Jump to content

Probleme Turbina


energizer
 Share

Postare recomandată

de sus, doar ca-ti trebuie si o lanterna ,sau sursa de lumina, stai un pic apleat peste motor dar... se reszolva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost la Cipos si am rezolvat-o era actuatorul varza ruginit crapat si cu ulei in el ,nu-si mai facea cursa si era blocat,am schimbat si gata fuge de rupe .Multumesc mult Cipos :P

Cat te-a costat actuatorul si manopera la montarea lui ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca schimb numai dupa 3000 imi arata consumul 10.8 l/100 :( (off topic :am doar 3000km si astept sa mai scada consumul , credetzi ca astept degeaba? indica bine comp de bord consumul?)

am 135.000 km si iti zic sigur ca astepti degeaba.... in a 2-a la 3000 de ture imi arata 20 l/km consum instant

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare! Hai sa va spun si povestea mea, poate ma ajuta cineva ca la service nu s-a rezolvat..

Masina problema= VW Bora 1,9 TDI 131 Cp, 146.000 Km.

Acum 4-5 luni cand treceam de 140-150 km/h deodata pierdeam puterea. Ca remediu trageam pe dreapta, opream si porneam motorul si totul revenea la normal. Am fost atunci in service si dupa multa munca si multe teste au schimbat senzorul de presiune si supapa EGR(cca 3 mil toata treaba) dupa care a mers totul super OK. De atunci am facut cca. 12 000 Km si a reaparut problema dar putin diferita. Adica si la 80km/h mers constant (cu orice viteza 3,4 sau5) imi intra in acel "Limp mode". Am fost cu ea in service si dupa lupte seculare ma cheama victoriosi ca au rezolvat problema. Iau si eu masina, in probe bag 180km/h, totul fct. perfect. Spun ei ca mi-au schimbat o alta supapa (electrovalva) a turbinei care spun ei nu fct. bine(cca. 1,7 mil). Ei si acum vine surpriza, am luat iar masina sa merg cu ea, am facut 80 KM pe autostrada numai cu viteze destul de mari. Totul fct. perfect, dar am franat la un moment dat si dupa aceea am accelerat usor si in jurul vitezei de 130 km/h "LIMP MODE".... :angry: Nervi, injuraturi, etc.. Nu i-am sunat in acel moment pe cei de la service (autorizat Volkswagen) fiindca eram prea nervos si am zis sa ma mai linistesc... Am reinceput probele: simptome total diferite fata de cele initiale, adica daca accelerez sportiv (schimb la 3000 rpm) si trec cu vit 5 de 120-130 Km /h si abia dupa aceea schimb in viteza 6, totul e OK pot sa merg si cu 200 km/h daca vreau, cat vreau eu. Daca accelerez babeste (schimbat viteza la 2000 - 2200 rpm) si dau a 6-a la 100-110 km/h cand ajung la 120-130 km/h imi taie macaroana, dar nu mereu. Mentionez ca inainte de schimbarea supapei respective imi dadea mereu limp mode chiar si la viteze de 80-90 km/h. Maine sper sa ajung sa o pun pe un tester sa vad ce eroare imi da (nu i-am intrebat pe cei din service) sa o postez aici si o sa va spun si de pe factura exact ce piesa mi-au schimbat. Oricum de reparatii nu am timp sapt. asta asa ca daca poate cineva sa ma ajute il rog sa o faca zilele astea fiindca abia lunea cealalta reincep atacul service-ului, spuneti-mi de ce detalii mai aveti nevoie si vi le spun in masura in care ma pricep. Va multumesc! :icon_cheesygrin:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in primul rand ai face bine sa ne spui de unde esti

in al doilea rand.. la tine problema e de la turbina, numai ca trebuie vazut ce e defect(actuatorul sau geometria variabila) in ambele cazuri, cum am scris si mai sus costurile sunf=t de 3,5 mil pt remediere

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt din Pitesti.

Daca e nevoie pot veni si la Bucuresti dar sa nu dureze treaba mai mult de 1 zi ca nu cred ca am timp sa raman mai mult acolo prea curand.... poate pe la sfarsitul lunii...

De bani nu-i problema, important este sa rezolvam treaba.

Poate incerc sa ajung sambata la intalnire daca se mai tine.

Daca poti lasa-mi un nr. de tel. si te sun maine dupa 9:00 AM, sau cand crezi ca ai timp de mine.

Merci!

Modificat de Eleanor28
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sambata e intalnirea de iarna, eventual atunci iti fac costatarea, sa vedem exact de unde e

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci mult!

Mai devreme de sambata nu am cum sa ajung saptamana asta. Sper sa nu fie o problema sa circul cu ea asa pana sapt. viitoare. Pe messenger nu pot sa te adaug acum ca vad ca-mi da o eroare tampita (nu stiu de ce, nu mi s-a mai intamplat). Te sun maine si vedem ce posibilitati sunt sa ajung la tine. Cya!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Debitmetrele au obiceiul sa nu lucreze la parametrii normali din cauza neschimbarii la timp a filtrului de aer care se imbacseste foarte repede, nu uitati ca traim intr-o tara cu foarte mult praf, iar simptomul cand debitmetrul se duce este acela ca autoturismul la o viteza de peste 120 Km/h nu mai are putere si nici nu mai trage cum a tras candva.Apropo de piesa vedeti ca se poate cumpara doar miezul, nu e necesar sa luati intreaga piesa si e la jumatate de pret cca.220 RON.

ATENTIE verificati tot la 2 saptamani filtru de aer , pe timp de vara.

bluf mi sa bulit debitmetru.zimi si mie te rog unde gasesc numa miezul ala care sa bulit.te rog.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare la toata lumea!

Vreau sa va spun ca astazi multumita lui Cipos sunt "Back on Road".

Mentionez ca mi-a diagnosticat masina in max. 5 min si dupa 1-2 ore REPARATIA GATA!!! dupa ce cei de la service autorizat Volkswagen s-au chinuit 3 saptamini cu ea si nu au reusit sa o repare.

In concluzie vi-l recomand pe Cipos ca e super meseriash!

Toate bune tuturor si intalnire placuta sambata!!

Cya!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare la toata lumea!

Vreau sa va spun ca astazi multumita lui Cipos sunt "Back on Road".

Mentionez ca mi-a diagnosticat masina in max. 5 min si dupa 1-2 ore REPARATIA GATA!!! dupa ce cei de la service autorizat Volkswagen s-au chinuit 3 saptamini cu ea si nu au reusit sa o repare.

In concluzie vi-l recomand pe Cipos ca e super meseriash!

Toate bune tuturor si intalnire placuta sambata!!

Cya!

si totusi ce a avut?ce trebuia schimbat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

membrana la actuator sparta

atunci posibil sa fie si la mine prb de actuator,din moment ce nu face cursa totala,ci numai vreao 3-4 mm,conform masuratorilor :scratch:

Modificat de Zazie
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

miezul ala e de fapt debitmetrul propri- zis fara tubulatura aferenta de cauciuc in care se afla ce duce la turbina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai 2 piulite si o siguranta... de ce nu il dai jos ca sa fii sigur odata?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai 2 piulite si o siguranta... de ce nu il dai jos ca sa fii sigur odata?
e drept,ma ocup de telefoane :) ,dar totusi la actuator nu m-as baga :) ,ca cine stie ce draq fac,si dupa aia pwla.Sau poate daca ar fi vara,si cald,dar nici garaj nu am......pana atunci :D
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

miezul ala e de fapt debitmetrul propri- zis fara tubulatura aferenta de cauciuc in care se afla ce duce la turbina.

si ce spune el de 220 ca ie vreo 800?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare,

ete ce patesc eu: masina merge f bine daca nu trec de 3000 de ture, trage si se misca bina; cum am trecut de 3000 de ture, revin si o calc iar dar pauza moare si e puturoasa rau, asta pana ii iau contactul, dupa care isi revine (nasol fara viteze peste 140, ma lasa cam cand mi-e lumea mai draga :vaidecapulmeu: :offtopic: :cheers: ). debitmetrul l-am schimabat acu vreo jumate de an, dar sincer nu-mi inspira incredere, ceva italian meteor sau meotar.

intrebare: turbina (de curatat sau mai rau de schimbat, daca da pe unde recomandati???) sau debitmetru???

help!!

thx

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tu ai o problema pe turbina, NU TREBUIE SCHIMBATA e posibil sa fie de la actuator sau de la geometria variabila, sunama si ne uitam la ea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

done!!! cu prima ocazie cand ajung in bucuresti, week-end-ul viitor cred, te sun....

fac imprumut la banca sau vin cu vitelu dupa mine (il leg de carligu de la bora)? :lol: :lol: :lol:

thx

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine actuatorul arata k dupa al doilea razboi mondial, f f f ruginit; cat despre cursa se misca da nu-mi dau seama cat de usor ar trebui sa se miste la mana, insa nu pare sa agate.

ma mananca undeva sa-l dau jos sa vad ce-i cu el insa pozitia e forate nasoala si mi-e frica ca nu mai reusesc sa-l pun la loc (mai ales ca nu stiu cam pe unde sunt pozitionate cele doua suruburi de fixare, presupun ca siguranta este pe tija turbinei si suruburile fixeaza capsula pe chiulasa?).

ma mai gandesc.

se gasesc actuatoare de vanzare, cam la ce bani?

ps: cum verific cunctionare lui n75???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dap, mai multe chiar decat am vrut... :lol:

ramane sa rezolv turbo ca-mi sta pe creer...

bafta!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!