorbesc putin cunosc..... poate domnul calaretul ar trebui sa stie ca la passat 1,9 tdai mai trebuie niste chei speciale pe care eu le-am facut, plus ca la leon, golf, a3 exista un risc f mare sa rupi suruburile in galerie.......... si atunci sa va vad copii de unde luati strung sau galerie

sefu cu putina rabdare si degripant orice e posibil, mi-am dat singur turbina jos de pe masina mea si am mai dat vreo 2 asa din placere. stiu sigur cu ce se mananca si iti spun sigur ca degripantu face minuni.

btw poate ne spui si pe unde dai jos turbina la un golf de 101 sau 115 cp.

daca cautati cu atentie o sa gasit un topic inceput de mine unde am explicat exact cum se face mai exista si niste linkuri pe acolo care va vor ajuta.

Modificat de energizer
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Normal ca trebuie sa te chinuiesti sa o faci praf dar unii reusesc :somnmare:

Ideea cu decuplarea turbinei de admisia de aer sincer nici nu imi trecuse prin cap dar e excelenta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce a mers bine in prima zi cand am schimbat actuatorul?

PS. ii careva din arad care curata turbina?

Modificat de abro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic ca nefericitul nostru coleg a reusit cumva sa nu ii ajunga ulei in lagarele turbinei si i s-au distrus. Desi este o turbina FOARTE robusta pe 1Z presupun ca daca a ramas neracita, nu prea a mai avut ce face biata turbina....Atunci cand zici ca a mers ca un diesel vechi, a intrat in "limp mode" daca il intalnesti pe cipos o sa iti explice el ce ai patit, insa te rog sa ne spui si noua ca suntem curiosi.

PS. eu zic ca in momentul de fata poate mai ai si o problema de etanseitate la circuit intre turbina si galeria de admisie. Oricum, fara sa te alertez inutil, parerea mea e ca "e de rau" de data asta....Si crede-ma ca turbina ar fi ULTIMA pe care as da vina la motorul tau ....Ar fi super sa fie furtunuri sparte, N-75, etc si sa iti dea ele suieratul ala. Insa DE OBICEI unul e fasait, celallat e suierat... La tine e suierat :)... Daca scoate fum persistent negru albastrui cand o pornesti chiar si fara sa accelerezi atunci asta e inca un indiciu ca e de rau...

Fiind turbina wastegate mai are N75? ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil cand a schimbat actuatorul a miscat si de parghia care plimba vanele, deblocand-o temporar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

in primul rand am sa va rog respectuos sa nu sariti sa ma luati la bataie daca nu am facut bine ca am dat reply pt problema mea - e prima oara cand postez pe acest form asa ca va rog sa fiti ingaduitori.

in alta ordine de idei, am avut si eu aceasta problema - pierdere brusca de putere la TDI - si sper sa ma poata sfatui cineva ce anume sa fac. a nu se intelege ca nu am citit ce a fost postat pana acum, dimpotriva, insa daca cineva imi poate spune pe intelesul meu (eu fiind cam atehnic si nestiind care este valva x sau mai stiu eu ce tije) ce trebuie facut. unde ma duc si cat platesc :vaidecapulmeu: pacientul este seat 1.9 TDI 110Cp din 2002. nu a facut decat de 2 ori figura si dupa ce am oprit-pornit motorul si-a revenit, insa nu e deloc placut si chiar nu as vrea sa schimb turbina (mai ales ca nu am acesti bani).

Multumesc mult!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu sare nimeni sa te ia la bataie pe acest forum.

Daca vrei o parere cat mai buna poti apela cu incredere la cei care si-au oferit serviciile pe aria de Prestari servicii. Acolo poti alege tu pe cineva...si daca vrei sa vezi ce zic utilizatorii care au beneficiat de aceste servicii poti intra si pe aria de Feedback.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok. e in lucru problema. mersi mult!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate sa fie si valva N75.... un chip tuning prost...

daca e n75 dus masina numai trage si eventual da negative deviation, dar f rar da limp daca e dus n75

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

I_am_Stealth : "Daca scoate fum persistent negru albastrui cand o pornesti chiar si fara sa accelerezi atunci asta e inca un indiciu ca e de rau... " sa inteleg ca este atunci cand ii dai prima cheie dimineata si scoate pentru primele 3 secunde acest fum.... puteti sa-mi explicati mai bine de ce este semn rau? de unde provine si ce se poate intampla? daca face asta doar cand peste noapte a fost frig afara, tot semn rau este ? ... multumesc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fiind turbina wastegate mai are N75? ...

Sigur, wastegate-ul este controlat de actuator si actuatorul prin tubulatura aia subtire e controlat de N75 care e controlat de ECU.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu te panica inutil Catalin. Daca ai putin fum la pornire primele 3 secunde dormi linistit ca e ok. Depinde de multe altele. O explicatie simpla: Daca de exemplu peste noapte a fost frig afara si bujiile tale incandescente nu sunt perfecte (una sau mai multe) atunci cand pornesti va scoate putin fum pentru ca va face cateva ture fara ca amestecul sa ia foc. Deci va scoate pe esapament acel amestec nears. Dupa ce a pornit, va incepe sa "arda" si urmele de ulei/motorina si mai stiu eu ce depuse prin tevi incepand de la iesirea din motor , galerie, catalizator, etc. Alea iar pot scoate putin fum. Odata ce e cald, daca dispare fumul, atunci e bine.

Sa nu mai vorbim ca sunt multi care vad abur si cred ca e fum. Fumul ala ar trebui sa fie mult mai mult spre negru decat spre albatru daca e de la motorina in principal. Insa DUPA ce a pornit motorul poate fi oarecum spre gri-albicios-albastrui.

Modificat de I_am_Stealth
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!