Jump to content

Probleme Turbina


energizer
 Share

Postare recomandată

sal alexander.

nu sunt un expert in ale motoarelor deci nu iti pot da un raspuns concret.

pot doar sa iti spun ca din vorba in vorba cu un tip imi zicea de anumite probleme in timp ale puterii la tdi.Acum daca acel tip mi-a vandut gogosi asa le dau si eu mai departe.Zicea ceva de genul, ca cu timpul din cauza accelerarii bruste, chiar daca stai pe loc chiar daca mergi nu stiu ce se intampla la turbina, iar dupa un anumit timp incepe sa dea rateuri(adica se aude ca se tureaza motorul,se aude ca si cum un aspirator trage aer dar masina nu mai accelereaza).Nu mi-a spus modul in care aceste probleme se rezolva. (imi cer scuze daca cineva ti-a mai descris acelasi lucru si eu nu am vazut)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

spune-i omului acela sa se mai documenteze :P

(nici nu imi dau seama cum am reusit sa ma exprim asa frumos :D )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

spune-i omului acela sa se mai documenteze :P

(nici nu imi dau seama cum am reusit sa ma exprim asa frumos :D )

hmmmmm posibil aveai dex-ul langa tine cand ai zis asa.

man sincer dupa cum am mai spus nu ma pricep asa ca eu nu am facut decat sa reproduc ce am auzit de la acel tip.in ceea ce priveste documentatia lui nu stiu de unde provine dar am sa ii zic sa caute o carte specializata :P :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut

am si eu o intrebare, am un golf 4 tdi , am fost la un test cu el am inteles ca trebuie curatata turbina si schimbat nu stiu ce supapa, nu ma pricep am masina de 2 saptamani si sunt la inceput.spuneti-mi si mie este ok sa schimb si supapa aia, cat costa operatiunea si daca stie cineva unde as putea merge pt operatiune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal

deja m-a scos din pepeni masinuta mea....

am citit aproape tot ce scrie pe aici,dar l-a a mea nu mai stiu ce sa-i fac;

cum pornesc motorul, urmaresc tija de la vaccum, urca treptat si constant;

daca accelerez un pic masina, presiunea pe grupul 11 se duce in 2989, si aici ramane, pana opresc motorul;imi da aceeasi eroare "Charge Pressure Control: Positive Deviation";chiar daca scot furtunelu ala de la vacum, tot asa ramane, doar ca se duce un pic mai jos tija, dar parca nu pana la capat;

ca sa nu mai vorbesc ca la temperatura normala a motorului,cand acccelerez, se aude un zgomot infernal, "trezesc vecinii "cu el;este ca un fluierat, dar mult mai gros ca sunet, si foarte puternic;si nu este constant :adica acum este , acum nu este...

ce am facut eu acum 2 saptamani:am curatat turbina(dar nu am desfacut si vanele), am montat-o la loc,a mers ce am mers cu ea, ok, si peste o saptamana, a inceput sa se manifeste;

eu am dereglat vacumul(l-am desfacut de pe tija de la turbina)- se mai poate regla la loc cum trebuie???

vacumul, l-am verificat si fuctioneaza bine, nu agata;

mai nou pe vag imi da si Mass Air Flow Sensor (G70): Open or Short to Ground;

cine poate sa-mi dea niste sfaturi, pt. ca la "mecanici" am cerut pareri si am primit tot "pareri"

in acest moment , o dacie ma depaseste fara sa se chinuiasca.....

multumesc si astept idei.... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzorul de presiune 100% dar trebuie sa refaci si reglajele la actuator daca ai umblat la ele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

schimbat senzor presiune da niste valori normale, dar a intervenit alceva, la punberea vacumului pe turbina acestaa a inceput sa scoat un zgomot urat iar in acceleratie dadea un fum cat toate zilelel, deic turbina e varza, nu face presiune deloc

Modificat de cipos
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In sfarsit am fost si eu la curatat de turbina la un mecanic meserias din orasul meu, Tg. Mures. Dezastru cata funingine era pe acolo.

Atasez cateva poze ilustrative:

Mecanismul vanelor inainte

Si dupa curatare...

Cu ocazia asta am gasit o groaza de mizeris si la valva EGR, dezastru ce a iesit de acolo

Inca nu am apucat sa fac un log, dar merge bine masina, i-am dat 170km/h si nu dadea semne de oboseala.Pana acum la 130km/h imi intra in limp mode.

Modificat de hyper
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi mi-am luat si eu un limp mode la un an si 20k km de la curatarea turbinei ... :P

Culmea e ca i-am facut o testare acum vreo 2 saptamani si era totul super OK.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca aia e mizerie de asta ce mai zici?

Zic ca seamana cu un sifon de chiuveta infundat. :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am intalnit caz in care abia mai intra degetul in galerie, deci se poate si mai rau

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe TDICLUB.COM gasesti poze HORROR cu EGR-uri.. chiar ca aiba intra degetul mic pe acolo nu ce puneti voi aici :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cipos, urmare citirii a celor de mai sus am retinut ca esti cel mai documentat in materie si ai si posibilitatea sa descoperi si sa remediezi probl cu acest limp mode. Probabil ti-ai dat seama ca si eu am patit-o. Prima data s-a intamplat la inceputul lunii noiembrie, cand plecand spre Buc., la iesire din oras (Slatina, jud. Olt), s-a intamplat beleaua (limp mode). Initial am crezut ca ma lasat turbina, am facut stanga imprejur si m-am prezentat cu impricinata la service. Au pus testerul, concluzia ca ori am mers prea mult in oras, ori merg batraneste, iar problema se rezolva prin schimbarea MAF. Le-am zis ca mai de graba prima varianta este valabila, iar cu privire la schimbarea MAF sa mai astepte pana ma mai documentez, sa nu schimb piese aiurea.. In fine, ceea ce vreau sa intreb este cam cat costa o reparatie facuta de tine s-au Laurentiu si cam cat dureaza, pentru ca mi-a mai aparut aceasta problema. A, si nu in ultimul rand pot sa o mai lungesc asa pana spre primavara ca acum cu frigul asta parca nici nu-mi vine sa plec de acasa.

Merci anticipat pt. raspunsuri!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pot fi 2 cauze 1. turbina ancasata

2. actuator gripat

in ambele cazuri costurile reparatie este de 100 de euro, asta in contextul unei garantii de 1 an

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai uitat sa-mi spui de durata operatiunii, precum si de faptul daca este urgenta sau mai poate astepta.

Modificat de felix12xwk
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

precum si daca este urgenta sau mai poate astepta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

urgenta ar cam fi deoarece se forteaza turbina si se poate rupe axul, sau sa se sparga un furtun de presiune after turbo care costa min 100 de euroi parca, cat despre durata .. daca e actuatorul 15 min, daca e turbina 4-5 ore

Modificat de cipos
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cipos, dupa sarbatori te contactez :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un prieten are un Golf 4 TDI 115 Cp, cipuit la 145 Cp.

Probleme : am citeva zile cica a inceput sa scoata fum albastru, si cei care s-au uitat la masina i-au zis ca s-a dus turbo, si trebuie schimbat. ( adica pierderi de ulei care ajung in toba )

De atunci nu a mai pornit-o , eu nu am ajuns la el sa vad ce are, dar cred si eu ca s-a dus turbo, voi ce credeti ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema (sper doar sa nu fie mare :D ).

Mi-am testat si eu noua masina pe autostrada (masina din sgn), sa vad ce poate si, cand colo, ce sa vezi: n-a vrut sa mearga mai mult de 145 km/h si 3100 rot/min. Lipisem pedala de podea dar mai mult n-am putut scoate. Trecuse un Ford Fiesta pe langa mine de parca stateam pe loc :D

Acum aproape o luna i-am schimbat distributia si mecanicul mi-a spus ca este ulei in turbina...... sa fie asta problema?

Cipos tu ce crezi.... masina este golful ala albastru, nr de Sj, cu "masca" pe faruri, cea pe care ai testat-o cu florin a3, daca iti mai aduci aminte!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce ai patit tu este un limp mode, acuma trebuie vazuta cauza dar din cate tin eu minte masina avea putini km adica 90 % e actuatorul si zii mecanicului care s-a uitat ca e normal sa aiba ulei pe peretii tubulaturei deoarece epuratorul este f prost si scapa vapori de ulei la greu in admisie, sunama sa vedem cand ne uitam la ea si sa vedem unde e buba

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un prieten are un Golf 4 TDI 115 Cp, cipuit la 145 Cp.

Probleme : am citeva zile cica a inceput sa scoata fum albastru, si cei care s-au uitat la masina i-au zis ca s-a dus turbo, si trebuie schimbat. ( adica pierderi de ulei care ajung in toba )

De atunci nu a mai pornit-o , eu nu am ajuns la el sa vad ce are, dar cred si eu ca s-a dus turbo, voi ce credeti ?

din cate stiu s-a rezolvat cu o turbina noua :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!