Jump to content

Probleme Turbina


energizer
 Share

Postare recomandată

Sal

Am si eu pierdera brusca de putere

Masina e un Seat Leon 1.9 TDI 110 CP...

Motorul merge perfect pana cand ajunge la 125 Km/h,indiferent daca e in treapta 4 sau 5 Cand atinge 125, motorul nu mai trage decat foarte rau chiar daca scad viteza, ca sa o cresc e aproape imposibil. Dupa ce opresc motorul si-l repornesc totul e ok pana cand ajunge iarasi la 125... De fiecare data pb a aparut la aprox -5 grade, cand a fost mai cald mergea normal.

Aveti idee ce poate fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal

Am si eu pierdera brusca de putere

Masina e un Seat Leon 1.9 TDI 110 CP...

Motorul merge perfect pana cand ajunge la 125 Km/h,indiferent daca e in treapta 4 sau 5 Cand atinge 125, motorul nu mai trage decat foarte rau chiar daca scad viteza, ca sa o cresc e aproape imposibil. Dupa ce opresc motorul si-l repornesc totul e ok pana cand ajunge iarasi la 125... De fiecare data pb a aparut la aprox -5 grade, cand a fost mai cald mergea normal.

Aveti idee ce poate fi?

da e limp mode, acum atrebuie vazut din ce cauza dar la voi de oboicei cad actuatoarele si in a 3 dai 4000 rpm si ai sa vezi ca tot asa ramai fara putere, asta cu motorul cald

Modificat de cipos
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In orice viteza nu mai merge pana cand nu-i iau contactul.

Cum atata Acuatorul si unde e montat?

Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci:

actuator plus turbina se afla intre motor si zona ce limiteaza habitaclul de motor (vezi foto marcat cu rosu); el se afla in adancime deci pt a ajunge tre sa scoti capacul de plastic.

actuatorul arata ca o ciuperca(vezi poza) cu un furtun in cap, este atasat de turbina.

uite niste poze.

post-4525-1167493485_thumb.jpg

post-4525-1167493494_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca umbli acolo dute la cineva care stie ce sa faca, in primul rand nu trebuie sa umble la reglajul tijei, se mai curata dar nu tine decat vreo 2 saptamani ;)

Modificat de cipos
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,am si eu o problema,am un audi a6 din 2002 quatro 2.5 180 cp,si de vreo 3 sapt a inceput sa imi suere ceva la motor,am fost cu ea la VW si mi au spus ca au verificat tot si ca e posibil sa fluera turbina .?? este posibil ??? daca nu ce oare altceva,nu prea am incredere in ei,sunt pustani toti de acolo ;) multumesc

Modificat de Thheo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uita-te la post-ul tau. Iti place?

Ai dat citat integral la primul post care ocupa mai mult de un ecran (chiar pe monitorul meu de 17 inci) ca apoi sa scrii doua randuri care nu se refera absolut deloc la ce ai citat.

Greseli gramaticale ("suere" - corect "suiere"), de punctuatie (".??", fara spatiu dupa virgula, fara punct la sfarsit).

Te-as trimite la un service sau la un om cunoscator. Dar cum eu ii stiu pe cei din Bucuresti mai mult ma uit sa vad din ce oras esti. Ma uit in profil la tine... nema! Nu figureaza localitatea... ;)

Cu ce sa te ajut eu acum?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"Ma uit in profil la tine... nema! Nu figureaza localitatea... "

De ce nu rezolvati aceasta problema?

Pe orice site te inscrii trebuie sa completezi datele personale,

dar numai aici NU..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma uit in profil la tine... nema! Nu figureaza localitatea... ;)

Nici la tine nu apare nimic. Ce exemplu dai ca doar esti moderator...fara suparari

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma asteptam la asta al bundy insa din partea lui ;)

E foarte adevarat insa eu nu vin cu probleme sau cand vin mentionez acolo. Eu am avut tot profilul completat insa datorita unor colegi de-ai nostrii mai putin "amabili" m-am gandit sa ofer cat mai putine informatii despre mine :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna am si eu o problema,am un passat din 99 1.9tdi 90cp si imi scade viteza dupa ce urc o panta si nu mai merge,imi scade turatia si nu pot merge mai sus de treapta a 2a.am curata turbo am fost la test la reprezentanta si nu a aflat nimik. si asta se intapla des. acuma am segmentat-o la 276.000 km,masina merge bine in rest dar cade mai ales la in panta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma scuzi ca nu iti adresez principala problema insa de ce ai segmentat motorul la doar 276.000 km? Am vazut TDI-uri cu 600.000 km nesegmentate niciodata... ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu am mai putut sa o pornesc 2 ore ma am chinuit odata sa o pornesc si ma am dus la inspectia tehnica sa o fac si nu o pornit cand am stat la rand si ce i cu dacia mergeau pe langa mine :angry: dupa ce am dus o la service mecanici o zis ca pe un piston nu a avut compresie deloc.si nici acuma nu porneste bine,invarte de mai multe ori.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu ajutorul lui HYPER,caruia ii multumesc si pe aceasta cale, am facut o scanare VAG-COM,atat stand pe loc cat si in mers.Iata ce reiese din loguri:

Full SCAN:

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Chassis Type: 1J - VW G/J/B Mk4

Scan: 01,02,03,08,15,17,19,22,35,46,56

Address 01 -------------------------------------------------------

Controller: 038 906 012 M

Component: 1,9l R4 EDC 0000SG 2813

Coding: 00002

Shop #: WSC 01317

2 Faults Found:

17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer

P1570 - 35-00 - -

17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation

P1557 - 35-10 - - - Intermittent

Readiness: N/A

Address 03 -------------------------------------------------------

Controller: 1C0 907 379

Component: ESP 20 CAN V005

Coding: 18945

Shop #: WSC 01317

No fault code found.

Skipping Address 15-Airbags

Address 17 -------------------------------------------------------

Controller: 1J0 920 802 E

Component: KOMBI+WEGFAHRS. BOO V28

Coding: 01142

Shop #: WSC 00000

Ident.-Nr. WEGFAHRS.:VWZ6Z0Y1663187

No fault code found.

Address 19 -------------------------------------------------------

Controller: 6N0 909 901

Component: Gateway K<->CAN 0001

Coding: 00006

Shop #: WSC 01317

No fault code found.

Address 35 -------------------------------------------------------

Controller: 1C0 962 258 J

Component: 01 Zentr.Verriegel. 0002

Coding: 04097

Shop #: WSC 01317

No fault code found.

End -------------------------------------------------------

Si in MERS,atasat rar.

zlog.zip

Modificat de Zazie
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la tine e o agatare, poate sa fie de la geometrie sau actuator, se vede clar cum sare turbina la 2,5 bari(1,5 reali) si dupa aia revine la normal deci trebuie dat actuatorul jos(2 piulite si o siguranta) si vazut daca acesta agata, iar dupa ce dai actuatorul jos cu motorul pornit misca geometria variabila si vezi daca aceasta agata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ii poti da un basic settings in grp11 (engine) si te uiti la tija actuatorului , trebuie sa se comporte

:)
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, acum 2 saptamani plecand de la un semafor schimb in treapta a doua si moare motorul. Moare la modul ca imi dadea in nas adica nu mergea peste 1200-1300 de ture. Bag inapoi in treapta I-a si trag pe dreapta, motorul pornit, scoasa din viteza masina se accelera dar auzeam un zgomot ca de toba sparta. Ridic capota si vad furtunul acela gros care vine la EGR (piesa aia rotunda, sper ca am zis bine EGR) iesit din din colier si mult ulei pe acolo. Am inteles imediat ca masina a intrat in regim de avarie si de aia nu mai vroia sa sara de 1300 de ture in sarcina. Bag furtunul ala la loc, strang colierul si plec fara nicio problema... pana ieri. Ieri in drum spre servici mi se aprinde pe bord (in casuta de la BC) un martor (galben, ca am inteles ca se poate transforma si in rosu) de Low level la ulei. Am cautat uleiul cu pricina (505.01) si tot ieri am aflat ca nu se mai fabrica acest tip de anul trecut din septembrie, l-am gasit in final la AlPadrino, cei de la Augsburg neindicandu-mi noul ulei decat daca schimbam tot uleiul din motor ori mie imi trebuiau doar 200ml. Am completat si acum nu mai zice nimic BC.

Itrebarea mea este, aceasta pierdere brusca de ulei sa se datoreze acelui furtun? Si daca da, de ce dupa 2 saptamani? De ce nu imediat?

Si inca o intrebare, s-ar putea sa fi fost afectata turbina sau EGR-ul prin iesirea acelui furtun? Ma gandesc la faptul ca circuitul a fost intrerupt in mod brutal in mers si daca are legatura cu EGR-ul (care din cate stiu eu este o supapa) a tras aer fals pe acolo. Si daca are repercusiuni si asupra turbinei aceasta lipsa de ulei care mi-a fost semnalizata in ultimul moment? Low level la ulei afecteaza si turbina, nu?

Nu am verificat uleiul pentru ca masina mea nu a mancat niciodata ulei pana acum, la toate schimburile de ulei si la reviziile de primavara si toamna nu a lipsit ulei din motor. De acum clar am sa verific in fiecare luna dar pana atunci as dori sa stiu daca nu a fost ceva afectat, va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci sa o luam cu inceputul:

Spui ca a sarit furtunul de vacuum de la egr cu tot cu colier si ca era uei prin zona; uleiu iesea din orificiul egr-ului sau era prin zona ??? . Daca uleiul iesea prin orificiul egr-ului este extrem de ciudat si ti-as sugera sa te duci numai decat la un service; egr-ul prin acel orificu primeste doar vacuum(adica nimic, doar presiune in minus) si deci prezenta uleiului acolo nu se justifica. Daca ai remarcat doar ceva ulei pe langa egr atunci asta e alta mancare de peste; poate fi de la o slaba etansare a egr-ului pe galeria de admisie sau a furtunului de cauciuc la egr. Uleiul aparut in cazurile de mai sus vine sub forma de vapori de la turbina(in mod normal turbina pierde ff putin ulei cand functioneaza in parametrii normali, iar acel ulei intra in circuitul de admisie sub forma de vapori). Alta cauza a aparitiei uleiului poate fi si simpla plasarea a egr-ului langa busonul de umplere cu ulei :blink:.

In orice caz consider ca doar lipsa vacuumului pe egr nu justifica intrarea in limp mode si cred ca probleme tale sunt mai compleze decat un furtun de vacuum sarit. Iti sugerez macar sa faci o diagnoza pt a vedea ce si cum.

Acestea sunt parerile mele care fac fix... nothing :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E super filmuletul :D.

Cand am facut scanarea pentru Zazie am pus si Basic Settings Gr. 11.

Tija actuatorului se misca cca. 5mm (in loc de 1cm) dupa care agata.

Asa dupa simtul meu de palpare actuatorul pare sa fie ok, inauntru in mecanismul vanelor par sa fie depuneri.

Dar 100% se va stii intr-adevar numai cand se va desprinde tija acutatorului de mecanismul vanelor.

cipos, la g4 se poate face asta fara sa dai turbina jos?

Modificat de hyper
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hmm, deci pe furtunul ala gros da, vin vapori de ulei (i-am vazut cand a sarit furtunul) dar cred ca au venit cam multi din moment ce a improscat ulei pe acolo. Ulei nu a curs pe nicaieri decat in momentul in care a sarit furtunul ala gros dar chiar si asa mi s-a parut ciudat sa mi se aprinda martorul de la ulei dupa 2 saptamani. Cred ca intradevar o diagnoza ar fi binevenita. Sper sa nu fi suferit turbina sau egr-ul. Multumesc de sfaturi.

L.E. nu a curs ulei din egr, ci au iesit vapori din furtun.

Modificat de Aedy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@baracuda el se referea la furtunul de inalta presiune care vine de la turnina, a si zis gros, acum trebuie vazuta cauza , care ar putea fi prea multa presiune de aer, deci trebuie facut un test, daca vrei vino azi la 11 in politehnica, este intalnire vwforum in fata la transporturi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ASorry de primul post, am crezut ca te referi la furtunul de vacuum, in cazul furtunului ce vine de la turbina preia sfaturi de la cipos

Modificat de Baracuda
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da se poate(doar la golf,seat), ai nevoie de o cheie de 10, o surubelnita dreapta ascutita, se ia surubelnita si se scoate siguranta de la tija, dupa care se ia cheia de 10 si se desfac cele 2 piulite diametral opuse care tin actuatorul si dupa .... iesei piesa :D

cursa poate sa fie de 5mm deoarece a intrat apa la actuator, acesta a ruginit, iar rugina a micsorat camera de miscare a membranei, deci automat a micsorat si cursa tijei de la actuator, asta cam e boala general valabila la golfuri

filmuletul pus de mihai este pt passat, a 6, a4 ,la golf e alfel plasata tija

Modificat de cipos
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De jos sau de sus? (Se poate scoate actuatorul.)

Modificat de hyper
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!