Jump to content

Probleme Turbina


energizer
 Share

Postare recomandată

Am avut si eu un Audi care avea 300.000 km si avea aceeasi problema.Cand era in sarcina foarte mare murea turbina dar nu iam facut nimik.L-am vandut asa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am traiti si eu primul limp mode. Din fericire nu in masina mea ci in a unui cunoscut: O1, 4x4, ASV + PBOX

Speeduiam pe Buc - Pitesti si mi se parea ca mai are pedala. Cum drumul era liber si curat am zis sa vad si eu cat merge si am dus acceleratia la podea. Dupa ce am luat piciorul de pe acceleratie si am incercat sa mai accelerez nu am mai putut.

Oprire pe dreata, si solutia Microsoft: restart.

In concluzie: cam nasoala senzatia :vaidecapulmeu:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dap, stiu nasoala senzatie....

la mine dupa cateva loguri si un mic consult cu cipos via mess, s-a pus decizia, debitmetru NOU relativ (are o luna) defect. cipos mi-a zis ca nu agata turbina dar nici mult nu mai are asa ca dimineata program de curatat turbine si sambata debitmetru nou....revin cu impresii duminica.... :))

Modificat de transsoniku
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

back...

azi de la 9 la 18 am muncit la masina, eu si un prieten mecanic, am dat turbina jus, cu tot ce e pe langa ea :hainoroc: ; o gramada de munca, zicea cineva intr-un post anterior ca nu recomanda la nimeni sa se apuce de asa ceva daca nu stie ce face, asta cam asa e. la prima vedere pare destul de simplu dar volumul de munca e destul de mare si daca nu ai scule la greu e aproape imposibil.

ce sa zic, la admisie si evacuare (galerii+tubulatura aferenta) freci de iti ies ochii, de la egr cred ca am scos un pumn de pamant etc etc., turbina insa era curatica, numai la capat de cursa la vane agata un pic, actuatorul era si el in regula. curatat tot cu carburol, pus la loc; se simte diferenta si in mers si pe vag.

la turbina axul avea un pic de joc. stiti cumva, cei care au mai desfacut (cipos tu ce zici?) cam cat de mare tre sa fie jocu la ax? la mine mare nu era, dar se simtea la mana un pic de joc...sper sa nu fie probleme din cauza asta, nu prea curand oricum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

un pic de joc trebuie sa aiba unde intra pelicula de ulei, daca tot ai dat turbina jos trebuia sa refaci planeitatea la geometria variabila

nu e suficient cu carburol

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate sa imi spuna si mie cineva cat costa o curatare de turbina si mai ales daca este cineva in apropiere de Sibiu care se pricepe bine... La montaj/demontaj il ajut si eu...

Merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scuza-ma ca te deranjez din nou, dar in urma verificarilor "ad labam", facute azi si compararii cu alta masina am descoperit urmatoarea chestie facuta de baietii nostri "profesionisti" de la VW CONSTANTA, si anume: furtunul de vacum care intra in actuatorul care comanda clapeta de langa egr trece printro electro valva (n239) si apoi se duce la n75 care comanda egr (n75 egr si nu n75 actuator turbina); ei bine pe aceasta electrovalva ( valve for intake manifold flap n239) cele doua furtune (intrare iesire) erau inversate drept pentru care mare parte din vacuumul ce trebuia sa ajunga la actuator clapeta se pierdea pe scurtcircuitare (actuatoru de la clapeta nu are nimic, merge perfect, si pentru mai multa siguranta am comparat traseul furtunelor de vacuum cu acele de pe o masina care merge bine).

am inversat furtunele si surpriza surpriza am presiune de vacum suficienta astfel incat la rulare basic setings 11 tija turbinei sa faca o cursa completa, ampla si violenta, iar valorile de presiune la test corespund ; alt raspus la pedala, mult mai promt, ma cam baga in scaun cand o calc.

am insa o alta problema: la relanti tija la turbina imi sta un pic trasa, deci turbina mea baga presiune si la relanti vezi logurile atasate.

am lasat masina asa, la relanti, si am incercat sa trag de tija la turbina, astfel incat geometria de la turbina sa treaca pe pozitia neutru si merge, deci se pare ca n75 turbina imi baga vacum si la relanti, iar tija mea la turbina sta un pic bagata.

miscarea aceasta am surprins-o cu vagul la relanti si se vede cum presiunea pe turbina scade daca trag de tija.

sper sa fi fost suficient de explicit. :D :D :D

cauze: n75 bulit-nu stiu daca ar trebui sa duca vacum la actuator turbina tot timpul, sau, actuator turbina bulit- arcul care face sa se destinda actoatorul, sa iasa tija, nu are suficeinta forta sa scoata tija complet...

daca poti dati si tu cu parerea ca in urma experientelor avute cu anumiti mecanici cu greutate nu-mi prea vine sa mai calc pe la ei.

pe loguri se vad niste boosturi de presiune, parerea mea e ca sunt din cauza actuatorului de la turbina care are arcul slabit si nu poate scoate tija la turbina destul de repede astfel incat sa urmareasca valorile de presiune cerute.

raman dator cu o bere!

bafta

relanti_cand_am_incercat_sa_trag_de_tija.xls

relanti_cand_am_incercat_sa_trag_de_tija.xls

intors.xls

Modificat de transsoniku
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

actuatorul tre sa stea incontinuu tras de forta vacumatica si aceasta ii da drumul in timpul accelelrarii, iar acuma daca cumva ai infundat vre-un furtun de vacum spikurile de presiune e posinbil sa fie de acolo deoarece actuatorul ramane tras(debit mare de vacum) iar turbina ramane deschisa si apropo... in relanti tija nu trebuie sa se miste ferm(repede) cam in 2 secunde tre sa traga tija

la n75 defect masina numai trage deloc e puturoasa din cale afara :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de tras trage, numa ca din cand in cand ma pune in bot cate un limp mode, duminica am dus-o in 210 de mai multe ori si n-a zis nimik, dar pana la urma tot mia dat un limp mode

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sper sa nu spun o prostie, dar din ultimul log mi se pare ca pe final a fost mai bine cu MAP masurat dupa ce ai apasat pedala de mai multe ori pana la fund sa faci log.Nu? Poate intr-adevar era tija intepenita(mizerie, etc) si daca o misti mai mult isi da drumul si mai bine.

Modificat de I_am_Stealth
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un prieten are o Skoda Octavia de prin 2002 care are ceva probleme la turbo cred eu... A fost la o reprezentanta din Ploiesti sa schimbe cureaua de distributie si de atunci nu mai are putere.... S-a dus iar la ei, i-au schimbat segmentii, injectoare... dar nimic merge la fel. Tipii de la reprezentanta habar nu au.. Daca nu le da nici o eroare pe tester nu stiu ce sa faca, nu stiu sa interpreteze valorile din loguri....

Pentru CIPOS... Pot sa ii dau numarul tau de mobil sa stabiliti o intalnire?? Sunt sigur ca reusesti sa rezolvi cumva masina asta..

Mersi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

crede-ma ca am incercat sa o curat dar ori nu am stiu eu ori actuatorul nu mai poate fi curatat. oricum vad cand ma duc la cipos...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mi gata masina :( ,adica l-am dus la un meserias,si dupa ce a diagnostizat masina cu VAG,o dat jos turbina,care era plin plin....deci nush cum sa va explic dar atata jeg era in saraca turbina incat m-am speriat eu.Pacat ca nu am facut poze.Dupa curatare,am facut test,si totul e ok.Toata afacerea a durat aproape 5 ore si m-a costat 200 de RON.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine e mai cu cantec. am curatat turbina acum un an a mers(11 luni). am curatat-o din nou a mers doua saptamani fara LM. Acuma dimineata agata de 2 -3 ori pana o tin turata la 3500 ture in viteza a 2 un pic 1km., apoi pot sa-i dau si 200km/h distante lungi(300/400km) ca numai are nimica. A DOUA ZI APARE DIN NOU FENOMENUL. CE ARE? Cred ca mai bine iau una noua ca ma enerveaza deja.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@didea 30 , la ce turatie simti ca agata , undeva aproape de 2000 rpm ? Fenomenul este mai usor sesizabil in treptele 1 si 2 , in celelalte aproape deloc ? Nunai cand e rece face asa ? Te intreb pt ca si eu am niste banuieli ( comportament cu smucituri in trepte inferioare in jur de 2 k rpm daca o calc mai brusc - stiu ca nu trebuie dar se mai intampla , in oras mai ales ) ,please daca poti da more details .

L.E. Esti sigur ca e turbina ? Cand ai curatat-o ai facut si planeitatea ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Alc2. Tu ce anume suspectezi pt problema cu agatatul ? Si mie imi agata in viteza a 2-a in jurul la 2000 de ture (simt asa ca pt un moment ceva o tine si apoi accelereaza in continuare). In rest merge foarte bine inclusiv la viteze mari (sau viteze mai mici de ex 3, cu turatii mari). Turbina a fost schimbata de 2500 km (cel putin dealerul spune ca a schimbat-o, nu reconditionat-o).

Dan

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dane daca aia zic ca ti-au schimbat turbina in urma cu 2500km in mod normal nu ar trebui sa mai "agate" deloc, nu ?!

Si la mine zice VAG-COM-ul ca sunt probleme cu deviatia pozitiva. De cand am descoperit acest lucru, am mai facut aproximativ 2000km (si urban si extra) si multumesc lui D-zeu ca nu m-a lasat masina in vreo depasire (asa cum mi-a zis mecanicul ca s-ar putea intampla). In rest am patit ca voi - odata in a 2-a la urcare cu motorul rece am simtit ca m-i se taie puterea, altfel la orice viteze si turatii merge OK. De atunci umblu mai turat si in oras - tot timpul peste 2000 rot/min si cred ca o sa incerc s-o curat la mecanic mai la primavara :icon_thumleft:.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@shimano

Probleme cu turbina si limp mode am avut numai inainte sa fie schimbata turbina. Acuma nu mai am limp moduri indiferent ce fac. Ce am in schimb este un fel de "ezitare" a acceleratiei in jurul a 2000 de ture in viteza a 2-a. Totul dureaza foarte putin si apoi accelereaza in continuare. O sa incerc sa fac un log sa vad poate imi dau seama mai bine ce se intampla.

Dan

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cam acelasi lucru il simt si eu cand am motorul rece ... e o mica intrerupere a motorului in jurul 1800-2000 nu conteaza treapta (e normal ca in treptele 2,3 mai des ptr ca in alea accelerez mai tare) ... nu stiu cum sa descriu senzatia dar ideea e ca dispare odata ce acul de la apa ajunge la jumate ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ Dan Fizesan , eu suspectez si un injector blocat partial ( injectorul are 2 trepte la non PD , din cate stiu a 2-a treapta tot pe la 2k rpm se deschide ) . Daca ai schimbat turbina - asta insemna si actuator verificat - atunci nu cred ca poate fi de acolo .Daca faci un log fa-l in mers ( talpa max in a 3-a ) sa te lamuresti daga baga turbina cum trebuie .

E suparator numai in oras , cand vreau sa plec mai repede de pe loc trebuie sa o turez mai mult si sa nu apas brusc pe acceleratie , altfel smuceste un pic . Nu am sesizat mari diferente intre rece si cald , se comporta cam la fel .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci. nu intra in LM in viteza a 1 si 2 orcate turatii dai. In viteza 3 la 2900-3200 e gata. iei contactul si apoi merge. Planeitatea nu am facut-o!! Trebuie sa vb cu Cipos pt una noua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuie doar facuta lucrara cu, cap acolo :lol: si NU TREBUIE SCHIMBATA TURBINA !!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zazie, acum te-ai linistit ? mai vrei s-o vinzi ? :lol:

NO WAY,merge de rupe,chiar am avut vreme sa-l incerc,m-am dus vineri la Cluj,am observat ca fluieratul parca se aude un pic mai tare acum si parca si mai devreme,inainte se auzea pe la 2300 rpm,acum parca la 2000 incepe deja,in drum spre acasa,la vale inainte sa intru in Turda am experimentat si eu senzatia de 180 km/h.In rest numai bine. :Driver:

Modificat de Zazie
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!